راهنمای سفر به بوداپست همراه با فرزندان

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/6/11
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

سفر به پایتخت مجارستان به همراه کودکان، می‌تواند تبدیل به یکی از دلچسب‌ترین خاطرات شما شود. بوداپست در کنار جاذبه‌های تاریخی و آبگرم‌هایش، برای فرزندان شما نیز جاذبه‌های خاصی را در نظر دارد.

تور اروپا

سفر به بوداپست خیره‌کننده در تورهای مجارستان

شهر بوداپست جدای از آن که به خاطر تاریخ، معماری و افسون دنیای قدیم شناخته می‌شود، شهری مناسب برای سفر با کودکان نیز به شمار می‌رود و جاذبه‌های بسیاری برای سرگرم کردن فرزندان و والدین در آن پیدا خواهید کرد. اگر به صورت خانوادگی به این شهر سفر کردید، مطمئن باشید که حوصله‌تان سر نخواهد رفت. پیشنهاد می‌کنیم قبل از عزیمت حتماً راهنمای ما را مطالعه کنید تا بتوانید از سفرتان بهترین خاطرات را به یادگار بگذارید.

1. باغ وحش بوداپست

باغ وحش بوداپست در بین کودکان و بزرگسالان به یک اندازه طرفدار دارد و بیش از ۵۰۰ گونه جانوری را به نمایش می‌گذارد. این جاذبه که از سال ۱۸۶۶ شروع به کار کرده، یکی از قدیمی‌ترین باغ‌ وحش‌های دنیا به شمار رفته و تا به امروز هم حیوانات جذابی مانند شیرها، کانگوروها و غیره را نگهداری می‌کند. این مجموعه با زیست بوم‌های مختلفی تقسیم بندی شده و بخش‌هایی مانند استرالیا، ساوانا و هند را می‌توانید در آن تماشا کنید. یک باغ پروانه و باغ گیاه‌شناسی هم در باغ وحش وجود دارد. ناگفته نماند که یکی از اصلی‌ترین جذابیت‌های باغ‌ وحش بوداپست ساختمان زیبا و دیدنی آن است.

سفر به بوداپست با خانواده

2. بازدید از کوپاسی گَت

«کوپاسی گت» (Kopaszi gát) زمانی یک سد متروک بود که اخیراً طی پروژه‌ای مورد بازسازی قرار گرفته و آن را به زیبایی تبدیل به یک پارک روی دانوب کرده‌اند. این پارک برای سپری کردن یک بعد از ظهر آرام بسیار مناسب است. جدای از مسیرهایی برای پیاده‌روی و دویدن، رستوران، کافه و زمین بازی کودکان نیز در این پارک پیدا می‌شود. ساحل شنی هم یکی از قسمت‌های ایده‌ آل برای بازی والیبال به شمار می‌رود. البته امکانات تفریحی زیادی در اینجا وجود دارند که به سرگرمی کودکان و والدین کمک برجسته‌ای می‌کنند. وسایل پیک نیک را مهیا کرده و یک روز خود را در این پارک به تفریحات سالم و پر انرژی در کنار فرزندان سپری کنید.

سفر به بوداپست با خانواده

3. پارک آبی آکوا ورلد

برای یک روز پر انرژی می‌توانید گزینه پارک آبی «آکوا ورلد» (Aquaworld) را در نظر بگیرید. استخرهای روباز و سرپوشیده، ۱۱ سرسره آبی، یک استخر کودک، استخر موج‌ها و سرگرمی‌های بیشتری انتظار بازدیدکنندگان را می‌کشند. کلوب کودکان با استخر توپ، دیواره سنگ‌نوردی و غیره کامل می‌شود و مسئولین مجموعه از دیدن بازدیدکنندگان جوان در حالی که والدینشان در پارک آبی یا سونا استراحت می‌کنند لذت می‌برند.

سفر به بوداپست با خانواده

4. بازدید از موزه تاریخ طبیعی

معمولاً از این موزه به عنوان یکی از مناسب‌ترین جاذبه‌ها برای کودکان یاد می‌کنند. موزه تاریخ طبیعی قطعاً برای ذهن‌های کنجکاو جوان‌ترها جایی سرگرم کننده خواهد بود. در قسمت ورودی اسکلت یک وال بزرگ به چشم می‌خورد و نمایشگاه دائمی موزه سیر تکامل بشر و طبیعت را در حوضه کارپات نشان می‌دهد. مطمئن باشید که در اینجا فرزندانتان با موضوعات جالبی از تاریخ طبیعی مجارستان آشنا خواهند شد. نمایشگاه‌های موقتی ابعاد وسیع‌تری را پوشش داده و در بینشان موضوعاتی چون عصر یخبندان و دایناسورها را می‌توانید ببینید. جدای از تمام این موارد به نمایش در آمده، قسمت‌های تعاملی هم می‌توانند برای اعضای جوان خانواده سرگرم کننده باشند.

سفر به بوداپست با خانواده

5. مرکز شگفتی‌ های علمی

مرکز شگفتی‌های علمی یک موزه علمی با تمرکز بر روی فیزیک بوده که تلاش می‌کند علم و دانش را با شیوه‌های مختلفی شیرین و دوست داشتنی کند تا کودکان بهتر آن را یاد بگیرند. این مرکز در دو قسمت از بوداپست قرار داشته و در هر دوی آن‌ها بازدیدکنندگان می‌توانند با موضوعاتی حول خطای دید، صدا و جاذبه به صورت تعاملی سر و کار داشته باشند. تمام چیدمان‌های داخل موزه دستورالعمل و اطلاعاتی به زبان انگلیسی دارند. علاوه بر این نمایش‌ها و فیلم‌های چهار بعدی درباره فیزیک هم پخش می‌شوند که بد نیست جدول زمان‌بندی اجراهای انگلیسی زبان آن را از قبل ببینید.

سفر به بوداپست با خانواده

6. جان ماریو

اگر بعد از تفریحات گوناگون وقت صرف غذای خانوادگی رسید، پیشنهاد می‌کنیم پیتزاهای تازه، سالادها و پاستاهای داخل منوی رستوران ایتالیایی «جان ماریو» (Gian Mario) را از دست ندهید. این رستوران در مرکز بوداپست قرار داشته و معمولاً بسیار شلوغ است. هم مردم منطقه و هم گردشگران به یک اندازه به جان ماریو علاقه دارند که شاید به خاطر فضای سرزنده و قیمت‌های مناسبش باشد. منوی این رستوران برای کودکان هم جذاب خواهد بود و می‌توانید سفارش‌های دلپذیری متناسب با ذائقه تمام اعضای خانواده را داشته باشید. حتماً از قبل میز خود را رزرو کنید.

سفر به بوداپست با خانواده

7. زو کافه

یک غذاخوری هیجان انگیز دیگر برای کودکانتان، «زو کافه» (Zoo Café) خواهد بود که در آن گونه‌های مختلف جانوران از طوطی گرفته تا خزندگان را نگهداری می‌کنند و بازدیدکنندگان می‌توانند آن‌ها را نوازش نموده و از مسئولین ناظر، اطلاعاتی درباره‌شان دریافت کنند. غذاهای منو ساده و خوشمزه هستند و اسنک‌، دسر و گستره‌ای از نوشیدنی‌ها را در آن پیدا خواهید کرد. مطمئن باشید فرزندانتان از دیدن این حیوانات و تعامل با آن‌ها به وجد خواهند آمد.

سفر به بوداپست با خانواده

8. واک واریو

رستوران معروف «واک واریو» (VakVarjú) در قلب بوداپست، ترکیبی از غذا های مجارستان را در کنار غذاهایی مدرن‌تر به مهمانان ارائه می‌کند. جدای از آن که می‌توانید برخی از غذاهای مخصوص این شهر را بچشید، منوی ویژه کودکان هم برای فرزندتان لحظات شیرینی را فراهم می‌کند. این رستوران قسمتی مخصوص کودکان دارد تا والدین بتوانند هنگامی که آن‌ها مشغول تفریح هستند با آرامش غذای خود را میل کنند.

سفر به بوداپست با خانواده

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}