هتل های لوکس مادرید

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/7/21
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شهر مادرید بدون شک اقامتگاه‌های لوکسی هم برای مسافران خوش سلیقه و علاقه‌مند به لاکچری در نظر دارد که با آن‌ها آشنا خواهید شد.

تور اروپا

مادرید هتل‌های لوکس و خیره کننده‌ای دارد. چه بخواهید در یک کاخ قدیمی اقامت داشته باشید و از افسون تاریخی آن لذت ببرید یا بخواهید یک هتل آوانگارد دیزاین شده توسط معروف‌ترین معماران جهان را امتحان کنید، در این راهنما برخی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان را معرفی کرده‌ایم. مطمئن باشید که در پایتخت اسپانیا خاطرات شگفت انگیزی را رقم خواهید زد.

ریتس

حتی نام هتل «ریتس» (The Ritz) به سرعت خبر از تجربه‌ای لوکس می‌دهد. این هتل پنج ستاره افسونگر در یک کاخ باشکوه قدیمی متعلق به سال ۱۹۱۰ واقع شده و شکوه دنیای قدیم را با امکانات رفاهی مدرن ترکیب کرده است. این هتل در قلب مثلث طلایی گالری‌های هنری مادرید واقع شده و برای کند و کاو در گوهرهای فرهنگی پایتخت پایگاهی ایده آل است. می‌توانید در باغ ریتس ریلکس کرده و از تاپاس‌ها و شامی شیک در «رستوران گویا» لذت ببرید. این هتل اسپا، مرکز تندرستی و طیفی وسیع از درمان‌ها و ماساژ‌ها را به مهمانان خود پیشنهاد می‌کند که خستگی یک روز گردش را از تنتان بیرون خواهند کرد.

هتل های مادرید

هتل ولینگتون

«ولینگتون» (Wellington) در محله شیک «سالامانکا» (Salamanca) واقع شده و از پارک رتیرو فاصله زیادی ندارد. این هتل پنج ستاره، برای هر کسی از خاندان سلطنتی تا ستاره‌های سینمایی هالیوود محبوب است. عاشقان غذا هم می‌توانند در رستوران ژاپنی ستاره‌دار آن به نام «کابوکی» غذا بخورند اما رستوران «باسک» و «گویزکو ولینگتون» (Goizeko Wellington) هم گزینه‌های دیگری هستند که در اختیار دارید. باشگاه سلامتی «له مکس» (Le Max) جایی عالی برای گرفتن ماساژ بوده و هیچ چیزی بهتر از شروع کردن روز با شنا در استخر روباز نیست. پیشنهاد می‌کنیم باغ پشت بام، با دنیایی از آرامش در قلب شلوغ شهر را از دست ندهید.

هتل های مادرید

یورو استارز مادرید تاور

برج‌های «کواترو تورس» (Cuatro Torres) نواحی شمالی شهر را در بر گرفته‌ و هتل «یورو استارز مادرید تاور» (Eurostars Madrid Tower) هم در آن‌ها قرار دارد. این هتل در ارتفاع ۲۳۵ متری یکی از برج‌ها واقع شده است. یورو استارز پنج ستاره با مناظری پانورامیک از شهر از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و می‌توانید از تصویر کوهستان در دور دست یا نواحی تاریخی قلب مادرید لذت ببرید. اگر به ماساژ گرفتن علاقه داشته باشید مرکز اسپا و همچنین باشگاه تندرستی هم برایتان در نظر گرفته شده است. اتاق‌ها بسیار شیک و مدرن بوده و همه جور امکانات رفاهی روز را در آن‌ها پیدا می‌کنید. رستوران اینجا در طبقه سی‌ام واقع شده و می‌توانید همزمان غذایتان از مناظر ۳۶۰ درجه هم لذت ببرید.

هتل های مادرید

هتل اربن

«هتل اربن» (Hotel Urban) در مادرید مرکزی واقع شده و از «میدان خورشید» و «گالری تیسن بورنمیسا» (Thyssen-Bornemisza) تنها ۲۰۰ متر فاصله دارد. این هتل به زیبایی طراحی شده و امکاناتی باورنکردنی مانند یک باشگاه ورزشی، سونای بخار، تراس پشت بام با یک استخر و سه رستوران برای مهمانانش در نظر گرفته است. هر چند چیزی که این هتل را بی‌همتا می‌کند این واقعیت است که یک موزه مصری و مجموعه‌ای دائمی از اشیایی دارد که از گینه نو آورده شده‌اند. کسانی که به چیزهای فرهنگی و تاریخی علاقه دارند حتماً از این مجموعه خوششان خواهد آمد.

هتل های مادرید

وستین پلیس

«وستین پلیس» (Westin Palace) یکی از لوکس‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های مادرید است و روبروی پارلمان اسپانیا و نزدیک به گالری‌های هنری اصلی مادرید و پارک رتیرو قرار دارد. این هتل در سال ۱۹۱۲ تأسیس شد و از همان دوران مورد توجه «ارنست همینگْوی» هم بوده است. توجه او به خاطر نزدیکی هتل به «موزه پرادو»، نقطه مورد علاقه این نویسنده بزرگ بود. رستوران «لا روتوندا» (La Rotunda) زیر یک گنبد شیشه‌ای رنگی زیبا واقع شده و میزبان یکشنبه اپرای معروف هتل می‌شود. می‌توانید در دو رستوران ژاپنی دیگر هم از غذاهای آسیایی نوش جان کنید.

هتل های مادرید

بوتیک هتل اونلی یو

بوتیک هتل «اونلی یو» (ONLY YOU) در یک کاخ تغییر کاربری داده قرن نوزدهمی واقع شده و طراحی داخلی خیره کننده و مدرن آن حال و هوایی لوکس را منعکس می‌کنند که در سرتاسر هتل می‌توانید لمس کنید. این هتل در محله جوان «چوئکا» (Chueca) واقع شده و به عنوان پایگاهی برای تجربه زندگی شبانه مادرید ایده آل است. بعد از تفریحات شبانگاهیتان اینکه بدانید در هر ساعتی از روز می‌توانید صبحانه بخورید بسیار رضایت بخش خواهد بود. سالن غذاخوری هتل شب‌ها یک تاپاس بار شیک می‌شود و می‌توانید برخی از غذاهای بومی را در آن امتحان کنید. در نهایت از باشگاه ورزشی ۲۴ ساعته و اسپا هم بهره‌مند خواهید بود.

هتل های مادرید

هتل و اسپای اورسو

هتل پنج ستاره «اورسو» (Urso) اتاق‌هایی مجلل با جزئیات لوکس مانند محصولات بهداشتی حمام گران قیمت و حوله و دمپایی نرم و باکیفیت را به مهمانان پیشنهاد می‌کند. این هتل به محله شیک «چامبری» (Chamberí) و محله جذاب «چوئکا» نزدیک بوده و برای سر زدن به تمام جاذبه‌های اصلی و زندگی شبانه ایده آل است. اتاق‌های اینجا مدرن و مجلل هستند و گزینه‌های شام دولوکس هم در پیش رویتان می‌گذارند. می‌توانید تمام این تجربه‌ها را با یک ماساژ درمانی عالی در اسپای هتل کامل کنید.

هتل های مادرید

سیلکن پوئرتا آمریکا

این هتل پنج ستاره در نزدیکی محله سالامانکا واقع شده و دیزاینی برجسته دارد. «سیلکن پوئرتا آمریکا» (Silken Puerta America) از نوزده معمار برتر جهان شامل زحی حدید برای طراحی اینجا کمک گرفت. هر طبقه طراحی متفاوتی داشته و هر اتاق هم تم مخصوص به خود را دارد. در هر کدام از آن‌ها رنگ، مصالح و شکل‌های متنوعی را به کار گرفته‌اند. در اینجا دو رستوران وجود دارد و می‌توانید هنگام صرف نوشیدنی از مناظر پانورامیک مادرید هم لذت ببرید.

هتل های مادرید

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}