معرفی بهترین کافه ها و کافی شاپ های ورونا در ایتالیا

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1399/3/17
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر به ورونا یا شهر عشاق سفر می‌کنید، سری به کافه‌ها و کافی‌شاپ‌های این شهر کوچک بزنید. با خوردن نان‌ها و کیک‌های خوشمزه و قهوه و کاپوچینوی عالیِ این کافه‌ها سفرتان حال‌وهوایی دیگر پیدا می‌‌کند.

تور اروپا

فرهنگ نوشیدن قهوه برای مردم ایتالیا اهمیت زیادی دارد. یکی از شهرهایی که فرهنگ نوشیدن قهوه را برای اولین بار به مردم ایتالیا معرفی کرد شهر وِرونا (Verona) است. در این شهر کافه‌ها و کافی‌شاپ های سنتی زیادی وجود دارند. می‌توانید در این کافه‌ها بنشینید وگفت‌وگویی با مردم محلی داشته باشید، یا قهوه‌ و صبحانه‌ی خود را سفارش دهید و در پشت کانتر به نوشیدن آن مشغول شوید.

اگر به شهر ورونا سفر می‌کنید، حتما در مراسم صبحانه‌ی کلاسیک ایتالیایی شرکت کنید. صبحانه‌ی کلاسیک ایتالیایی شامل یک فنجان کاپوچینوی گرم و یک نان کروسان تازه است. در ادامه با بهترین کافه‌ها و کافی‌شاپ‌های ورونا آشنا خواهید شد.

کافه های ورونا

کافه پاستیچریا بارینی

پاستیچریا بارینی (Pasticceria Barini) نام یک کافه بِیکِری کوچک است. آنچه در وهله‌ی اول توجه شما را جلب می‌کند، ویترین جذاب این کافه است. شیرینی‌های خوشمزه‌ای که با پودر قند پوشیده شده‌اند، کیک‌های شکلاتی و تارت‌های میوه‌ای شما را وسوسه می‌کنند که حتما سری به این کافه بزنید.

این کافه هنگام صبح مملو از مردم محلی است که جلوی کانتر ایستاده‌اند و صبحانه می‌خورند. پاستیچِریا بارینی یک کافه‌ی ایده‌آل برای خوردن یک اسنک یا صبحانه‌ی سرپایی و سریع است.

کافه های ورونا

کافه کاردوچی

خانواده‌ی بیانکونی (Bianconi) به مدت ۴ نسل است که کافه‌ی زیبا و جذاب کاردوچی (Caffe Carducci) را اداره می‌کنند. این کافه در کنار پونته نُوو (Ponte Novo) قرار دارد و از سال ۱۹۲۸ فعالیت می‌کند.

پیِر استفانو (Pier Stefano) و بِنِدِتا (Benedetta)، صاحبان کنونی کافه کاردوچی هستند. دغدغه‌ی اصلی این دو سرو غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های باکیفیت و مهمان‌نوازی از مشتریان است.

هنگام صبح می‌توانید انواع نان‌ها و کیک‌های تازه و درجه یک را در این کافه میل کنید. برای پیش‌غذا و عصرانه می‌توانید انواع پنیرها و گوشت یا سالامی (Salumi) را سفارش دهید. اگر می‌خواهید برای صرف غذا به این کافه بروید، کافه کاردوچی شما را ناامید نمی‌کند. در منوی غذایی کافه انواع غذاهای سنتی شهر ورونا به‌چشم می‌خورند که با تازه‌ترین مواد فصلی تهیه می‌شوند.

کافه های ورونا

کافه لاتیمو

لاتیمو کافه (L'Attimo Caffe) یکی از کافه‌های محبوب ورونا است. این کافه به علت قرار گرفتن در مسیر دانش‌آموزان و دانشجویان، مکانی ایده‌آل برای خوردن یک صبحانه‌ یا اسنک سریع و سرپایی به‌شمار می‌رود. مشتریان لاتیمو کافه اغلب مردم محلی و دانشجویان هستند. اگر می‌خواهید با حال‌وهوای زندگی روزمره در ورونا بیشتر آشنا شوید، یکی از میزهای محوطه‌ی بیرون کافه را برای نشستن انتخاب کنید.

کافه های ورونا

کافه توسکا

توسکا کافه در یک میدان کوچک در نزدیکی پونته نونو (Ponte Nuono) قرار گرفته است. این کاف در قلب تاریخی شهر قرار دارد و مکانی ایده‌آل برای سپری کردن یک عصر آرامش‌بخش است. قیمت غذاها و دسرها در این کافه بسیار مناسب است و نوشیدنی‌های باکیفیتی برای مشتریان سرو می‌شود.

کافه توسکا - ورونا

کافه بورساری

کافه بورساری (Caffè Borsari) یک کافه‌ی کوچک با تاریخچه‌ای ۶۰ ساله است. به محض این‌که به این کافه قدم می‌گذارید متوجه تاریخچه‌ی آن خواهید شد. کانترهای قدیمی و قوری‌های رنگارنگ جذابیت خاصی به این کافه بخشیده‌اند. فضای این کافه کوچک است و میزهای محدودی دارد.

اما این باعث نمی‌شود شما هات چاکلت‌های غلیظ، کاپوچونیوهای خوشمزه و نان‌های تازه‌ی این کافه را امتحان نکنید. کافه بورساری در میان گردشگران و مردم محلی از محبوبیت زیادی برخوردار است. باتوجه به فضای دوست‌داشتنی و منوی متنوع، این محبوبیت بی دلیل نیست.

کافه بورساری - ورونا

کافه چاکولا

اگر به‌دنبال یک کافه‌ی جذاب با محیطی صمیمی و دوستانه هستید، کافه لا چاکولا (Cafè La Ciacola) همان جایی است که باید بروید. این کافه اغلب میزبان کنسرت‌های جالبی از هنرمندان محلی است.

می‌توانید برای صرف غذا به این کافه بروید یا عصرانه‌ی خود را در آن‌جا میل کنید. شاید بخواهید با دوستان‌تان بنشینید و درحالی‌که نوشیدنی یا قهوه می‌نوشید به گفت‌وگو بپردازید. اگر به این کافه سر می‌زنید، اسنک بار کلاسیکِ وِنِتو (Veneto) را از دست ندهید. ترامتزینو (tramezzino) نوعی ساندویچ مثلثی با نان سفید است که با مواد غذایی مختلفی از میگو گرفته تا سبزیجات گریل شده پر می‌شود.

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}