اجتناب از ایستادن در صف های طولانی جاذبه های گردشگری اروپا

    تیم ایوار
    • تیم ایوار
    • 1397/10/22
    • 0 دیدگاه
    {{selectedRate}}

    قاره اروپا پر است از ساختمان‌های زیبا، با سابقه فرهنگی غنی و تعداد بسیار زیادی گالری‌های هنری، آن‌ چنان‌که ممکن است ندانید برای دیدنشان از کجا باید شروع کنید و یا دیدن این جاذبه‌های گردشگری بسیار برایتان وقت‌گیر شود.

    تور اروپا

    دیدن برخی محل‌های مشهور مثل برج ایفل و موزه واتیکان در اروپا ممکن است مستلزم ایستادن در صف‌های طولانی باشد. در واقع  به این معنا که ممکن است وقتتان در برخی از مشهورترین شهرهای اروپایی، به‌جای دیدن زیبایی‌های شهر، صرف ایستادن در صف‌ها شود. برای اینکه با صف‌ها خداحافظی کنید و برای فرار از شلوغی‌ جاذبه‌های گردشگری اروپا حتما این متن را بخوانید.

    چگونه در صف‌ های شهر رم نمانیم

    رم پر از مکان‌های دیدنی و چیزهای جذاب است. برخی از زیباترین و باستانی‌ترین مکان‌ها در رم واقع شده‌اند. محل‌هایی که جمعیت بسیار زیادی را به خود جذب می‌کنند. در روزهای تعطیل از تلف کردن وقتتان در این شهر زیبای ایتالیا اجتناب کنید و برای حفظ زمان و عبور از صف‌ها از تورها یا بلیط‌های ویژه بهره ببرید.

    واتیکان

    دولت-شهر واتیکان مقصد بسیار محبوب گردشگرانی است که از رم دیدن می‌کنند. اگر نخواهیم به بهترین چشم‌انداز شهر اشاره کنیم که از نقطه‌ دیدی در بالای شهر حاصل می‌شود، برخی از مشهورترین آثار هنری دنیا در موزه این شهر قرار دارد. همه‌ی این‌ها نشان می‌دهد که چرا برای دیدن جذابیت‌های این شهر، ناچاریم ساعت‌ها در صف بمانیم. برای اینکه وقت بیشتری برای لذت بردن از رم به خودتان بدهید، لازم است از بلیط‌های بدون صف استفاده کنید و در یک تور بدون صف جا رزرو کنید. البته می توانید این بلیط‌ها را حتی بدون تور و به شکل شخصی رزرو کنید، یا با توری بلیط بدون صف رزرو کنید که برای اطلاعات هر جاذبه گردشگری راهنما هم داشته باشد. برای اینکه یک روز گشت موفقیت‌آمیز داشته باشید، خرید چنین بلیط‌هایی مثلاْ برای بازدید از کلیسای سیستین ضروری است.

    اجتناب از صف های شلوغ جاذبه های گردشگری اروپا

    کولوسئوم

    هنگامی که در رم هستید، همان کاری را انجام دهید که همه گردشگران انجام می‌دهند و از بنای کولوسئوم دیدن کنید. این بنای  نیمه‌ویران احتمالاً یکی از مشهورترین نقاط شهر رم است. بنابراین طبیعی است که شما هم به خیل انبوه کسانی بپیوندید که در صف ورودی این بنا می‌ایستند. اما با خرید بلیط یکی از تورهای بدون صف، نه تنها می توانید سریع‌تر از دیدن این بنای تاریخیِ رومی لذت ببرید، بلکه از اطلاعات راهنمای اختصاصی نیز بهره‌مند خواهید شد. همچنین می‌توانید این گزینه را پیش رو داشته باشید که هم از بنای کولوسئوم در حال مزه مزه کردن نوشیدنی‌تان دیدن کنید و هم با یک تور پیاده باقی شهر رم را ببینید.

    اجتناب از صف های طولانی در کولوسئوم

    گالری و باغ‌ های بورگز

    به یک گروه کوچک به همراه یک راهنما بپیوندید تا با یک تور پیاده، از گالری و باغ‌های زیبا و محبوب بورگز دیدن کنید. با این‌کار نه تنها فرصتی برای اجتناب از صف‌های طولانی برایتان فراهم می‌شود، بلکه اطلاعاتی در مورد هنر و باغ‌ها دریافت خواهید کرد که بدون کمک یک متخصص در دسترستان نخواهد بود. بلیط‌های گالری اغلب یک ماه قبل‌تر به فروش می‌رسند، پس بهتر است آنها را در زمان مناسب رزرو کنید.

    اجتناب از صف های طولانی گالری و باغ‌ های بورگز

    اجتناب از صف در پاریس

    پاریس یکی از محبوب‌ترین شهرهای اروپا است. بنابراین تقریباً غیرممکن است بدون اینکه در صف منتظر بمانید بتوانید از این شهر دیدن کنید. پس به یکی از تورهای بدون صف بپیوندید، تا از زمان خود در شهر عشق بیشترین استفاده را ببرید.

    برج ایفل

    برج ایفل به عنوان مهم‌ترین و برجسته‌ترین نشانه شهر پاریس، همیشه شلوغ و پر از بازدیدکننده است. برای این محل هم بلیط‌هایی با گزینه‌ اجتناب از صف وجود دارد. با این بلیط‌ها برای بازدید از این برج آهنی غول‌پیکر، هم می‌توانید شخصاً اقدام کنید و هم می‌توانید یک راهنما داشته باشید که هنگام بازدید از برج، درباره تاریخ این بنا برایتان توضیحاتی ارائه کند. همچنین می‌توانید از گزینه بازدید از برج به هنگام غروب آفتاب و روشن شدن چراغ‌های شهر بهره ببرید.

    اجتناب از صف های طولانی برج ایفل

    موزه لوور

    موزه لوور یکی دیگر از محبوب‌ترین جذابیت‌های شهر پاریس است که در آن با صف‌های طولانی مواجه خواهید شد. برای اجتناب از صرف وقت در صف‌های این مکان و دیدن تابلوی مشهور مونالیزا و باقی آثار ارزشمند موزه، می‌توانید یک تور با راهنما بخرید که از صف طولانی ورودی بگذرید، یا اینکه این به شکل شخصی و بدون راهنما از موزه بازدید کنید. یا بجای این‌ها یک تور ترکیبی بازدید از شهر پاریس به همراه بازدید از موزه لوور خریداری کنید.

    اجتناب از صف های طولانی لوور

    کلیسای نوتردام

    یک تور پیاده‌روی بخرید و از بازدید منحصر به‌فرد و شخصی از کلیسای مشهور و نمادین نوتردام لذت ببرید. با کمک یک راهنما شما قادر خواهید بود تا از صف بیرون ساختمان عبور کنید و به داخل بروید و در حالی‌که در آسودگی به سقف زیبای کلیسا می‌نگرید یا در کنار مجسمه‌های ناودانیِ (گارگویل‌ها) مشهور سقف کلیسا می‌نشینید و به منظره بی‌نظیر شهر نظاره می‌کنید، درباره‌ی تاریخ این کلیسای جامعِ زیبا بشنوید.

    اجتناب از صف های طولانی کلیسای نوتردام

    کاتاکومب‌

    قسمت‌های تاریک‌ و مخوف‌ شهر پاریس را با ملحق شدن به یک تور پیاده‌رویِ بازدید از کاتاکومب‌ یا همان سردابه‌های پاریس تجربه کنید. کاتاکومب‌ها گذرگاه‌های زیرزمینی هستند پر از اسکلت و استخوان‌های مردمانی که روزگاری در پاریس می‌زیستند. این محل امروزه بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جذب می‌کند، به همین دلیل صف‌های انتظار ورود به این محل ممکن است دو ساعت زمان شما را تلف کند؛ یا حتی بیشتر از این. پس رزرو کردن بلیط پیشاپیش به شما توصیه می‌شود.

    اجتناب از صف طولانی کاتاکومب‌ ها

    اجتناب از صف در بارسلونا

    بارسلونا شهری است که از تمامی جاذبه‌های گردشگری با هم برخوردار است: سواحل بسیار عالی، فرهنگ کافه‌گردی جالب‌توجه و بعضی از بهترین آثار معماری دنیا. همه اینها با هم در بارسلونا گرد آمده‌اند، پس اگر قصد بازدید از بارسلونا و اجتناب از انتظار خسته‌کننده در صف‌های طولانی را دارید یکی از تورهای بازدید از بهترین دیدنی‌های بارسلونا را رزرو کنید.

    کلیسای خانواده مقدس

    برخی از مهم‌ترین آثار آنتونی گائودی، معمار مشهور کاتولونیایی در بارسلونا قرار دارد و کلیسای ساگرادا فامیلیا یا خانواده مقدس یک شاهکار ناتمام از او است. اما برای ورود به این کلیسا باید از یکی از درازترین صف‌ها در تمام اروپا عبور کنید. به همین دلیل بهتر است تا با خرید یک بلیط اجتناب از صف از زیبایی معماری این کلیسای جامع باشکوه لذت ببرید. با این بلیط گزینه‌های زیادی پیش‌روی شما خواهد بود. می‌توانید یک بلیط اجتناب از صف به همراه بازدید از برج یا بدون بازدید از برج بخرید، یا بلیط بازدید بدون صف شما از کلیسای خانواده مقدس می‌تواند بخشی از یک تور بزرگترِ بازدید از این شهر کاتالان باشد.

    اجتناب از صف های طولانی کلیسای خانواده مقدس

    پارک گوئل

    پارک گوئل یا به زبان محلی‌ها گویی، یکی دیگر از آثار مهم گائودی است که در فهرست یونسکو نیز آمده و یکی از زیباترین نقاط دیدنی شهر است. نه تنها نمای جالبی از شهر بارسلون دارد، بلکه این باغ افسانه‌ای به‌طور ویژه‌ای شما را از فضای شهری جدا می‌کند و تجربه منحصر به‌فردی را می‌سازد. هم می‌توانید راهنماهایی داشته باشید تا اطراف پارک را به شما نشان بدهند و هم می‌توانید با یک تور ترکیبی گوئول، پارک و شهر را هم‌زمان بازدید کنید. انتخاب هردوی این گزینه‌ها با خرید یک بلیط اجتناب از سفر ممکن است.

    اجتناب از صف های شلوغ پارک گوئل

    اجتناب از صف در ونیز

    ونیز شهری است نماد افسون و عشق. بنابراین شگفت‌آور نیست که همیشه شلوغ و پرجمعیت باشد. گذر از میدان زیبای سن مارکو تا سواری روی قایق‌هایی که از کانال‌های باریک این شهر عبور می‌کنند هرکسی را به سوی خود جذب می‌کند. با یکی از بلیط‌های اجتناب از صف، مانع هدر رفتن وقت گران‌بهای خود در این شهر شوید.

    کاخ دوجز

    کاخ دوجز The Doge’s Palace که زمانی محل اقامت حاکمان ونیز بود امروز یکی از پربیننده‌ترین ساختمان‌های شهر است. به جای ایستادن در صف با انبوهی از جمعیت در میدان سن مارکو، در یکی از تورهای شهر ثبت نام کنید تا با کمک یک راهنما به سرعت از صف‌ها عبور کرده و تمام اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

    اجتناب از صف های شلوغ کاخ داگز

    باسیلیکای سن مارکو

    باسیلیکای سن مارکو در میدان سن مارکو مکانی جذاب و اشتیاق‌آور برای بازدیدکنندگان است؛ که نمی‌توان بازدید از آن را از دست داد. این مکان یکی از جاذبه‌های مشهور و معتبر ونیز است که هرساله بیش از پنج ملیون نفر برای بازدید از این کلیسای جامع باشکوه به آنجا می‌روند. از این رو عجیب نیست اگر مقدار قابل توجهی از وقت شما صرف انتظار در صف ورودی این کلیسا شود. برای اجتناب از این صف گزینه‌های متنوعی پیش‌روی شما قرار دارد. می‌توانید با یک تور پیاده تمام اطراف میدان و نیز کلیسا را ببینید یا اینکه می‌توانید یک راهنمای حرفه‌ای‌تر انتخاب کنید و با کمک او تنها از کلیسا دیدن کنید و اطلاعات جزیی‌تر و دقیق‌تری دریافت کنید.

    اجتناب از صف های شلوغ باسیلیکای سن مارکو

    اجتناب از صف در باقی نقاط اروپا

    دیدنی‌های اروپا به شهرهای معدودی که تا الان نام بردیم محدود نمی‌شود و بسیاری نقاط دیدنی دیگر وجود دارد که ارزش خرید بلیط‌های اجتناب از صف را دارد. چند نمونه از محبوب‌ترین نقاط در سایر بخش‌های اروپا را در ادامه نام خواهیم برد.

    چشم لندن، لندن

    برای تماشای لندن از نمای چشم پرنده از یک برگه عبور ویژه استفاده کنید که امکان اولویت بازدید را برای شما فراهم می‌کند. بدین ترتیب می‌توانید لندن را از فراز آسمان ببینید، چنان‌که گویی بالای رود تِیمز در حال پرواز هستید. تنها چیزی که برای تجربه بی‌نظیر چنین پروازی به آن احتیاج دارید تهیه یک بلیط ۱۵ دقیقه قبل از حرکت و نشان دادن آن به متصدی کنترل بلیط‌ است. به همین سادگی!

    اجتناب از صف های شلوغ چشم لندن

    الحمرا و باغ‌ های جنرالایف، گرانادا

    یک تور سه ساعته پیاده بدون صف می‌تواند لذت دیدن کاخ الحمرا و باغ‌های جنرالایف این اثر معماری سبک موریش را برایتان فراهم کند. قدم بزنید و درباره تاریخ شگفت‌انگیز و زندگی سلاطینی که روزگاری در این مکان بودند، بیشتر بدانید. تماشای نمای پانارومایی که از فراز این بنا می‌توانید ببینید را فراموش نکنید.

    الحمرا و باغ‌ های جنرالایف، گرانادا

    تابلوی شام آخر، اثر لئوناردو داوینچی

    شام آخر یکی از مشهورترین آثار لئوناردو داوینچی است که بلیط‌های آن معمولاْ چند ماه قبل‌تر فروخته می‌شود و اغلب مدت زمان فروش بلیط نیز محدود است. شما می‌توانید یک تور هنری با راهنما بگیرید که علاوه بر آنکه بازدید از تمام گنجینه‌های شهر را برای شما ممکن می‌کند، یک تور بازدید اختصاصی از شام آخر هم دارد. یا می‌توانید این بازدید از شام آخر را با تور دیگری بگیرید که بازدید از جذابیت‌های شهر میلان را در برنامه خود دارد.

    اجتناب از صف های طولانی تابلوی شام آخر

    موزه ونگوگ، آمستردام

    آمستردام پر از گنجینه‌های ارزشمند است و یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین‌های آنها موزه ونسان ونگوگ نقاش است. این ادای احترام به هنرمند امپرسیونیست، سالانه دو ملیون بازدیدکننده را به خود جلب می‌کند. بنابراین برای صرفه‌جویی در وقت، اجتناب از ماندن پشت چنین جمعیتی عاقلانه خواهد بود. می‌توانید برای اجتناب از صف این موزه با یک برنامه ترکیبی هر توری را در آمستردام انتخاب کنید که می‌تواند شامل تورهای گردش در کل شهر و تورهای قایق‌رانی در کانال‌های آبی با راهنمای اختصاصی شود.

    اجتناب از صف های طولانی موزه ونگوگ

    تیم ایوار تیم ایوار
    {{selectedRate}}
    زوریخ، لوگانو

    تور زوریخ و لوگانو

    • 8 روز
    • هتل 4 و 5 ستاره
    • ترکیش , ترک
    قیمت از
    49,900,000
    1,890
    پاریس

    تور پاریس

    • 8 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    2,390
    کاپادوکیا، استانبول

    تور استانبول و کاپادوکیا

    • 7 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    59,900,000

    بنر تورهای تابستان

    {{totalCount}} دیدگاه

    {{nameError}}
    {{emailError}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessageError}}
    {{responseMessage.text}}