بهترین رستوران های شهر لاهه

نیلوفر عباسیان
  • نیلوفر عباسیان
  • 1397/5/22
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شهر لاهه در هلند محل استقرار بناهای حکومتی، کانال‌های آب مارپیچی و باصفا و تعدادی از بهترین رستوران‌هایی است که در هلند می‌توانید بیابید.

تور اروپا

وقتی در مورد غذاهای سنتی و بومی در لاهه صحبت می‌کنیم باید بدانید این لیست غذاهای بسیار زیادی را شامل می‌شود چرا که سفارت‌خانه‌های پرشماری در این شهر وجود دارند و بیش از ۱۵۰ نهاد بین‌المللی در لاهه فعالیت می‌کنند و این تنوع غذاهای باکیفیت در این شهر را موجب می‌شود. در این مطلب تعدادی از بهترین رستوران‌های شهر لاهه را به شما معرفی می‌کنیم که در این سفر از دستپخت آن‌ها لذت ببرید.

۱. له پسیونه

رستوران «له‌پسیونه» (La Passione) طعم آشپزی اصیل ایتالیایی را به لاهه می‌آورد. دو سرآشپز ماهر رستوران که خود اهل توسکانی و لمباردی ایتالیا هستند، با تهیه‌ی مواد اولیه ارگانیک از سرزمین مادری خود طعم غذاهای اصیل ایتالیایی را به هلند می‌آورند. منوی رستوران له‌پسیونه هر فصل تغییر می‌کند تا همیشه از تازه‌ترین مواد ممکن در غذاها استفاده شود. در منو پاستا و راویولی دست‌ساز را مشاهده خواهید کرد که در سس‌های خوشمزه طبخ شده و همراه با گوشت و ماهی سرو می‌شود. اگر نمی‌دانستید کدام غذا را انتخاب کنید، منوی پنج ستاره‌ی مخصوص سرآشپز را سفارش دهید.

رستوران های لاهه

۲. زبدئوس

«رستوران زبدئوس» (Restaurant Zebedeus) طراحی داخلی مینیمالی دارد که توجه شما را صرفاً به غذای خوشمزه‌ی آن معطوف می‌کند. نورپردازی رستوران روشن طراحی شده تا به خوبی بشقاب خود و تزئین زیبای غذای ارائه شده را تماشا کنید و لذت ببرید. زبدئوس از محصولات حیوانی که به آن‌ها هورمون‌ها و آنتی‌بیوتیک‌ها تزریق نشده در تهیه‌ی غذا استفاده می‌کند و به همین دلیل می‌توانید غذاهایی سالم‌تر و خوش‌طعم‌تر در این رستوران میل کنید.

رستوران های لاهه

۳. کالاز

«کالاز» (Calla’s) دستپخت فرانسوی را به لاهه آورده است. منوی کالاز ساده اما وسوسه‌کننده به نظر می‌رسد و غذاهای آن با دقت و مهارت طبخ می‌شود. این رستوران با مزرعه‌ی سبزیجات محلی «لین وورهام» (Lane Voorham) همکاری می‌کند که در آن انواع سبزیجات و ادویه‌جات تازه کشت می‌شود و طعمی بی‌نظیر به غذاهای کالاز می‌بخشد. بدین ترتیب منوی کالاز اغلب انعکاس‌دهنده‌ی محصولاتی که در آن فصل در مزرعه کشت می‌شود، بوده و محصولات بیودینامیک متنوع وورهام را نشان می‌دهد.
رستوران های لاهه

۴. د بوترواگ

«د بوترواگ» (De Boterwaag) اسنک، نهار و شام سه بخشی (پیش غذا، غذای اصلی و دسر) سرو می‌کند که همه با تولیدات محلی تهیه می‌شوند. در این رستوران می‌توانید طعم غذاهای اصیل هلندی را البته کمی مدرنیزه شده بچشید. در منوی رستوران غذاهای کرم‌دار و پنیردار در کنار غذاهای دریایی بومی و سبزیجات تازه به چشم می‌خورد. محیط د بوترواگ مفرح به نظر می‌رسد و هر چهارشنبه رقص سالسا در آن اجرا می‌شود و در تعطیلات جشن‌های باشکوهی در آن برپا می‌کنند.
رستوران های لاهه

۵. ال باشا

«رستوران ال باشا» (Restaurant El Basha) غذاهای خاورمیانه مانند غذاهای ایرانی و مصری را در لاهه عرضه می‌کند. از منوی آن غذاهای محبوب منطقه مانند دلمه، کباب ترکی، باباغنوش، بره و باقلوا را می‌توانید سفارش دهید. ال باشا تا دیروقت باز است و هر ساعتی که هوس باقلوا کردید می‌توانید به این مکان فوق‌العاده در شهر بروید.

رستوران های لاهه

۶. هافترام

«هافترام» (Hoftrammm) رستوران سیاری است که آن را درون یک تراموای بازسازی شده‌ ساخته‌اند و تجربه‌ی متفاوتی برای شما خواهد بود. این تراموا حالا به یک آشپزخانه حرفه‌ای و رستوران مجهز است. برای غذاخوردن در هافترام باید از قبل میز خود را رزرو کنید. این رستوران غذای چهاربخشی و باکیفیت عالی ارائه می‌دهد و در مسیری ثابت و دو ساعت زمان مشتریان خود را حین غذا خوردن در شهر لاهه می‌گرداند. اگرچه مسیر گردش هافترام در شهر ثابت است اما هر چند ماه منوی غذا تغییر می‌کند تا مشتریان را دوباره به خود جلب کند.

رستوران های لاهه

۷. اتن بیج ورلدز

«اتن بیج ورلدز» (Eten Bij Werelds)، به معنی «غذا در دنیا»، رستورانی ویژه‌ی جشن‌ها و دورهمی‌های خودمانی است. این رستوران مواد ارگانیک و تجدید شدنی را با قیمت منصفانه را به کار می‌برد و منوی آن عمدتاً بر پایه‌ی غذاهای دریایی قرار دارد. این رستوران خوش ساخت هلندی فضایی مدرن داشته و هر ماه در آخرین تعطیلات آخر هفته مراسم شامی تِم‌دار برگزار می‌کند که در آن دستپخت یک کشور خاص عرضه می‌شود. در این آخر هفته‌ی ویژه موسیقی، تئاتر و رقص سنتی آن کشور را هم می‌توانید تماشا کنید.

رستوران های لاهه

۸. هاروست

«هاروست» (Harvest) یکی از بهترین رستوران‌های چینی در محله چایناتاون لاهه است که به طور ویژه غذاهای کانتونی را ارائه می‌دهد. «کانتون» (Canton) استانی در جنوب چین است که «دیم‌سام» (Dim Sum) غذای مخصوص آن‌ها شناخته می‌شود. به غیر از دیم‌سام، غذاهای چینی محبوب دیگر مانند «اگ‌فو‌یونگ» (egg foo young)، «پکینگ داک» (Peking duck) و برنج سرخ شده هم در منوی هاروست وجود دارد. قیمت پایین به همراه کیفیت شگفت‌انگیز غذا و طعم اصیل آن موجب می‌شود مشتریان بارها و بارها به رستوران هاروست سر بزنند.

رستوران های لاهه

۹. نیو میوا

همچنان که مسیر فروشگاه‌ها و منطقه‌ی تجاری لاهه را طی می‌کنید به رستوران بیست ساله‌ی «نیو میوا» (New Meyva) می‌رسید که شما را با غذاهای سورینامی آمریکای جنوبی آشنا می‌کند. انواع ساندویچ‌ها و غذاهای سنتی سورینام در فضای اصیل نیو میوا عرضه می‌شوند و در منوی آن گزینه‌های زیادی حتی برای گیاهخواران فراهم است. شما می‌توانید در فضای دنج و صمیمی نیو میوا غذای با طعم خانگی را میل کنید یا غذا را سفارش دهید و به خانه ببرید و با جمعی از دوستان نوش جان کنید.

نیلوفر عباسیان نیلوفر عباسیان
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}