اقامتی دل‌ چسب در لوکس‌ ترین هتل‌ های سن پترزبورگ

رضا‍ رجب پور
  • رضا‍ رجب پور
  • 1398/11/30
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

در لوکس ترین هتل‌های سن پترزبورگ، اقامتی راحت و خاطره‌انگیز را برای خود فراهم کنید. هتل‌های لوکس سن پترزبورگ بی‌نظیر و امکاناتی عالی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

تور اروپا

سن پترزبورگ به‌عنوان پایتخت فرهنگی روسیه، پر از جاذبه‌هایی است که گردشگران از سراسر دنیا را به‌سوی خود می‌کشاند. ازاین‌رو، این شهر گردشگرپذیر میزبان برترین هتل‌هایی است که اقامتی راحت و آسوده را برای مسافران فراهم می‌کنند.

در سن پترزبورگ طیف گسترده‌ای از هتل‌های لوکس دیده می‌شود که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. اما یک ویژگی در همه‌ی آن‌ها مشترک است؛ شکوه و اصالت در تمامی این هتل‌ها موج می‌زند. این مقاله به سراغ لوکس‌ترین هتل‌های شهر سن پترزبورگ رفته است.

لوکس ترین هتل های سن پترزبورگ

بوتیک هتل ترزینی پالاس

هتل ترزینی پالاس (Trezzini Palace) با نجابت، ظرافت و هیبت خود، نمادی از شهر باشکوه سن پترزبورگ است. ترزینی پالاس موزه‌ای است که روح و میهمان‌نوازی دوران پتر اول در آن زنده نگه داشته شده است. این ساختمان در قرن هجدهم به دست یکی از معماران برجسته‌ی سن پترزبورگ، دومنیکو ترزینی، ساخته شد.

ترزینی تنها ۱۲ دقیقه‌ی پیاده تا موزه‌ی کونستکامرا (Kunstkamera) در سن پترزبورگ فاصله دارد و مجهز به طراحی سبک قدیمی و اینترنت رایگان بی‌سیم است. کلیسای جامع سنت آیزاک یا اسحاق مقدس نیز در فاصله‌ی ۱۵ دقیقه‌ای تا این هتل قرار دارد.

هتل ترزینی که در جزیره‌ی واسیلفسکی (Vasilevsky) بنا شده، دسترسی سریعی به جاذبه‌هایی چون تالار قدیمی بورس و ستون‌های شاخک‌دار سن پترزبورگ دارد. اتاق‌های هتل ترزینی همگی دارای طراحی سبک آنتیک بوده و به تلویزیون‌های صفحه تخت مجهز هستند. حمام هر اتاق نیز به سیستم گرمایش از کف مجهز بوده و دارای یک دوش با قابلیت تنظیم دستی است.

بوتیک هتل ترزینی پالاس - سن پترزبورگ

هتل کمپینسکی مویکا ۲۲

این هتل در یک عمارت اشرافی متعلق به سال ۱۸۵۳ واقع شده است. کمپینسکی مویکا ۲۲ (Kempinski Moika 22) در سن پترزبورگ، مشرف به میدان کاخ و موزه آرمیتاژ است.

هتل کمپینسکی از مبلمانی به سبک آنتیک بهره می‌برد و اتاق‌های آن نیز با سبک کلاسیک و رگه‌هایی از رنگ‌های سفید و طلایی تزئین شده‌اند. تمامی اتاق‌ها به تلویزیون، سیستم تهویه‌ی مطبوع، سرویس بهداشتی اختصاصی با سیستم گرمایش از کف و امکانات مناسب حمام مجهز هستند.

هتل کمپینسکی همچنین یک اسپا دارد که در آن به میهمانان طیف گسترده‌ای از خدمات ماساژ ارائه می‌شود. کمپینسکی همچنین در نزدیکی بسیاری از فروشگاه‌ها و رستوران‌های برتر سن پترزبورگ واقع شده است. هتل کمپینسکی تنها دو دقیقه‌ی پیاده تا خیابان نوسکی فاصله دارد.

موقعیت منحصربه‌فرد رستوران بلوو براسری (Bellevue Brasserie) در طبقه‌ی نهم هتل به شما امکان تماشای مناظر زیبا از شهر در حین صرف شام را می‌دهد. نمای ۳۶۰ درجه‌ی این رستوران به جاذبه‌های تاریخی مهم مرکز شهر نظیر میدان کاخ، موزه‌ی آرمیتاژ و کلیسای سنت آیزاک مشرف است.

هتل کمپینسکی مویکا ۲۲ - سن پترزبورگ

هتل کورینتیا

این هتل مجلل در فاصله‌ی اندکی تا فرودگاه سن پترزبورگ واقع شده و با ناوگان اختصاصی از خودروهای خود، سطح بالاتری از رفاه و خدمات در فضایی فوق راحت در قلب شهر را به مسافران هدیه می‌دهد. هتل کورینتیا علاوه بر دسترسی خوب به فرودگاه شهر، به جاذبه‌های مهم سن پترزبورگ نیز بسیار نزدیک است. این هتل لوکس در خیابان نوسکی تنها دو دقیقه تا ایستگاه متروی مایاکوفسکی (Mayakovsky) فاصله دارد.

کورینتیا از نمایی مجلل بهره می‌برد و اتاق‌های آن به سبک کلاسیک طراحی شده‌اند. تمامی اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه‌ی مطبوع، تلویزیون، حمام لوکس و اینترنت بی‌سیم رایگان هستند.

صبحانه‌ی لوکس این هتل به شکل سلف‌سرویس ارائه می‌شود. میهمانان می‌توانند در رستوران این هتل با نمایی رو به خیابان نوسکی از وعده‌های غذایی خود لذت ببرند.

هتل کورینتیا - سن پترزبورگ

هتل رادیسان رویال

به هتل رادیسان رویال (Radisson Royal) در سن پترزبورگ خوش آمدید. قرارگیری این هتل در خیابان نوسکی به این معنی است که میهمانان هتل چه از نظر کاری و چه از نظر تفریحی در موقعیت بسیار خوبی اقامت دارند. اینترنت بی‌سیم رایگان به مسافران اجازه می‌دهد تا در سراسر هتل به شبکه‌ی نت متصل باشند.

رادیسان رویال که تنها چهار دقیقه تا ایستگاه متروی مایاکوفسکایا (Mayakovskaya) فاصله دارد، مجهز به سالن بدن‌سازی و سالن اسپا با امکاناتی چون سونا، جکوزی گردابی و اتاق ماساژ است.

تمامی اتاق‌های رادیسان رویال دارای یک دستگاه قهوه ساز، تلویزیون‌های هوشمند Full HD و سیستم دسترسی سریع به پذیرش هستند. حمام‌های هر اتاق نیز سیستم گرمایش از کف دارند.

رستوران باربازان (Barbazan) در طبقه‌ی همکف هتل واقع شده و انواع غذاهای روسی و اروپایی را سرو می‌کند. مسافران می‌توانند در کافه‌ی کانل (Cannelle) از مناظر زیبای شهر با دید ۳۶۰ درجه لذت ببرند.

رادیسان رویال تنها ۳ دقیقه‌ی پیاده تا رودخانه‌ی فونتانکا (Fontanka) فاصله دارد. مسافران می‌توانند در مدت نیم ساعت خود را با پای پیاده از این هتل به میدان کاخ و موزه‌ی آرمیتاژ برسانند. فرودگاه پولکوُو (Pulkovo) نیز در فاصله‌ی ۴۰ دقیقه‌ای تا رادیسان رویال قرار دارد.

هتل رادیسان رویال - سن پترزبورگ

هتل چهارفصل لاین پالاس

هتل چهارفصل لایِن پالاس (Four Seasons Hotel Lion Palace) در قلب سن پترزبورگ واقع شده و تنها ۳۰۰ متر تا میدان دِوُرت‌سُووایا (Dvortsovaya) فاصله دارد. فضای داخلی هتل به سبک دوران امپراطوری روسیه تزئین شده است.

تمامی اتاق‌های مجلل هتل مجهز به سیستم تهویه‌ی مطبوع، یک تلویزیون، دستگاه پخش DVD و یک قهوه ساز هستند. اینترنت رایگان بی‌سیم و دو خط تلفن نیز در دسترس میهمانان قرار دارد. حمام هر اتاق دارای یک وان و یک تلویزیون صفحه تخت است که در حالت عادی شبیه به یک آینه به نظر می‌رسد.

موزه‌ی آرمیتاژ ۳ دقیقه‌ی پیاده تا هتل فاصله دارد و مسافران می‌توانند پس از پیمودن ۴۰۰ متر، خود را به خیابان جذاب نوسکی برسانند. سالن تئاتر مارینسکی (Mariinsky) نیز در فاصله‌ی ۱۵ دقیقه‌ای هتل واقع شده است. ایستگاه قطار موسکوفسکی (Moskovskiy) و فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز به ترتیب ۳ و ۱۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارند.

هتل چهارفصل لاین پالاس - سن پترزبورگ

هتل تالئون ایمپریال

این هتل پنج ستاره در یک کاخ قرن هجدهمی در سن پترزبورگ واقع شده و دارای یک اسپای فوق لوکس در آخرین طبقه با استخری سرپوشیده به طول ۲۲ متر است. هتل تالئون ایمپریال (Taleon Imperial) اتاق‌هایی بزرگ و مجهز به سیستم تهویه‌ی مطبوع و به سبک کلاسیک دارد. تمامی این اتاق‌ها دارای تلویزیون و گاوصندوق هستند.

بهترین غذاهای اروپایی در رستوران معروف تالئون سرو می‌شوند. اما تخصص رستوران ویکتوریا در این هتل، سرو غذاهای روسی است.

هتل تالئون ایمپریال تنها ۳ دقیقه با پای پیاده تا موزه‌ی آرمیتاژ و میدان کاخ فاصله دارد.

هتل تالئون ایمپریال - سن پترزبورگ

هتل بلموند

این هتل مجلل در بخش مرکزی و شگفت‌انگیز سن پترزبورگ واقع شده و خدمات بی‌نظیری را در محیطی رؤیایی به میهمانان خود ارائه می‌دهد. هتل بزرگ بلموند (Belmond) تمامی امکانات مدرن و موردنیاز شما را فراهم می‌کند. تلویزیون ماهواره‌ای در تمامی اتاق‌های مجهز به سیستم تهویه‌ی مطبوع این هتل دیده می‌شود. حمام هر اتاق دارای حوله و دمپایی مخصوص، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

هتل مجهز به صندوق امانات است و از این طریق استرس شما در نگهداری وسایل قیمتی را به حداقل می‌رساند. مسافران می‌توانند از بخش پذیرش هتل اقدام به رزرو تورهای گردشگری و تهیه‌ی بلیط کنند.

در نزدیکی هتل بلموند، سالن‌های نمایش، موزه‌ها و جاذبه‌های گردشگری فراوانی نظیر میدان هنرها، اداره‌ی نیروی دریایی و کاخ زمستانی تزار سابق روسیه قرار دارد. به‌علاوه، میهمانان هتل می‌توانند راهی خیابان نوسکی در همین حوالی شوند و از فروشگاه‌های آن خرید کنند و در کافه‌های آن قهوه بنوشند.

هتل بلموند - سن پترزبورگ

هتل روکو فورته آستوریا

هتل آستوریا (Astoria) که از سال ۱۹۱۲ به بعد تبدیل به نمادی از سن پترزبورگ شد، در قلب این شهر واقع شده است. این هتل درست در مقابل کلیسای سنت آیزاک قرار دارد و موقعیت آن برای تماشای موزه‌ی آرمیتاژ، خیابان نوسکی و سالن تئاتر مارینسکی فوق‌العاده است.

باشگاه بدن‌سازی و اسپای این هتل با سونا و حمام‌های ترکی، از دیگر جاذبه‌های روکو فورته آستوریا هستند. از ماساژ در این هتل لذت ببرید و برای آب‌تنی راهی استخر آن شوید. وقتی‌که آماده‌ی بیرون رفتن شدید، از کارکنان هتل بخواهید تا بلیط اماکن دیدنی را برای شما تهیه کنند.

در سالن استراحت هتل از نوشیدن چای یا قهوه همراه با موسیقی زنده در طول روز لذت ببرید. سپس راهی رستوران هتل برای سرو غذاهای اصیل روسی شوید.

هتل روکو فورته آستوریا - سن پترزبورگ

هتل لوته

هتل لوته (LOTTE) در یک عمارت تاریخی در کرانه‌ی رود مویکا (Moyka) در قلب منطقه‌ی تجاری و فرهنگی سن پترزبورگ واقع شده است و تنها ۱۵ دقیقه‌ی پیاده تا میدان کاخ فاصله دارد. میهمانان هتل می‌توانند در کافه‌ی پشت‌بامی لوته، در حین نوشیدن یک قهوه، از منظره‌ی کلیسای سنت آیزاک لذت ببرند.

تمامی اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم و سیستم تهویه‌ی مطبوع هستند. سوئیت‌های هتل لوته به خاطر داشتن نمای عالی به میدان سنت آیزاک و کاخ مارینسکی به خود می‌بالند.

رستوران لاونج (Lounge) در این هتل انواع صبحانه‌های لذیذ را به شکل سلف‌سرویس ارائه می‌کند، درحالی‌که یک سرآشپز ژاپنی مسئول آماده کردن غذاهای مدرن ژاپنی در رستوران MEGUmi است.

سالن بدن‌سازی، اسپا، پارکینگ زیرزمینی و خدمات حمل‌ونقل به فرودگاه از دیگر امکانات هتل لوته هستند. فرودگاه پولکوو ۲۰ کیلومتر تا هتل لوته فاصله دارد و ایستگاه راه‌آهن موسکوفسکی نیز در فاصله‌ی ۳.۸ کیلومتری هتل است.

هتل لوته - سن پترزبورگ

هتل رسمی موزه آرمیتاژ

فلسفه و ارزش‌های موزه‌ی آرمیتاژ (Hermitage) در طراحی و تفکر هتلداری هتل آرمیتاژ به‌وضوح دیده می‌شود. نیازی به گفتن نیست که برترین خدمات هتلداری روسیه در قلب هتل رسمی موزه‌ی آرمیتاژ نهفته است. اینجا به‌عنوان خاستگاه «هنر هتلداری» فرصتی ایده‌آل برای تجربه‌ی اقامتی دل‌چسب در سفرهای کاری و تفریحی است و خاطرات خوبی را در ذهن شما به یادگار می‌گذارد.

این هتل باشکوه پنج ستاره در یک عمارت متعلق به دهه‌ی ۱۸۳۰ در قلب سن پترزبورگ قرار دارد و نمادی از موزه‌ی اصیل آرمیتاژ است. اسپا و مرکز سلامتی و اینترنت رایگان بی‌سیم از دیگر امکانات این هتل هستند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس هتل مبلمانی مجلل دارد و توسط نجاران مطرح ایتالیایی از فلورانس طراحی شده‌اند. هر اتاق دارای یک تلویزیون و یک حمام اختصاصی با سنگ مرمرهای ایتالیایی یا یونانی است.

رستوران میکل آنژ در این هتل انواع غذاها و دسرهای ایتالیایی را سرو می‌کند. کافه‌ی دنج هتل آرمیتاژ مسافران را به دوران قدیم روسیه و مراسم صرف چای می‌برد. رستوران کاترین کبیر نیز انواع غذاهای روسی بر اساس منوی کاخ زمستانی روسیه را سرو می‌کند.

هتل تنها ۱۵ دقیقه‌ی پیاده تا خیابان نوسکی فاصله دارد و موزه‌ی آرمیتاژ نیز در سه کیلومتری آن است. مسافران می‌توانند با ۷ دقیقه پیاده‌روی خود را به ایستگاه متروی ولادیمیرسکایا (Vladimirskaya) برسانند. فرودگاه نیز در فاصله‌ی ۲۲ کیلومتری هتل قرار دارد.

هتل آرمیتاژ - سن پترزبورگ

هتل پترو پالاس

هیچ شهری در روسیه به‌مانند سن پترزبورگ نمی‌شود و هتل پترو پالاس (Petro Palace) نیز در قلب آن قرار دارد. این هتل که تنها چند قدم تا موزه‌ی آرمیتاژ و کلیسای سنت آیزاک فاصله دارد، با بهترین رستوران‌ها و کافه‌های شهر و همچنین جذاب‌ترین سالن‌های نمایش احاطه شده است. پترو پالاس یک هتل فوق مجللِ جدید است که با قرارگیری در بهترین نقطه‌ی شهر، بهترین خدمات را به میهمانان ارائه می‌کند.

استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی مجهز و اتاق‌های دارای سیستم تهویه‌ی مطبوع و اینترنت رایگان، امکانات اصلی هتل پترو پالاس هستند. پترو پالاس تنها ۵ دقیقه با میدان کاخ و خیابان نوسکی فاصله دارد. رستوران ایتالیایی تراتوریا ستیمو چلو (Trattoria Settimo Cielo) نیز دید بسیار خوبی به کلیسای سنت آیزاک و موزه‌ی آرمیتاژ دارد.

اتاق‌های هتل پترو پالاس به سبک کلاسیک و با یک میز کار و یک قهوه ساز تجهیز شده‌اند. در سرویس‌های بهداشتی اختصاصی هر اتاق لوازم حمام رایگان و یک سشوار دیده می‌شود.

مسافران می‌توانند در تمام طول روز به‌طور رایگان از خدمات سالن ورزشی، سونا و یک وان آب داغ استفاده کنند. میز پذیرش هتل به‌طور شبانه‌روزی آماده‌ی ارائه‌ی خدمات مختلف ازجمله رزرو بلیط جاذبه‌های مختلف شهر برای شما است. درون هتل یک دستگاه خودپرداز هم دیده می‌شود.

ایستگاه متروی آدمیرال‌تیسکایا (Admiralteyskaya) تنها ۲۰۰ متر تا پترو پالاس فاصله دارد و مسافران می‌توانند با پیمودن مسیری ۱۹ کیلومتری، خود را به فرودگاه شهر برسانند.

هتل پتروپالاس - سن پترزبورگ

هتل دومینا پرستیژ

هتل دومینا پرستیژ (Domina Prestige) در کرانه‌ی رود مویکا و شاهراه فرهنگی، تجاری و اجتماعی سن پترزبورگ واقع شده است. میدان سنت آیزاک و کلیسای باعظمت آن فاصله‌ی اندکی تا هتل دارند. سالن نمایش معروف مارینسکی، میدان کاخ و موزه‌ی آرمیتاژ، خیابان نوسکی و مرکز فرهنگی مدرن در جزیره‌ی نیو هالند نیز در نزدیکی هتل واقع شده‌اند.

تمامی اتاق‌های هتل دارای طراحی فوق لوکس هستند. هر اتاق یک میز کار، یک گاوصندوق و یک تلویزیون ماهواره‌ای دارد. حمام هر اتاق نیز مجهز به حوله‌ی مخصوص است.

رستوران هتل که درب آن از داخل خیابان باز می‌شود، انواع غذاهای ایتالیایی و ترکیبی را سرو می‌کند. میهمانان می‌توانند در کافه‌ی این هتل در کنار صرف انواع نوشیدنی‌ها، از موسیقی زنده، تماشای فیلم و میهمانی‌های مختلف با لباس‌های مخصوص لذت ببرند.

مسافران می‌توانند از طریق یک اتوبوس مستقیماً خود را به ایستگاه راه‌آهن موسکوفسکی برسانند. فرودگاه بین‌المللی سن پترزبورگ نیز ۳۰ دقیقه با خودرو تا هتل فاصله دارد.

هتل دومینا پرستیژ - سن پترزبورگ

رضا‍ رجب پور رضا‍ رجب پور
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}