مهمان نوازی گرم یونانی در بهترین هتل‌های تسالونیکی

مریم رضایی
  • مریم رضایی
  • 1399/2/27
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

بهترین هتل‌های تسالونیکی به شما خدمات و امکانات عالی و موقعیت‌های مکانی مناسبی را ارائه می‌دهند که می‌توانید نسبت به بودجه و اهداف سفر خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

تور اروپا

 تسالونیکی، دومین شهر یونان، با آغوش باز به مسافران خوشامد می‌گوید.

شاید این شهر زیبا و تاریخی جزو اولویت‌های سفر شما نباشد اما اگر روزی گذارتان به این شهر بیفتد،‌ به‌طور حتم با مهمان‌نوازی گرم، غذاهای خوشمزه، تفریحات مهیج شبانه، معماری بی‌نظیر، جاذبه‌ها و بناهای تاریخی پذیرای شما خواهد بود.

در ادامه با بهترین هتل‌های این شهر فرح‌بخش آشنا می‌شویم که جذابیت‌هایش نادیده‌ گرفته شده است.

هتل های تسالونیکی

هتل الکترا پالاس

الکترا پالاس (Electra Palace) با نمای بیزانسی‌ خیره‌کننده‌اش، توجه شما را به خود جلب می‌کند. این هتل تنها چند دقیقه از میدان آریستوتلوس (Aristotelous) یا ارسطو فاصله دارد.

الکترا پالاس یکی از شیک‌ترین هتل‌های تسالونیکی است که به زیبایی مدرنیته را با ویژگی‌های کلاسیک در هم می‌آمیزد؛ این تلفیق جالب به ساختمان حضوری قدرتمند می‌بخشد.

الکترا پالاس با داشتن مرکز سلامت، سونا و سالن اسپا مکانی ایده آل برای لذت بردن از یک سفر به‌یادماندنی است.

هتل الکترا پالاس - تسالونیکی

هتل کالرز باجت لاکچری

کالرز باجت لاکچری (Colors Budget Luxury) اولین هتل‌آپارتمان تسالونیکی به شمار می‌رود که در سال ۲۰۱۱ بازگشایی شد. این هتل رنگارنگ و زنده از تخیلات برادر و خواهری خلاق پا به عرصه وجود گذاشت.

آن‌ها علاقه‌مند بودند اقامتگاهی شیک و مقرون‌به‌صرفه برای بازدیدکنندگان شهر ایجاد کنند و ماحصل تلاششان، هتلی شیک با اتاق‌های روشن شد. اتاق‌ها شامل اتاق‌های خانوادگی برای خانواده‌ها یا گروه‌های بزرگ و آپارتمان‌هایی کوچک با آشپزخانه‌ای مجهز برای مسافرانی مدرن می‌شود که می‌خواهند حس بودن در خانه را تجربه کنند.

هتل کالرز باجت لاکچری - تسالونیکی

هتل کالرز لادالیکا سنترال

کالرز لادالیکا سنترال (Colors Ladadika Central) دومین هتل از خانواده‌ی هتل‌های کالرز است. این هتل، فرصتی به بازدیدکنندگان می‌دهد تا اقامت در منطقه‌ی پرجنب‌وجوش لادالیکا را تجربه کنند.

بارها و رستوران‌های این ناحیه در فاصله‌ی کوتاهی از هتل قرار گرفته‌اند. این هتل جذاب خصوصیات منحصربه‌فرد برند کالرز را نظیر اتاق‌های رنگارنگ و دکوراسیون لوکس دارا است.

صبحانه در هر ساعتی که دوست داشته باشید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ی اضافی در اتاقتان سرو می‌شود. همین لذت‌های کوچک، مسافران این هتل را به مهمانانی دائمی بدل کرده است.

هتل کالرز لادالیکا سنترال - تسالونیکی

کالرز اربان هتل

کالرز اِربان هتل (Colors Urban Hotel)‌ یک بوتیک هتل معمولی اما جذاب است که در خیابان سیمیسکی (Tsimiski) واقع در قلب شهر قرار گرفته است. این هتل ۲۱ اتاق و سوییت دارد.

کالرز اربان علاوه بر موقعیت مکانی عالی، بوفه‌ی صبحانه و امکانات مناسب برای کودکان (خدمات پرستاری کودک)، دارای یک بار دلنشین در باغ هتل و سالن اسپا و سلامتی است. سالن اسپا انواع درمان‌ها را برای یک بعدازظهر آرامش‌بخش به مهمانان هدیه می‌دهد.

در اینجا مجذوب مبلمان‌های ساده، اتاق‌ها و سوییت‌های دلباز، دکوراسیون مینیمالیستی و درعین‌حال زنده و گیرای هتل خواهید شد. برخی از اتاق‌ها دارای تراس هستند و چشم‌انداز زیبایی از شهر را به نمایش می‌گذارند.

همچنین این هشدار را جدی بگیرید: وقتی به اینجا قدم گذاشتید، دیگر حاضر به ترک آن نخواهید بود.

کالرز اربان هتل - تسالونیکی

هتل بلو باتل بوتیک

بلو باتل بوتیک (Blue Bottle Boutique) بوتیک هتلی راحت، دنج و کوچک است که امکانات و خدمات باکیفیت را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهد؛ حالا این مزیت را در کنار موقعیت عالی و کارکنان خونگرم هتل قرار دهید تا به یکی از بهترین و خوش‌نام‌ترین اقامتگاه‌های تسالونیکی برسید.

ازآنجایی‌که بیشتر خیابان‌های شهر تسالونیکی پر از جاذبه‌های چشمگیر است، هتل بلو باتل بوتیک خدمات کرایه‌‌ی دوچرخه در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

هتل بلو باتل بوتیک - تسالونیکی

 هتل بریستول

هتل دوطبقه‌ی بریستول (Bristol) یکی از دنج‌ترین هتل‌های شهر به شمار می‌رود. ساختمان آن که به سال ۱۸۷۰ باز می‌گردد، سابقاً اداره‌ی پست عثمانی‌ها بوده است. بازسازی این هتل در سال ۲۰۰۰ با موفقیت به اتمام رسید.

بریستول در محله‌ی تاریخی لادادیکا و در فاصله‌ی کوتاهی با ساحل قرار دارد. اینجا دارای یک بار و رستوران با غذاهای خوشمزه‌ی آرژانتینی است اما فراموش نکنید که برای صبحانه هم جایی بگذارید زیرا این رستوران یکی از بهترین‌های شهر محسوب می‌شود و دست کشیدن از غذاهای خوشمزه‌اش کار مشکلی است.

امکانات هتل شامل زمین تنیس، کرایه خودرو و دوچرخه و سوارکاری می‌شود. در بریستول هیچ بهانه‌ای برای سررفتن حوصله‌تان نخواهید داشت.

 هتل بریستول - تسالونیکی

هتل اکسلسیور

ساختمان هتل پنج ستاره‌ی اکسلسیور (Excelsior) به سال ۱۹۲۴ باز می‌گردد. این ساختمان که به‌تازگی بازسازی شده در کنار میدان آریستوتلوس و در مرکز تجاری شهر قرار گرفته است.

اکسلسیور امکانات مدرن و یک باغ خیره‌کننده روی پشت‌بام دارد که صبحانه، ناهار و شام در آنجا سرو می‌شود. این هتل مجلل، زیبا و دلپذیر به‌راحتی حس خوبِ در خانه بودن را به شما انتقال می‌دهد.

هتل اکسلسیور - تسالونیکی

هتل مت

به‌محض اینکه به هتل مت (Met) قدم بگذارید، تحت تاثیر حال و هوای خاص هتل قرار می‌گیرید. این هتل بیشتر شبیه به یک گالری هنری است و فضاهای همگانی وسیعی دارد که گوشه و کنار آن به زیبایی با مجسمه و آثار هنری آراسته شده است.

طراحی مینیمالیستی، رستوران و استخر روی پشت‌بام تنها برخی از مزایایی است که این هتل را از رقبایش متمایز می‌کند. هتل مت برای دوستداران هنر ایده آل است و اقامتی مثال‌زدنی را برای آن‌ها رقم خواهد زد.

هتل مت - تسالونیکی

هتل حیات ریجنسی

موقعیت هتل حیات ریجنسی (Hyatt Regency) در کنار فرودگاه مطلوب مسافرانی است که توقف کوتاهی در این شهر دارند. بااین‌همه، اجازه ندهید که چنین توقفی تنها دلیل اقامت شما در این هتل باشد.

البته کاملاً درست است که حیات ریجنسی در مرکز شهر قرار نگرفته است ولی این نقص را با خدمات عالی و مهمان‌نوازی گرم خود جبران می‌کند. کارکنان حرفه‌ای هتل مودب، گرم و صمیمانه برخورد می‌کنند.

امکانات شیک و لوکس هتل شامل دو استخر (استخر روباز و سرپوشیده)، دو رستوران، سالن اسپا، یک لابی کم‌نظیر بار و اتاق‌های دلباز می‌شود؛ به‌علاوه، این هتل اتوبوسی برای سفر به مرکز شهر در اختیار مسافران قرار می‌دهد؛ بنابراین هیچ کم و کسری در اینجا نخواهید داشت.

هتل حیات ریجنسی - تسالونیکی

دایوس لاکچری لیوینگ

هتل پنج ستاره‌ی دایوس لاکچری لیوینگ (Daios Luxury Living) در قلب شهر قرار دارد و چشم‌اندازی دلربا از دریا را به مسافران هدیه می‌دهد. اگر به خدمات لوکس و دکوراسیون شیک علاقه‌مندید، این هتل ایده آل شما خواهد بود.

این هتل زیبا که همچون یک کشتی آماده‌ی حرکت طراحی شده است، پیوسته ظرافت و راحتی را درهم می‌آمیزد. موقعیت چشمگیر و خدمات صبحانه‌ی عالی دایوس، حس خانه‌ای دور از خانه را برای شما به وجود خواهد آورد.

هتل دایوس لاکچری لیوینگ - تسالونیکی

مریم رضایی مریم رضایی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}