معرفی بهترین رستوران‌ ها در شهر قدیمی سالزبورگ

رضا‍ رجب پور
  • رضا‍ رجب پور
  • 1398/12/14
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

رستوران‌های شهر قدیمی سالزبورگ (آلتستاد) در اتریش با ظاهر و حال و هوای قدیمی خود، ما را به قرن‌ها پیش می‌برند. این رستوران‌های دنج، بهترین غذاهای سنتی اتریشی را در مکان‌هایی زیبا سرو می‌کنند.

تور اروپا

رستوران های شهر قدیمی سالزبورگ

سالزبورگ که به خاطر معماری زیبای باروک شهره است، به مرکز تاریخی خود، به‌عنوان یک محوطه‌ی ثبت‌شده در میراث جهانی یونسکو، نیز افتخار می‌کند.

شهر قدیمی یا آلتستاد (Altstadt) و نواحی کوهستانی خیره‌کننده‌ی آلپ در اطراف آن، این منطقه را به مقصدی از زیبایی‌های فراموش‌نشدنی تبدیل کرده‌اند.

ازاین‌رو، بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند وعده‌های غذایی خود را در مکان‌هایی مشرف به این زیبایی‌ها میل کنند. آن‌ها به سراغ برترین رستوران‌های شهر قدیمی سالزبورگ می‌آیند تا خاطراتی فراموش‌نشدنی را برای خود رقم بزنند.

این مقاله فهرستی از برترین رستوران‌ها در شهر قدیمی سالزبورگ را معرفی می‌کند.

رستوران های آلتستاد - سالزبورگ

دی وایسه

هدف رستوران دی وایسه (Die Weisse) یا «سفید»، ارائه‌ی غذاهای سنتی اتریشی با رنگ و لعابی مدرن است و همین امر این رستوران را در میان دیگر رستوران‌های منطقه‌ی شهر قدیمی متمایز کرده است.

دی وایسه همواره سرزنده و ترکیبی از گردشگران و افرادی محلی است و منوی آن شامل غذاهای کلاسیک اتریشی نظیر شنیتسل وینی و غذاهای فصلی نظیر خوراک گوشت می‌شود.

رستوران شهر قدیمی سالزبورگسوم سرکلوِرت

دیگر رستوران سنتی محبوب که می‌توان آن را در خیابان زیبا و قدیمی پاپاگینوپلاتس (Papagenoplatz) پیدا کرد، سوم سِرکِلوِرت (Zum Zirkelwirt) نام دارد.

این رستوران با ظاهر چوبی و صندلی‌هایی با روکش پشمی، علیرغم بودن در قلب شهر، حال و هوای یک کلبه‌ی برفی در ارتفاعات کوهستانی را دارد.

منوی سوم سرکلورت کوتاه اما پر از غذاهای خانگی لذیذ است. دامپلینگ اتریشی با پنیر محلی، پیاز و سالاد از غذاهای بسیار توصیه‌شده در این رستوران است.

رستوران های شهر قدیمی سالزبورگ

کافه توماسلی

این کافه در مرکز میدان بازار قدیمی، یکی از برترین نقاط شهر سالزبورگ است. توماسلی (Tomaselli) که شبیه به یک کافه‌ی سنتی وینی است، با پیشخدمت‌های آراسته و طیف وسیعی از کیک‌های لذیذ، شما را به سال ۱۷۰۰ میلادی می‌برد.

ین کافه همچنین دارای یک بالکن تابستانی برای ماه‌های گرم‌تر سال است و فضای دنج داخلی آن بیشتر به درد روزهای سرد زمستان می‌خورد.

توماسولی در آلتستاد - سالزبورگ

ارگانیک پیتزا

این رستوران که پیتزاهای خود را با بهترین مواد اولیه از مزارع محلی اطراف تهیه می‌کند، گزینه‌ای ایده‌آل برای افراد گیاهخوار است. در منوی آن‌ها انواع غذاهای فصلی در کنار فهرستی از غذاهای کلاسیک دیده می‌شود. حال و هوای ارگانیک پیتزا عالی و آرامش‌بخش است و خدمات به‌طور کاملاً دوستانه ارائه می‌شود.

ارگانیک پیتزا در آلتستاد - سالزبورگ

رستوران مثلث

رستوران ترای‌انگل (Triangel) یا مثلث که دور از خیابان اصلی مخفی شده، یک غذاخوری سنتی اتریشی است که طیف گسترده‌ای از غذاهای لذیذ و سنتی را ارائه می‌کند.

مالکان این رستوران با استفاده از گوشت، میوه و سبزیجات محلی، در استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه بسیار سخت‌گیر هستند. منوی رستوران شامل غذاهای لذیذ نظیر خوراک گولاش همراه با دامپلینگ و غذاهای گیاهی نظیر ریزوتوی گوجه‌فرنگی می‌شود.

کافه رستوران مثلث در آلتستاد - سالزبورگ

رضا‍ رجب پور رضا‍ رجب پور
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}