جذاب ترین کارهایی که می توان در هانوفر انجام داد

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1398/6/20
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

هانوفر ترکیبی از افسون دنیای قدیم، مناظر طبیعی و همچنین مراکز خرید مدرن است. یکی از بهترین جاهایی که می‌توانید روز خود را شروع کنید منطقه تاریخی شهر است که گذرگاه‌های تو در تو با کلیساهای جامع، یادمان‌ها و مجسمه‌هایی متعلق به قرن چهاردهم را در بر می‌گیرد.

تور اروپا

موزه‌های هانوفر مجموعه‌های متنوعی از هنر، تاریخ و فرهنگ را به نمایش می‌گذارند و علاوه بر این ورکشاپ‌های علمی و رویدادهای مختلفی هم دارند. سالن‌های کنسرت هم میزبان اجراهای کلاسیک و معاصر می‌شوند که باتوجه به هر سلیقه‌ای متفاوت هستند.

هانوفر با باغ‌های زیبا و دریاچه‌های بزرگ، به شما این امکان را می‌دهد که از این آرامش لذت برده و ریلکس کنید یا مشغول فعالیت‌های گوناگون شوید. در ادامه بهترین جاهایی که باید در سفرتان به هانوفر تجربه کنید را معرفی کرده‌ایم.

مارکت پلاتز در محله قدیم هانوفر

می‌توانید از بالای برج ناقوس کلیسای مارکت (Marktkirche) تمام محله قدیمی هانوفر را تماشا کنید. مارکت پلاتز (Marktplatz) درست در وسط محله قدیمی واقع شده و نقطه شروع خوبی برای گردش در شهر است.

این میدان با برخی از شگفت‌انگیزترین سازه‌های گوتیک احاطه شده است که بین قرون چهاردهم و پانزدهم ساخته شده‌اند. از میان این بناها توصیه می‌کنیم حتماً تالار محله قدیمی، کلیسای اگیدین (Aegidienkirche) و کلیسای مارکت را تماشا کنید.

کلیسای مارکت به خاطر برج ۹۷ متری‌اش شهرت دارد و می‌توانید از آن بالا بروید و مناظری فراخ از شهر را تماشا کنید.

مارکت پلاتز - هانوفر

مسیر شیار سرخ را دنبال کنید

شیار سرخ (Red Thread) مسیری ۴/۵ کیلومتری است که شما را به تماشای ۳۶ ساختمان و یادمان قابل توجه در مرکز شهر می‌برد. این تور بدون راهنما از اداره گردشگری روبه‌روی ایستگاه «هاوپت بانهوف» (Hauptbahnhof) آغاز شده و در امتداد مسیرهای پیاده‌روی که با خط قرمز رنگ شده‌اند، ادامه پیدا می‌کند. در میان راه می‌توانید در جاذبه‌های تاریخی مانند کلیسای مارکت، اپرا هاوس، موزه آوگوست کستنر (August Kestner) یا ساختمان شهرداری جدید توقف کنید. می‌توانید قبل از شروع مسیر از اداره گردشگری با پرداخت ۳ یورو یک بروشور راهنما هم بخرید. این بروشور حاوی اطلاعاتی دقیق درباره هر بنا بوده و همچنین مسیر ۴۵ دقیقه‌ای دیگری در امتداد دریاچه ماشزی (Maschsee) را هم به شما معرفی می‌کند.

شیار سرخ - هانوفر

خرید کردن از گالری ارنست آگوست

گالری ارنست آگوست (Ernst-August-Galerie) مرکز خرید سه طبقه‌ای است که می‌توانید با ده دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه «هاوپت بانهوف» به آن برسید. این مرکز خرید دیزاینی بسیار شیک داشته و فضای مرکزی‌اش گستره وسیعی از فعالیت‌های مختلف، رویدادها و کنسرت‌ها را به مردم پیشنهاد می‌کند. در سرتاسر سال، به ویژه در تعطیلات عمومی می‌توانید شاهد سرگرمی‌های جذابی باشید. در این مجموعه بیش از ۱۰۰ فروشگاه اوتلت لوکس و برندهای برجسته و گران قیمت فعالیت می‌کنند و می‌توانید از فروشگاه برندهایی مانند H&M، تامی هلفیگر و آدیداس نیز خرید کنید. جدای از این، یک سوپر مارکت، چندین کافه و رستوران و حتی یک زمین بازی هم برای خریداران در نظر گرفته شده است.

گالری ارنست اگوست - هانوفر

ساختمان جدید شهرداری

ساختمان جدید شهرداری هانوفر یک سازه کاخ مانند بزرگ در ترام پلاتز (Trammplatz) است و با پنج دقیقه پیاده‌روی از محله قدیمی می‌توانید به آنجا برسید. این بنا در سال ۱۹۱۳ ساخته شده و تالارهای متعددی دارد که اکنون به موزه تبدیل شده‌اند و در طول سال نمایشگاه‌های مختلفی برگزار می‌کنند. چهار ماکت در اینجا وجود دارند که چشم‌اندازی از شهر هانوفر را در طی قرون وسطی، قبل از جنگ جهانی دوم، سال ۱۹۴۵ و سال‌های اخیر نشان می‌دهند. وقتی به سکوی تماشای شهر بروید، می‌توانید مناظری پانورامیک از هانوفر را تماشا کنید. این سکو در ارتفاع ۹۳/۵ متری واقع شده است. ساختمان جدید شهرداری در نزدیکی ماش پارک (Maschpark) قرار دارد. این پارک پردرخت بخاطر پیک نیک، پیاده‌روی و دوچرخه سواری در آن بسیار محبوب است.

ساختمان جدید شهرداری - هانوفر

در برویهان هاوس رولادن بخورید

رولادِن (Rouladen) رولی است که با موادی گوشتی پر شده و با برش‌های نازک گوشت گوساله پیچیده می‌شود. البته از گوشت‌های دیگر هم برای آن استفاده می‌کنند. داخل این رول ترکیبی از ترشی‌جات، پیاز خرد شده و بیکن است. اگر به گوشت گوساله علاقه ندارید، برخی از رستوران‌ها مدل‌های دیگری از این غذا را هم ارائه می‌کنند. رولادن در سرتاسر آلمان محبوب است و معمولاً به همراه کوفته‌، مایعی غلیظ، سیب زمینی له شده و کلم قرمز سرو می‌شود. اگر دوست داشته باشید از غذاهای سنتی آلمان چیزی امتحان کنید، رستوران برویهان هاوس (Broyhan Haus) که در سازه‌ای نیمه چوبی در محله قدیمی واقع شده یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود.

برویهان هاوس - هانوفر

استراحت کردن در باغ‌ های سلطنتی هرن هاوزن

باغ‌های سلطنتی هرن هاوزن (Herrenhausen) پر از مناظر زیبا و خیره کننده هستند و با گل‌های دیدنی، آبنماها و تندیس‌های بی‌همتا احاطه شده‌اند. این پارک وسیع دارای چهار باغ باروکی و رنسانسی به نام‌ها گروزه گارتن (Großer Garten)، ولفن گارتن (Welfengarten)، برگ گارتن (Berggarten) و جورجن گارتن (Georgengarten) بوده و با رویدادها، فستیوال‌ها و کنسرت‌های فضای باز از بازدیدکنندگان پذیرایی می‌کند. همچنین یک گالری از آثار هنری مدرن نیکی دو سن فَل (Niki de Saint Phalle) نیز در اینجا وجود دارد. ورود به باغ‌های سلطنتی در تابستان ۸ یورو هزینه دارد اما می‌توانید بین اکتبر تا فوریه با هزینه‌ای کمتر از آن دیدن کنید.

هرن هاوزن - هانوفر

موزه دولتی ساکسونی سفلا

موزه دولتی ساکسونی سفلا یا لاور ساکسونی (Lower Saxony State Museum) روبه‌روی ساختمان جدید شهرداری واقع شده و مجموعه‌ای متنوع از نقاشی‌ها، ابداعات و مصنوعات، فسیل‌ها و حیات وحش سرتاسر جهان را به نمایش می‌گذارد. این گالری هنری دولتی به شما موقعیت تماشای هنر معاصر و کلاسیک و آثار هنرمندان برجسته‌ای مانند آلبرشت دورِر (Albrecht Dürer)، رامبراند و روبنس (Rubens) را می‌دهد. دپارتمان تاریخ طبیعی موزه نیز ویواریوم (vivarium) بزرگی از ۲۰۰۰ گونه ماهی، دوزیست و خزنده را به نمایش گذاشته است. ورود به این موزه ۵ یورو هزینه دارد اما برای بازدید در روز جمعه بین ساعت ۲ تا ۵ بعد از ظهر رایگان خواهد بود.

موزه دولتی ساکسونی سفلا - هانوفر

روز خود را با تماشای یک اپرای کلاسیک پایان دهید

اشتاتس اوپر (Staatsoper) یک اپرا هاوس قرن نوزدهمی است که میزبان اجراهای کلاسیک تئاتر، باله، سمفونی و اپرا می‌شود. این مجموعه در محله قدیمی هانوفر واقع شده و از مارکت پلاتز با پای پیاده تنها پنج دقیقه فاصله دارد. حتی اگر نمی‌خواهید اپرا تماشا کنید، فضای داخلی این ساختمان نئوکلاسیک بسیار دیدنی است. تندیس‌ آهنگسازان برجسته، شاعران و موزیسین‌ها در تراس نصب شده و پشت ساختمان هم موزه‌ای قرار دارد که سخنرانی‌ها، کنسرت‌ها و نمایشگاه‌هایی درباره عرصه تئاتر آلمان را برگزار می‌کند.

اشتاتس اوپر - هانوفر

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}