شکم گردی در بهترین رستوران های لوگانو

نیلوفر عباسیان
  • نیلوفر عباسیان
  • 1396/11/26
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شهر لوگانو در سوئیس که بر سواحل دریاچه‌ لوگانو واقع شده جذابیت‌های فراوان دارد؛ چشم‌اندازهای خیره‌کننده، کوه‌ها و غذاهایی هیجان‌انگیز.

تور اروپا

سفر به شهر لوگانو در تورهای سوئیس

با وجود ترکیبی از غذاهای ایتالیایی و سوئیسی، غذاهای سنتی کانتون «تیسینو» (Ticino) و طعم‌های بین‌المللی، رستوران‌های جذاب متعددی را در لوگانو خواهید یافت. با ده مورد از بهترین رستوران‌های لوگانو در این مطلب آشنا شوید.

۱. آرته آل لاگو

بخشی از خدمات هتل پنج ستاره‌ی «ویلا کاستاگنولا» (Villa Castagnola) رستوران «آرته آل لاگو» (Arté al Lago) است که یک ستاره‌ی میشلن دارد. سرآشپز «فرانک اورتل» (Frank Oerthle) غذاهایی اشتها برانگیز از غذاهای دریایی و خوردنی‌های حاصل از دریاچه را در این رستوران تدارک می‌بیند. از غذاهای توصیه شده‌ی این رستوران می‌توان حلزون صدف‌دار طعم‌دار شده با زیره، کوسکوس و بروکلی را معرفی کرد. این رستوران در سمت دیگر جاده نسبت به هتل قرار دارد و به یک گالری هنری متصل است.

بهترین رستوران های لوگانو

۲. سانتاب بوندیو

رستوران گرم و دلچسب «سانتاب‌بوندیو» (Santabbondio) نسبتاً جدید است و غذاهای مدیترانه‌ای را به روی میز شما می‌آورد. سانتاب‌بوندیو رسپی‌های سنتی را با نوآوری‌ دستخوش تغییر می‌کند. توصیه می‌شود که پاستا «پاپ‌پاردل» (pappardelle) همراه با قارچ پورچینی را از منوی آن امتحان کنید. غذایتان را می‌توانید در فضای روستایی یا تراس سرسبز میل کنید.
بهترین رستوران های لوگانو

۳. آنتیکا اوستریا دل پورتو

رستوران «آنتیکا اوستریا دل پورتو» (Antica Osteria del Porto) رستورانی با فضایی خاص و قدیمی است که در کنار رود «کسریت» (Cassarate) و روبه‌روی «پارک سیویکو سیانی» (Parco Civico-Ciani) قرار دارد. می‌توانید در فضای باز با تماشای دریاچه غذاهایی را میل کنید که با خوراکی‌های بومی تازه مانند ماهیِ از دریاچه صید شده، تهیه شده‌اند. غذاهای سنتی تیسینو فراوان هستند و می‌توانید آن‌ها را قبل از سفارش تست کنید؛ مانند «پولنتا کروستینی» (polenta crostini) با قارچ پورچینی.

بهترین رستوران های لوگانو

۴. آل پورتون

رستوران دنج «آل پورتون» (Al Portone) غذاهای فرانسوی و ایتالیایی فوق‌العاده‌ای را عرضه می‌کند. این رستوران کم تردد در لوگانو منوی بدون گوشت ویژه‌ای برای گیاهخواران تدارک دیده است. رستوران کوچک و دلچسب به نظر می‌رسد و طراحی سنتی دارد و سرآشپز «فرانسیس کرری» (Francis Carré) با افتخار ابداعات عجیب و مسرت‌بخش خود را در این رستوران ارائه می‌کند. «آگنولوتی» (agnolotti) دست‌ساز پر شده با پنیر ریکوتا و قارچ دنبلان سیاه را از غذاهای به یاد ماندنی اینجا می‌دانند.

بهترین رستوران های لوگانو

۵. لا کوچینا دی آلیس

رستوران دلباز «لا کوچینا دی آلیس» (La Cucina di Alice) در کنار آبشار را هم راحت و صمیمی و هم به‌روز خواهید یافت. غذا‌ها امروزی و بی‌نظیر هستند؛ مانند پاستای آشیانه‌ای چای سبز ماچا که با کرم گوجه‌ی زرد و «توفو» (tofu) سرو می‌شود. در این رستوران برای هر ذائقه‌ای غذای مناسبی وجود دارد و گیاهخواران با طعم‌های جدید آن سرحال خواهند آمد.

بهترین رستوران های لوگانو

۶. پیتزافروشی کانتینون

«پیتزافروشی کانتینون» (Pizzeria Cantinone) در میدان آرام «پیازا کوکارو» (Piazza Cioccaro) در پشت فروشگاه «مانور» (Mano) واقع شده است. پیتزاهای در آتش چوبی پخته شده، «آسوبوکو» (Ossobuco) که غذای خوشمزه‌ی میلانی است و دیگر غذای محبوب ایتالیایی به نام «ریزوتو» (risotto) از غذاهای خوش‌نام این رستوران یاد می‌شوند. فضای رستوران خانوادگی و دلچسب است و در زمان‌های گرم سال خانواده‌ها می‌توانند بدون نگرانی در فضای بیرون نشسته و از اوقات خود لذت ببرند.

۷. گابانی

اگر دلتان یک ساندویچ فوق‌العاده می‌خواهد، قطعاً آن را در زیر سوسیس‌های بزرگی که در بیرون «گابانی» (Gabanni) آویزان شده، پیدا خواهید کرد. نان‌های آن بسیار متنوع هستند و ساندویچ هم با مواد مختلفی پر می‌شود. توصیه می‌کنیم ساندویچ «ملازن پروسیتو» (Melazanne e Prociutto) که از بادمجان و ژامبون تهیه می‌شود را امتحان کنید. ساندویچ‌ها قیمت مناسبی دارند و می‌توانید ساعتی را در پارک مجاور گذرانده و همراه با میل کردن غذا از محیط پارک لذت ببرید.

بهترین رستوران های لوگانو

۸. آل لیدو

رستوران ساحلی «آل لیدو» (Al Lido) انتخابی مناسب برای یک برانچ سوئیسی-ایتالیایی فوق‌العاده است. برای کامل‌تر شدن جنبه‌ی ایتالیایی آن، شیرینی‌جاتی همچون پای‌، کیک، بیسکوییت و غیره هم در طعم‌هایی عالی موجود هستند. برای طرفداران اسنک‌های لذیذ، حدود ده نوع پنیر به همراه نوشیدنی‌های متنوع ارائه می‌شود. چشم‌انداز فریبنده‌ی دریاچه‌ی لوگانو از تراس ساحلی از امتیازات ویژه‌ی آل لیدو به شمار می‌آید.

بهترین رستوران های لوگانو

۹. کانوتو فدرال

«کانوتو فدرال» (Canvetto Federale) در «لوگانو پردیزو» (Lugano Paradiso) واقع شده و منوی آن فصل به فصل تغییر می‌کند و روی تخته‌ی گچی نوشته می‌شود. غذاهای آن خوشمزه هستند و بسیار استاندارد تهیه و طبخ می‌شوند. اگرچه منو به زبان آلمانی و انگلیسی وجود دارد اما بهتر است از اپلیکیشن‌ ترجمه‌ی خود استفاده کنید و منوی کامل‌تر روی تخته‌ی گچی را بخوانید و انتخاب کنید. این رستوران را می‌توان متخصص در تهیه‌ی غذا با ماهی دانست و به طرفداران این نوع غذاها توصیه می‌شود. کودکان حتماً از منوی پیتزای آن لذت خواهند برد و برای کسانی که در چشیدن طعم‌های متنوع اهل ریسک نیستند، پاستاهای ساده با سس گوجه‌فرنگی یا کره و پنیر در نظر گرفته شده است.

بهترین رستوران های لوگانو

۱۰. پارکو پردیزو

هتل مجلل «پارکو پردیزو» (Parco Paradiso) را بهتر است با برانچ پرطرفدار آن معرفی کنیم که هر یکشنبه به لطف سرآشپز «آندریا اوسولا» (Andrea Ossola) تهیه می‌شود. در بوفه‌ی صبحانه از صبحانه‌های سنتی قاره‌های مختلف جهان مانند «تخم‌مرغ بندیکت» (Eggs Benedict)، صبحانه‌ی آمریکایی و سالادهای فصل را می‌توانید میل کنید. غذاهای متنوع دیگر مدیترانه‌ای و آسیایی در اینجا ذائقه‌ی شما را شگفت‌زده خواهند کرد. فیله ماهی «تربت» (turbot) بخارپز شده با سس «پونزو» (ponzu) و فیله بیف ایرلندی به سبک «سانشو» (sansho) و قارچ شاه صدف از غذاهای محبوب آن به شمار می‌آیند.

بهترین رستوران های لوگانو

نیلوفر عباسیان نیلوفر عباسیان
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}