معرفی بهترین کافه‌ های هالشتات

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1399/5/7
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

نوشیدن قهوه در تراس یکی از دنج‌ترین کافه‌های هالشتات و لذت بردن از منظره‌ی زیبای دریاچه و کوهستان تجربه‌ای است که شاید هیچ رقیبی نتوان برای آن پیدا کرد. 

تور اروپا

هالشتات یکی از قدیمی‌ترین شهرهای اروپایی به‌شمار می‌رود. زیبایی‌های این شهر آن را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری اتریش تبدیل کرده است.

کافه های هالشتات اتریش

آنچه باعث شهرت هالشتات می‌شود، اولین معدن نمک جهان و غارهای شگفت‌انگیز نمکی است که گردشگران زیادی را به این شهر کوچک جذب می‌کنند. این شهر زیبا که جزو میراث جهانی یونسکو هم ثبت شده است دارای کافه‌های دوست‌داشتنی و دنجی است که می‌توانید در آن‌ها بهترین برندهای قهوه را سفارش دهید. در کافه‌های هالشتات مانند بسیاری از کافه‌های دیگر دنیا غذاهای سبک و فست‌فودیِ خوشمزه نیز سرو می‌شود.

کافه های دنج هالشتات

با ما همرا باشید تا با بهترین کافه‌های هالشتات آشنا شوید:

  • فِر-وایلزایت
  • ایم کاینز
  • کافه دربِل
  • مارکتبایزل زور روت
  • کافه والچر
  • رامزاوشتوبِن
  • والدکافه لیفتشتوبرل
  • زور گروبِرشتوبه
  • والدشِنکه

فروایلزایت

این کافه بیسترو برای عاشقان کیک و شیرینی حکم بهشت را دارد. منوی این کافه برای همه‌ی سلیقه‌ها طراحی شده است. اگر گیاه‌خوار یا وگن هستید، می‌توانید در این کافه خوراکی‌های خوشمزه‌ای مطابق سلیقه‌ی خود پیدا کنید. اگر هم اهل غذاهای گوشتی هستید، در کافه فر-وایلزایت (Verweilzeit) غذاهای خوشمزه‌ای انتظار شما را می‌کشند.

در این کافه صبحانه تا ساعت ۱۲ ظهر سرو می‌شود. در روزهای شنبه، یکشنبه و تعطیلات رسمی می‌توانید از منوی برانچ و اَ لا کارت (a la Carte) هم استفاده کنید.

این کافه هر روز هفته پذیرای مشتریان است، اما در ماه‌های ژوئن، سپتامبر، اکتبر و دسامبر در روزهای چهارشنبه تعطیل است.

کافه و بیسترو هالشتات

ایم کاینز

از غذاهای سبک گرفته تا غذاهای گوشتی، دریایی و گیاهی و دسرهای خوشمزه، هر نوع غذایی که بخواهید را می‌توانید در کافه رستوران ایم کاینز (Im Kainz) سفارش دهید. اگر در ماه‌های تابستان به هالشتات سفر می‌کنید، حتما بستنی ساندیِ این کافه را میل کنید. بوفه‌ی صبحانه‌ی این کافه را هم فراموش نکنید.

می توانید غذای خود را در داخل کافه یا روی تراس زیبای آن میل کنید. در فصل تابستان، منظره‌ی زیبای دریاچه و سایه‌ای که روی تراس می‌افتد، می‌تواند لذت غذا خوردن را برای شما دوچندان سازد. بهتر است به خاطر داشته باشید که سگ‌ها یا حیوانات خانگی دیگر اجازه ی ورود به کافه را ندارند.

کافه ایم کاینز هالشتات

کافه دربل

پس از یک گردش حسابی در هالشتات، می‌توانید سری به کافه دربِل (Derbl) بزنید و با دوستان‌تان پیتزا، سوپ یا ماهی قزل‌آلا میل کنید. اگر به این کافه می‌روید فراموش نکنید دسرهای خوشمزه‌ی آن مانند اشترودل سیب و کیک شکلاتی را امتحان کنید. اگر هوس نوشیدنی‌های کافئین‌دار کرده‌اید، کافه دربل کاپوچینوها و هات چاکلت‌های بسیار خوبی برای‌تان سرو می‌کند.

این کافه در قسمتی از شهر واقع شده که دسترسی به آن با هر وسیله‌ی نقلیه‌ای بسیار آسان است. کارکنان مهربان کافه دربل با خدمات سریع خود به مشتریان رسیدگی می‌کنند. به‌علاوه، غذاها قیمت بسیار مناسبی دارند

فضای داخل کافه هم بسیار دلنشین و دنج است. در کافه دربل انواع غذاهای اتریشی و اروپایی سرو می‌شود. اگر هم گیاهخوار هستید، اصلا جای نگرانی نیست. چراکه در این کافه غذاهای گیاهی هم برای گیاه‌خواران سرو می‌شود.

کافه دربل هالشتات

مارکتبایزل زور روت

اگر می‌خواهید علاوه‌بر صرف غذاهای خوشمزه با مردم محلی هالشتات هم گفت‌وگویی داشته باشید، سری به مارکتبایزل زور روت (Marktbeisl Zur Ruth) بزنید. این کافه‌ی کوچک در یک میدان تاریخی قرار دارد.

در این کافه می‌توانید با مردم محلی صحبت کنید و با مهمانان دیگر درباره‌ی اخبار محلی حرف بزنید. در مارکتبایزل زور روت انواع غذاهای اروپایی و اتریشی سرو می‌شود. می‌توانید یکی از میزهای داخل کافه یا یکی از میزهای محوطه‌ی بیرون را برای نشستن انتخاب کنید.

کافه اتریشی در هالشتات

کافه والچر

در کافه والچر (Café Walcher) اعتقاد بر این است که طبیعت الهام‌بخش انسان در آشپزی است. آنچه برای کارکنان این کافه اهمیت دارد، آوردنِ قدرت طبیعت به بشقاب‌های شما است. اگر به این کافه سر می‌زنید دونات، استیک، ماهی و دامپلینگ اسفناجش را امتحان کنید.

این کافه دسرهای خوشمزه‌ای هم برای مشتریان سرو می‌کند. از میان دسرهای کافه والچر می‌توان به تیرامیسو، کیک موس شکلات، کیک ماست میوه‌ای، کیک موز، اشترودل سیب و اشترودل پنیر اشاره کرد.

کافه والچر هالشتات

رامزاوشتوبن

اگر به‌ دنبال یک کافه‌ی دنج با فضایی دوستانه و غذاهای خوشمزه هستید حتما سری به کافه رامزاوشتوبن (Ramsau Stub’n) بزنید. در این کافه دسرهای خوشمزه‌ای مانند اشترودل، پای و بستنی و میوه هم سرو می‌شود.

اگر در فصل تابستان به هالشتات سفر می‌کنید، می‌توانید یکی از میزهای روی تراس را انتخاب کنید و در حالی‌که قهوه می‌نوشید از منظره و هوای دلپذیر لذت ببرید.

جالب است بدانید که این کافه رستوران دارای سالنی مخصوص افراد سیگاری است تا دود سیگار بقیه‌ی مشتریان را آزار ندهد. غذاهای متنوع این رستوران با مواد غذایی فصلی و با دقت بسیار آماده می‌شوند.

کافه رامزاو اشتوبن هالشتات

والدکافه لیفتشتوبرل

کافه والدکافه لیفتشتوبرل (Waldcafe Liftstüberl) در مرکز یک منطقه‌ی تفریحی در ریتیسبرگ (Rittisberg) قرار دارد. برای رسیدن به کافه هم می‌توانید از مسیر پیاده‌روی استفاده کنید هم به‌وسیله‌ی خودرو خود را به کافه برسانید. این کافه به داشتن غذاهای خوشمزه و یک تیم مهربان شهرت دارد.

خوردن غذاهای خوشمزه در کنار موسیقی می‌تواند یک تجربه‌ی فراموش‌نشدنی در هالشتات را برای شما رقم بزند. به‌علاوه، می‌توانید در منطقه‌ی ریتیسبرگ شاهد برگزاری جشن‌ها و رویدادهای مختلف باشید.

در منوی این کافه انواع کیک‌ها، شیرینی‌ها و پای‌های خانگی به‌چشم می‌خورد. بستنی‌های خانگی و دیگر دسرهای بین‌المللی هم برای مشتریان سرو می‌شوند. تمام مواد اولیه‌ی این کافه، از گوشت گرفته تا لبنیات از مزرعه‌ی خود کافه به‌دست می‌آید.

والدکافه لیفتشتوبرل - هالشتات

والدشنکه

والدشِنکه (Waldschenke) یک خانه‌ی روستاییِ ۳۰۰ ساله است که منظره‌ی بسیار زیبایی رو به کوهستان داخشتاین (Dachstein)  دارد. در محیط روستیک، صمیمی و دنج این کافه می‌توانید از خوردن غذاهای خوشمزه لذت ببرید.

جالب است بدانید که این کافه میزبان مناسبت‌های خاص شما مانند تولد و عروسی هم خواهد بود. در این کافه علاوه‌بر غذاهای خوشمزه می‌توانید شیرینی‌های خانگی و قهوه‌های با کیفیتی میل کنید.

در روزهای گرم سال می‌توانید یکی از میزهای روی تراس را برای نشستن انتخاب کنید و از منظره و هوای عالی هالشتات لذت ببرید.

کافه والدشنکه - هالشتات

زور گروبرشتوبه

زور گروبرشتوبه (Zur Gruberstube) یک کافه‌ی کوچک، آرام و دنج است که به شما حس آرامشِ خانه را القا می‌کند. در این کافه از فضای جذاب یک مزرعه‌ی ۵۰۰ ساله و خدمات بسیار خوب آن لذت خواهید برد.

خوراکی‌های خوشمزه از منطقه‌ی اشتایرمارک (Styria) و نوشیدنی‌های دلچسب همگی اوقاتی فراموش‌نشدنی را برای‌تان رقم خواهند زد. در این کافه بنشینید، یک فنجان چای یا کاپوچینو میل کنید و با دوستان‌تان به گفت‌وگو بپردازید.

این کافه از سال ۱۹۷۱ مشغول فعالیت است و تاکنون به‌جز چند تعمیر جزئی مشکل دیگری نداشته است. روی پشت‌بام این کافه یک ناقوس قدیمی وجود دارد. در گذشته مردمی که در زمین‌های زراعی کار می‌کردند، با شنیدن صدای ناقوس برای صرف ناهار و شام در این محل جمع می‌شدند.

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}