بهترین رستوران های لیماسول در قبرس را بشناسید

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/5/8
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر به لیماسول، یکی از شهرهای تاریخی و زیبای قبرس سفر می‌کنید اصلا نگران غذا خوردن و پیدا کردن رستوران‌های خوب شهر نباشید. در این مطلب شما را با بهترین رستوران‌های لیماسول آشنا خواهیم کرد.

تور اروپا

در شهر لیماسول (Limassol) علاوه‌بر غذاهای سنتی قبرس می‌توانید غذاهای بین‌المللی را هم امتحان کنید. در سراسر لیماسول آشپزهایی حرفه‌ای پیدا می‌شوند که هر غذایی را به بهترین شکل طبخ و سرو می‌کنند. این آشپزها نهایت مهارت خود را برای تهیه‌ی غذا به‌کار می‌گیرند. زمانی‌که در لیماسول به‌سر می‌برید حتما چند نمونه از بهترین غذاهای قبرس را امتحان کنید. امروز برخی از بهترین رستوران‌های شهر لیماسول را به شما معرفی خواهیم کرد.

لا مزون فلوری

در رستوران لا مِزون فلوری (La Maison Fleurie) می‌توانید وقار و پرستیژِ فرانسوی را به‌چشم ببینید. هرکدام از غذاهای این رستوران تازه و خوشمزه هستند و در پورشِن‌های بزرگ به زیباترین شکل سرو می‌شوند. یکی از غذاهای مخصوص و محبوب مشتریان نوعی غذای دریایی تازه است که نماد بارزِ صنعت ماهیگیریِ قبرس به‌شمار می‌رود. دسرهای خوشمزه‌ی این رستوران هم در میان مشتریان از محبوبیت زیادی برخوردارند. برای امتحان کردن غذاهای خوشمزه‌ی لا مزون فلوری، باید بیشتر از یک بار به این رستوران سر بزنید.

سفر به لیماسول

ال بورگو پیزاریا

پیتزا یکی از متنوع‌ترین و محبوب‌ترین غذاها در جهان است که با اشکال مختلف در رستوران‌ها سرو می‌شود. رستوران ال بورگو پیزاریا (Al Borgo Pizzaria) جزو آن دسته از رستوران‌هایی است که با تمرکز بر خلاقیت و محصولات باکیفیت، پیتزاهای خوشمزه‌ای را سرو می‌کند و در تلاش است تا میراث این غذای تاریخی را حفظ کند. اگر دوست دارید طعم و مزه‌ی اصیلِ غذاهای ایتالیایی را در قبرس امتحان کنید، سری به این پیتزافروشی بزنید و هرچه می‌خواهید را از میان تاپینگ‌ها و مخلفات متنوع آن انتخاب کنید.

سفر به لیماسول

مزه تاورنا

اگر در انتخاب غذا کمی سخت‌گیر هستید، سینیِ مزه برای شما بهترین گزینه است. در رستوران مِزه تاوِرنا رستوران (Meze Taverna) کارکنان مهربان و دلسوز انواع مزه‌های فصلی و تازه را برای‌تان سرو می‌کنند. دستورِ این غذاها از یک نسل به نسل بعدی منتقل شده تا راز تازگی و عطر و طعم غذای قبرسی فاش نشود.

سفر به لیماسول

لوکوموندو کافه

این کافه کمی دور است اما قطعا ارزش بازدید را دارد. غذاهای این کافه خانگی هستند و مشتریان می‌توانند با انواع تفریحات خود را سرگرم کنند. می‌توانید از میان تماشای تلویزیون، بازی‌های فکری و بوردگِیم‌ها یا صحبت‌ کردن با دوستان و کارکنان رستوران فعالیت مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌شود حتما سالادهای این کافه را امتحان کنید. لوکوموندو کافه (LocoMondo Café) مکانی ایده‌آل برای صرف غذایی سبک و خوشمزه است.

سیلورز رست لانژ بار

سِیلورز رِست لانژ بار (Sailor’s Rest Lounge Bar) نمونه‌ی بارزِ یک رستوران باکیفیت و لوکس به‌شمار می‌رود. این رستوران در یک ساختمان مدرن و بزرگ قرار دارد و طراحیِ دکورِ آن از یک قایق لوکس الهام گرفته شده است. رستوران سِیلورز رِست لانژ بار برای نشستن و صرف غذا و نوشیدنی در محیطِ بسته یا تراسِ رو به دریا بسیار ایده‌آل است. زمانی‌که در این رستوران مشغول صرف غذا یا نوشیدنی هستید می‌توانید به منظره‌ی زیبای دریا و غروب خورشید نگاه کنید. تجربه‌ی غذا خوردن در قبرس از این بهتر و رویایی‌تر نخواهد شد.

سفر به لیماسول

رستوران ویوالدی

از نوشیدنی‌های روی دیوار گرفته تا سروِ هنری و خاصِ غذاها، همه چیز درباره‌ی رستوران ویوالدی (Restaurant Vivaldi) به شما حسِ خوردن غذا در یک هتل پنج ستاره را می‌دهد. می‌توانید در فضای داخلی و شیکِ رستوران غذای خود را میل کنید یا برای صرف غذا به تراس زیبای رستوران بروید. غذاهای ایتالیاییِ زیادی در منوی این رستوران یافت می‌شوند و می‌توانید اطمینان داشته باشید که صرف غذا، نوشیدنی و دسر در این رستوران به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای‌تان تبدیل خواهد شد.

رستوران ویوالدی قبرس

مونز ویتنامیز کیچن

مونز ویتنامیز کیچن (Moon’s Vietnamese Kitchen) یا آشپزخانه‌ی ویتنامیِ مون به شما امکان تجربه‌ی خوردن غذاهای ویتنامی را در قبرس می‌دهد. تمام غذاهای این رستوران از مواد تازه تهیه و به محض سفارش برای‌تان آماده می‌شوند. بنابراین می‌توانید از طعم غذاهای تازه و اصیل لذت ببرید. سرآشپز رستوران با کمال میل درباره‌ی طبخ غذاهای سنتی ویتنامی برای‌تان صحبت خواهد کرد. این فرصت خوبی برای افرادی است که دوست دارند درباره‌ی غذایی که می‌خورند اطلاعات بیشتری به‌دست بیاورند.

سفر به لیماسول

ونیزیا

زمانی‌که یک رستوران پس از گذشت ۲۰ سال، بدون تغییر و همچنان محبوب باقی مانده است، می‌توان از مهارت سرآشپزهای آن اطمینان حاصل کرد. رستوران وِنیزیا (Venezia) یکی از همین رستوران‌های محبوب و قدیمی است که مشتریان وفادارش برای صرف غذاهای قدیمیِ رستوران یا امتحان کردن غذاهای جدید به آن سر می‌زنند. رستوران وِنیزیا در میان خانواده‌ها از محبوبیت زیادی برخوردار است اما در کل مشتریان گوناگونی به این رستوران سر می‌زنند. کارکنان مهربان، پورشِن‌های بزرگ غذا و طعم و مزه‌ی مواد تازه‌ی محلی از علل محبوبیت این رستوران هستند. وِنیزیا تمام امتیازهای مثبتِ یک رستوران را دارا است. این ویژگی‌های مثبت در کنار غذایی عالی و محیطی گرم و دوستانه یک تجربه‌ی فراموش‌نشدنی را برای شما رقم خواهند زد.

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}