بهترین کافه ها و کافی شاپ های آمستردام را بشناسید

نیلوفر عباسیان
  • نیلوفر عباسیان
  • 1397/10/6
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

نوشیدن قهوه در آمستردام موضوعی جدی به شمار می‌آید و در این شهر با استفاده از جدیدترین تجهیزات و گردآوری دانه‌های قهوه از سراسر جهان، قهوه‌ای حرفه‌ای دم می‌شود.

تور اروپا

کافه‌های آمستردام نمایی سالم از فرهنگ هلند را نشان می‌دهند و از قهوه‌های سنتی تا قهوه‌های جدید و محبوب سراسر دنیا را می‌توانید در این‌جا بیابید. کافه‌-بار، کافه و کافی‌شاپ‌ها با شرایط و قوانین متفاوت در آمستردام فعالیت می‌کنند. لیستی از بهترین کافه‌ها و کافی‌شاپ‌های آمستردام را در این مطلب برای شما آماده کرده‌ایم.

۱. کافه د یارِن

«کافه دِ یارِن» (Café de Jaren) رستوران و کافی‌شاپ چند طبقه‌ای با نمای به سمت کانال آمستِل در هلند است و جایی بهتر از آن برای لذت بردن از چنین چشم‌اندازی در یک عصر دلنشین پیدا نخواهید کرد. در این کافه علاوه‌بر انواع قهوه، منویی با قیمت ثابت از عصرانه‌ی شامل چای، اسنک و دسری کوچک عرضه می‌شود که به این وعده «های تی» (high tea) گفته می‌شود.

کافه د یارِن

۲. هد فرست کافی روسترز

«هِد فِرست کافی روسترز» (Head First Coffee Roasters) در امر قهوه متخصص هستند. این کافه دانه‌های قهوه را از سراسر دنیا دست‌چین می‌کند و سه روش را برای دم کردن آن به کار می‌برند. دوست‌داران قهوه‌ که سفارش همیشگی‌شان مشخص است، می‌توانند به این کافه‌ی ایده‌آلشان بروند.

کافه های آمستردام

۳. سفارت اسکاندیناوی

کافه‌داران «سفارت اسکاندیناوی» (Scandinavian Embassy) رزومه‌ی جذاب‌تری نسبت به بسیاری دیگر از سرآشپزها دارند. «نیکلاس کاستانو» (Nicolas Castagno) در یکی از بهترین کافی‌شاپ‌های سوئد کار می‌کرد و به عنوان برشته‌کننده‌ی قهوه برنده‌ی جوایز متعددی شده است و همکار او سرآشپز «ریکارد اندرسون» (Rikard Andersson) پیش از این در رستوران ستاره‌ دار میشلن مشغول به کار بود. حالا این دو یک کافه‌ی خاص با برخی از بهترین انواع قهوه‌های دنیا و اسنک‌های کم‌حجم در کنار آن را می‌گردانند.

کافه های آمستردام

۴. سوییت کاپ

«سوییت کاپ» (Sweet Cup) را نمی‌توان یک کافی‌شاپ یا کافه معرفی کرد؛ در واقع باید آن را موج سومی از کافه-بار و کافه برشته‌کن‌ها دانست. پس از رفتن به این کافه یک روز با انرژی و سرحال خواهید داشت. کارکنان سوییت کاپ با خوشحالی و لبخند لذت قهوه نوشیدن در آن را دو چندان می‌کنند، به طوری‌که یک فنجان قهوه در این کافه با همه جای دیگر برای شما فرق خواهد داشت.

کافه های آمستردام

۵. تراکتیرن

در شرایطی که اکثر کافه‌های آمستردام تمرکز خود را بر عرضه‌ی ماهرانه‌ی قهوه گذاشته‌اند، «تراکتیرِن» (Trakteren) به سراغ یک نوشیدنی کمی شیرین‌تر یعنی هات چاکلت رفته است. هات چاکلت در یک لیوان سرو می‌شود که شکلات مایع در پایین آن منتظر است تا هم بخورد و طعم گوارای آن پدیدار شود. تراکتیرِن همچنین به خاطر لاته آرت یا تزئینات خلاقانه با فوم شیر شهرت دارد.

کافه های آمستردام

۶. هوفیه وان ویس

«هوفیه وان ویس» (Hofje van Wijs) قهوه، چای و دیگر نوشیدنی‌ها را عرضه می‌کند. در بخش قهوه، خوراکی‌‌های درجه یک و پای سیب‌های عالی را هم می‌توانید امتحان کنید. منوی قهوه و چای در این‌جا بی‌شمار است و حتماً می‌توانید چیزی مناسبِ ذائقه‌تان پیدا کنید. همچنین در این کافه می‌توانید با بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال خوراکی و نوشیدنی بخرید.

کافه های آمستردام

نیلوفر عباسیان نیلوفر عباسیان
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}