بهترین کافه رستوران های گیاهی اوزاکا کدامند؟

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1398/5/2
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر گیاهخوار هستید و به‌زودی به اوزاکای ژاپن سفر می‌کنید، لازم نیست نگران باشید، در این راهنما رستوران‌های خوبی را برای شما گردآوری کرده‌ایم.

تور اروپا

هرچند آشپزی ژاپنی به ماهی تازه و غذای دریایی‌اش شناخته می‌شود و همچنین بیف کوبه و آبگوشت‌های خوشمزه‌اش هم جایی برای غذای گیاهی نمی‌گذارند اما گیاهخواری هم در ژاپن رو به افزایش بوده و غذاهای گیاهی تازه و خوشمزه در سرتاسر کشور، به ویژه در منوی رستوران‌ های اوزاکا رو به رشد هستند.

ارگانیک را ایت کافه

همان‌طور که از اسم این مکان مشخص است، را اِیت کافه (Raw8 Cafe) در ارائه غذاهای گیاهی خام تخصص دارد که شامل انواع سالاد، پیتزا و کیک بوده و همگی از مواد اولیه تازه تهیه می‌شوند. این غذاها بیشتر از آشپزی غربی الهام گرفته شده‌اند ولی در تمام آن‌ها به خاطر مواد اولیه بومی ردی از ژاپن را می‌توانید حس کنید. این کافه در شمال مرکز شهر اومِدا (Umeda) واقع شده و برای کسانی که می‌خواهند از شلوغی شهر کمی فاصله بگیرند ایده آل است.

ارگانیک را ایت کافه اوزاکا

لو کوکوله

لو کوکوله (Le Coccole) در خیابانی آرام در مینامی (Minami) واقع شده و ممکن است آن را نبینید اما اگر دنبال غذای ساده و ارگانیک گیاهی هستید، این رستوران را از دست ندهید. لو کوکوله توسط دو خانم وگن اداره می‌شود و حال و هوای قدیمی و دلپذیری دارد. کاریِ معروف اینجا بیشتر به کاری‌های پر ادویه‌ی هندی شباهت دارد تا کاری‌هایی که در رستوران‌های ژاپنی ارائه می‌شوند. ساعت کار این کافه هم محدود است ولی می‌توانید در هر زمانی وبلاگ سلامتی و آشپزی آن‌ها را دنبال کنید.

رستوران های وگن اوزاکا

کافه ارگانیک و گیاهی آتل

این کافه‌ی وگن در شینسای‌باشی (Shinsaibashi) واقع شده و حال و هوایی گرم و خودمانی‌ دارد که احساس در خانه بودن را می‌دهد. در آتل (Atl) ترکیبی از غذاهای ژاپنی و ایتالیایی را خواهید دید که همگی از سبزیجات سالم و ارگانیک تهیه شده‌اند. بیشتر سبزیجات به کار رفته در غذاها فصلی بوده و حتی برخی در خانه روییده شده‌اند. کانسای (Kansai) به خاطر توفوهایش شهرت دارد و باگِل‌ غلاتش خوشمزه و بزرگ است.

کافه گیاهی آتل اوزاکا

گرین ارث

یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های گیاهی اوزاکا گرین ارث (Green Earth) است که ترکیب متنوعی از غذاهای غربی، از پیتزا گرفته تا کیک‌های مختلف، را به مشتریان ارائه می‌کند. اکثر غذاها بدون گوشت درست شده‌اند اما مزه‌ای بسیار شبیه به مزه اصلی غذا را می‌دهند. در اینجا می‌توانید از هات‌داگ بدون گوشت، جوجه سوخاری بدون گوشت و حتی همبرگر گیاهی لذت ببرید. کوکی‌های بیرون‌بر رستوران‌ هم بسیار عالی هستند. می‌توانید محصولات آرایشی طبیعی و دوست‌دار محیط زیست را هم از فروشگاه رستوران تهیه کنید. اینجا تراسی بسیار زیبا و پر از گیاهان سبز دارد که به شما کمک می‌کند فراموش کنید در وسط یکی از شلوغ‌ترین شهرهای ژاپن هستید.

رستوران گیاهی اوزاکا - گرین ارث

آمادئوس

در رستوران «آمادئوس» با پنجره‌های شیشه‌ای سرتاسری‌اش که محیط را غرق در نور طبیعی می‌کنند، می‌توانید از غذای دلچسب خود لذت ببرید. این رستوران در وستین اوزاکا (Westin Osaka) واقع شده و به باغ سرسبز هتل اشراف دارد. با منظره‌ای که از فضای سبز انبوه و دریاچه دارید، به سادگی می‌توانید تصور کنید که در یک رستوران شیک حومه شهری غذا می‌خورید. اگر چه منوی اینجا کاملاً گیاهی نیست اما گزینه‌های ارگانیک گیاهی هم به مشتریان ارائه می‌کند.

رستوران گباهی اوزاکا - آمادئوس

وجتبل کاری کمپ

همه رستوران‌های گیاهی هم نباید حس دوری از شهر را بدهند. وجتبل کاری کمپ (Vegetable Curry – Camp) گواه این مدعا است. این مغازه کوچک و شلوغ با صندلی‌هایی که بیشتر از ۱۵ نفر گنجایش ندارند، در مرکز خریدی متصل به ایستگاه اوزاکا به‌نام اکیمائه مارچه (Ekimae Marche) واقع شده است. این ایستگاه شلوغ‌ترین قطب حمل و نقل شهر به شمار می‌رود. اینجا کاملاً فضای یک رستوران مدرن شهری را دارد و منویی که برای مهمانان در نظر گرفته شده، متشکل از غذاهای سنتی است. علی‌رغم اینکه در غذاها گوشت استفاده نمی‌شود، کاری خوشمزه‌ای در منو وجود دارد که سبزیجات زیادی داشته و بسیار خوشمزه است.

رستوران گیاهی اوزاکا - وجتبل کاری

سولویوا

این کافه ارگانیک در مرکز خرید نامبا سیتی (Namba City) واقع شده است اما با این وجود محیطی راحت و آرام دارد. برای چیدمان کافه از تم طبیعت کمک گرفته‌اند و ظاهر آن حال و هوای کافه‌های غربی را دارد که البته برخلاف آن‌ها غذای ژاپنی مانند کوفته برنجی و سوپ میزو به مشتریان ارائه می‌کند. هر دو گزینه غذای گوشتی و گیاهی در منو وجود دارد و گلچینی از نوشیدنی‌های عالی مانند ماچا کاپوچینو و اسموتی کنجد سیاه نیز انتظارتان را می‌کشد. در فضای بیرونی کافه هم میز چیده شده است و می‌توانید وقتی هوا خوب بود از آن لذت ببرید.

سولویوا کافه اوزاکا

هاکاکوان

اگر چه سنت آشپزی گیاهی قدیمی‌ در ژاپن وجود ندارد، اما کایسکی (Kaiseki) یک سبک آشپزی متعلق به کیوتو، تاکید زیادی روی سبزیجات می‌کند. هاکاکوان (Hakkakuan) یک رستوران کایسکی است که در غذاهایش از توفو استفاده می‌کند. هر چند اینجا یک رستوران کاملاً گیاهی نیست و می‌توانید برخی غذاهای گوشتی را هم در آن پیدا کنید. این رستوران در طبقه شانزدهم ساختمان اوزاکا استیشن سیتی ساوت گیت (Osaka Station City South Gate) واقع شده و می‌توانید حین صرف غذاهای عالی از مناظر شهر شلوغ هم لذت ببرید.

رستوران گیاهی هاکاکوان اوزاکا

وجی باتاکه کافه کوماچی

این رستوران قدیمی در یک طرف پارک اوزاکا کاستل (Osaka Castle) واقع شده است. همه چیز از دکور گرفته تا ارائه غذا، حال و هوای آرام‌بخشی داشته و با رستورانی که دغدغه سلامتی دارد، هماهنگ است. وجی باتاکه کافه کوماچی (Vege Batake Cafe Komachi) غذاهای ساده و ارگانیک را به سبکی ترکیبی از آشپزی اروپایی و ژاپنی ارائه می‌کند و با این حساب می‌توانید سالاد و پاستا را در کنار برنج و کاری ببینید. در منو گزینه‌های گوشتی هم وجود دارد.

کافه رستوران گیاهی کوماچی اوزاکا

سایجیکی

سایجیکی (SAIJIKI) در یک مرکز خرید شیک به نام «نامبا پارکس» واقع شده و تجربه‌ای سالم و طبیعی را به خرید شما اضافه می‌کند. این رستوران بوفه‌ای، محصولات کاملاً ارگانیک به مشتریانش ارائه می‌کند. گلچین شگفت انگیز بوفه شامل غذاهای گیاهی ژاپنی و بین‌المللی بوده که همگی بسیار تازه هستند. برخی غذاهای گوشتی هم در بین آن‌ها می‌بینید اما بهترین غذاهای این مکان گیاهی هستند. علاوه بر اینکه در اینجا هر چقدر بخواهید می‌توانید بخورید، قیمت ورودی گران نبوده و غذای خوشمزه‌اش ارزش قیمتی بالایی دارد.

کافه سایجیکی اوزاکا

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}