با بهترین هتل های کوالالامپور آشنا شوید

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/9/8
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر بخواهید در کوالالامپور اقامت کنید، گزینه‌های زیادی برای انتخاب هتل پیش رویتان قرار خواهد بود که در این راهنما به آن‌ها پرداخته‌ایم.

تور اروپا

میلیون‌ها بازدیدکننده هر ساله به سمت پایتخت مالزی روانه می‌شوند تا از غذاهای عالی، مراکز خرید و فرهنگ مردم مالزی بهره‌مند شوند. چه برای تفریح به کوالالامپور بروید یا کسب و کار، یک هتل راحت و شیک می‌تواند جزو ضروریات سفرتان باشد. در این راهنما بهترین هتل‌های کوالالامپور که برای هر سطحی از بودجه، و به لحاظ راحتی و استایل مناسب هستند را معرفی کرده‌ایم.

ماندارین اورینتال

«ماندارین اورینتال» (Mandarin Oriental) یک هتل زنجیره‌ای بین‌المللی است که به مسافران کوالالامپور نهایت یک تجربه‌ی لوکس را پیشکش می‌کند. این هتل در مرکز شهر و در کنار یک مرکز خرید و پارک واقع شده و با عنوان پنج ستاره، بالاترین امکانات رفاهی و تجربیات گوناگون را برایتان در نظر گرفته است. این هتل ۳۰ طبقه داشته و طیفی متنوع از اتاق‌ها به همراه پنج رستوران، مناظری از برج‌ های دوقلوی پتروناس، دو کلوب شبانه، یک مرکز ورزشی و استخر روباز را به مهمانان پیشنهاد می‌کند. ماندارین بالاترین ضوابطی که می‌توانید از یک هتل برجسته انتظار داشته باشید را رعایت می‌کند.

ماندارین اورینتال

وستین

هتل «وستین کوالالامپور» (Westin KL) با ۳۸۰ اتاق بزرگ و ۶۳ آپارتمان ساخته شده در ساختمانی ۳۵ طبقه، انتخاب‌های فراوانی را پیش روی مهمانان می‌گذارد. این هتل در «مثلث طلایی» در «بوکیت بینتانگ» (Bukit Bintang) در نزدیکی مراکز خرید کوالالامپور واقع شده و می‌توانید جدای از راحتی اتاقتان به طیفی از امکانات مختلف شامل یک مرکز بدنسازی، استخر شنای پشت بام و کلوب کودکان هم دسترسی داشته باشید. تقریباً هر بازدیدکننده‌ای از خدمات لوکس و سطح بالای ارائه شده توسط کارکنان هتل لذت می‌برد.

وستین

مجستیک هتل

«مجستیک هتل» (Majestic Hotel) یکی از بهترین هتل‌هایی خواهد بود که در کوالالامپور پیدا می‌کنید زیرا در یک ساختمان استعماری متعلق به دهه ۱۹۳۰ واقع شده و به خاطر اتاق‌های لوکس و سطح بالایش شهرت دارد. این هتل قبل از جنگ، میزبان رویدادهای اجتماعی باشکوهی بود و امروزه با استانداردهای بالای خود مشتریان زیادی را جذب کرده و یکی از بهترین هتل‌های شهر نامیده می‌شود. در اینجا ۲۵۳ اتاق و ۴۷ سوئیت لوکس وجود دارد و مهمانان حس و حال نوستالژیک دوران استعماری را داخل بنای تاریخی و باشکوه هتل لمس می‌کنند.

مجستیک هتل

هتل ایمپیانا

«هتل ایمپیانا» (Impiana) در فاصله بسیار کمی از مرکز خرید «سوریا» (Suria) واقع شده و برای مسافران کاری و گردشگران به یک اندازه ایده آل است. هر کدام از اتاق‌های این هتل ۲۵ طبقه، طراحی مدرن، کفپوش چوبی و فضایی راحت دارد. از میان امکانات رفاهی می‌توانیم به یک کافه‌ی شبانه روزی، باشگاه ورزشی و اسپا در کنار رستورانی در پشت بام با بهترین تجربه شام شهر اشاره کنیم. موقعیت هتل ایمپیانا، امکانات آن و رستورانش تنها برخی از دلایل مهمانان برای انتخاب آن به عنوان یکی از بهترین هتل‌های کوالالامپور است.

هتل ایمپیانا

تریدرز هتل

«تریدرز هتل» (Traders Hotel) در شانگری لا، به تمام معنا یک تجربه لوکس را برایتان رقم می‌زند. نه تنها تمام اتاق‌ها پنجره‌ای تمام قد با مناظری از افق شهر دارند که این هتل پنج ستاره امکانات گوناگونی را هم برای مهمانانش در نظر گرفته است. از ریلکس کردن در اسپا گرفته تا صرف شام و نوشیدنی در «اسکای بار»، تریدرز هتل تجربه‌ای با استانداردهای جهانی را به شما پیشنهاد می‌کند. جدای از راحتی، بسیاری از مهمانان این هتل را به خاطر موقعیتی که دارد نیز جزء بهترین هتل‌های شهر دسته‌بندی می‌کنند. اگر از لابی بیرون بروید، در کمتر از چند دقیقه به جاذبه‌های اصلی مانند برج‌های پتروناس، مرکز شهر و مناطق خرید می‌رسید.

تریدرز هتل

آلوفت کی ال سنترال

«آلوفت کی ال سنترال» (Aloft KL Sentral) تضادی از رنگ‌های درخشان را به کار گرفته تا طراحی داخلی مدرنش هر کسی را مسحور کند. اتاق‌هایی که در این هتل در اختیارتان قرار می‌گیرد، از اتاق‌های دو نفره با تخت‌های جدا یا تخت دو نفره‌ی بزرگ تا سوئیت، متغیر هستند. این هتل چهار ستاره شیک بودن و راحتی را توامان داراست. مهمانان نه تنها به امکانات وسیعی مانند یک اتاق بدنسازی و استخر روباز دسترسی دارند که می‌توانند از یک نوشیدنی عالی در کافه‌اش نیز بهره‌مند شوند. رستوران بزرگ و سرسبز آن نیز به خوبی از شما پذیرایی خواهد کرد. تجربه‌ای جذاب و شگفت انگیز در اینجا انتظارتان را می‌کشد.

آلوفت کی ال سنترال

لو مریدین

«لو مریدین» (Le Meridien) اقامتی باکلاس در هتلی مینیمال و سرزنده را برای مهمانان رقم می‌زند. این هتل در «کی ال سنترال» واقع شده و تمام اتاق‌هایش به شیوه‌ای باشکوه طراحی شده‌‌اند که راحتی را به بهترین شکل ممکن فراهم می‌کنند. از میان پنجره‌های بزرگ این هتل زیبا می‌توانید مناظری دیدنی از شهر و باغ دریاچه را تماشا کنید. همچنین امکانات دیگری مانند استخر شنا، مرکز بدنسازی و اسپا هم برایتان در نظر گرفته‌اند ولی با این وجود رستوران استیک هتل لو مریدین که برنده جایزه هم شده است، جاذبه اصلی‌اش به حساب می‌آید. مسافرانِ کاری و گردشگران به یک اندازه از تجربه اقامت خود در این هتل لذت می‌برند و از سبک بی‌آلایش و موقعیت عالی آن نهایت استفاده را می‌کنند.

لو مریدین

شراتون ایمپریال

هیچ فهرستی از بهترین هتل‌های کوالالامپور بدون نام بردن از هتل بین‌المللی «شراتون ایمپریال» (Sheraton Imperial) کامل نخواهد شد. مهمانان می‌توانند در اینجا انتظار امکاناتی مانند فضای خانه را داشته باشند و از موقعیت عالی آن در امتداد «جالان سلطان اسماعیل» (Jalan Sultan Ismail) در نزدیکی نواحی برجسته‌ی پایتخت برای صرف شام و زندگی شبانه بهره‌مند شوند. همانطور که از تمام هتل‌های شراتون انتظار می‌رود، شعبه‌ی کوالالامپور هم نهایت یک تجربه‌ی عالی را برایتان خواهد ساخت. کسانی که به غذای چینی علاقه دارند از دیدن یک رستوران خوشنام هیجان‌زده خواهند شد.

شراتون ایمپریال

پولمن

گردشگران و مسافران کاری همیشه می‌توانند روی مهمان نوازی «پولمن» (Pullman) حساب باز کنند. اینجا سابقاً «پرینس هتل» (Prince Hotel) نام داشت ولی کماکان به عنوان یکی از بهترین هتل‌های شهر شهرت دارد. مهمانان می‌توانند از اقامتی راحت با نرخ‌هایی باورنکردنی و خوب اطمینان داشته باشند. همچنین موقعیت مرکزی هتل به شما این امکان را می‌دهد تا در کمترین زمان با پای پیاده به جاذبه‌های اصلی، مراکز خرید و رستوران‌ های کوالالامپور بروید. اغلب مسافران به خاطر اتاق‌های بزرگ و راحت این هتل، به آن امتیاز خوبی می‌دهند.

پولمن

سان فلاورز هاوس هوم استی

«سان فلاورز هاوس هوم استی» (Sun Flowers House Homestay) شاید اقامتی با بالاترین استانداردهای جهانی که بسیاری از هتل‌های کوالالامپور پیشنهاد می‌کنند را در اختیارتان نگذارد، اما برای کسانی که به یوگا علاقه دارند یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی به شمار می‌رود. این اقامتگاه در نواحی سرسبز حومه‌ واقع شده و دریاچه‌ی نیلوفر آبی مخصوص به خودش را دارد. صاحب این مکان به طور مرتب کلاس‌های یوگا و مدیتیشن برگزار می‌کند که معمولاً جلسه‌ای ۵ دلار هزینه دارند. البته کلاس‌های سه ساعته مدیتیشن رایگان هستند. در اینجا خبری از امکانات هتل‌های پنج ستاره نیست، اما اتاقی بزرگ با تهویه مطبوع و حمام و توالت اختصاصی در اختیارتان می‌گذارند. هزینه اتاقتان چیزی کمتر از ۲۵ دلار در شب خواهد بود. گردشگرانی که دنبال بازیابی خودشان هستند و از آرامش لذت می‌برند باید حتماً به سان فلاور سر بزنند.

سان فلاورز هاوس هوم استی

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}