۷ کافی شاپ سانتورینی که قهوه های باکیفیت سرو می کنند

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1399/3/7
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

چه چیزی می‌تواند از نوشیدن یک فنجان قهوه و تماشای منظره‌ی زیبای دریا در سانتورینی لذت‌بخش‌تر باشد؟ این کافی‌شاپ‌ها در سانتورینی این رویا را برای شما محقق می‌سازند.

تور اروپا

زمانی‌که نام سانتورینی به گوش‌تان می‌خورد، به یاد غروب زیبای آفتاب و خانه‌های آبی و سفید جذاب این جزیره‌ی زیبای یونان می‌افتید. یکی از بهترین تجربه‌هایی که می‌توانید در سانتورینی داشته باشید، نوشیدن یک فنجان قهوه در این جزیره‌ی رویایی و تماشای غروب خورشید است. در این‌جا بهترین کافی‌شاپ‌های سانتورینی را به شما معرفی می‌کنیم تا در حالی‌که از قهوه‌ی خود لذت می‌برید، به تماشای غروب خورشید این جزیره بنشینید.

کافه های سانتورینی

کافی آیلند

کافی آیلند (Coffee Island) یا جزیره‌ی قهوه یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین کافی‌شاپ‌های سانتورینی است. باریستاهایی که در این کافی‌شاپ کار می‌کنند بسیار حرفه‌ای هستند.

در این کافی‌شاپ انواع قهوه به بهترین شکل و با بهترین کیفیت برای شما آماده و سرو می‌شوند. کارکنان این کافی‌شاپ، قهوه را همان گونه‌ای که دوست داشته باشید برای‌تان آماده می‌کنند؛ تنها کافی است از آن‌ها درخواست کنید.

کافی آیلند - سانتورینی

کافه فرانکوز

فرانکوز (Franco’s) یکی از بهترین بارهای سانتورینی است و جزو ۷ بارِ برتر این جزیره به‌شمار می‌رود. هنگام صبح می‌توانید به فرانکوز بروید و روز خود را با یک فنجان قهوه‌ و شیرینی یونانی آغاز کنید. اگر صبح زود به کافه فرانکوز بروید می‌توانید درحالی‌که یک اسپرسو می‌نوشید از تماشای منظره‌ی زیبای طلوع خورشید لذت ببرید.

کافه فرانکوز - سانتورینی

کافه ملنیو

کافه مِلِنیو (Melenio Café) در سانتورینی به دلیل شیرینی‌ها و قهوه‌های خوشمزه‌اش شهرت دارد. روز خود را با یک فنجان قهوه و یکی از شیرینی‌های خوشمزه‌ی این کافه، مثلا باقلوای یونانی آغاز کنید.

اگر به این کافه سر می‌زنید سعی کنید حداقل یک نفر همراه با خود داشته باشید. زیرا تابلوی جلوی دربِ کافه به صراحت می‌گوید: «ما در این کافه وای‌فای نداریم. با یکدیگر صحبت کنید!»

کافه ملنیو - سانتورینی

کافه اسکیزا

کافه اسکیزا (Skiza Café) یک کافه‌ی دوطبقه در سانتورینی است که جزو برترین کافه‌های این جزیره به‌شمار می‌رود. مهم نیست کدام طبقه‌ی کافه را برای نشستن انتخاب می‌کنید؛ در هر دو طبقه میزهایی بر روی تراس برای مشتریان فراهم شده است.

در طبقه‌ی پایین کافه خوراکی‌های یونانی مانند شیرینی، انواع دسر و قهوه به‌فروش می‌رسند. قهوه و شیرینی خود را سفارش دهید، به طبقه‌ی بالا بروید و یکی از میزهای تراس را انتخاب کنید. سپس درحالی‌که از قهوه‌ی خود لذت می‌برید منظره‌ی جذاب سانتورینی را تماشا کنید.

کافه اسکیزا - سانتورینی

چاکلت کریپری

همان‌طور که نام کافه چاکلت کریپِری (Chocolate Creperie) مشخص است، این کافه به سرو یک خوراکی شهرت دارد: کرِپ شکلات. البته به‌غیر از کرپ شکلات شیرینی‌های دیگر و البته قهوه‌های خوشمزه‌ای در این کافه سرو می‌شوند.

به‌علاوه، در این کافه می‌توانید شاهد یکی از زیباترین مناظر شهر یعنی ساحل سانتورینی باشید. اگر به شیرینی‌جات علاقه دارید، روز خود را با یک کرپِ شکلات نوتلا و یک فنجان قهوه‌ی گرم آغاز کنید.

چاکلت کریپری - سانتورینی

کافه لیلا

کافه لیلا (Lila Café) یک کافه‌ی دنج و دوستانه در مرکز سانتورینی یعنی فیرا (Fira) است. این کافه به سرو قهوه و شیرینی‌های خوشمزه‌ی یونانی شهرت دارد.

در سفر به سانتورینی حتما سری به کافه لیلا بزنید و یک کرِپ یا کیک به همراه یک فنجان قهوه‌ی یونانی برای صبحانه سفارش دهید. قهوه‌های این کافه غلیظ و قوی هستند. بنابراین می‌توانید یک روز عالی و پرانرژی را در سانتورینی تجربه کنید.

کافه لیلا - سانتورینی

آکروتهیری

کافه آکروتهیری (Akrothiri) در بخش جنوبی سانتورینی واقع شده است. در این کافه‌ی جذاب می‌توانید یکی از بهترین قهوه‌های عمرتان را میل کنید. این کافه هنگام شب به یک بار تبدیل می‌شود. اگر روز خود در آکروتهیری آغاز می‌کنید یک فنجان اسپرسو برای خود سفارش دهید و یکی از میزهای تراسِ جذاب این کافه را برای نشستن انتخاب کنید.

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}