۵ خیابان برای عاشقان خرید در استانبول

الهام غایب
  • الهام غایب
  • 1396/3/23
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

استانبول برای بسیاری از توریست‌ها مثل یک فروشگاه بزرگ است که می‌توان کالاهای لاکچری را با قیمت‌های مناسب خریداری کرد.

تور اروپا

در این شهر پر هیاهو و زیبا، خیابان‌ها و مراکز فراوانی برای خرید وجود دارد که می‌توان ساعت‌ها بدون خستگی در آنها وقت گذراند. از خیابان «نیشان تاشی» و خرید جواهرات و ابریشم گرفته تا خیابان «بغداد» که برندهای طراحان طراز اول دنیا در آن شعبه دارند. در ادامه با ۵ خیابان معروف استانبول آشنا می‌شویم.

سفر به استانبول با تورهای آژانس مسافرتی ایوار

1. خیابان استقلال

«خیابان استقلال» (istiklal Caddesi) که در منطقه «بِی اوغلو» استانبول واقع شده، یکی از معروف‌ترین و شلوغ‌ترین خیابان‌های شهر است. این خیابان که افراد می‌توانند در آن پیاده‌روی کنند، مملو از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌ برند‌های معروف ترکی و خارجی است. گرچه در خیابان استقلال مانند بعضی دیگر از خیابان‌ها اجناس گرانقیمت و لوکس یافت نمی‌شود اما فروشگاه‌های زیادی وجود دارند که کالاهای باکیفیت ارائه می‌دهند. حتماً در این خیابان برای خرید سوغات از استانبول، سری به «بازارچه آزناوور» (Aznavur) بزنید که تقریباً در میانه‌های خیابان استقلال قرار گرفته و همه چیز از لباس تا جواهر و هدایا منحصر به فرد در آن پیدا می‌شود.

خیابان های خرید استانبول

2. خیابان بغداد

«خیابان بغداد» (Bagdat Caddesi) که پر از مرکز خرید‌ها، بوتیک‌های شیک و پر زرق و برق و برندهای برتر بین‌المللی است، یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید در استانبول محسوب می‌شود. این خیابان به طول ۱۴ کیلومتر در سمت آناتولی استانبول واقع شده و می‌توان کل روز را در آن به گشت و گذار و خرید در فروشگاه‌های مثل «Longchamp»، «Michael Kors»، «Tommy Hilfiger» و همچنین برند‌های معروف ترکیه‌ای مثل «Vakko» و «Brandroom» بگذرانند.

خیابان های خرید استانبول

3. خیابان آبدی ایپِکچی

محله‌ی نیشان تاشی مقصد محبوب افرادی است که به دنبال خرید لاکچری در استانبول هستند. این محله که در بالای شهر استانبول قرار گرفته یکی از شیک‌ترین مناطق شهر است و اغلب آن را با شهرهایی مثل پاریس مقایسه می‌کنند. مراکز خرید خیابان «آبدی ایپکچی» (Abdi ipekci Caddesi) که در قلب منطقه نیشان تاشی قرار گرفته است با فروشگاه‌های بزرگ‌ترین شهرهای اروپا برابری می‌کنند. بوتیک‌های انحصاری طراحان مشهوری چون «کارتیه»، «لویی ویتون» در کنار برندهای معروف ترکیه‌ای مانند «‌Beymen» که بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای ترکیه است قرار دارند و مجموعه‌ی بی‌نظیری را برای خریدار فراهم آورده‌اند.

خیابان های خرید استانبول

4. خیابان نیسپتیه

خیابان نیسپتیه (Nispetiye Caddesi) به لطف وجود «آکمِرکز» (Akmerkez)، یکی از بزرگ ترین پاساژ‌های شهر، جزو محبوب‌ترین خیابان‌ استانبول به شمار می‌رود. آکمِرکِز که در محله‌ی «اتیلِر» (Etiler)، منطقه‌ی «بشیکتاش» (Beşiktaş) قرار گرفته، یک مرکز خرید ۴ طبقه با بیش از ۲۵۰ فرشگاه در فضایی به مساحت ۱۸۰ هزار متربع است. برند‌های ترکیه‌ای و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند ‌Beymen، Vakko و «Mavi Jeans» در کنار برخی از معتبرترین برند‌های جهان، یکی از بهترین تجربه‌های خرید را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورند.

خیابان های خرید استانبول

5. خیابان نوروعثمانیه

استانبول به خاطر فرش‌ها، جواهرات و اجناس آنتیک اعلای خود دارای شهرت جهانی است و اگر شما به دنبال سرمایه‌گذاری در یکی از این کالاها هستید حتماً به «خیابان نوروعثمانیه» (Nuruosmaniye Caddesi) سر بزنید. این بلوار که بیشتر به پیاده‌رویی وسیع شبیه است، یکی از خیابان‌های اصلی منتهی به «بازار بزرگ» استانبول محسوب می‌شود که دو طرف آن را فروشگاه‌های فوق‌العاده زنده و پر جنب و جوش پر کرده‌اند. فروشگاه «ارمغان» در این خیابان قرار دارد که ساختمانی هفت طبقه و مملو از فروشگاه‌های صنایع دستی، مبلمان، هنرهای بومی، پارچه، و جواهر است. افرادی که به دنبال لذت بردن از صنایع هنری ترکیه و میراث غنی استانبول هستند حتماً از این فروشگاه دیدن کنند.

خیابان های خرید استانبول

الهام غایب الهام غایب
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}