معرفی بهترین بوتیک ها و مراکز خرید سانتورینی

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1399/2/22
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

سانتورینی علاوه‌بر تراس‌های جذابِ رو به دریا و ساختمان‌های آبی و سفید زیبا، بازار و مراکز خرید متنوع و جالبی دارد که تجربه‌ای به‌یادماندنی از خرید کردن در یونان را برای‌تان به‌ ارمغان می‌آورند.

تور اروپا

سانتورینی یکی از معروف‌ترین جزایر یونان است. این جزیره‌ی زیبا مراکز خرید و بوتیک‌های متنوعی دارد. در این بوتیک‌ها می‌توانید انواع لباس، کفش، جواهرات و کتاب را خریداری کنید.

بیشتر مراکز خرید سانتورینی در فیرا (Fira) و اویا (Oia) قرار گرفته‌اند. پس از خرید، در یکی از تراس‌های زیبای سانتورینی رو به دریای آبی بنشینید و از منظره‌ی زیبای این جزیره لذت ببرید.

مراکز خرید سانتورینی

در این‌جا برخی از بهترین بوتیک‌ها و مراکز خرید سانتورینی را به شما معرفی می‌کنیم.

بازار

بازار (Bazaar) در خیابان اصلی سانتورینی در فیرا واقع شده است. در این بازار می‌توانید مجموعه‌‌ای زیبا از لباس‌های مد روز و جوان‌پسند را ببینید.

در این بازار می‌توانید از میس سیکستی (Miss Sixty) لباس‌های زیبا بخرید. شاید هم بخواهید یکی از کیف‌های دست‌سازِ جورجینا اسکالیدی (Georgina Skalidi) را خریداری کنید. اگر می‌خواهید یک لباس تابستانه‌ی زیبا بخرید، سری به وِلوداکیس (Veloudakis) بزنید.

برای آقایان هم بوتیک‌های متنوعی وجود دارند که پوشاک برندهای مردانه را به‌فروش می‌رسانند. تنها کافی است یک بار به بازار سانتورینی بروید تا عاشق این مکان شوید.

ایلیاس لالائونیس

ایلیاس لالائونیس (Illias Lalaounis) معتقد است تمام جواهرات پیام و داستانی برای گفتن دارند. شاید به همین دلیل است که هرکدام از جواهرات ایلیاس لالائونیس با ظرافت ساخته می‌شوند و نشان‌دهنده‌ی تاریخ یونان هستند.

اگر از موزه‌ی جواهرات ایلیاس لالائونیس در آتن بازدید نکرده‌اید، سری به مغازه‌ی این جواهرت در فیرا بزنید. جواهرات این موزه با تاثیراتی از دوره‌ی بیزانس، عصر نوسنگی و هنر میسنی (Mycenaean) طراحی و ساخته شده‌اند. هرکدام از این جواهرات یک اثر هنری به‌شمار می‌روند.

حتی اگر قصد خرید جواهرات را ندارید، حتما سری به لالائونیس بزنید و از تماشای زیورآلات و جواهرات زیبا لذت ببرید.

ایلیاس لالائونیس - خرید در سانتورینی

دراکار

در دراکار (Drakkar) می‌توانید برخی از برندهای معروف یونانی و بین‌المللی را پیدا کنید. این بوتیک دارای ۲ شعبه است؛ یک شعبه‌ی بوتیک دراکار در نزدیکی کلیسای جامع و شعبه‌ی دیگر آن در خیابان اصلی شهر قرار دارد.

انتخاب‌های زیادی برای شما در دراکار وجود دارد. شاید هم بتوانید یک لباس زیبا برای شبی رمانتیک در فیرا خریداری کنید.

بوتیک دراکار - سانتورینی

سیلک شاپ

نانوایی قدیمی خیابان اویا اکنون به بوتیک سیلک‌شاپ تبدیل شده است. در این بوتیک انواع اجناس ابریشمی را می‌توانید پیدا کنید. البته اجناسی با پارچه‌های دیگر هم در این بوتیک وجود دارند.

شال، اکسسوری‌های مختلف و لباس‌هایی از جنس ابریشم، کشمیر و دیگر پارچه‌های نفیس که در این مغازه به‌فروش می‌رسند، گزینه‌های مناسبی برای استایل تابستانه‌ی شما هستند. برای پیدا کردن بهترین ابریشم در سانتورینی نیازی نیست مسیری طولانی را طی کنید.

وایت سانتورینی

بوتیک وایت سانتورینی (The White Santorini) یا سانتورینیِ سفید با شعار «زندگی یک جزیره است» یکی از بوتیک‌های محبوب سانتورینی به‌شمار می‌رود.

در این بوتیک برخی از محصولات برندهای لوکسِ دنیای مد و محصولات سوفیا هاتزیگورگیو (Hatzigeorgiou) را پیدا کنید که توسط هنرمندان ماهر یونانی ساخته شده‌اند.

مجموعه‌ی وایت سانتورینی شما را استایل جزیره‌ای و ساحلی بیشتر آشنا می‌سازد. لباس‌هایی بادوام با پارچه‌های ظریف با برش‌ها و طراحی‌های مینیمال ازجمله ویژگی‌های طراحی‌های سوفیا هاتزیگورگیو هستند.

این بوتیک در کالدِرا (Caldera) در فیرا، روبه‌روی رستوران فاناری (Fanari) و آمالتیا (Amaltheia) قرار گرفته است.

اکرو

بوتیک اکرو (Ecru) در نزدیکی قلعه، در خانه‌ی فردی که در گذشته یک کاپیتان بود قرار گرفته‌ است. در این بوتیک می‌توانید انواع پوشاک مردانه و زنانه و اکسسوری‌های مختلف مانند کفش را پیدا کنید.

در بوتیک اکرو می‌توانید لباس‌های زیبایی برای خود یا عزیزان‌تان خریداری کنید. اگر به این بوتیک سر می‌زنید، حتما با دقت معماری این خانه‌ی قدیمی که با سبک سنتی سانتورینی ساخته شده است را تماشا کنید.

مرکز خرید اکرو - سانتورینی

اسپایسی

بوتیک اسپایسی (Spicy) دارای دو شعبه در سانتورینی است. هر دو شعبه منظره‌ی جذابی از کالدرا (Caldera) را به‌نمایش می‌گذارند. در این بوتیک مجموعه‌‌هایی از طراحان یونانی به‌فروش می‌رسند.

بازدید از این بوتیک به شما کمک می‌کند با سبک لباس‌پوشیدن مردم یونان و مُد این منطقه بیشتر آشنا شوید. بهتر است در این بوتیک کمی خودتان را کنترل کنید وگرنه ممکن است با یک چمدان اضافی به خانه بازگردید.

واندرلیستا

آندریا میتساکوس (Andrea Mitsakos) که با نام واندِرلیستا (Wanderlista) شناخته می‌شود، بوتیک‌های لوکس را راه‌اندازی می‌کند. او بر اساس موقعیت مکانی، بهترین برندها را برای بوتیک انتخاب می‌کند.

مجموعه‌ی منتخب او از اکسسوری‌ها و پوشاک را می‌توانید در میستیک هتل (Mystique Hotel) در اویا یا وِدِما (Vedema) در مِگالوکوری (Megalochori) ببینید.

آندریا میتساکویس دارای یک فروشگاه الکترونیکی است. اگر نمی‌توانید به‌صورت حضوری از بوتیک‌ها بازدید کنید، سری به این فروشگاه آنلاین بزنید.

آموس

آموس بزرگ‌ترین بوتیک زنجیره‌ای مُد و پوشاک در سانتورینی است. بوتیک آموس دارای ۲ شعبه در فیرا است. یکی از شعبه‌های آموس در ساحل کاماری (Kamari Beach) و دیگری در خیابان اصلی اویا قرار دارد.

در این بوتیک می‌توانید ازمحصولات مدوموازل (Mes Demoiselles)، مونکلر (Moncler)، اَش (Ash) و آمِریکَن وینتِج (American Vintage) و طراحان یونانی خرید کنید.

بوتیک آموس - سانتورینی

میلو

بوتیک میلو (Milo) در قلب فیرا در خیابان اصلی قرار گرفته است. محصولاتی که در این بوتیک به‌فروش می‌رسند به دقت از برندهایی مانند سِلین بی (Celyn b)، مارک جِیکوبز (Marc Jacobs) و پاتریزیا پِپه (Patrizia Pepe) انتخاب شده‌اند. در بوتیک میلو انواع کفش و اکسسوری هم وجود دارند که می‌توانید برای خود یا عزیزان‌تان بخرید.

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}