در پیزا از کجا سوغاتی بخریم؟

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/11/26
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

چه چیزی بهتر از خرید یک یادگاری یا سوغاتی به‌یادماندنی از کشور زیبای ایتالیا که بتواند خاطرات سفرتان را برای‌تان تداعی کند؟ پیزا هم از جمله شهرهای ایتالیایی است که در آن می‌توانید سوغاتی‌های جالبی پیدا کنید.

تور اروپا

در گوشه و کنار شهر پیزا (Pisa) بوتیک‌ها و مغازه‌های جذابی انتظار شما را می‌کشند. چه در داخل شهر باشید چه در اطراف آن، می‌توانید آثار زیبایی از سنت و هنر این شهر مشاهده کنید.

زمانی‌که در شهر به‌سر می‌برید می‌توانید سوغات کلاسیک این شهر که با الهام از برج معروف پیزا ساخته می‌شود را خریداری کنید.  البته با فهرستی که امروز به شما معرفی می‌کنیم می‌توانید سوغاتی خاص از این شهر توسکانی بخرید.

برای خرید سواغات در پیزا حتما به این مغازه‌ها سر بزنید:

خرید سوغات در پیزا

خرید در برج خمیده پیزا

یکی از محبوب‌ترین آیتم‌هایی که می‌توانید به عنوان سوغات از پیزا بخرید، صنایع دستی‌ مشابه برج پیزا هستند. در هر مغازه، بوتیک یا غرفه‌‌ی خیابانی می‌توانید سوغات و یادگاری‌هایی به شکل این برج معروف ببینید. اگر این مجسمه‌ها را برای خود نمی‌خرید، می‌توانید برای یکی از دوستان یا اقوام‌تان به‌عنوان سوغات ببرید.

اگر به پیزا سفر می‌کنید حتما یکی از این مجسمه‌ها که نماد شهر پیزا هستند را بخرید. در محوطه‌ی اطراف برج پیزا فروشندگان زیادی وجود دارند؛ پس سعی کنید پیش از خرید قیمت‌ها را ارزیابی کنید تا این مجسمه‌ها را با بهترین قیمت بخرید.

خرید سوغات در پیزا

والنتی

این مغازه در بورگو استرتو (Borgo Stretto) یکی از خیابان‌های اصلی پیزا واقع شده است. مغازه‌ی والِنتی (Valenti) در دهه‌ی ۷۰ میلادی تاسیس شد. این بوتیک به دلیل فروش لباس‌ها و اکسسوری‌های باکیفیت و طراحیِ جالبش شهرت زیادی به‌دست آورده است.

در این بوتیک می‌توانید از میان محصولات برندهای مطرحی چون دلچه و گابانا (Dolce & Gabbana)، ارمانو سِروینو (Ermanno Scervino) یا فندی (Fendi) سوغاتی زیبا برای خود یا عزیزان‌تان خریداری کنید.

سوغات پیزا

بازار عتیقه جات در پیازا دی کاوالیری

اگر دوست دارید لوازم عتیقه، نقاشی و سوغاتی از این قبیل خریداری کنید، بازار عتیقه‌جات در پیازا دِی کاوالیِری (Piazza dei Cavalieri) همان جایی است که باید بروید. این بازار که در اواخر دومین هفته‌ی هر ماه برگزار می‌شود، در تمام این منطقه شهرت دارد. البته در ماه‌های جولای و آگوست، به دلیل افزایش دمای هوا این بازار برگزار نمی‌شود و مردم در این ماه‌ها تمایل زیادی به خرید ندارند.

سوغات پیزا

مکس ایل کوئیایو

در نزدیکی پیازا دِی کاوالیِریِ معروف می‌توانید مغازه‌ی مکس ایل کوئیایو (Max il Cuoiaio) را پیدا کنید. در داخل این مغازه می‌توانید اجناس فوق‌العاده‌ای بیابید. محصولاتی که در این مغازه به‌فروش می‌رسند محصولات چرمی دست‌دوز مانند کیف، کیف پول، کمربند و کیف زنانه هستند. اگر می‌خواهید از تله‌های توریستی و قیمت‌های بالا دوری کنید حتما سری به این مغازه بزنید.

سوغات پیزا

بی بی میسن

در این بوتیک جذاب می‌توانید انوع لباس‌ها و اکسسوری‌های برندهایی چون استوارت وایتزمن (Stuart Weitzman)، رِپِتو (Repetto)، پدرو گارسیا (Pedro Garcia)، پورسِلی (Porselli) و چندین برند دیگر را پیدا کنید. بیشتر مشتریان این بوتیک را مردم محلی تشکیل می‌دهند. مردم پیزا برای خرید لباس‌ها و اکسسوری‌های شیک و خاص به این بوتیک سر می‌زنند. البته در این بوتیک عطرهای بسیار خاص هم به‌فروش می‌رسد.

بی بی میسن - پیزا

گروپو دی

گروپو دِی (Gruppo Dei) معروف‌ترین فروشگاه مُد و لباس در پیزا به‌شمار می‌رود. در این فروشگاه ۴ اوت‌لِت وجود دارد که لباس‌ها و اکسسوری‌های ایتالیایی را به‌فروش می‌رسانند. هرکدام از بوتیک‌ها دارای طراحی و دکور منحصربه‌فردی است. محصولات طراحان لباس جدید هم در کنار برندهای معروف در این فروشگاه به‌چشم می‌خورند.

بوتگا دلا پله اِ دل کوئیو

دهکده‌ی بیِنتینا (Bientina) تنها چند دقیقه با شهر پیزا فاصله دارد. این دهکده‌ی کوچک به دلیل سنت برگزاری مسابقات اسب‌سواری یا پالیو (Palio) و کارناوال‌هایش شهرت زیادی دارد. بوتِگا دِلا پِله اِ دِل کوئیو (Bottega della Pelle e del Cuoio) یکی از مغازه‌های کوچک این دهکده است که توسط  جوزپه پاچینی (Giuseppe Pacini) تاسیس شد.

در این مغازه اجناس سنتی و چرمی توسکانی به‌فروش می‌رسند. تنها اجناس زیبای این مغازه نیست که شما را جذب می‌کنند بلکه خلاقیت صاحب مغازه که به مشتریان نحوه‌ی کار خود را توضیح می‌دهد هم خود دارای جذابیت خاصی است.

سوغات پیزا

چوکو استور

اگر عاشق شکلات هستید سری به مرکز شهر پیزا و مغازه‌ی چوکو استور (Chocostore) بزنید. این مغازه برای افرادی که عاشق شکلات و شیرینی هستند حکم بهشت را دارد. چوکو استور در کروسو ایتالیا (Croso Italia)، در نزدیکی ایستگاه مرکزی قرار گرفته است و به‌سادگی می‌توانید آن را پیدا کنید.

سوغات پیزا

مید این توسکانی

توسکانی به داشتن هنرمندانی که با عشق و علاقه و با روش‌های سنتی به کار چرم مشغول هستند، شهرت دارد. در شهر پیزا مغازه‌ای به نام مِید این توسکانی (Made In Tuscany) وجود دارد. این مغازه به‌صورت خانوادگی اداره می‌شود. اگر می‌خواهید سوغاتی زیبا و ساخت ایتالیا برای خود یا عزیزان‌تان ببرید، حتما سری به این مغازه بزنید.

بازار مارینا دی پیزا

در آخرین روزهای آفتابی پیزا هیچ‌چیز بهتر از رفتن به مارینا دی پیزا (Marina di Pisa) نیست. مارینا دی پیزا نام یک دهکده‌ی ساحلی در پیزا است. این دهکده دارای بازاری زیبا است که با بازدید از آن شانس خوبی برای خرید کردن پیدا خواهید کرد؛ به‌خصوص اگر عاشق لوازم قدیمی و وینتیج باشید.

در غرفه‌های این بازار می‌توانید لباس‌های دست‌دوم، خرده‌ریزهای گوناگون، نقاشی‌های قدیمی و لوازم منزل را پیدا کنید. دریای تیرِنی (Tyrrenian) درست در کنار این بازار قرار دارد بنابراین می‌توانید در حال گردش و خرید از منظره‌ی دریا هم لذت ببرید.

کولینه توسکانی

اگر زمان زیادی برای خرید ندارید و می‌خواهید سوغاتی خاص بخرید کولینه توسکانی (Colline Toscane) گزینه‌ی مناسبی برای شما است. این مغازه در داخل فرودگاه پیزا واقع شده است و مواد غذایی و نوشیدنی به‌فروش می‌رساند. در این مغازه می‌توانید محصولات ایتالیاییِ خوشمزه و فوق‌العاده‌ای خریداری کنید تا خاطرات سفرتان به این کشور زیبا را برایتان یادآوری کنند.

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}