اقامت در بهترین هتل های سالزبورگ

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/12/17
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

هتل‌های سالزبورگ برای کسانی‌که عازم این شهر دیدنی هستند، خدماتی لوکس و شرایطی بسیار راحت را مهیا کرده است.

تور اروپا

سالزبورگ شهری مملو از مناظر زیبای کوهستانی و بناهای دیدنیِ تاریخی است. در سالزبورگ می‌توانید در عمارت خاندان وون تراپ (Von Trapp) اقامت کنید یا یکی از هتل‌های لوکس این شهر را انتخاب کنید و از خدماتی چون اسپا لذت ببرید.

در اینجا بهترین هتل‌های شهر سالزبورگ را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل های سالزبورگ

هتل قلعه مونشتاین

هتل قلعه (اشلوس) مونشتاین (Hotel Schloss Monchstein) را به ‌عنوان جواهری در قلب سالزبورگ می‌شناسند. با اقامت در این اقامتگاه پنج‌ ستاره احساس می‌کنید یکی از اعضای خانواده‌ی سلطنتی هستید.

اقامت در این قصر باشکوه با محوطه‌ی بی‌انتها و امکانات جذابش یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد برای شما خواهد بود. حتی تصور سونای فنلاندی، استخر بی‌نهایت، باشگاه و رستوران‌ِ شیک و مجلل قطعا شما را به هیجان می‌آورد.

هتل قلعه مونشتاین - سالزبورگ

هتل و ویلای آرسپرگ

علی‌رغم این‌که هتل و ویلای آرسپرگ (Auersperg) در قسمت مرکزی و شلوغ شهر واقع شده است، هتلی فوق‌العاده برای یک اقامت آرام محسوب می‌شود.

اسپای هتل به همراه سونا، اتاق بخار و سالن ماساژ از امکانات جذاب این هتل است که اقامتی آرامش‌بخش را برای مسافران رقم می‌زند.

دوستداران یوگا می‌توانند در کلاس‌های هفتگیِ هتل که هر چهارشنبه راس ساعت ۷:۳۰ دقیقه‌ی صبح برگزار می‌شوند شرکت کنند. برای افرادی که می‌خواهند در کلاس‌های خصوصی یوگا شرکت کنند کلاس‌های تک‌نفره و خصوصی هم برگزار می‌شود.

بسته‌های متنوعی برای شما وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها نوع اقامت خود را انتخاب کنید؛ مانند اقامت در اتاق‌های دو تخته یا سوئیت‌های لوکس.

هتل آرسپرگ - سالزبورگ

آرت هتل بلاو گانس

هتل بلاو گانس (Blaue Gans) با قدمتی بیش از ۶۰۰ سال قدیمی‌ترین مسافرخانه‌ سالزبورگ است. این هتل در محبوب‌ترین خیابان تجاری شهر، یعنی خیابان گِتریدگاسه (Getreidegasse) و در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری سالزبورگ مانند محل تولد موتزارت واقع شده است.

محل قرارگیری این هتل بسیار ایده‌آل است؛ به‌علاوه امکانات لوکس و مجللی برای مهمانان فراهم شده است. اتاق‌های این هتل با یکدیگر کاملا متفاوت هستند و با نقاشی‌ها، مجسمه‌ها و عکس‌های مدرن و معاصر تزئین شده‌اند.

هتل بلاو گانس - سالزبورگ

هتل ساشر سالزبورگ

هتل ساشر سالزبورگ (Hotel Sacher Salzburg) در نزدیکی رودخانه‌ی زیبای زالتساخ (Salzach) و درست در کنار شهر قدیمی یا اولد تاون قرار گرفته است.

این هتل یک ساختمان قدیمی و تمیز است که سابقه‌ای طولانی در زمینه‌ی اسکان مسافران دارد و یکی از بهترین اقامتگاه‌های شهر به‌شمار می‌رود.

نام این هتل از فرانتس ساشر (Franz Sacher)، خالق کیک شکلاتی گرفته شده است. کیک شکلاتی یکی از دسرهای ملی اتریش است. اگر در هتل ساشر اقامت داشتید پیشنهاد می‌شود در کافه‌ی هتل حتما آن را میل کنید.

هتل ساشر سالزبورگ

هتل گماخل

این هتل جذاب در حومه‌ی شهر سالزبورگ در الیکسهوزن (Elixhausen) قرار گرفته است. هتل گماخل (Gmachl) به صورت خانوادگی اداره می‌شود.

این هتل برای زوج‌هایی که به دنبال اقامتگاهی رمانتیک هستند بسیار ایده‌آل است. فعالیت‌ها و سرگرمی‌های متنوعی در این هتل برای گردشگران وجود دارد؛ از قایق‌سواری گرفته تا صرف یک شام رمانتیک و بسته‌های جذابِ اسپا.

رستوران معروف این هتل توسط سرآشپز کریستین کاستنمایر (Christian Kastenmeier) اداره می‌شود. غذاهای خلاقانه‌ی این رستوران مانند کباب‌های مخصوصِ روزهای یکشنبه با استفاده از محصولات محلی طبخ می‌شوند.

هتل گماخل - سالزبورگ

هتل گلدنر هیرش

تیم پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران و غذاهای عالی، فضای داخلی دنج و شیک این هتل را به یکی از بهترین هتل‌های سالزبورگ تبدیل کرده است.

در هتل گلدنر هیِرش (Goldener Hirsch) با عناصر قدیمی و جذاب اتریشی و امکانات مدرن، تلفیق سنت و تجمل را می‌توان به زیبایی در کنار یکدیگر مشاهده کرد.

حتی اگر قصد اقامت در این هتل را ندارید، حتما سری به رستوران هتل بزنید. در این رستوران می‌توانید غذاهای اتریشی را در محیطی آرامش‌بخش میل کنید.

هتل گلدنر هیرش - سالزبورگ

بوتیک هتل آم دوم

بوتیک هتل آم دوم (Boutique Hotel am Dom) در یکی از کوچه‌های سالزبورگ قرار گرفته است. با این حال این هتل به همه‌ی جاذبه‌های اصلی شهر نزدیک است.

این هتل شیک، سنت و مدرنیته را به زیبایی با یکدیگر تلفیق کرده و کمی از مسافرخانه‌های روستایی و قدیمی فاصله گرفته است. فضای داخلی هتل ترکیبی جالب از دنیای قدیم و جدید است.

علی‌رغم این‌که عناصر مینیمال در طراحی این هتل به‌چشم می‌خورند، اتاق‌های هتل بسیار باسلیقه طراحی‌ شده‌اند. به‌علاوه، مهمانان هتل می‌توانند هنگم صبح از بوفه‌ی صبحانه استفاده کنند.

این هتل گزینه‌ی مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند بدون متحمل شدن هزینه‌ی زیاد، اقامتی خوب در یک بوتیک هتل داشته باشند.

هتل آم دوم - سالزبورگ

ویلا تراپ

زمانی‌که صحبت از سالزبورگ به میان می‌آید، معمولا اولین چیزی که در ذهن خود تصور می‌کنید فیلم اشک‌ها و لبخندها یا آوای موسیقی (The Sound Of Music) است.

بهترین اقامتگاه برای طرفداران این فیلم محبوب عمارت سابق خاندان تراپ (Trapp) است. این خانواده از سال ۱۹۲۳ تا ۱۹۳۸ در این عمارت ساکن بودند.

مهمانان می‌توانند در اتاق‌های بارون جورج (Baron Georg) و ماریا (Maria) اقامت کنند و از منظره‌ی جذاب تپه‌های سرسبز اطراف عمارت لذت ببرند.

ویلا تراپ - سالزبورگ

هتل آمادئوس

هتل آمادئوس (Hotel Amadeus) در یک ساختمان ۵۰۰ ساله قرار گرفته است. از تراس‌هایی که در طبقات اول و دوم این هتل جذاب قرار دارد می‌توانید منظره‌ی زیبای قبرستان سرسبز، که محل دفن خاندان موتزارت است را تماشا کنید.

اتاق‌های این هتل بزرگ و راحت هستند و در همه‌ی آن‌ها دی‌وی‌دی فیلم اشک‌ها و لبخندها برای مهمانان قرار داده شده است.

هتل آمادئوس - سالزبورگ

هتل لوکس دولرر

هتل دولرر (Döllerer) چهار ستاره که به‌صورت خانوادگی اداره می‌شود، هتلی مجهز برای یک اقامت رویایی است. با پرداخت هزینه‌ی بیشتر می‌توانید از امکانات بسته‌های ویژه شامل نوشیدنی، صبحانه با محصولات خانگی و صرف ۷ وعده غذا در رستوران هتل بهره‌مند شوید.

مرکز تناسب اندام و سلامت شامل باشگاه، سونا و اتاق بخار هم در این هتل برای مهمانان وجود دارد.

هتل دولرر - سالزبورگ

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}