۱۲ هتل کوبه برای اقامتی راحت و به یادماندنی

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/7/10
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

کوبه یکی از شهرهای زیبای بزرگ و بندریِ ژاپن است و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. آشنایی با هتل‌های کوبه به داشتن یک سفر راحت و دور از دغدغه بسیار کمک می‌کند.

تور اروپا

اگر قصد سفر به کوبه را دارید، حتما به یک اقامتگاه برای استراحت و خوابیدن احتیاج خواهید داشت. از هتل‌های لوکس در اطراف بندرگاه کوبه گرفته تا هتلی در نزدیکیِ آریما اونسِن (Arima Onsen)، هتل‌های کوبه دارای تنوع زیادی در ساختار، مساحت و قیمت هستند. برای آشنایی بیشتر با بهترین هتل‌های این شهر نگاهی به لیست ۱۲ هتلِ برترِ کوبه که برای‌تان گردآوری کرده‌ایم بیاندازید.

هتل لا سوئیت کوبه هاربورلند

هتلِ لا سوئیت کوبه هاربورلند (Hotel La Suite Kobe Harborland) در بندرگاه کوبه قرار گرفته است. بندرگاه کوبه یک محله‌ی تفریحیِ معروف با تعداد زیادی مرکز خرید، رستوران و جاذبه‌های سرگرم‌کننده است. این محله با داشتنِ مِریکِن پارک (Meriken Park)، یک چرخ‌وفلکِ باشکوه و خیابان زیبای گَس‌لایت (Gaslight) یکی از محله‌های محبوب زوج‌ها محسوب می‌شود. هتل لا سوئیت کوبه هاربورلند در نزدیکیِ این جاذبه‌ها قرار گرفته است و با خودرو تنها ۱۵ دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. تمام اتاق‌های این هتل دارای بالکن‌هایی رو به منظره‌ی زیبای اقیانوس هستند. همچنین می‌توانید از جکهوزیِ روی تراس لذت ببرید.

هتل های کوبه

اورینتال هتل

اوریَنتال هتل (Oriental Hotel) یک هتل لوکس در نزدیکیِ بندرگاه کوبه است. باشگاه ورزشی، سالن ماساژ و سه رستوران از امکانات این هتل محسوب می‌شوند. اورینتال هتل تنها ۱۰ دقیقه با جی‌آر ساننومیا (JR Sannomiya) و ایستگاه موتوماچی (Motomachi) فاصله دارد. درست در مقابل خیابان هتل موزه‌ی کوبه سیتی (Kobe City)  قرار گرفته است. پیشنهاد می‌شود در طول اقامت خود در اورینتال هتل حتما از این موزه دیدن کنید.

هتل های کوبه

هتل پینا کوبه

هتل پیِنا کوبه (Hotel Piena Kobe) در قلب شهر کوبه واقع شده است. این هتل دسترسیِ خوبی به جاذبه‌های گردشگری شهر ازجمله کیتانو ایجینکان (Kitano Ijinkan)، نونوبیکی هِرب گاردن (Nunobiki Herb Garden) و اوت‌لتِ کوبه ساندا پریمیوم (Kobe Sanda Premium) دارد. بوفه‌ی صبحانه‌ی فرانسوی و بارِ دسرِ این هتل شهرت زیادی دارد. شیرینی‌های خوشمزه‌ی این هتل هر روز صبح توسط برترین قناد‌های شهر با مواد فصلی تهیه می‌شوند. منوی شیرینیِ این هتل روزانه تغییر می‌کند.

هتل های کوبه

هتل پورتوپیا کوبه

هتل پورتوپیا کوبه (Hotel Portobia Kobe) اتوبوس‌های شاتلِ رایگان از ایستگاه‌های جی‌آر ساننومیا و شین کوبه (Shin Kobe) که تنها ۲۰ دقیقه با این هتل فاصله دارند، در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل دارای ۱۳ رستوران، یا مرکز تناسب اندام و اسپا است. در رستوران این هتل می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی، از سوشی و تِپانیاکی گریل (Teppanyaki grill) گرفته تا غذاهای لوکس فرانسوی را میل کنید. وای‌فای رایگان از دیگر امکانات هتل پورتوپیا کوبه به‌شمار می‌رود.

هتل های کوبه

هتل اوکورا کوبه

هتل اوکورا کوبه (Hotel Okura Kobe) دارای ۴۹۵ اتاق مهمان با تِم‌های مختلف است: غربی، ژاپنی و تلفیقی از هردو. این هتل دارای یک مرکز تناسب اندام، استخر سرپوشیده و دو زمین تنیسِ چهار فصل است. هتل اُکورا کوبه اتوبوس‌های شاتل رایگان از ایستگاه ساننومیا در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و تنها ۵ دقیقه با محله‌ چینی‌ ها در کوبه فاصله دارد.

هتل های کوبه

کوبه موتوموچی توکیو ری هتل

کوبه موتوموچی توکیو رِی هتل (Kobe Motomochi Tokyu REI Hotel) در قلب محله‌ی چینی‌ها واقع شده است. نزدیک‌ترین ایستگاه به این هتل جی‌آر موتوموچی است و تنها ۳ دقیقا با آن فاصله دارد. از امکانات این هتل می‌توان به بوفه‌ی صبحانه‌ی غربی، امکانات لباس‌شوییِ سلف‌سرویس و اتاق کامپیوتر اشاره کرد. وای‌فای رایگان هم در تمام مجموعه برای مهمانان قابل دسترس است.

هتل های کوبه

کوبه مریکن پارک اورینتال هتل

کوبه مِریکِن پارک اورینتال هتل (Kobe Meriken Park Oriental Hotel) از سه جهت با اقیانوس احاطه شده است. تمام اتاق‌ها دارای وای‌فای، سرویس بهداشتی، حمام و منظره‌ی زیبای رو به اقیانوس هستند. در رستوران این هتل می‌توانید انواع غذاها مانند استیکِ ژاپنی، غذای چینی و سوشی را میل کنید. سرویس شاتل این هتل از ایستگاه ساننومیا و شین کوبه برای مهمانان قابل دسترسی است.

هتل های کوبه

کوبه بی شراتون هتل

کوبه بِی شِراتون هتل (Kobe Bay Sheraton Hotel) در جزیره‌ی مصنوعیِ روکو (Rokko) قرار گرفته است. این هتل منظره‌ی زیبا و آرام اقیانوس را به‌نمایش می‌گذارد. این هتل ویژه مستقیما به ایستگاه آیلند سِنتر (Island Center) و مرکز خرید متصل است. از اونسِن (Onsen) گرفته تا باشگاه بدنسازی، استخر سرپوشیده و زمین تنیس، هتل کوبه بِی شراتون انواع امکانات را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

هتل های کوبه

هتل سان روت سوپرا کوبه

این هتل در نزدیکیِ جاذبه‌های گرشگری کوبه مانند تلکابینِ مایا ویو لاین (Maya View Line) و موزه‌ی لَمپِ کوبه (Kobe Lamp Museum) قرار گرفته است. هتل سان روت سوپرا کوبه (Hotel Sunrout Sopra Kobe) دارای ۲۱۸ اتاق با وای‌فای رایگان و سرویس بهداشتی است. این هتل سه ستاره تنها ۷ دقیقه با ایستگاه جی‌آر ساننومیا و ۵ دقیقه با مرکز تجاری و صنعتی کوبه فاصله دارد.

هتل های کوبه

آنا کرون پلازا کوبه

این هتل از طریق یک پلِ پیاده‌رو به ایستگاه شین کوبه متصل است. هتلِ آنا کرون پلازا کوبه (ANA Crowne Plaza Kobe) دارای یک مرکز تناسب اندام، اسپا و یک استخر سرپوشیده است. ۷ محل غذاخوری و یک بار از دیکر امکانات این هتل مدرن هستند. نزدیک‌ترین ایستگاه به این هتل ایستگاه شین کوبه، یک ایستگاه بعد از جی‌آر ساننومیا است.

هتل های کوبه

آریما گرند هتل

آریما گرَند هتل (Arima Grand Hotel) در نزدیکیِ آریما اونسِن (Arima Onsen) یکی از جاذبه‌های معروف کوبه قرار دارد. در این هتل اتاق‌هایی با سبک غربی و ژاپنی با حمام‌های خصوصی وجود دارند. امکانات این هتل شامل استخر باغ، چایخانه‌ی ژاپنی و سه نوع حمام مختلف است. رستوران و کارائوکه از دیگر امکانات این هتل هستند.

هتل های کوبه

کوبه کیتانو هتل

کیتانو (Kitano) یک منطقه‌ی مسکونی در کوبه برای فروشندگان خارجی بود. اتاق‌های این هتل با سبک انگلیسی طراحی شده‌اند. رستوران شیک فرانسوی و کافه‌ی فضای باز از دیگر امکانات هتل کوبه کیتانو هستند. این هتل زیبا با نمای آجری دارای ۳۰ اتاق است که هرکدام دارای طراحی داخلی منحصربه‌فردی هستند. هیروشی یاماگوچی (Hiroshi Yamaguchi) سرآشپز این رستوران فرانسوی، به دلیل سرو غذای معروفِ فوگو (Fugu)،  بیفِ کوبه با پوسته‌ی نمکی و شنگ‌تره‌ایِ کاراملایز شده و سبزیجات شهرت زیادی دارد.

هتل های کوبه

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}