صبحانه را در این رستوران‌ های لیماسول میل کنید

مریم رضایی
  • مریم رضایی
  • 1398/5/15
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی برای صرف صبحانه در قبرس وجود دارند که لذت خوردن یک صبحانه‌ی عالی در فضایی دلنشین را به شما پیشکش می‌کنند.

تور اروپا

بسیاری از گردشگرانی که به قبرس سفر می‌کنند، بلافاصله به زندگی آرامش‌بخش جزیره انس می‌گیرند؛ بنابراین ایده‌ی صبحانه‌ی دیرهنگام به‌راحتی مورد استقبال آن‌ها قرار می‌گیرد. در سرتاسر جزیره کافه‌های جدیدی در حال بازگشایی هستند که منوی آن‌ها شامل آیتم‌های وسوسه‌انگیز صبحانه‌ قبرسی می‌شوند. در ادامه با شش توقفگاه بی‌نظیر در لیماسول آشنا می‌شوید که حتماً باید برای صرف صبحانه سری به آن‌ها بزنید و طعم خوش غذا را در این رستوران‌ها تجربه کنید.

میا دلیسی

از افتخارات میا دلیسی (Mia Delicy) ارائه‌ی کیفیت بالا، خدمات و مهمان‌نوازی تحسین‌برانگیزش است. این رستوران در تمامی مراحل آماده‌سازی غذا از بهترین‌ها استفاده می‌کند؛ بنابراین می‌توانید اطمینان داشته باشید که غذاهای میا دلیسی از شیوه‌‌های جدید و بی‌نظیر طبخ غذا گرفته تا تهیه‌ی مواد‌ محلی تازه همگی با عشق و علاقه آماده می‌شوند. میا دلیسی مشتریان خود را مقدم بر هر چیزی می‌شمارد و تمامی نیازهای آن‌ها را برآورده می‌کند. منوی صبحانه‌ی این رستوران فوق‌العاده گسترده است و حتی اپلیکشین آن در‌ تلفن‌های همراه در دسترس عموم قرار دارد! بدون تردید میا دلیسی باوجود یک صبحانه‌ی مفصل، سوپ، برگر و مخلفات خوشمزه در کوتاه‌ترین زمان ممکن موردتوجه‌ی شما قرار خواهد گرفت.

رستوران لیماسول قبرس

لا مزون فلوری

امکانات غذاخوری در فضای داخلی و فضای باز لامزون فلوری (La Maison Fleurie) برای یک دورهمی خانوادگی و گرفتن مهمانی ایده آل است. وجود ایوان و درخت‌های میوه‌ در فضای باز، محیطی زیبا و دلنشین را برای صرف غذا فراهم آورده است. منوی صبحانه شامل شیرینی‌های تازه و آیتم‌های سنتی خوشمزه‌ای نظیر پای کیش لورن (quiche Lorraine) می‌شود. دکور روشن و با طراوت رستوران قطعاً تصویری باکیفیت از فضای لوکس و غذاهای فرانسوی آن در خاطر شما ترسیم می‌کند که بارها از مرور آن لذت خواهید برد.

رستوران های لیماسول قبرس

کلئوپاترا

رستوران لبنانی کلئوپاترا در تهیه‌ی انواع چاشنی‌های سنتی لبنانی، یونانی و خاورمیانه‌ای مهارت دارد و بنابراین به شما اطمینان خواهد داد که غذایی خوش عطر و خوش‌طعم را تجربه خواهید کرد. این رستوران در تهیه‌ی مزه تخصص دارد؛ درنتیجه کسانی که به غذاهای متنوع و خوشمزه علاقه‌مند هستند، اینجا را درست همان‌جایی می‌یابند که انتظار آن را دارند. خدمات رستوران کلئوپاترا صمیمانه و حرفه‌ای است و تمامی غذاهای آن تازه و مرغوب هستند. اینجا مکانی درجه‌ی یک برای صرف غذاهای اصیل و شروع یک روز عالی است.

رستوران های لیماسول قبرس

اوسیا

یکی از جذابیت‌های بی‌شمار اوسیا (Ousia) موقعیت عالی آن است. مشتریان می‌توانند از چشم‌انداز قلعه‌ی لیماسول که درست روبروی این رستوران قرار دارد، لذت ببرند و مجذوب شکوه این اثر باستانی شوند. همچنین اوسیا در میان فروشگاه‌های صنایع‌دستی احاطه شده و در نزدیکی آن حمام سنتی ترکی قرار گرفته است؛ بنابراین برای مسافرانی که دوست دارند فرهنگ ترکی را تجربه کنند، مکانی ایده آل محسوب می‌شود. در این رستوران شیک و ممتاز می‌توانید نوشیدنی‌های گرم، ساندویچ‌های خوشمزه، سالاد، گوشت طعم دار و شیرینی سفارش دهید.

اوسیا - رستوران لیماسول

سیلورز رست لانژ بار

تجربه‌‌ای که رستوران سیلورز رست لانژ بار (Sailor’s Rest Lounge Bar) ارائه می‌دهد، به‌اندازه‌ای بی‌عیب و نقص و لوکس است که به یکی از خاطره‌انگیزترین تجربه‌های سفرتان تبدیل خواهد شد. ساختمان رستوران دارای طراحی مدرن و دکوری ساده و روشن است؛ در چیدمان آن توجه زیادی به جزییات شده که محیطی شیک و جذاب را برای لذت بردن از غذا به وجود آورده است. صرف‌نظر از اینکه پشت میزهای رستوران نشسته‌اید یا با آرامش در فضای باز بر روی مبل‌ لم داده‌اید، می‌توانید از هوای دلپذیر قبرس و غذاهای خوش‌طعم سیلورز رست لذت ببرید. غذا در اینجا به بهترین نحو ممکن سرو می‌شود و دیدن چشم‌اندازی از ساحل رویایی قبرس طعم دلپذیر آن را دوچندان می‌کند.

رستوران های لیماسول قبرس

ونزیا

در ونزیا (Venezia) باوجود میز و صندلی‌های قدیمی و گیاهان سبز، حسی از آرامش طبیعت، صمیمیت و راحتی در فضای آن جاری است. در این رستوران می‌توانید از غذاهای خوشمزه‌ی محلی و خوشامدگویی گرم کارکنان‌ لذت ببرید. فرقی ندارد که صبح زود یا کمی دیرتر برای صرف غذا به ونزیا می‌روید، همیشه بهترین‌ها برای شما آماده خواهد شد و درنهایت با رضایت خاطر رستوران را ترک خواهید کرد.

آرت بیسترو آگورا

در آرت بیسترو آگورا (Art Bistro Agora) غذا با استفاده از فوت‌وفن‌های آشپزی لبنانی، یونانی و مدیترانه‌ای سرو می‌شود. همچنین این رستوران دارای انواع غذاهای گوشتی و گیاهی است. رستوران ارت بیسترو توسط یک جهانگرد علاقه‌مند به غذا تاسیس شده و بازتاب این عشق و تاثیرپذیری از فرهنگ بین‌المللی را در منوی آن‌ها می ‌توان دید. اسم مناسب و درخور رستوران با تلفیق غذای عالی و فضای هنرمندانه به وجود آمده است. آرت بیسترو در بعضی شب‌ها با تم مخصوصی از مهمانان پذیرایی می‌کند. با یک‌بار حضور در این شب‌های بخصوص، مطمئناً دوباره برای صرف شام به این رستوران بازخواهید گشت.

صبحانه در رستوران های لیماسول

کاراتلو

کاراتلو (Karatello Restaurant) یکی از رستوران‌هایی است که با تلفیق موفقیت‌آمیز غذاهای قدیمی و جدید، صبحانه‌های کلاسیک قبرسی را از نو ابداع کرده و کیفیت آنها را بهبود بخشیده است. در فضای خوشایند و قدیمی رستوران از قهوه‌ی گرم یا سرد و همچنین مزه‌های سنتی لذت ببرید. این رستوران فوق‌العاده بین محلی‌ها و مسافران محبوب است؛ بنابراین مطمئن باشید که میزها در کاراتلو همیشه شلوغ هستند و جوی شاد و دوست‌داشتنی بر آن حاکم است.

کافه کارتلو لیماسول

مریم رضایی مریم رضایی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}