یک روز بارانی در بارسلون با این تفریحات هیجان انگیز

شبنم قدیرنژاد
  • شبنم قدیرنژاد
  • 1397/10/27
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

زمانی‌که در بارسلون هستید، شاید پیش خود فکر کنید که در یک روز بارانی که هیچ‌کاری نمی‌شود کرد، اما بهتر است این تصور اشتباه را کنار بگذارید و با ما همراه شوید.

تور اروپا

شاید پیش خود این‌طور تصور نکنید، اما حتی در بارسلون اسپانیا هم به‌طور میانگین 53 روز در سال باران می‌بارد. پس بهتر است برنامه‌ای جایگزین برای خود داشته باشید که اگر در سفرتان باران بارید، به راحتی به گشت و گذار خود ادامه دهید. تفریحات و جاذبه‌های گوناگونی در این شهر وجود دارند که برای همه‌ی سلیقه‌ها طراحی شده‌اند. دوست دارید موزه‌گردی کنید؟ یا به بوتیک‌ها و مراکز خرید بارسلونا سری بزنید؟ در ادامه تعدادی از این فعالیت‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا از روزهای بارانی بارسلون هم نهایت لذت را ببرید.

تماشای فیلم به انگلیسی

بارسلونا که شهری معروف و جهانی است و جمعیت انگلیسی‌زبان زیادی هم دارد، سینماهای زیادی را به فیلم‌هایی که به زبان انگلیسی هستند و یا زیر نویس انگلیسی دارند، اختصاص می‌دهد. سینمای دِ رنوار آن فلوریدا بلانکا (The Renoir on Floridablanca) در سنت آنتونی و اچ دی وِردی (HD Verdi) در گراسیا، هر دو به‌طور منظم فیلم‌های نسخه‌ی اصلی پخش می‌کنند که بسیاری از آن‌ها جزو آثار جدید سینمای دنیا است.

سینما در بارسلون

یک روز کامل در اسپا

اگر هوا بارانی است، چرا به خود این فرصت را نمی‌دید که کمی استراحت کنید و به یکی از مراکز اسپای فوق‌العاده‌ در بارسلون بروید؟ هتل لوکس اوم (Hotel Omm) یک اسپای مدرن و شیک دارد که انواع مختلف ماساژ و روش‌های درمانی پوست را ارائه می‌دهد و البته استخرهای مختلف نیز دارد. مرکز دیگری با نام دِ ایر دِ بارسلونا انشِنت بَس (The Aire de Barcelona Ancient Baths)، حمام‌های آب سرد و آب گرمی دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این مرکز به‌طور رایگان چای نعنا هم سرو می‌کند و انواع مختلف ماساژ درمانی ارائه می‌دهد.

یک روز کامل در اسپا در بارسلونا

رفتن به موزه ملی هنر پالائوی کاتالونیا و خوردن ناهار در اولئوم

موزه‌ی ملی هنر پالائوی کاتالونیا (MNAC) در مونجوئیک قرار دارد و آثار هنری بیش از 1000 سال از سراسر کاتالونیا را پوشش می‌دهد. این مجموعه شامل هنرهای قرون وسطای گوتیک، هنر رمانسک و همچنین آثار مدرن‌تری مانند مدرنیسم کاتالان و جریان‌های آوانگارد است. در طبقه‌ی بالای موزه، رستوران اولئوم (Òleum) توسط سرآشپز کاتالانی به نام فینا پویگ دِ وای (Fina Puigdevall) نظارت می‌شود که در آن تجربه‌ی غذایی عالی به همراه مناظر فوق‌العاده‌ای از شهر خواهید داشت.

موزه هنر بارسلون

خرید در لا مکینیستا

لا مکینیستا (La Maquinista) با بیش از 242 فروشگاه، بزرگترین مرکز خرید کاتالونیا و یکی از بزرگترین مراکز خرید در کل اسپانیا محسوب می‌شود. محیط آن‌طوری است که شما می‌توانید همه‌ی فروشگاه‌ها را بدون اینکه زیر باران خیس شوید، ببینید و همه چیز از لباس‌های برندهای مختلف تا لوازم ورزشی را در این فروشگاه‌ها خواهید دید. علاوه بر مغازه‌ها، یک فود کورت بزرگ با رستوران‌های متنوع نیز در اینجا وجود دارد. شما حتی می‌توانید از سالن سینمای لا مکینیستا استفاده کنید و به‌طور کلی یک روز یا یک نیم روز کامل را در این مرکز خرید بگذرانید.

خرید در لا مکینیستا در بارسلونا

محک زدن مهارت‌ های خود در یک اتاق فرار

یکی از تفریحاتی که اخیراً در بارسلون بسیار محبوب شده، شرکت در یکی از اتاق‌های فرار این شهر است. در این اتاق‌ها به شما سرنخ‌ها، معماها و کدهایی داده خواهد شد که باید آن‌ها را حل کرده و در نهایت از اتاق بیرون روید. هر اتاقی تم و موضوع مخصوص به خود را دارد که شما می‌توانید طبق سلیقه‌ی خود یکی را انتخاب کنید. مثلا اتاق‌هایی با موضوع معماری گائودی یا دوران رومی بارسلون وجود دارد؛ شما و هم‌تیمی‌های خود یک ساعت فرصت دارید تا راه خود را به بیرون باز کرده و فرار کنید!

تماشای تئاتر یا موسیقی زنده

بارسلون، پایتخت کاتالان دارای سالن‌های کنسرت با شکوه و تئاتر زیبا است که در آن‌ها موسیقی زنده، باله، اپرا و تئاتر نمایش داده می‌شود. تئاتر لیسئو (The Liceu Theatre) در لا رامبلا، سالن اپرای عظیمی است که شش طبقه دارد و در اواسط قرن نوزدهم ساخته شده است. به جز این سالن تئاتر، پالائو دِلا موسیکا کاتالانا (Palau de la Musica Catalana) نیز سالن شگفت‌انگیز مدرنی است که توسط لوئیز دو مونِکی مونتانِر (Lluís Domènech i Montaner) طراحی شده و در سال 1997 به فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شد.

سالن تئاتر در بارسلون

کافه گردی در ال بورن

ال بورن یکی از محبوب‌ترین محله‌های بارسلون است و البته یکی از قدیمی‌ترین و جذاب‌‌ترین آن‌ها نیز به حساب می‌آید. از ویژگی‌های خاص ال بورن این است که خیابان‌هایی باریک با بناهای قدیمی دارد که حس و حال جالبی به شما می‌دهد و این به همراه کافه‌های دنج و دوست داشتنی این محله، ترکیبی است که در یک روز بارانی در بارسلون بسیار می‌چسبد. یک نقطه‌ی شروع خوب، پَسیج دل بورن (Passeig del Born) است، زیرا خیابان کارِر دل رِک و کارر دِ مونتکادا از اینجا شروع می‌شوند.

کشف آکواریوم بارسلون

بزرگترین آکواریوم مدیترانه‌ای در جهان، آکواریوم بارسلونا، دارای بیش از 11 هزار حیوان و حدود 450 گونه‌ی مختلف است. یک تونل بلند 80 متری وجود دارد که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا از طریق آن، در میان بخش‌های مختلف آکواریوم راه بروند و انواع و اقسام موجودات دریایی از کوسه گرفته تا مارماهی و اختاپوس را تماشا کنند.

آکواریوم بارسلون

اتوبوس‌ های توریستی

اگر نمی‌خواهید باران شما را از برنامه‌های گشت و گذار عقب بیندازد، می‌توانید از اتوبوس‌های توریستی بارسلون که به آن‌ها هاپ-آن هاپ-آف می‌گویند استفاده کنید. با اینکه طبقه دوم این اتوبوس معمولا در فضای باز است اما پوششی برای سقف آن تعبیه شده تا از خیس شدن در باران در امان بمانید و البته طبقه پایین آن هم، مانند دیگر اتوبوس‌ها دارای تهویه‌ی مطبوع و پنجره‌های بلند است. با این اتوبوس‌ها شما قادر خواهید بود تا معروف‌ترین جاذبه‌های شهر را ببینید و به مکان‌های معروفی مانند کلیسای ساگرادا فامیلیا بروید.

آموزش آشپزی کاتالان

شاید شما دلتان بخواهد که خودتان غذای معروف کاتالان، تاپاس، را پخت کنید. یا حتی بخواهید که دوستان خود را با دیگر غذاهای اسپانیایی سورپرایز کنید. در هر صورت کلاس‌های آشپزی آماتور و حرفه‌ای متنوعی در سراسر شهر پخش شده که برای یک روز بارانی، انتخاب بسیار جذابی خواهند بود. این کلاس‌ها بسیار مفرح هستند و شما را با انواع مختلف غذاهای کاتالان و نحوه‌ی درست کردنشان آشنا خواهند کرد.

آموزش آشپزی در بارسلون

خلاقیت در موزه‌ شکلات

آیا عاشق شیرینی‌جات مخصوصا شکلات هستید؟ موزه‌ی شکلات بارسلون، رویای هر شیرینی دوستی است؛ آن‌هم به این خاطر که همه‌چیز از چگونگی درست شدن شکلات تا تاریخ آن و البته کارگاه‌هایی برای درست کردن آن را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است. پس حتما اگر شیفته‌ی شکلات هستید، یادتان نرود که به این موزه بروید.

شبنم قدیرنژاد شبنم قدیرنژاد
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}