با اقامت در بهترین هتل های جنوا سفری بی نظیر را تجربه کنید

مریم رضایی
  • مریم رضایی
  • 1399/3/16
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

 بهترین هتل‌های جنوا با الهام از هنر و معماری ایتالیایی و سبک‌های قدیمی تزیین شده‌اند و در ازای قیمتی مقرون‌به‌صرفه، خدمات و امکانات عالی ارائه می‌دهند.

تور اروپا

جنوا، یک شهر ساحلی بزرگ و مرکز شهر لیگوریای ایتالیا است؛ شهری با تلفیقی دل‌نشین از سنت و مدرنیته که سواحل شگفت‌انگیز، زندگی شهری و طبیعتی چشم‌نواز را پیشکش بازدیدکنندگان می‌کند.

در این مقاله به معرفی بهترین هتل‌های جنوا می‌پردازیم؛ بنابراین چه رویای یک اقامت لوکس را در سر دارید، چه با بودجه‌ای اندک به این شهر سفر می‌کنید، بهتر است نگاهی به این فهرست بیندازید.

هتل های جنوا

گراند هتل ساوویا

قدمت هتل پنج ستاره‌ی گراند هتل ساوویا (Grand Hotel Savoia) به سال ۱۸۹۷ باز می‌گردد و بدون تردید یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های شهر است.

نجیب‌زادگان، چهره‌های سرشناس و اعضای خانواده‌های سلطنتی اروپایی، این هتل را در طول بازدید خود از لیگوریا برای اقامت خود انتخاب می‌کنند.

تمامی 117 اتاق‌ هتل به سبک قدیمی، شیک و چشم‌نواز دوره‌ی لا بل ایپوک (la Belle Epoque)‌ طراحی شده‌اند. این طراحی جذاب، به‌راحتی سفر به گذشته را برای مهمانان امکان‌پذیر می‌سازد.

سالگاری «Salgari»، رستوران هتل، غذاهای خوشمزه‌ی ایتالیایی، به‌ویژه غذاهای دریایی ارائه می‌دهد. موقعیت مکانی مناسب این هتل در کنار ساحل دریا و در نزدیکی آکواریوم جنوا توانسته است آن را به یک گزینه‌ی محبوب بین گردشگران تبدیل کند.

گراند هتل ساوویا - جنوا

بریستول پالاس

هتل چهار ستاره‌ی بریستول پالاس (Bristol Palace)، دومین هتل عالی جنوا، حس اشرافی خاصی را القا می‌کند. این هتل در مرکز شهر و در نزدیکی موزه‌ها و مکان‌های دیدنی و همچنین بندر قدیمی ماهیگیران و کاخ دوک (Ducal Palace) قرار گرفته است.

تمامی ۱۳۳ اتاق هتل شیک، دلباز و بیشتر آن‌ها دارای تراس هستند. اتاق‌ها در سه استاندارد متفاوت (کلاسیک، سوپریور و دلوکس) و سوییت‌ها در دو استاندارد عالی ارائه شده‌اند.

جیوتو (Giotto)، رستوران سبک آرت نووی هتل، غذاهای درجه‌یک ایتالیایی و محلی لیگوریا را سرو می‌کند.

بریستول پالاس - جنوا

ویتوریا اورلاندینی

هتل سه ستاره‌ی ویتوریا اورلاندینی (Vittoria Orlandini) در قلب محوطه‌ی میراث جهانی یونسکو و در نزدیکی دو جاذبه‌ی مهم توریستی چون آکواریوم و بندر قدیمی ماهیگیران جنوا قرار گرفته است.

قیمت اتاق‌های هتل به‌رغم این موقعیت مکانی عالی و چشم‌انداز زیبا در سطحی متوسط قرار دارند و برای خانواده‌های جوان ایده آل محسوب می‌شوند. فضای هتل ساکت و آرام است.

ویتوریا اورلاندینی 40 اتاق دارد و برخی از اتاق‌های آن چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای از بندر و دریای جنوا را به نمایش می‌گذارند.

ویتوریا اورلاندینی - جنوا

ایل جاردینو دی آلبارو

 هتل سه ستاره‌ی ایل جاردینو دی آلبارو (Il Giardino Di Albaro) در محله‌ی آرام و مسکونی آلبارو واقع شده است و چند دقیقه با بندرگاه و محله‌ی قدیمی ماهیگیران فاصله دارد.

این اقامتگاه در یک ویلای زیبای قرن بیستمی جای گرفته است و اتاق‌های شیک و دلپسندی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. هر یک از اتاق‌ها با استفاده از ترکیب جذاب رنگ‌های طلایی و قرمز طراحی شده‌اند.

تمامی اتاق‌ها از امکاناتی نظیر مبلمان‌ درجه‌یک، گاوصندوق، تلویزیون و دیگر امکانات رفاهی برخوردارند. هتل ایل جاردینو دارای مرکز ورزشی به نام لی پیشینه دی آلبار (Le Piscine di Albar) است که شامل استخر شنا، باشگاه و زمین تنیس می‌شود.

هتل های جنوا

نولوگو

 هتل دو ستاره و‌ باصرفه‌ی نولوگو (Nologo) سبکی مدرن و هنری دارد. فضای داخلی آن مملو از رنگ‌های زنده، انرژی مثبت، کارکنان خوش‌رو و حال و هوایی خوشایند است.

طراحی هتل بر پایه‌ی تم‌های موسیقی مثل گرافیتی‌های جاز، تابلوهایی از ساکسیفون و علائم نت موسیقی تزیین شده است. دکوراسیون هر یک از اتاق‌ها انواع تم‌های موسیقی مثل جاز، راک، پاپ، رگی (reggae) و بلوز را در برمی‌گیرند.

هر اتاق ازلحاظ رنگ‌ و تصویر هنرمندی که بر دیوار آن نقاشی شده، با اتاق‌های دیگر تفاوت دارد. این طراحی رنگارنگ و متنوع، در روحیه شما تاثیر مطلوبی خواهد گذاشت. نولوگو واقعاً در میان هتل‌ها و هاستل‌های جدید متمایز است.

هتل نولوگو - جنوا

شوپن

شوپن (Chopin) توسط یک خانواده اداره می‌شود و یکی دیگر از هتل‌های ارزان‌قیمت برای اقامت در جنوا است. این هتل در نزدیکی ایستگاه راه‌آهن و در دل مرکز شهر قرار دارد.

هتل شوپن به‌ویژه برای مسافرانی که برنامه‌ی سفری یک‌روزه به روستاهای اطراف نظیر منطقه‌ی تماشایی چینکو تره (Cinque Terre) یا دهکده‌ی پورتوفینو (Portofino) دارند، ایده ال است.

هتل شوپن دو نوع اتاق دارد که یکی از آن‌ها برای مهمانانی با بودجه‌ی محدود و مدت اقامت کوتاه مناسب خواهد بود. بااینکه هتل شوپن یک گزینه‌ی باصرفه محسوب می‌شود اما اتاق‌های آن شیک و بسیار راحت هستند و به سوییت‌های لوکس شباهت دارند.

هتل شوپن - جنوا

اولیمپیا هتل

اقامتگاه کوچک اولیمپیا هتل (Olympia Hotel) در مرکز جنوا و در ساختمانی جذاب به سبک آرت نوو جای گرفته است.

این هتل ۹ اتاق دارد. معماری زیبای فضای داخلی و همچنین تزیینات هنری اتاق‌های معمولی آن همچون نقاشی‌های تاریخی روی سقف، تحسین‌برانگیز است.

درها، تابلوها و دیوارها نیز بر این جذابیت به‌یادماندنی افزوده‌اند و در شما این حس را ایجاد می‌کنند که گویی به دهه‌ی ۱۸۹۰ قدم گذاشته‌اید.

قیمت اتاق‌های هتل در سطح متوسط و پایین قرار دارند. هر یک از اتاق‌ها به سبک زیبای ادوار گذشته تزیین شده‌اند و ارزش هزینه‌ای را که بابت آن می‌پردازید، خواهند داشت.

مریم رضایی مریم رضایی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}