این فیلم ها شما را مجذوب اتریش خواهند کرد

مریم رضایی
  • مریم رضایی
  • 1399/9/9
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

بسیاری از فیلم‌سازان با الهام از تاریخ، فرهنگ، جاذبه‌ها و طبیعت اتریش، آثار سینمایی بی‌نظیری ساخته‌اند که شما را مشتاق دیدن این کشور خواهند کرد.

تور اروپا

اتریش یکی از زیباترین کشورهای دنیا است که حتماً باید از چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌ی آن دیدن کنید اما اگر هنوز برای سفر به این کشور تصمیم نگرفته‌اید، می‌توانید به تماشای بهترین فیلم‌هایی بنشینید که در اتریش ساخته شده‌اند و علاوه بر جذابیت داستانی، مناظر خیره‌کننده و جاذبه‌های بی‌همتای این سرزمین را به نمایش می‌گذارند. بنابراین، پیش از سفر با تور اتریش، تماشای این فیلم‌ها را از دست ندهید.

فیلم های ساخته شده در اتریش

۱. ساعات موزه (۲۰۱۲)

فیلم ساعات موزه به کارگردانی جم کوهن (Jem Cohen)، تصویری زیبا و در عین‌حال غم‌انگیز از وین را ترسیم می‌کند. این فیلم در موزه‌ی باشکوه تاریخ هنر اتفاق می‌افتد و داستان آن، حول دوستی نگهبان تنهای موزه با بازدیدکننده‌ای به نام آن (Anne) می‌گذرد که به دلیل مشکلات خانوادگی به اتریش سفر کرده است.

شخصیت‌های اصلی فیلم تلاش می‌کنند تا با استفاده از هنر به دنیای پیرامون خود معنا بخشیده و از لحظات دشوار زندگی عبور کنند.

ساعات موزه (۲۰۱۲)

۲. معلم پیانو (۲۰۰۱)

معلم پیانو انتخاب خوبی برای علاقه‌مندان موسیقی است؛ کسانی‌که رویای سفر به وین، پایتخت موسیقی کلاسیک اروپا، را در سر می‌پرورانند.

معلم پیانو که توسط میکائیل هانکه (Michael Haneke) در سال ۲۰۰۱ ساخته شده است، نگاهی به زندگی یک نوازنده‌ی پیانو در وین می‌اندازد. تماشای این فیلم زیبا را که مضمون آن درباره‌ی وسواس، شوق، امیال سرکوب‌شده و موسیقی است، از دست ندهید.

معلم پیانو (۲۰۰۱)

۳. سیسی (۱۹۵۵)

سیسی به کارگردانی ارنست ماریشکا (Ernst Marischka)، یکی از موفق‌ترین فیلم‌های آلمانی‌زبان و اولین قسمت از یک اثر سه‌گانه‌ی سینمایی محسوب می‌شود. قصه‌ی فیلم روایتگر زندگی الیزابت، ملکه‌ی نگون‌بخت اتریشی است که به نام سیسی (Sissi)‌ شناخته می‌شود.

این فیلم در مکان‌های تاریخی چون کاخ شونبرون فیلم‌برداری شده است و به همین دلیل اطلاعات جالبی درباره‌ی روزهای امپراطوری وین در اختیار شما قرار خواهد داد.

فیلم سیسی (۱۹۵۵)

۴. پیش از طلوع (۱۹۹۵)

دو غریبه در قطار با یکدیگر ملاقات می‌کنند و تصمیم می‌گیرند به‌اتفاق هم در وین پیاده شده و شبی همراه با گفتگوهای فلسفی و تماشای مناظر دیدنی عاشقانه را آغاز کنند.

تصاویر زیبای فیلم از چشم‌اندازها و جاذبه‌های شهر چون اپرای ملی وین، گورستان افراد بی‌نام‌ونشان و چرخ‌وفلک ویِنر ریِزِنْراد (Wiener Riesenrad) شما را مجذوب وین خواهند کرد.

پیش از طلوع به کارگردانی ریچارد لینکلیتر (Richard Linklater) برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ در جشنواره‌ی فیلم ساندنس (Sundance Film Festival) اکران شد و توانست تحسین و توجه منتقدان را به خود جلب کند.

پیش از طلوع (۱۹۹۵)

۵. اشک‌ها و لبخندها (۱۹۶۵)

اشک‌ها و لبخندها تصاویر شگفت‌انگیزی را از شهر کوهستانی و باصفای سالزبورگ به نمایش می‌گذارد. با تماشای این فیلم موزیکال به کارگردانی رابرت وایز (Robert Wise)، با حال و هوای اتریش قدیم بیشتر آشنا خواهید شد.

قصه‌ی مفرح فیلم که بر اساس داستانی واقعی نوشته‌ شده، سرگذشت راهبه‌ای به نام ماریا (Maria) و خانواده‌ی فون ترَپ (Von Trapp) را در زمان جنگ اتریش دنبال می‌کند. با دیدن این فیلم موزیکال محو جذابیت‌های رویایی نواحی روستایی اتریش خواهید شد که پیرامون‌شان را دشت‌هایی مملو از گل‌های سپید گوهر فراگرفته‌اند.

اشک‌ها و لبخندها (۱۹۶۵)

۶. آمادئوس (۱۹۸۴)

آمادئوس به داستان زندگی موتزارت (Mozart)، چهره‌ی سرشناس موسیقی کلاسیک اتریش در اواخر قرن هجدهم می‌پردازد.

داستان فیلم روابط پرتنش موتزارت و رقیب وی، آنتونیو سالییِری (Antonio Salieri)، موسیقیدان ایتالیایی، را دستمایه قرار داده و حسادت ویرانگر سالییری نسبت به موفقیت‌های موسیقیایی موتزارت را به‌تصویر می‌کشد.

این فیلم نامزد دریافت ۵۳ جایزه‌ی بین‌المللی شده که از این ‌بین، ۴۰ جایزه را از آن خود کرده است. آمادئوس به کارگردانی میلوش فورمن (Milos Forman)، درسال ۱۹۸۵ به اکران در آمد و توانست تحسین مخاطبان عام و منتقدان را برانگیزد.

آمادئوس (۱۹۸۴)

۷. مرد سوم (۱۹۴۹)

مرد سوم یک شاهکار واقعی است که تصاویر سیاه‌وسفید خیره‌کننده‌ای از وین را به نمایش می‌گذارد. داستان فیلم در زمان اشغال اتریش توسط نیروهای متفقین رخ می‌دهد.

فیلم‌نامه‌ی این اثر برجسته‌ی سینمایی توسط گراهام گرین (Graham Greene)، رمان‌نویس شهیر انگلیسی، نوشته شده است.

مرد سوم در خلال روایت داستان به جاذبه‌های مشهور و کانال‌های زیرزمینی پایتخت سرک می‌کشد و بر جنبه‌ی رازآلودی فیلم می‌افزاید. این فیلم مرموز و جذاب، به کارگردانی کارول رید (Carol Reed) شما را مجذوب وین و گذشته‌ی آن خواهد کرد.

مرد سوم (۱۹۴۹)

مریم رضایی مریم رضایی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}