در سفر به کازان کجا اقامت کنیم؟

    طناز قربانی
    • طناز قربانی
    • 1399/2/17
    • 0 دیدگاه
    {{selectedRate}}

    اگر عازم کازان هستید یا قصد سفر به این شهر زیبای روسیه را دارید، با بهترین اقامتگاه‌های این شهر آشنا شوید.

    تور اروپا

    تلفیق فرهنگ روسی و فرهنگ شرقی در کازان، پایتخت تاتارستان را به گنجینه‌ای برای گردشگران تبدیل کرده است. اگر قصد سفر به کازان را دارید، اقامتگاه‌های زیادی وجود دارند که برای هر بودجه‌ای مناسب هستند؛ از هتل‌های راحت گرفته تا هاستل‌های دنج و آرام.

    در این‌جا برخی از این اقامتگاه‌ها (هتل‌ها و هاستل‌های کازان) آشنا خواهید شد.

    اقامتگاه‌های کازان

    هتل جوزپه

    هتل جوزپه (Giuseppe Hotel) در یکی از زیباترین خیابان‌های کازان، در میان خانه‌ها و ساختمان‌های تاریخی قرار گرفته است. این هتل از دهه‌ی ۱۸۰۰ میلادی پذیرای مهمانان است. هتل جوزپه دارای ۴۹ اتاق بزرگ است؛ از اتاق‌های یک‌تخته گرفته تا سوئیت.

    محل قرارگیری این هتل باعث می‌شود مهمانان به جاذبه‌های گردشگری مانند کرملین به‌راحتی دسترسی داشته باشند. در رستوران دنج و زیبای جوزپه می‌توانید غذاهای ایتالیایی و مدیترانه‌ای را میل کنید. آتش هیزمیِ این رستوران گزینه‌‌ای ایده‌آل برای افرادی است که می‌خواهند یک شام رمانتیک را تجربه کنند.

    هتل جوزپه - کازان

    هتل کورستون

    هتل کورستون رویال (Korston Royal) یکی از هتل‌های جذاب و لوکس کازان است. حتی اگر قصد اقامت در این هتل را ندارید باید از رستوران و فضای داخلیِ آن و نورپردازی‌های زیبایش دیدن کنید.

    مجتمع تفریحی این هتل دارای سرگرمی‌هایی مانند بولینگ، بیلیارد، سینما و تفریحاتی برای کودکان است. بنابراین شبی پرهیجان را تجربه خواهید کرد.

    در این هتل غذاهای بین‌المللی و متنوعی برای مهمانان وجود دارد. همچنین می‌توانید درحالی‌که موسیقی گوش می‌کنید نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای هم میل کنید.

    هتل کورستون - کازان

    آرت هتل

    آرت هتل (Hotel Art) در یکی از بهترین محله‌های کازان قرار گرفته است. خیابان بومان (Bauman) و همه‌ی دیدنی‌های کرملین در فاصله‌ی کمی از این هتل قرار دارند. بنابراین نیازی نیست برای دیدن جاذبه‌ها از هتل دور شوید.

    این هتل در یک محوطه‌ی مسکونی، دور از محل عبور گردشگران و مکان‌های تفریحی واقع شده است. بنابراین می‌توانید بدون آن‌که سروصدای زیاد را تحمل کنید، در هتل به استراحت بپردازید.

    در طبقه‌ی همکف هتل رستوران و آکواریوم قرار دارد. در این رستوران انواع غذاهای اروپایی، دریایی، آسیایی و غذاهای مدرن سرو می‌شوند. اگر در فصل تابستان به این هتل سر می‌زنید، می‌توانید روی تراس زیبای آن به خوردن نوشیدنی مشغول شوید.

    آرت هتل - کازان

    هاستل کرملین

    این هاستل که به رنگ‌های جذابی نقاشی شده است، دارای ۱۶ اتاق است. هاستل کرملین برای افرادی که با بودجه‌ی کم سفر می‌کنند، بسیار مناسب است.

    هاستل کرملین دارای محیطی سرزنده و تمیز است و در فاصله‌ی کمی از رودخانه قرار دارد. این هاستل در نزدیکی ساختمان وزارت کشاورزی، یکی از جالب‌ترین ساختمان‌های کازان قرار گرفته است.

    در آشپرخانه‌ی هاستل صبحانه برای مهمانان تهیه می‌شود. اما می‌توانید در صورت تمایل از اغذیه‌فروشی هاستل خوراکی و اسنک خریداری کنید.

    اگر همراه با فرزندان‌تان سفر می‌کنید، اصلا نگران اقامت خود نباشید؛ زیرا این هاستل دارای خدمات مراقبت از کودکان هم است.

    هاستل کرملین - کازان

    هتل ناگویی

    یکی از بهترین هتل‌های کازان که می‌توانید در سفرهای خانوادگی در آن اقامت کنید، هتل ناگویی است. این هتل دارای کلوب رایگان کودکان و اتاق‌های بازی است. بنابراین گزینه‌ی مناسبی برای اقامت‌های خانوادگی به‌شمار می‌رود.

    هتل ناگویی در مرکز شهر قرار دارد و استادیوم ورزشی، بازار مرکزی و کرملین در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌اند. اتاق‌های این هتل تنوع زیادی دارند؛ از سوئیت‌های بزرگ خانوادگی گرفته تا اتاق‌های ۲ تخته‌ی شیک.

    اسپا، سونا، باشگاه ورزشی، ۲ رستوران، کافه و یک کلوب کارائوکه ازجمله امکانات این هتل هستند که اقامتی رضایت‌بخش را برای شما فراهم می‌کنند.

    هتل ناگویی - کازان

    هتل رستوران یوروپ

    هتل یوروپ (Hotel Europe) در یک ساختمان کلاسیک قرار دارد و با عناصری از سبک باروک طراحی شده است. این هتل برای افرادی که می‌خواهند اقامت ارزانی داشته باشند، بسیار مناسب است.

    رستوران این هتل برای عروسی‌ها و رویدادهای مختلف هم غذا تهیه می‌کند. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای روسی و اروپایی را میل کنید.

    کافه آلان ااش (Alan Ash) که در این هتل قرار دارد، خوراکی‌های خوشمزه‌ی روسی و تاتار را برای مهمانان سرو می‌کند. از نانوایی هتل می‌توانید شیرینی و دسرهای خوشمزه خریداری کنید و هنگام بازدید از جاذبه‌های اطراف و گردش میل کنید.

    یکی از جاذبه‌های معروف کازان که در نزدیکی این هتل قرار دارد موزه‌ی سبک زندگی شوروی (Soviet Lifestyle Museum) است.

    هتل رستوران یوروپ - کازان

    هتل میراژ

    هتل میراژ (Mirage) یکی از هتل‌های شیک کازان با امکانات زیاد و غذاهای متنوع است. رستوران اپرا (Opera) رستوران اصلی این هتل است و در تمام طول روز غذاهای متنوعی مانند غذاهای تاتار، اروپایی، غذاهای مکزیکی و غذاهای ژاپنی سرو می‌کند. در این رستوران می‌توانید علاوه‌بر صرف غذای خوشمزه از منظره‌ی زیبای کرملین هم لذت ببرید.

    در جوکر بار (Joker Bar) هم می‌توانید غذاهای آسیایی و اروپایی را میل کنید. گروه‌های موسیقی محلی و غیربومی در این بار به اجرا می‌پردازند.

    اگر می‌خواهید یک سرگرمی متفاوت‌تر تجربه کنید، سری به اتاق کارائوکه بزنید و آواز بخوانید. اگر هم به دنبال سپری کردن یک عصر آرام هستید، به بارِ لابی بروید.

    هتل میراژ - کازان

    گرند هتل

    گرند هتل (Grand Hotel) یکی از ساختمان‌های مدرن کازان است. این هتل دارای اتاق‌ها و امکانات زیادی است. از اتاق‌های این هتل می‌توانید منظره‌ی پانورامای شهر را تماشا کنید.

    در رستوران کولتزو (Koltzo) که در گرند هتل قرار دارد می‌توانید انواع غذاهای روسی و تاتار را میل کنید. به‌علاوه، بوفه‌ی صبحانه‌ی این رستوران هر روز برای مهمانان باز است.

    بارِ لابی در تمام ساعات روز باز است و انواع نوشیدنی‌ها و اسنک‌ها را برای مهمانان سرو می‌کند. کارکنان هتل به چند زبان مسلط هستند و تورهای گردشگری ترتیب می‌دهند. افرادی که عاشق خوردن غذاهای گوشتی هستند می‌توانند سری به استیک کلاب (Steak Club) در این هتل بزنند.

    گرند هتل - کازان

    طناز قربانی طناز قربانی
    {{selectedRate}}
    زوریخ، لوگانو

    تور زوریخ و لوگانو

    • 8 روز
    • هتل 4 و 5 ستاره
    • ترکیش , ترک
    قیمت از
    49,900,000
    1,890
    پاریس

    تور پاریس

    • 8 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    2,390
    کاپادوکیا، استانبول

    تور استانبول و کاپادوکیا

    • 7 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    59,900,000

    بنر تورهای تابستان

    {{totalCount}} دیدگاه

    {{nameError}}
    {{emailError}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessageError}}
    {{responseMessage.text}}