۱۲ دلیل برای بازدید از کیوتو در ژاپن

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1398/3/19
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر هنوز هم به اندازه کافی دلیل برای سفر به کیوتو ندارید، این راهنما شما را آماده سفر خواهد کرد!

تور اروپا

کیوتو، پایتخت سابق ژاپن، دلایل زیادی برای بازدید به شما می‌دهد. از معابد تاریخی و زیارتگاه‌های رنگارنگ گرفته تا فرهنگ رازآلودِ مایکو (maiko) و گیشا (geisha) یا غذاهای لوکس و هنری «کایسکی ریوری» (Kaiseki ryori)، این دلایل متغیر هستند. در این راهنما برخی از محبوب‌ترین دلایل بازدید از قلب فرهنگی و تاریخی ژاپن را برایتان آورده‌ایم. پس دیگر منتظر چه هستید؟

معابد تاریخی

کیوتو بیش از ۱۶۰۰ معبد تاریخی بودایی با قدمتی بیش از هزار سال دارد. معروف‌ترین منطقه معبدی، هیگاشیاما (Higashiyama) است که می‌توانید برخی از قدیمی‌ترین معابد ژاپن مانند معبد معروف کیومیزو دِرا (Kiyomizu-dera) را در آن پیدا کنید.

بازدید از کیوتو

زیارتگاه‌ های رنگارنگ

کیوتو بیش از ۴۰۰ زیارتگاه رنگارنگ متعلق به مذهب کهن ژاپن را در خود جای داده که در سرتاسر شهر پراکنده شده‌اند. برخی از معروف‌ترین زیارتگاه‌های این شهر شامل فوشیمی ایناری تایشا، هیان جینگو (Heian Jingu) و یاساکا جینجا (Yasaka Jinja) هستند.

بازدید از کیوتو

میراث جهانی

کیوتو یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های یونسکو از محوطه‌های میراث جهانی را در خود نگه می‌دارد که شامل ۱۲ معبد بودایی، ۳ زیارتگاه آیین شینتو و یک قلعه تاریخی می‌شود. هیچ سفری به کیوتو بدون بازدید از حداقل برخی از این محوطه‌های شگفت انگیز کامل نخواهد شد.

قلعه های سامورایی

کیوتو قلعه‌های سامورایی تاریخی زیادی را نیز به بازدیدکنندگان پیشنهاد می‌کند. قلعه نیجو (Nijo) یکی از بهترین قلعه‌های شناخته شده و اقامتگاه سابق شوگان‌های قدرتمند توکوگاوا (Tokugawa) بوده است که بیش از ۲۵۰ سال در ژاپن حکمرانی کردند. این قلعه برای نمایش اعتبار و ثروت آن‌ها ساخته شد و به خاطر کف‌پوش صدادار ضد نینجایش باید حتماً از آن بازدید کنید.

بازدید از کیوتو

باغ های تفریحی

حتماً در یکی از باغ‌ های تفریحی کیوتو گردش کنید که تعداد آن‌ها زیاد و بسیار زیبا هستند. این باغ‌ها برای استراحت و گردش زمین‌داران ثروتمند و شوگان‌های سامورایی ساخته شدند. در سرتاسر کیوتو جاهای زیادی وجود دارد که بتوانید از این باغ‌های زیبا و آرام لذت ببرید. این اماکن از معابد و زیارتگاه‌ها تا پارک‌های عمومی و مسافرخانه‌های سنتی (ریوکان) متغیر هستند.

باغ های کیوتو

باغ های زن آرام

در یکی از باغ‌های خشک و سنگی معروف زِن کیوتو ریلکس کرده و به جهان هستی فکر کنید. یکی از بهترین و معروف‌ترین باغ‌های زِن‌ این شهر را در معبد ریوان-جی (Ryoan-ji) پیدا می‌کنید که ۱۵ صخره افسانه‌ای شناور در دریایی از شن سفید خالص دارد.

باغ های زن کیوتو

فرهنگ گیشا و مایکو

کیوتو مهد تولد فرهنگ گیشا و مایکو بوده و منطقه جیون (Gion) خانه معنوی آن است. چایخانه‌های چوبی و رستوران‌های سنتی نواحی حفاظت شده‌ای مانند خیابان هانامی-کوجی (Hanami-Koji) و پونتوچو (Pontocho) بهترین شانس برای رویارویی با این فرهنگ‌ها به حساب می‌آیند.

بازدید از کیوتو

ریوکان و ماچیا

کیوتو پر از «ریوکان» یا همان مسافرخانه‌های سنتی و «ماچیا» یا چایخانه‌های سنتی است که شما را با حال و هوای کیوتوی قدیم آشنا می‌کنند. این اماکن برای تجربه سبک زندگی و خانه اصیل ژاپنی جایی ایده‌آل و جذاب هستند.

بازدید از کیوتو

غذای کیوتو

کیوتو یک سنت غذایی تاریخی و غنی‌ دارد که سبک‌های آشپزی مختلفی را پوشش می‌دهد. می‌توانید از غذای چند قسمتی لوکس و زیبای «کایسکی ریوری» لذت ببرید یا به سادگی ریلکس کرده و از مزایای سلامتی آشپزی بودایی شوجین (Shojin) بهره‌مند شوید.

بازدید از کیوتو

خوراکی هایی با طعم ماچا

اگر شما هم عاشق چای سبز هستید، در کیوتو وارد بهشت ماچا می‌شوید. خوراکی‌های ماچا را در هر جایی می‌توانید پیدا کنید. این خوراکی‌های خوشمزه از بستنی تا شکلات، کوکی، کیک یا شیرینی‌های سنتی تنوع دارند.

بازدید از کیوتو

میمون های بامزه

ما همه از میمون های بامزه خوشمان می‌آید و پارک میمون آراشیاما (Arashiyama) بیش از ۱۳۰ میمون وحشی دارد. تلاش این پارک روی بازسازی زیستگاه طبیعی این میمون‌ها بوده و تماشای این موجودات دوست داشتنی که آزادانه گردش می‌کنند و با گردشگرانی که به دیدنشان آمده‌اند مشغول بازی می‌شوند، بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

موزه بین المللی مانگای کیوتو

«موزه بین‌المللی مانگا» در کیوتو، بزرگ‌ترین موزه مانگای کشور بوده و تاریخ مانگا و انتشار آن را به نمایش می‌گذارد. این مقصد برای هر کسی که طرفدار فرهنگ پاپ است جایی به یادماندنی بوده و مجموعه بیش از ۳۰۰ هزار کمیک و مانگای آن شما را به وجد می‌آورد. اگر از بازدید معبد و زیارتگاه خسته شده‌اید باید حتماً به این موزه سر بزنید.

بازدید از کیوتو

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}