اقامتی رویایی در بهترین بوتیک هتل‌ های سورنتو

رضا‍ رجب پور
  • رضا‍ رجب پور
  • 1398/12/12
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

بوتیک هتل‌های سورنتو سبب شده‌اند تا گردشگران در سفر به ساحل آمالفی، لحظات خوشی را سپری کنند. این بوتیک هتل‌ها تمامی نیازهای مسافران را برآورده می‌کنند.

تور اروپا

سورنتو مقصدی ایده‌آل در ساحل آمالفی (Amalfi) و شبه‌جزیره‌ی سورنتین (Sorrentine) در ایتالیا است. جاذبه‌های گردشگری سورنتو سبب شده تا مسافران زیادی هرساله از این منطقه دیدن کنند. به همین دلیل، زیرساخت‌های اقامتی در سورنتو از کیفیت بالایی برخوردارند.

در این میان، بوتیک هتل‌های سورنتو انتخاب بسیاری از گردشگران برای اقامتی راحت و دل‌چسب هستند. این هتل‌ها طیف گسترده‌ای از خدمات رفاهی را به مسافران به مقصد سورنتو ارائه می‌دهند. این مقاله به سراغ برترین بوتیک هتل‌های شهر ساحلی سورنتو رفته است.

بوتیک هتل های سورنتو - ایتالیا

گراند هتل اکسلسیور ویتوریو

این ساختمان قدیمی در نزدیکی یک صخره‌ی ساحلی قرار دارد و باغ ۲۰,۰۰۰ مترمربعی اطراف آن با درختان مرکبات و زیتون کامل می‌شود.

گراند هتل اکسلسیور ویتوریو (Grand Hotel Excelsior Vittoria) از دو رستوران میزبانی می‌کند که یکی از آن‌ها دارای ستاره میشلن است.

کافه‌ی داخلی هتل نیز به خاطر نمای حیرت‌انگیز آن رو به خلیج ناپل، به خود می‌بالد. ۸۴ اتاق هتل با وسایل آنتیک و لوکس تجهیز شده‌اند و اسپای هتل نیز تمامی نیازهای شما را برآورده می‌کند.

گراند هتل اکسلسیور ویتوریو - سورنتو

گراند هتل لا فاووریتا

این هتل پنج ستاره در قلب سورنتو، منظره‌ی بسیار خوبی رو به دریا و باغ لیموی خود دارد. اتاق‌های گراند هتل لا فاووریتا (Grand Hotel La Favorita) بزرگ هستند و با مبلمان آنتیک و بهترین کاشی‌های سبک ماژولیکا (Majolica) تزئین شده‌اند.

استخر پشت‌بامی هتل نیز نمای شگفت‌انگیزی به کلیسای مجاور سن پائولو از یک‌طرف و دریا از طرفی دیگر، دارد.

گراند هتل لا فاووریتا - سورنتو

پارکو دی پرینچیپی

این هتل محل اقامت بسیار مناسبی برای تهیه‌ی عکس‌های اینستاگرامی است. پارکو دی پرینچیپی (Parco dei Principi) در اوایل دهه‌ی ۱۹۶۰ توسط معمار شهیر ایتالیایی، جیو پونتی، طراحی شد.

او این خانه‌ی قدیمی و متروکه را تبدیل به هتلی شیک و مدرن با رگه‌های از استایل مخصوص سورنتو کرد. این ساختمان مجلل که در حومه‌ی شهر قرار دارد، تماماً با رنگ‌های آبی و سفید پوشیده شده و انعکاسی از منظره‌ی دریا است.

ساحل اختصاصی در صخره‌های زیر هتل، استخر آب نمک و یک باغ به مساحت ۲۸,۰۰۰ مترمربع با گیاهان نایاب، از دیگر ویژگی‌های پارکو دی پرینچیپی هستند.

هتل پارکو دی پرینچیپی - سورنتو

مزون لا مینروتا

رنگ‌های جسورانه و اشکال برجسته از ویژگی‌های زیبایی‌شناختی در طراحی این هتل ساخته‌شده در دهه‌ی ۱۹۵۰ به دست یک زوج ایتالیایی-دانمارکی هستند.

امروزه این هتل توسط نوه‌های این زوج اداره می‌شود و پر از کتاب، وسایل سفالی، وسایل تزئینی و آثار هنری جمع‌آوری‌شده از سراسر دنیا است.

مزون لا مینِروِتا (Maison La Minervetta) در بالای صخره‌ای در مارینا گرانده (Marina Grande) واقع شده و پیاده حدود ۱۵ دقیقه‌ تا مرکز تاریخی سورنتو فاصله دارد.

تمامی ۱۲ اتاق هتل منظره‌ای رو به دریا دارند. یک استخر مجلل و یک پلکان اختصاصی منتهی به ساحل نیز در این هتل دیده می‌شود. صبحانه و پیش‌غذا نیز به‌طور روزانه در بالکن روباز هتل سرو می‌شود.

هتل مزون لا مینروتا - سورنتو

بلوو سیرنه

خدمات بی‌مانند و مناظر شگفت‌انگیز از اطراف، تنها بخشی از ویژگی‌هایی است که هتل بِلوو سیرنه (Bellevue Syrene) را تبدیل به اقامتگاهی لوکس در ساحل سورنتو می‌کند.

این هتل که در خرابه‌های یک ویلای سابق از دوران روم باستان در زمان امپراطوری آگوستوس ساخته شده، امروزه همچنان شکوه و عظمت قرن‌های پیش را دارد.

تمامی اتاق‌ها منظره‌ی رو به دریا دارند و یک استخر با سنگ‌های مرمر سفیدرنگ و رگه‌هایی از کاشی‌های آبی، فیروزه‌ای، سبز و بنفش نیز در فضای عمومی هتل به چشم می‌خورد.

عاشقان حمام آفتاب نیز می‌توانند در محوطه‌ی اختصاصی نزدیک استخر و ساحل استراحت کنند. مرکز سلامتی هتل نیز فضای مناسبی برای فرار از گرمای سوزان آفتاب در فصل تابستان است.

هتل بلوو سیرنه - سورنتو

پالاتزو مارسیاله

بوتیک هتل پالاتزو مارسیاله (Palazzo Marziale) که در یک کاخ قرن پانزدهمی قرار دارد، برای قرن‌ها در اختیار خاندان ساوارِسِه (Savarese) بوده است.

اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل با وسایل آنتیک و آثار هنری این خاندان تزئین شده و مشرف به باغ‌های میدان سن فرانچسکو هستند. کارکنان هتل خدمات اختصاصی به میهمانان ارائه می‌دهند و به شما در رزرو قایق و جاذبه‌های گردشگری اطراف شهر کمک می‌کنند.

رستوران‌های لا تراتسا (La Terrazza) و ایل مارسیالینو (Il Marzialino)، دو گزینه‌ی بسیار محبوب و لوکس در هتل پالاتزو مارسیاله برای صرف انواع غذاها هستند.

هتل پلاتزو مارسیاله - سورنتو

رضا‍ رجب پور رضا‍ رجب پور
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}