اقامتی بسیار راحت در بهترین هتل‌ های ورونا

رضا‍ رجب پور
  • رضا‍ رجب پور
  • 1399/3/15
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

هتل‌های لوکس ورونا در ایتالیا امکانات متعددی را در اختیار مسافرانی قرار می‌دهند که برای تفریح یا کار به این شهر سفر کرده‌اند. برخی از این هتل‌ها در ساختمان‌های باستانی ورونا واقع شده‌اند و حال و هوایی متفاوت دارند.

تور اروپا

تعجبی ندارد که ورونا، به‌عنوان شهری که داستان رومئو و ژولیت شکسپیر در آن رخ داده، مرکز پرتوجهی برای یک سفر عاشقانه باشد. فرقی ندارد که شما این شهر را به خاطر رفتن به تپه‌های آن انتخاب می‌کنید یا اینکه خیال بازدید از جاذبه‌های مرکز ورونا همراه با عشق خود، دوستان، خانواده یا حتی به‌تنهایی را دارید، درهرصورت ما هتلی لوکس را برایتان انتخاب کرده‌ایم. این مقاله به سراغ ۱۰ مورد از بهترین هتل‌های ورونا برای یک اقامت فرهنگی در شهر محبوب شکسپیر رفته است.

هتل های ورونا

ایل سونیو دی جولیتا

درست در آن‌طرف بالکن ژولیت، می‌توان یک هتل رمانتیک با ۹ سوئیت به نام ایل سونیو دی جولیتا (Il Sogno di Giulietta) یا رؤیای ژولیت را پیدا کرد. اتاق‌های هتل از امکانات زیبایی نظیر دکوراسیون کرمی رنگ و یک وان حمام گردابی بهره می‌برند. افرادی که به امکانات بیشتری نیاز دارند، می‌توانند به سراغ اتاق‌هایی با یک شومینه و یک تخت لوکس سایه‌بان‌دار بروند. هتل برای خانواده‌ها خدمات نگهداری از کودک و همچنین تفریحات مخصوص بچه‌ها دارد.

هتل های ورونا

اسکالزی

هتل اسکالزی (Scalzi) که کمتر از ۱۵ دقیقه با پای پیاده تا ایستگاه راه‌آهن فاصله دارد، هتلی ساخته‌شده در بقایای یک کلیسای باستانی است. بسیاری از اتاق‌های هتل سقف‌هایی دست‌نخورده از آن دوران به همراه دیوارهایی سنگی دارند. میهمانان از امکانات ویژه‌ی هتل نظیر امکان انتخاب محل صبحانه در اتاق پذیرایی یا در باغ استقبال خواهند کرد.

هتل اسکالزی - ورونا

دلسر

اگرچه هتل دلسر (Delser) در نزدیکی مرکز شهر ورونا واقع شده، اما راهی مخفی به‌سوی تپه‌های بیرون شهر است. مالک دلسر جایی که در گذشته یک ویلا به سبک معمار معروف آندرئا پالادیا بود و در تملک سنت دیونیسی (Saint Dionisi) قرار داشت را به یک هتل لوکس و مجلل تبدیل کرده است. اینجا مکانی ایده‌آل برای زوج‌هایی است که به دنبال آرامش هستند، زیرا آن‌ها می‌توانند صلح و آرامش را در میان درختان زیتون و تاکستان‌های انگور اطراف هتل بیابند.

هتل دلسر - ورونا

آرته نل چنترو

هتل آرته نِل چنترو (Arte Nel Centro) در نزدیکی ایستگاه راه‌آهن و مرکز شهر واقع شده و در خیابان اصلی کورسو پورتا نووا (Corso Porta Nuova) قرار دارد، درنتیجه دسترسی به آن از طریق وسایل حمل‌ونقل عمومی بسیار آسان است. این هتل دو اتاق مخصوص دارد؛ اتاق چارلی چاپلین و اتاق ماریا کالاس. دکوراسیون این دو اتاق مطابق با نام این دو هنرمند بزرگ طراحی شده است. میهمانان هتل عاشق حال و هوای عجیب و کارکنان باتجربه‌ی آن خواهند شد. هتل به‌منظور رفاه حال میهمانان، خدمات رفت‌وبرگشت به فرودگاه محلی ارائه می‌دهد.

هتل های ورونا

هتل لا گروتا

هتل لا گروتا (La Grotta) در حدود ۶ کیلومتر تا فرودگاه ویلافرانکا (Villafranca) فاصله دارد و مکانی ایده‌آل برای اقامت افرادی است که برای تجارت به ورونا آمده‌اند و قرار نیست از خانه‌ی ژولیت دیدن کنند. اتاق‌های مخصوص هتل دارای یک وان حمام گرم یا یک بالکن هستند، بنابراین مسافرانی که در این شهر قرارهای کاری دارند، می‌توانند پس از یک روز طولانی، خستگی را از تن بیرون کنند. اگر تصمیم گرفتید که از مرکز شهر دیدن کنید، اجاره کردن یک خودرو ارزشش را دارد، زیرا نزدیک‌ترین مکان به هتل یعنی آمفی‌تئاتر ورونا ۵ کیلومتر تا اینجا فاصله دارد. بااین‌وجود، هتل خدماتی چون پارکینگ رایگان به مسافران ارائه می‌دهد تا آن‌ها بتوانند جایی امن برای پارک خودروهای خود داشته باشند.

هتل لا گروتا - ورونا

هتل کولومبا دورو

هتل کولومبا دورو (Colomba d’Oro) به معنای کبوتر طلایی در یک صومعه‌ی سابق متعلق به سال ۱۳۳۷ میلادی واقع شده و تنها ۰.۶ کیلومتر تا میدان دِله اربه (delle Erbe) فاصله دارد، اما حال و هوای آن به‌اندازه‌ی یک دنیا متفاوت است. اتاق‌های هتل دکوراسیونی مجلل و کارشده با سنگ مرمر در بخش کف و بالکن دارند. می‌توان با کمی جست‌وجو در تالار اصلی هتل، نقاشی‌های دیواری با قدمت چندین قرن را کشف کرد. میهمانانی که برای کار به ورونا آمده‌اند، مرکز تجاری و اینترنت رایگان هتل را تحسین خواهند کرد.

هتل کولومبا دورو - ورونا

بیبلوس آرت هتل ویلا آمیستا

مسافرانی که به دنبال اقامت در مکانی دنج هستند، عاشق بیبلوس آرت هتل ویلا آمیستا (Byblos Art Hotel Villa Amista) در ۱۲ کیلومتری جاذبه‌های گردشگری ورونا می‌شوند. الساندرو مندینی، طراح هتل، این ویلای قرن هجدهمی را با هنر مدرن تزئین کرده و معماری قدیم را با دکوراسیون مدرن در هم آمیخته است. مسافرانی که به دنبال آرامش هستند، می‌توانند به اسپای هتل رفته و از خدمات ماساژ آن بهره ببرند. هتل همچنین یک باغ زیبا دارد که مناسب قدم زدن در بعدازظهرها است.

هتل های ورونا

هتل گابیا دورو

هتل گابیا دورو (Gabbia D’Oro) به معنای قفس طلایی در نزدیکی میدان دله اربه واقع شده و یک بوتیک هتل مجلل با فاصله‌ی بسیار اندک تا آمفی‌تئاتر ورونا است. وقتی‌که به نزدیکی هتل می‌رسید، متوجه می‌شوید که نمای بیرونی آن با شاخ و برگ درختان پوشیده شده است. هتل با داشتن سقف‌های طاق‌دار بلند و اصیل و مبلمان چوبی، به میهمانان خود شانس قدم گذاشتن به تاریخ در مدت اقامتشان را می‌دهد. دکوراسیون هتل ترکیبی از وسایل قدیمی و مدرن با یک سالن انتظار برای استراحت است و زمین تنیس آن به شما فرصتی برای انجام تفریحی متفاوت را می‌دهد.

هتل های ورونا

هتل آکادمیا

هتل آکادمیا (Accademia) که در نزدیکی منطقه‌ی خرید در خیابان مازینی (Mazzini) واقع شده، مکانی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به اپرا است. اینجا خانه‌ی خواننده معروف اهل ورونا، جووانی زناتلو (Giovanni Zenatello)، است. ساخت آمفی‌تئاتر روباز ورونا ایده‌ی زناتلو بود و همچنان نیز توسط خانواده‌ی وی اداره می‌شود. اتاق‌های هتل به سبکی رمانتیک و کلاسیک با رگه‌هایی از رنگ قرمز و طلایی غلیظ طراحی شده‌اند و برای زوج‌هایی که به دنبال یک آخر هفته‌ی طولانی هستند، ایده‌آل است. صبحانه در این هتل شامل انواع نان، پنیر و شیرینی می‌شود و روشی عالی برای شروع یک روز پرماجرا است.

هتل آکادمیا - ورونا

رضا‍ رجب پور رضا‍ رجب پور
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}