قهوه‌ اصیل ایتالیایی در بهترین کافه های پیزا

مریم رضایی
  • مریم رضایی
  • 1398/11/19
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

در بازدید از جاذبه‌های بی‌شمار شهر بی‌نظیر ناحیه‌ی توسکانی اگر خستگی به سراغتان آمد، می‌توانید به کافه‌های پیزا سری بزنید، فنجانی قهوه‌ بنوشید و نفسی تازه کنید.

تور اروپا

قهوه در ایتالیا درست به‌اندازه‌ی پاستا مهم است. اگر می‌خواهید در هنگام سفارش قهوه‌ مثل یک محلی رفتار کنید، قوانین نانوشته‌ای وجود دارند که باید به خاطر بسپارید.

- ایتالیایی‌ها کاپوچینو، کافه لاته یا هر نوع قهوه‌ای که با شیر تهیه شود را فقط صبح‌ها می‌نوشند.

- وقتی اسپرسو سفارش می‌دهید، از کلمه‌ی اسپرسو که در حقیقت یک عبارت تخصصی است، استفاده نکنید. از متصدی بار به‌سادگی درخواست یک قهوه کنید که به زبان ایتالیایی اون کفه (un caffè) می‌شود.

- و بالاخره نکته‌ی پایانی که از سایر موارد کم‌اهمیت‌تر نیست. ایتالیایی‌ها در هنگام سفارش قهوه نمی‌نشینند. بنابراین در بار بایستید و قهوه‌ی خود را در حالت ایستاده بنوشید.

به‌هرحال، چه دوست داشته باشید شبیه ایتالیایی‌ها قهوه سفارش دهید یا پشت میز بنشینید، کافه‌های جذاب فراوانی در پیزا وجود دارند که انتخاب‌های زیادی را پیش روی شما قرار خواهند داد.

کافه های پیزا - ایتالیا

سالسا

سالسا (Salza) در سال ۱۸۹۸ در شهر تورین افتتاح شد، در ۱۹۲۷ در پیزا شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر قدیمی‌ترین و شاید بهترین شیرینی فروشی شهر است. سالسا، گزینه‌های خوبی را در زمینه‌ی شیرینی، شکلات و بستنی ارائه می‌دهد.

فراموش نکنید حتماً پنفورته (کیک رایج توسکانی) را امتحان کنید و اگر یک هدیه‌ی اصیل می‌خواهید، می‌توانید حتی یک برج کج شکلاتی یا خلاقیت‌های خوشمزه‌ی دیگر را به خانه ببرید.

کافه سالسا - پیزا

فیلتر کافی لب

فیلتر کافی لب (Filter Coffee Lab) قطعاً یکی از بامزه‌ترین کافی‌شاپ‌های پیزا است و شما را با فضای بین‌المللی و کیفیت غذاها و نوشیدنی‌های خود تحت تاثیر قرار خواهد داد.

در اینجا شما قهوه‌ا‌ی عالی و انواع غذاهای خوشمزه را برای صبحانه خواهید یافت. از خودتان با کیک‌های فنجانی خوشمزه، دونات و پنکیک به همراه میوه‌ی تازه پذیرایی کنید تا با یک صبحانه‌ی دلچسب، شروع خوبی داشته باشید.

فیلتر کافی لب - پیزا

جلاتریا دکولتلی

بستنی جلاتو ایتالیایی در قرن پانزدهم ابداع شد و امروزه در سرتاسر جهان مشهور است. جلاتریا دکولتِلی (Gelateria De' Coltelli) در پیزا بهترین مکان برای امتحان کردن این دسر خوشمزه است زیرا برای تهیه‌ی این بستنی محبوب از میوه‌‌های تازه استفاده می‌کند.

کافه لتراریو ولتا پاجینا

تمام‌روز در حال بازدید از جاذبه‌های پیزا بوده‌اید و حالا به دنبال یک مکان دلپذیر و آرام می‌گردید تا فنجانی چای بنوشید یا اگر به ساعت شام نزدیک می‌شوید، شاید دلتان بخواهد با یک نوشیدنی‌، گلویی تازه کنید و احتمالاً یک کتاب خوب بخوانید؛ در این صورت، فضای گرم کافه لتراریو ولتا پاجینو (Caffè Letterario Volta Pagina) را دوست خواهید داشت.

این کافه در خیابانی هم‌راستا با خیابان لونگارنو گالیله (Lungarno Galilei) قرار دارد و مالکان کافه باعلاقه‌ی فراوان به همه‌ی امور توجه ویژه‌ای نشان می‌دهند. اگر به لتراریو سر زدید، کتابی بردارید، میزی انتخاب کنید و از نوشیدنی یا یک غذای خوب لذت ببرید ( گاهی این کافه میزبان برگزاری نمایشگاه‌های موقت هنری است.)

کافه لتراریو ولتا پاجینا - پیزا

کیت آرت شاپ کافه

به‌محض ورود به کِیت آرت شاپ کافه (Keith Art Shop Café) خودتان را در میان آثار هنری و رنگ‌های روشن می‌یابید. نزدیکی این کافه به یکی از دیدنی‌های شهر، مزیت بزرگی محسوب می‌شود.

این کافه درست در مقابل گرافیتی زیبای کیت هرینگ معروف به «توتوموندو» قرار گرفته است. به خودتان استراحت بدهید و درحالی‌که برای ادامه‌ی سفر خود برنامه‌ریزی می‌کنید، از غذای خوب کافه با یک چشم‌انداز زیبا لذت ببرید.

کیت آرت شاپ کافه - پیزا

کافه دی کاوالیری

یک زوج جوان به لطف تجارب گذشته‌شان در لندن، توانستند کافه‌ی خود را در پیزا بازگشایی کنند. این کافی‌شاپ که در نزدیکی میدان شوالیه‌ها قرار دارد، سرای خلاقیت است.

اگر به کافه دِی کاوالیِری (Caffè dei Cavalieri) بروید، احتمالاً از طعم با‌کیفیت‌ترین قهوه‌ی شهر خوشتان خواهد آمد. به‌علاوه، می‌توانید درخواست نوشیدنی داغ دیگری کرده و با شیرینی‌های عالی این کافه نوش جان کنید.

کافه دی کاوالیری - پیزا

پرلا کافه

پِرلا کافه (La Perla Cafe) از موقعیتی عالی در کنار دریای شهر پیزا مارینا برخوردار است. مهمانان برای استراحت، گوش دادن به یک موسیقی دلنشین، صرف یک یا دو لیوان نوشیدنی خنک برای کسب آرامش و یا دور شدن از هیاهوی شهر به اینجا می‌آیند.

مشتری‌های همیشگی کافه، نوشیدنی‌های عالی اینجا را به همه پیشنهاد می‌دهند. بسیاری از مهمانان این کافه دوست دارند با تماشای غروب خورشید، نوشیدنی خود را میل کنند.

کافه پرلا - پیزا

پاستیچریا سیچیلیانا

کافه‌ پاستیچریا سیچیلیانا (Pasticceria Siciliana) طعم واقعی سیسیل در مرکز شهر پیزایی است. در این کافه‌ی دلنشین از میان وعده‌ی خودتان لذت ببرید.

کانولی سیسیلی (خمیرهای لوله‌ای شکل کوچکی که با پنیر ریکوتا پر شده‌اند) یکی از دسرهایی است که حتماً باید طعم آن را بچشید.

این دسر حتی مورد تائید بومی‌های سیسیل قرار گرفته است. همچنین در اینجا شیرینی‌های خوشمزه و معمول دیگری پیدا خواهید کرد که ارزش امتحان کردن را دارند.

اگر هوا خیلی گرم است، می‌توانید با یک گرانیتای خوشمزه (یک دسر نیمه منجمد ایتالیایی با طعم‌های مختلف) تجدیدقوا کنید.

مریم رضایی مریم رضایی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}