چطور لوسرن را در ۲۴ ساعت به خوبی بگردیم؟

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/3/17
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

لوسرن، شهر تماشایی کشور سوئیس حال و هوایی پر از موسیقی کلاسیک داشته و برای یک استراحت تابستانی ایده‌آل خواهد بود.

تور اروپا

این شهر مرکزی سوئیس در کرانه‌های دریاچه‌ای به همین نام واقع شده که آفتاب درخشان را منعکس می‌کند. شکوه و افسون این شهر با فستیوال لوسرن چند برابر شده و تعداد زیادی کنسرت در نقاط مختلفش برپا می‌شوند. شما هم می‌توانید بین دهم آگوست تا هجدهم سپتامبر به تماشای این رویداد بیایید. این جشن سالانه موسیقی کلاسیک از سال ۱۹۳۸ جزو اتفاق‌های فرهنگی مهم کشور به شمار رفته و شامل برخی از بهترین نوازندگان جهان می‌شود. حتی اگر طرفدار موسیقی کلاسیک نباشید، این شهر هنوز هم مقصد خوبی برای تعطیلات تابستانی به حساب می‌آید زیرا دیدنی‌های زیادی می‌توانید در اطرافش پیدا کنید. کوهستان آلپ در یک قدمی شما بوده و دریاچه هم برای خنک شدن بعد از کوهپیمایی ایده‌آل است. اگر دوست دارید تنها در ۲۴ ساعت این شهر پر از فرهنگ و هنر را تجربه کنید اصلاً نگران نباشید زیرا می‌توانید از راهنمای سفر یک روزه ما به لوسرن کمک بگیرید. با ما همراه باشید.

صبح را از دریاچه و موزه ریشارد واگنر آغاز کنید

لوسرن در ضلع شمالی دریاچه لوسرن، یکی از بزرگ‌ترین و تماشایی‌ترین دریاچه‌های سوئیس قرار دارد. از ایستگاه مرکزی، مسیر کنار دریاچه را انتخاب کرده و از زیبایی‌های اطرافتان حسابی لذت ببرید. یکی از مسیرها از پارکی سرسبز و دلپذیر عبور کرده و به ساحلی پنهان و خیره‌کننده می‌رسد. اگر دوست داشته باشید می‌توانید در این دریاچه کمی آب‌تنی کرده یا در ساحل آن والیبال ساحلی بازی کنید. میز پینگ پونگ هم در همان حوالی پیدا می‌شود. بعد از آن که خشک شدید در امتداد «آلپنکی» (Alpenquai) به سمت موزه «ریشارد واگنر» (Richard Wagner Museum) قدم بزنید. این موزه از ساعت ۱۰ صبح تا ظهر و از ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۵ باز است. البته دوشنبه‌ها نمی‌توانید به آن سر بزنید. این موسیقی‌دان شهیر به مدت شش سال در این ویلای باشکوه زندگی و کار می‌کرد. اتاق‌های آن پر از تأثیرات شخصی او بوده و روحش را منعکس می‌کنند.

موزه ریشارد واگنر در لوسرن

از بزرگ ترین کلیسای لوسرن دیدن کنید

بزرگ‌ترین کلیسای لوسرن «یوزوئیتن کیرشه» (Jesuitenkirche) است که در قرن شانزدهم ساخته شد. خدمات این کلیسا به زبان آلمانی بوده ولی علیرغم اکثر نواحی دیگر سوئیس، لوسرن شهری کاتولیک به شمار می‌رود. مراسم مذهبی و فضای داخلی این بنا بسیار تماشایی است و حتی اگر هیچ کلمه از گفته‌های کشیش‌ را متوجه نشوید باز هم ارزش بازدید را دارد.

کلیسای یوزوئیتن لوسرن

ناهار میل کنید و در محله جدید کلاه فروشی کارولین فلبر را ببینید

«گلدنر اشترن» (Goldener Stern) در «برگر اشتراسه» (Bürgerstraße) رستورانی خانوادگی در محله جدید شهر بوده و سالن غذاخوری گرم و راحتی دارد که غذاهای سنتی سوئیس را به سبکی خانگی و بدون تکلف به مشتریان ارائه می‌کند. این رستوران می‌تواند انتخاب خوبی برای یک روز گردش فشرده باشد. شاید محله قدیمی جذاب‌تر باشد، اما بهترین مغازه‌ها در قسمت جدید شهر واقع شده‌اند. یکی از دیدنی‌ترین مغازه‌ها، کلاه فروشی منحصر به فرد «کارولین فلبر» (Caroline Felber) است. می‌توانید کارکنانی که کلاه‌های زیبای این مغازه را می‌دوزند حین کار تماشا کنید یا اگر دوست داشتید یکی از آثار خیره کننده‌شان را بخرید. این کلاه‌ها بسته به مدل اغلب از 12.90 یورو تا ۶۰ یورو یا بالاتر قیمت دارند.

خرید در لوسرن

از هتل مونتانا شاهد بهترین منظره از شهر باشید

بهترین منظره شهر را می‌توانید از سالن «لیک ویو» (Lake View) در هتل «مونتانا» (Montana) تماشا کنید. این هتل باشکوه بر روی دامنه تپه‌ای بالای لوسرن واقع شده است. اینجا جمعه تا یکشنبه از ساعت ۴ بعد از ظهر به روی افرادی غیر از مهمانان هتل نیز باز بوده و نیازی نیست برای رسیدن به آن با پای پیاده مسیر شیب دار را طی کنید. این هتل واگن‌های مسافربری اختصاصی خود را داشته و شما را مستقیماً از ساحل دریاچه تا لابی می‌رساند.

هتل مونتانا - دریاچه زوریخ

شام را در یکی بهترین رستوران های لوسرن میل کنید

در سوئیس ساختمان شهرداری چیزی بیش از محل استقرار دولت محلی است. ساختمان شهرداری لوسرن نوشیدنی‌های خاص خود را نیز تولید کرده و حتی زیر زمین گرم و راحت آن برخی از لذیذ‌ترین غذاهای محلی سوئیس را هم به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند. یک وعده غذای کامل با نوشیدنی می‌تواند حدود ۲۵ یورو برایتان تمام شود. برای امتحان کردن آشپزی کلاسیک این کشور در محیطی سنتی‌تر می‌توانید میزی را در «ویلدرمان» (Wilden Mann) رزرو کنید. این هتل چهار ستاره تاریخی از قرن شانزدهم پا برجا مانده و دو رستوران اعلا را نیز در قسمت‌های دیگر خود جای داده است. اگر دنبال غذاهای عالی و حرفه‌ای هستید باید «سوواژ» (Sauvage) را انتخاب کنید و اگر بیشتر به اتمسفر و دکوراسیونی به سبک گوتیک علاقه دارید، «بروگر اشتوب» (Burgerstube) گزینه بهتری خواهد بود. منوی چهار قسمتی اینجا بدون نوشیدنی حدود ۷۱ یورو قیمت خواهد داشت.

رستوران های لوسرن

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}