بهترین رستوران های پنوم پن در کامبوج

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/10/30
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

تعداد رستوران‌های پنوم پن بسیار زیاد است. در این شهر که چندین ملیت مختلف را در خود جای داده است، دیدنِ رستوران‌های متعدد با غذاهایی از کشورهای مختلف تعجبی ندارد. اما بهتر است برای تجربه‌ی غذاهای بهتر و باکیفت‌تر، بهترین رستوران‌های پنوم پن را بشناسید.

تور اروپا

پس از سال ۲۰۰۷ و آغاز شکوفایی اقتصادی کامبوج، سیل عظیمی از سرمایه‌گذاران به پنوم پن، پایتخت این کشور، سرازیر شدند. مغازه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های مرکز شهر همگی نشان‌دهنده‌ی تنوع ملیت‌هایی است که در این شهر زندگی می‌کنند. در اینجا برخی از بهترین رستوران‌های پنوم پن را به شما معرفی می‌کنیم. تنوع ملیت‌های مختلفی که در پنوم پن زندگی می‌کنند در فرهنگ غذایی کشور کامبوج هم به‌چشم می‌خورد.

رستوران های پنوم پن

رستوران مالیس

رستوران مالیس (Malis) در پنوم پن توسط یکی از سرآشپزهای معروف کامبوجی به نام لو مِنگ (Luu Meng) اداره می‌شود. در این رستوران می‌توانید بهترین غذاهای خِمِری (Khmer) را به شکلی مدرن‌تر امتحان کنید.

بسیاری از دستورهای آشپزی کامبوجی در دوران حکومت خمرهای سرخ (Khmer Rouge) از بین رفت؛ به همین دلیل مِنگ تصمیم گرفته است این طعم‌های خاص و غذاهایی که کشورش به داشتن آن‌ها شهرت دارد را احیا کند. خرچنگ کامپوت با کاریِ قرمز یکی از غذاهای محبوب این رستوران است.

رستوران مالیس پنوم پن

بار نودل کنجدی

این غذاخوری کوچک و دنج در یک محله‌ی آرام و خلوت در تول توم پونگ (Toul Tom Poung) در نزدیکی بازار روسی قرار گرفته است. منوی ساده‌ی این رستوران شامل غذاهای خوشمزه‌ای مانند نودل‌های تازه، جیوزا (Gyoza)، اسپرینگ‌رول و توفو و کیمچی است. این نودل بار در وعده‌های ناهار و شام میزبان مشتریان است. اگر به این غذاخوری سر می‌زنید، حتما نان‌های مایتی تور (Mighty Thor) را امتحان کنید.

رستوران های پنوم پن

پیکولو ایتالیا دا لوئیجی

اگر هوس غذاهای غربی کرده‌اید و دوست دارید یک پیتزای ایتالیایی خوشمزه میل کنید، رستوران پیکولو ایتالیا دا لوئیجی (Piccolo Italia Da Luigi) همان جایی است که باید بروید. این رستوران بدون شک یکی از بهترین پیتزافروشی‌های پنوم پن است.

پیتزاهای این رستوران دارای خمیر نازک و تاپینگ‌های مختلف هستند. خیلی از مواد مورد استفاده در پیتزاهای رستوران پیکولو ایتالیا دا لوئیجی از ایتالیا وارد کامبوج می‌شوند. این رستوران ممکن است بسیار شلوغ شود؛ بنابراین بهتر است پیش از رفتن حتما جای خود را رزرو کنید. مشتریان می‌توانند برای صرف ناهار یا شام به این رستوران بیایند.

پیگولو ایتالیا دا لوئیجی

رستوران توپاز

رستوران توپاز (Topaz) بیش از دو دهه است که بهترین غذاهای فرانسوی را در پنوم پن برای مشتریان سرو می‌کند. منوی غذایی این رستوران شامل غذاهای متنوعی برای وعده‌های ناهار، شام و همچنین آ لا کارته (la carte) است.

آ لا کارته به نوعی غذای جداگانه از منوی غذایی گفته می‌شود که از مواد دلخواه برای تهیه و سرو آن استفاده می‌شود. در روزهای یکشنبه مشتریان می‌توانند برای صرف برانچ به این رستوران سر بزنند. رستوران توپاز اغلب میزبان سرآشپزهایی از فرانسه است که برای طبخ غذا به این رستوران می‌آیند.

رستوران توپاز - پنوم پن

کافه بک یارد

کافه بَک یارد (Backyard) سال‌ها است با غذاهای سالم از مسافران و گردشگران پذیرایی می‌کند. این رستوران دارای انواع غذاهای وگن و گیاهی است. حتی افراد خام گیاهخوار هم می‌توانند در این رستوران غذاهای مورد علاقه‌شان را پیدا کنند.

سالادِ کینوا، کدو و حوموس، یک کاسه خوراک عدس، کلمِ کباب‌شده، برنج قهوه‌ای، فلفل دلمه‌ای کبابی، ترشی چغندر، گوتکامول، اسفناج و بادام فعال‌شده ازجمله غذاهای سالم و خوشمزه‌ی کافه بک‌یارد هستند.

کافه بک یارد-پنوم پن

ایلون وان کیچن

رستوران ایلِوِن وان کیچِن (Eleven One Kitchen) در یک باغ گرمسیری و زیبا قرار گرفته است. این رستوران‌ غذاهای خوشمزه‌‌ای از آشپزی خمری را در فضایی آرام و دنج سرو می‌کند. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای محلی، از مرغ و برنج بادام هندی گرفته تا دامپلینگ‌های میگو و خوراک سنتی کاری و نودل خمری را امتحان کنید.

رستوران های پنوم پن

سوشی بار

تعداد روزافزون مهاجران ژاپنی که به کامبوج مهاجرت می‌کنند، موجب شده رستوران‌های ژاپنی زیادی در این کشور افتتاح شوند و غذاهای ژاپنی را در پایتخت کامبوج برای مشتریان سرو کنند. سوشی‌بار (Sushi Bar) یکی از همین رستوران‌ها است.

در منوی غذایی این رستوران می‌توانید انواع رول‌ها، خوراک بِنتو (Bento)، ساشیمی و خوراک‌ برنج را پیدا کنید. برای افرادی که تمایل دارند به‌صورت گروهی با دوستان، همکاران یا خانواده غذای خود را میل کنند، اتاق‌های خصوصی هم وجود دارند.

سوشی بار - پنوم پن

رستوران آیرینا

رستوران آیرینا (Irina) از سال ۲۰۰۰ بهترین غذاهای روسی را برای مردم پنوم پن سرو می‌کند. غذاهای سالم و خوشمزه‌ای از آشپزی روسی مانند بلینی (Blini) یا پنکیک با قارچ، سیرنیکی (syrniki)، چیکن کیِف (Chiken Kiev) و میت‌بال‌های پنیر فتا را می‌توانید در منوی غذایی رستوران آیرینا پیدا کنید.

رستوران آیرینا - پنوم پن

رستوران هندی آنگکور

اگر هوس یک خوراکِ عالیِ کاری کرده‌اید، حتما سری به رستوران هندی آنگکور (Angkor) بزنید. این رستوران در خیابان ۲۷۸ قرار گرفته است. پورشن‌های بزرگ غذا در این رستوران حتما رضایت شما را جلب خواهد کرد. به‌علاوه، منوی رستوران آنگکور بسیار متنوع و گسترده است و انواع غذاهای کلاسیک هندی و نپالی در آن یافت می‌شوند.

رستوران هندی - پنوم پن

رستوران مکزیکانو

اگر عاشق غذاهای مکزیکی هستید، در رستوران مکزیکانو (Mexicano) در پنوم پن می‌توانید انواع غذاهای مکزیکی را پیدا کنید. منوی رستوران شامل غذاهای متنوعی از قبیل تاکو و بوریتو است. به‌علاوه، نوشیدنی‌های مکزیکی هم در کنار غذا سرو می‌شوند.

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}