معرفی جاذبه های پنهان اشتوتگارت

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/7/18
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شهر زیبای اشتوتگارت علاوه‌بر جاذبه‌های معروف گردشگری جاذبه‌های کمتر شناخته‌شده‌ای هم دارد. جاذبه‌های پنهان اشتوتگارت شما را با فرهنگ و تاریخ این شهر بیشتر آشنا می‌کند. 

تور اروپا

اشتوتگارت، ششمین شهر بزرگ آلمان است و جاذبه‌های گردشگریِ آن هر سال گردشگران زیادی را به این شهر می‌کشانند. علاوه‌بر رستوران‌ های اشتوتگارت و جاذبه‌های گردشگریِ معروف آن، این شهر دارای جاذبه‌های پنهانی است که دیدنِ آن‌ها خالی از لطف نیست. در اینجا با برخی از جاذبه‌های پنهان اشتوتگارت آشنا خواهید شد.

سیتی لاپیداریوم

سیتی لاپیداریوم (City Lapidarium) نام یکی از موزه‌های اشتوتگارت است که در یک پارک در دامنه‌ی کارلسهو (Karlshöhe) قرار دارد. این موزه به سبک باغ‌های رنسانس ایتالیایی ساخته شده است. بازدید از این موزه فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر با معماری اشتوتگارت و تاریخ و فرهنگ این شهر است. در این موزه بیش از ۲۰۰ مجسمه‌ی سنگی وجود دارند. موزه‌ی سیتی لاپیداریوم از ساعت ۱۱ صبح تا ۶ بعدازظهر پذیرای بازدیدکنندگان است.

سفر به اشتوتگارت

راه آهن کیلسبرگ

راه‌آهن کیلِسبرگ (Killesberg) یک راه‌آهن باریک در کیلسبرگ است و در میان کودکان و سایر بازدیدکنندگان از محبوبیت زیادی برخوردار است. گردش در فضای سبز و رنگارنگ کیلسبرگ هیل پارک (Killesberg Hill Park) قطعا یک تجربه‌ی لذت‌بخش خواهد بود. از آن‌جائیکه این پارک بر روی یک تپه قرار گرفته است، مناظر اطراف آن بسیار تماشایی و جالب هستند. به‌علاوه، ایستگاه قطارِ کوچک که درست در ورودیِ پارک قرار گرفته است، نقطه‌ی مناسبی برای شروع یک روز زیبا در پارک خواهد بود.

سفر به اشتوتگارت

هگل هاوس

هِگِل هاوس (Hegel House) یا خانه‌ی هِگِل یکی دیگر از جاذبه‌های پنهان اشتوتگارت است. هِگِل یکی از اشخاص برجسته‌ی اهل اشتوتگارت است که با افکار فلسفی‌اش تاثیر بزرگی بر روی این شهر گذاشت. هگل هاوس همان خانه‌ای است که فیلسوف گئورگ ویلهلم فریدریش هگل (Georg Wilhelm Friedrich Hegel) در ۲۷ آگوست ۱۷۷۰ در آن متولد شد. هگل تا سال ۱۷۸۸ در اشتوتگارت زندگی کرد . در سال ۱۸۳۱ در برلین درگذشت. این خانه که از قرن نوزدهم از آسیب‌های جنگ در امان مانده بود، وسایل زیادی را در خود جای داده است. هرکدام از این وسایل یادآور خاطرات زندگیِ هگل هستند.

سفر به اشتوتگارت

اشتوتگارت استپس

با استفاده از راهنماهای دوستانه‌ی اشتوتگارت استِپس (Stuttgart Steps) می‌توانید تمام آنچه این شهر پر جنب‌وجوش ارائه می‌کند را تجربه کنید. تورهای پیاده‌گردی در شهر، تورهای آشپزی و پیاده‌روی در تاکستان‌ها که به زبان انگلیسی برگزار می‌شوند، مناسب سلیقه‌ها و علایق متفاوت گردشگرانی هستند که به اشتوتگارتِ پر انرژی سفر می‌کنند. اشتوتگارت استپس راهنمای شما در گردش در اشتوتگارت و شگفتی‌های آن، از معماری‌های مدرن شهر گرفته تا میدان‌های پر پیچ‌وخم، کلیساهای باروک و فرهنگ غذایی سوابی (Swabian) هستند. برای شرکت در این تورها باید حتما از قبل مراحل رزرو تور را انجام دهید.

سفر به اشتوتگارت

کارلز پلاتز

نام این مکان محبوب توریستی از نام دوک کارل یوژن (Duke Karl Eugen) گرفته شده است. این مکان با مجسمه‌ای از پادشاه ویلهلم (King Wilhelm) آراسته شده است. این محوطه‌ی معروف به دلیل برگزاری رویدادهای محلی مانند فلی‌مارکت‌های دوره‌ای و حتی بازار ماهی در میان مردم محلی و گردشگران شهرت زیادی دارد. در هر ساعت و هر روزِ هفته می‌توانید در کارلز پلاتز (Karlsplatz) قدم بزنید. در این محوطه همیشه گردهماییِ محلی در جریان است.

جاذبه های پنهان اشتوتگارت

موزه کپلر

موزه‌ی کِپلر (Kepler Museum) متعلق به یوهانس کپلر (Johannes Kepler) است. این موزه در یک خانه‌ی نیمه‌چوبی که محل تولد کپلر بود قرار گرفته است. یوهانس کپلر یکی از چهره‌های برجسته‌ی علمِ مدرن بود و یکی از ریاضیدانان، اخترشناسان و ستاره‌شناسانِ انقلابی به‌شمار می‌رفت. با استفاده از اکتشافات، دانش مدل‌ها، متون اصلی، اسناد و دیگر اطلاعات واقعی که به ترتیب وقوع به نمایش گذاشته شده‌اند، می‌توانید نگاهی به زندگی این دانشمند بیاندازید.

جاذبه های پنهان اشتوتگارت

موزه پیگ

اگر می‌خواهید در زمانی‌که در اشتوتگارت به‌سر می‌برید، تجربه‌ای جالب از دنیای خوک‌ها به‌دست بیاورید، حتما سری به موزه‌ی پیگ (Pig Museum) بزنید. این موزه بزرگ‌ترین مجموعه‌ از کالاهای مرتبط با خوک‌ها در جهان را در خود جای داده است. موزه‌ی پیگ، به معنای خوک، دارای ۲۵ اتاق است و موضوعات مختلفی از افسانه‌های خوک‌ها گرفته تا جانورشناسیِ خوک‌ها و خوک‌ها و هنر را در بر می‌گیرد. اگر طرفدار این حیوانات صورتی و بانمک هستید، این مکان قطعا برای‌تان جالب خواهد بود. جالب است بدانید که دست سرنوشت این موزه را در کشتارگاهِ قدیمیِ اشتوتگارت قرار داده است. دوستداران خوک‌ها هدف جدید این ساختمان را از هدف قبلیِ آن بیشتر دوست خواهند داشت. این موزه دارای یک باغ و رستوران است و می‌تواند مکانی عالی برای استراحت پس از گردش در این موزه‌ی وسیع باشد.

سفر به اشتوتگارت

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}