بهترین هتل های پنوم پن در کامبوج

مریم رضایی
  • مریم رضایی
  • 1398/11/6
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

هتل‌های پنوم پن طیف وسیعی متناسب با هر سلیقه و بودجه‌ای است. پیشنهاد می‌کنیم پیش از سفر به پنوم پن در کامبوج با هتل‌های این شهر آشنا شوید تا سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

تور اروپا

پنوم پن، پایتخت کامبوج، یکی از زیباترین شهرهای این کشور است که با معماری خیره‌کننده‌ی بناها و معابد خمری، به یکی از مقاصد مهم گردشگری تبدیل شده است.

خوشبختانه این شهر برای اسکان دادن خیل عظیم گردشگران هتل‌های فراوانی دارد. بهترین هتل‌های پنوم پن نزدیک به جاذبه‌های مهم این شهر قرار گرفته‌اند و امکانات و خدمات لوکس و مناسبی را برای یک سفر به‌یادماندنی ارائه می‌دهند.

هتل های پنوم پن

هتل رویال رافل

هتل رویالِ رافل (Raffles Hotel Le Royal) امکاناتی نظیر دو استخر، یک سالن اسپای آرامش‌بخش، یک بار بی‌همتا و دو رستوران شگفت‌انگیز را به مهمانان خود هدیه می‌دهد.

مهمان‌ها می‌توانند اتاق‌ها و سوییت‌های جادار را در جناح مدرن و لوکس هتل یا در بخش استعماری سال ۱۹۲۹ انتخاب کنند. تمامی اتاق‌ها دارای وان‌های بزرگ عمیق و چشم‌اندازی از شهر، باغ یا استخر هستند.

سالن اسپای هتل رافل با استفاده از ورقه‌های طلای ۲۴ عیار، محصولات ارگانیک و فنون درمانی خمری درمان‌ سطح بالایی را ارائه می‌دهد.

رستوران منحصربه‌فرد هتل با بهره‌گیری از روش‌های طبخ سلطنتی، غذاهای فرانسوی و خمری سرو می‌کنند و بار الِفنت (Elephant) آن یکی از بهترین بارهای شهر محسوب می‌شود.

اتاق‌های مجلل هتل و تمامی سوییت‌ها از خدمات پیشخدمت خصوصی به سبک سنتی فرانسوی برخوردار هستند. رافل در انتهای شمالی شهر قرار داشته و با معبد پنوم وات،‌ بازار قدیمی، بازار مرکزی و منطقه‌ی فروش غذاهای خیابانی فاصله اندکی دارد.

هتل رویال رافل - پنوم پن

هتل سوفیتل پنوم پن پوکیترا

هتل شیک سوفیتل پنوم پن پوکیترا (Sofitel Phnom Penh Phokeethra) با امکانات خانوادگی عالی دارای دو استخر شنا، یک زمین‌بازی و کلوپ کودکان و همچنین سوییت‌های جادار با اتاق‌های تودرتو است.

 اسپای مجلل و رستوران بی‌همتای هتل، معروف به کوپول (La Coupole) با ترکیب سبک کلاسیک فرانسوی و سبک خمر مدرن، تجربه‌ای بی‌مانند را برای شما به وجود خواهد آورد. به‌علاوه این هتل، بهترین رستوران‌های چینی، ژاپنی و ایتالیایی و کافه‌قنادی فرانسوی را دارد.

سوفیتل در طرف جنوبی شهر، مقابل بازار ایون (Aeon Mall) واقع شده است و با یادمان استقلال و معبد وات بوتوم (Wat Botom) چند دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. همچنین با موتور سه‌چرخ تاک تاک می‌توان در زمان اندکی از هتل به بازار روسی رسید.

هتل سوفتیل پنوم پن پوکیترا

هتل رز سوئیتس

بوتیک هتل پنج ستاره‌ی رُز سوئیتس (La Rose Suites) بازتاب‌دهنده‌ی سنت‌های غنی محلی است و در مدت اقامت هر مهمان، روزانه، یک ساعت ماساژ رایگان هدیه داده می‌شود.

رز سوئیتس امکاناتی مانند رستوران عالی خمری، اجرای رقص سنتی آسپارا در شب‌ها، استخر و باغچه‌ای سرسبز در اطراف آن و نواختن ویولن در صورت درخواست مهمان را در بر می‌گیرد.

این هتل، با تجربه‌ی کافی و بزرگداشت فرهنگ کامبوج، کلاس‌هایی را در زمینه‌ی ماساژ و آشپزی خمری برگزار می‌کند. در این هتل می‌توانید از آغاز تا پایان اقامت خود، انتظار خدمات باکیفیت و همین‌طور صمیمانه‌ای را داشته باشید.

این بوتیک هتل به فاصله دو محله در سمت شرق یادمان استقلال قرار دارد و با پیاده‌روی کوتاهی می‌توان به کاخ سلطنتی، موزه‌ی ملی و قدیمی‌ترین معبدهای شهر مثل وات بوتوم (Wat Botum)، وات لانگکا (Wat Langka) و وات اونالوم (Wat Ounalom) رسید.

رز سوئیتس - پنوم پن

بوتیک هتل وایت منشن

بوتیک هتل زیبای وایت منشن (White Mansion) یا عمارت سفید، امکاناتی نظیر بهترین سالن اسپای شهر با منویی از انواع خدمات درمانی جهانی، نانوایی فرانسوی و استخر ۲۴ ساعته دارد.

این هتل در ابتدا اقامتگاه کارمندان سفارت آمریکا بود و طراحی آن تلفیقی از سبک کاخ سفید به همراه اثاثیه‌ی الهام گرفته از خمر سنتی است. اتاق‌ها کاملاً جادار هستند و بیشتر آن‌ها تراس و کابینت روشویی دوقلو دارند.

وایت منشن در نزدیکی یادمان استقلال قرار گرفته است و یک مسافت کوتاه پیاده‌روی با موزه‌ی ملی، کاخ سلطنتی و نواحی کنار رودخانه فاصله دارد.

هل وایت منشن - پنوم پن

هتل پاویلیون

هتل پاویلیون (Pavilion Hotel) اقامتگاه سابق ملکه کوساماک بوده است و تنها به بزرگسالان اختصاص دارد. امکانات این بوتیک هتل شامل اثاثیه‌ی درجه‌ی یک، دو استخر، اسپا و دو صندلی کنار استخر می‌شود.

پاویلیون چندین نوع اتاق، سوییت‌های بزرگ و سوییت بانگالو (bungalow) دارد که برخی از آن‌ها دارای استخر یا جکوزی خصوصی هستند. همه‌ی مهمانان هتل به‌عنوان خوشامدگویی، ۲۵ دقیقه ماساژ رایگان دریافت می‌کنند.

پاویلیون در یکی از خلوت‌ترین خیابان‌های شهر و تقریباً در نزدیکی منزل نخست‌وزیر واقع شده که به خاطر حفظ امنیت، تردد وسایل نقلیه در آن ممنوع است.

این هتل در بین کاخ سلطنتی و یادمان استقلال قرار دارد و تا منطقه‌ی کنار رودخانه، بازار مرکزی، معابد و دکه‌های فروشندگان دوره‌گرد غذای خیابانی، یک مسیر کوتاه پیاده‌روی فاصله دارد.

هتل پاویلیون - پنوم پن

هتل اینترکانتیننتال پنوم پن

اینترکانتیننتال پنوم پن (InterContinental Phnom Penh) اولین هتل پنج ستاره‌ی بین‌المللی در کامبوج به شمار می‌رود. این هتل از سال ۱۹۹۶ دارای امکاناتی نظیر اسپای آرامش‌بخش، رستوران‌های عالی و استخری بی‌نظیر بوده که بر اساس معبد انگکور وات طراحی شده است.

اینترکانتیننتال چندین نوع اتاق ازجمله اتاق‌های کلاسیک، کلاب روم با امکانات و خدمات کامل، سوییت و سوییت-آپارتمان را در برمی‌گیرد.

این هتل در بین فرودگاه و مرکز شهر قرار گرفته است و با تاک تاک می‌توان در مدت کوتاهی به بازار روسی، موزه‌ی تول اسلنگ (Tuol Sleng) و درنهایت، بارها و رستوران‌ها در منطقه‌ی تجاری بی.کی.کی.وان (BKK1) رسید.

هتل اینترکانتیننتال - پنوم پن

بوتیک هتل و اقامتگاه ایروها گاردن

بوتیک هتل و اقامتگاه ایروها گاردن (iRoHa Garden Hotel & Resort) در ساختمانی پسا استعماری جای گرفته و دارای امکاناتی نظیر استخر، باغ آرامش‌بخش، سالن اسپای دنج، بار و رستورانی عالی است.

این هتل برای داشتن خدمات تمام و کمال خود شهرت دارد و مالکان هتل هر روز در این مکان حضور دارند تا شخصاً به مهمانان کمک کنند و با ارائه‌ی پیشنهادهای مناسب، یک اقامت به‌یادماندنی در شهر را به آن‌ها هدیه دهند.

قیمت‌های اتاق شامل صبحانه با انتخاب وعده‌ی غذایی خمری یا غربی می‌شود. کارکنان هتل خونگرم و حرفه‌ای هستند. ایروها در سمت جنوبی شهر و در مجاورت سفارت ویتنام و چندین سفارت دیگر قرار دارد.

گردشگران در یک پیاده‌روی کوتاه به بازار روسی و بازار ایون خواهند رسید. همچنین با استفاده از تاک تاک می‌توان از جاذبه‌هایی مثل موزه‌ی تول اسلنگ، مرکز شهر یا منطقه‌ی نزدیک رودخانه دیدن کرد.

ایروها گاردن - پنوم پن

هتل گاورنرز هاوس

هتل گاورنرز هاوس (The Governors House) دارای امکاناتی نظیر بار، استخر و رستوران‌های جالب است و معماری دراماتیک استعماری و دکوراسیون آنتیک مجلل را با تجهیزات شهری مدرن در هم می‌آمیزد.

ایگواسو، رستوران آرژانتینی هتل، در زمینه‌ی طبخ چوراسکو تبحر دارد؛ درحالی‌که گراند، دیگر رستوران هتل، هر دو نوع غذای خمری و غربی را سرو می‌کند. بار استخر دارای انواع نوشیدنی‌ها است و همچنین مهمانان، دعوت به چیدن انبه‌ی تازه از درختان اطراف استخر می‌شوند.

هرچند تجهیزات تمام اتاق‌ها مشابه یکدیگر است اما اتاق‌های مجلل لندمارک روم، دلبازتر و از امکانات بیشتری برخوردار هستند.

گاورنرز هاوس در نزدیکی منطقه‌ی بی کی کی وان و رستوران تونله باساک (Tonle Basak) قرار دارد و با پای پیاده می‌توان به بازار ایون، بازار روسی، معبد وات لانگکا و یادمان استقلال رسید.

گاورنرز هاوس - پنوم پن

بوتیک هتل و اسپای پلنتیشن اربن

بوتیک هتل و اسپای پلَنتیشن اِربَن (Plantation Urban Resort & Spa) به خاطر برگزاری شوی مد لباس، گالری‌های هنری، برپایی نمایشگاه‌های جدید (هر ۶ هفته) و رستوران روی پشت‌بام هتل به نام پرگولا (با تلفیق غذاهای فرانسوی-خمری) در میان محلی‌ها و مسافران از محبوبیت زیادی برخوردار است.

این عمارت قدیمی متعلق به دهه‌ی ۱۹۳۰، دارای دو استخر، سالن استراحت شیک و اسپا است. اتاق‌ها و سوییت‌های وسیع هتل امکاناتی مانند تخت خواب سایبان دار، تراس (بزرگ‌ترین اتاق با مساحت ۲۰۰ مترمربع دارای ۳ تراس است)، جکوزی خصوصی، بار، محوطه‌ی مخصوص باربکیو را در برمی‌گیرند.

هتل پلنتیشن درست پشت زمین‌های کاخ سلطنتی قرار دارد و با پیمودن یک مسیر کوتاه پیاده‌روی می‌توان به موزه‌ی ملی، معابد و بازار مرکزی رسید.

هتل پلنتیشن اربن - پنوم پن

هتل مزون د آمبره

هتل تمام سوییت و فوق‌العاده شیکِ مزون د آمبره (La Maison d’Ambre) دارای یک رستوران دلپذیر روی پشت‌بام و هشت سوییت جادار است که همگی از فیلم‌های کلاسیک هالیوود الهام گرفته‌اند.

اندازه‌ی هر سوییت مجزا بین ۶۰ تا ۱۲۰ مترمربع است و شامل دو اتاق‌ خواب و آشپزخانه‌ی کامل می‌شوند. همچنین برخی از آن‌ها دارای وان بزرگ یا تراس هستند.

رستوران روی پشت‌بام از چشم‌انداز بی‌نظیر غروب خورشید، سالنی روشن و دلپذیر به سبک رترو (retro) دهه‌ی هفتاد و غذاهای معمول فرانسوی و نوشیدنی‌های عالی برخوردار است.

با چند دقیقه پیاده‌روی از هتل، به‌راحتی می‌توان به جاذبه‌هایی مثل بازار قدیمی، بازار مرکزی، کاخ سلطنتی و بیشتر معابد قرن چهاردهمی شهر دسترسی داشت.

لا مزون د آمبره - پنوم پن

هتل بلو لایم

بلو لایم (Blue Lime)، بوتیک هتل مخصوص بزرگسالان، دارای امکاناتی از قبیل حیاط، استخر آب‌نمک، یک رستوران با تخصص طبخ غذاهای محلی خیابانی و یک سالن استراحت به همراه باری کم‌نظیر است که به دست یکی از بهترین متصدیان بار (bartender) کشور اداره می‌شود.

این سالن یکی از محبوب‌ترین نقاط برای سپری کردن اوقاتی شاد و سفارش اسموتی کیوی، نوشیدنی مشهور هتل، در میان محلی‌ها به شمار می‌رود. همگی اتاق‌ها مجهز به تخت‌های سایبان‌دار هستند و برخی از آن‌ها تراس و چهار مورد از آن‌ها استخر خصوصی دارند.

بلو لایم پشت کاخ سلطنتی واقع شده است و با پیمودن یک مسیر پیاده‌روی می‌توان به بازار مرکزی، منطقه‌ی ریوِرفرانت و معبد وات لانکگا دسترسی داشت.

بلو لایم - پنوم پن

هتل کاسا ویلا ایندیپندنس

هتل جذاب کاسا ویلا ایندیپندنس (Casa Villa Independence) اتاق، سوییت و آپارتمان جادار به مهمانان خود ارائه می‌دهد و شامل امکانات عالی ازجمله استخری در میان باغ، بار کنار استخر و صبحانه‌ی رایگان می‌شود.

اثاثیه و اتاق‌ها با عناصر طراحی فرانسوی-خمری نظیر کاشی‌های سفارشی کف‌پوش با قدمتی صدساله از شهر سیم ریپ، تخت‌های دست‌ساز چوب خیزران خودنمایی می‌کنند.

این تخت‌ها هرکدام، توسط یک خانواده کامبوجی طی دو ماه درست شده‌اند. بیشتر اتاق‌ها دارای آشپزخانه‌ی کامل هستند. کارکنان هتل باتجربه‌اند و خدمات باکیفیت و راهنمایی‌های صمیمانه‌ای ارائه می‌دهند.

کاسا ویلا با معبد وات لانگکا و یادمان استقلال دو محله فاصله دارد و با پیمودن یک مسیر پیاده‌روی می‌توان به موزه‌ی ملی، منطقه‌ی ریورفرانت و بازار ایون رسید.

کاسا ویلا ایندیپندنس

بوتیک هتل و اسپای آنیک

هتل مستقل آنیک (Anik) امکاناتی نظیر استخر و سالن اسپا به همراه غذا و نوشیدنی عالی ارائه می‌دهد.

اسپای این هتل با بهره‌گیری از فنون خمری و رایحه‌درمانی بیشتر روی ماساژ تمرکز دارد و دارای دو جکوزی (سرد و گرم) و همچنین اتاق بخار و سونا است.

گزینه‌های اتاق و سوییت تنوع زیادی دارند؛ برخی از آن‌ها مجهز به آشپزخانه‌ی کامل یا وان بزرگ و تمامی اتاق‌ها دارای تراس هستند.

هتل در جنوبی‌ترین نقطه‌ی شهر و در نزدیکی بازار ایون واقع شده است و با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توان از بنای یادبود استقلال دیدن کرد. همچنین با استفاده از تاک تاک می‌توانید در مدت کوتاهی به بازار روسی برسید.

بوتیک هتل آنیک - پنوم پن

بوتیک هتل و اسپای کویین گراند

کویین گراند (Queen Grand Boutique Hotel and Spa) امکاناتی مثل سالن دنج اسپا، رستوران غربی و خمری، اسکای بار و استخر روی پشت‌بام با دورنمایی وسیع از شهر و چشم‌اندازی از ساحل رودخانه‌ی مکونگ دارد.

اتاق‌های هتل بزرگ، آفتاب‌گیر و مزین به هنر کامبوجی هستند و بیشتر آن‌ها دارای تراس دارند.

کویین گراند در نزدیکی پارک وات بوتوم واقع شده است و با پیاده‌روی می‌توان به بازارها و بارهای شبانه، رستوران و همچنین تفریحات شبانه در کنار منطقه‌ی کنار رودخانه دسترسی پیدا کرد.

هتل کویین گراند - پنوم پن

هتل ریور هوم

هتل ساده‌ی ریوِر هوم (River Home Hotel) در منطقه‌ی ریورفرانت قرار دارد و به فاصله‌ی یک پیاده‌روی می‌توان به صدها بار، رستوران و بازار شبانه دسترسی داشت. استخر و بار روی پشت‌بام،‌ چشم‌اندازی از رودخانه‌ی مکونگ را در پیش چشمان مهمانان قرار می‌دهند.

رستوران دلباز و همه‌روزه‌ی هتل در طبقه‌ی پایین، انواع غذاهای غربی و شرقی را طبخ می‌کند. اتاق‌ها و سوییت‌ها دارای سر دوش‌های بارانی و برخی از آن‌ها مجهز به وان یا تراس هستند.

این هتل در نزدیکی معبد وات بوتوم، بنای یادبود استقلال و همچنین در جنوب کاخ سلطنتی و موزه‌ی ملی واقع شده است.

هتل ریور هوم - پنوم پن

مریم رضایی مریم رضایی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}