چطور آنسی را در ۲۴ ساعت به خوبی بگردیم؟

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/3/23
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

آیا می‌خواهید انسی را در ۲۴ ساعت بگردید و نمی‌دانید چطور از زمانتان بیشترین استفاده را بکنید؟ با راهنمای سفر یک روزه ما به آنسی همراه باشید.

تور اروپا

آیا دنبال یک سفر یک روزه عالی در فرانسه هستید که زیبایی‌هایش هرگز از یادتان نرود؟ نظرتان درباره ۲۴ ساعت گردش در شهری که به «مروارید آلپ فرانسه» یا «ونیز آلپ» شهرت دارد چیست؟ خیابان‌های سنگفرش، کانال‌های پیچ در پیچ و دریاچه کریستالی همگی افسون این دهکده محبوب آلپی را تشکیل می‌دهند. مطمئن باشید که سپری کردن ۲۴ ساعت زمان در انسی شما را حیرت زده خواهد کرد. انسی علیرغم اینکه شهری فرانسوی‌ است، اما راحت‌ترین راه دسترسی به آن از طریق شهر همسایه‌اش یعنی ژنو در کشور سوئیس خواهد بود. می‌توانید با قطار در کمتر از دو ساعت به اینجا برسید یا با اجاره ماشین نیم ساعت دیگر برای خود ذخیره کنید. همچنین سفر یک روزه از شهر لیون هم می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد. با یک ساعت و چهل دقیقه رانندگی خیلی راحت به انسی خواهید رسید.

صبحانه را به سبک فرانسوی ها میل کنید

توصیه می‌کنیم برای صبحانه مانند مردم فرانسه عمل کرده و از یکی از نانوایی‌های محلی چیزی برای خوردن تهیه کنید. ما «ترز آلپن» (Tres Alp’ain) را پیشنهاد می‌کنید که در محله قدیمی واقع شده است. کروسان، نان شکلاتی یا باگت ساده از پیشنهادهای ما هستند اما حتماً یک قهوه کوچک را هم با آن‌ همراه کنید. شاید برای ادامه این روز اسپرسو ایده بدی نباشد.

رستوران های آنسی

از زیبایی دریاچه انسی لذت ببرید

بعد از صبحانه می‌توانید به سراغ دریاچه انسی رفته و کمی خود را با زیبایی‌های آن سرگرم کنید. در واقع اینجا سومین دریاچه بزرگ فرانسه بوده و تمیز‌ترین دریاچه کل اروپا نیز به شمار می‌رود. در زیبایی آب‌های زلال و رشته کوه خیره‌کننده پشت سرتان غرق شوید و اگر هوا اجازه داد یک قایق پدالی اجاره کرده یا اسکی روی آب و سایر تفریحات را امتحان کنید. آیا هوا برای فعالیت‌های آبی زیادی سرد است؟ ایرادی ندارد کتاب مورد علاقه یا دفتر خاطرات خود را به همراه ببرید و روی یکی از چندین نیمکت چوبی کنار دریاچه ریلکس کنید.

دریاچه انسی

ناهار را در او سوویار میل کنید

امیدواریم گرسنه به انسی برسید. غذاهای این شهر به خاطر یک چیز بسیار معروف هستند: پنیر! به سراغ «او سوویار» (O Savoyard) رفته و یک تجربه غذایی حرفه‌ای رقم بزنید. می‌توانید یک فوندوی سنتی را برای دو نفر سفارش داده یا «تارتیفلت» (tartiflette) را امتحان کنید. به هر حال می‌توانید هر چیزی را که سفارش دادید با یک نوشیدنی عالی همراه نموده و باتری‌هایتان را برای ادامه مسیر شارژ کنید!

راکلت

مناظر شگفت انگیز دریاچه را از روی پل عشق تماشا کنید

آیا نیاز دارید کالری‌هایتان را بسوزانید؟ پیشنهاد می‌کنیم برای گردش به سمت «پل عشق» (Pont des Amours) رفته و منظره‌ای شگفت‌انگیز از دریاچه را تماشا کنید. ردیف کانوهایی که آرام روی آب حرکت می‌کنند و تصور تمام عشاقی که قبل از شما روی این پل ایستاده‌اند لذت‌بخش خواهد بود. بعد از اینجا باید به سراغ «باغ اروپا» (Jardins de l’Europe) بروید و در میان ۶۰۰ درخت آن یک پیاده‌روی آرام بعد از ظهری را تجربه کنید.

پل عشق در  آنسی

از کاخ انسی و موزه فیلم و انیمیشن دیدن کنید

چه کسی می‌گوید کمی گردش علمی در روزی که به یک شهر کوچک رویایی در آلپ سفر کرده‌اید امکان پذیر نیست؟ کمی به سمت «کاخ جزیره انسی» (Palais de l’Isle) پیاده‌روی کنید و از شکوه این قلعه قرون وسطایی در قلب دهکده لذت ببرید. موزه فیلم و انیمیشن به همین قلعه متصل بوده و نمایشگاه‌های گردشی دارد که همگی در رابطه با انیمیشن هستند. البته گاهی مجموعه‌هایی از آرشیو هم به نمایش درمی‌آید.

شهر  آنسی

روز را با یک شام ویژه به پایان برسانید

به سمت «اوبرژ دو لیونه» (Auberge du Lyonnais) رفته و یک میز جذاب کنار کانال را انتخاب کنید. مطمئن باشید که یکی از بهترین شام‌های عمرتان انتظارتان را خواهد کشید. پنیر رِبلوشون یکی از غذاهای ویژه این دهکده است که نباید از دست بدهید. اگر فوندو را برای ناهار انتخاب نکرده بودید، اکنون بهترین زمان برای تجربه یک پنیر آب شده و لذیذ است. در انتها می‌توانید تمام این غذاهای خوشمزه را با یک کیک «ساووا» (Savoie) به پایان ببرید.

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}