راهنمای کامل بهترین کافی شاپ های مونترال

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1399/4/16
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

در کافه‌های مونترال کانادا انواع قهوه‌های با کیفیت، از اسپرسوهای ایتالیایی گرفته تا قهوه‌ی موج سوم، را میل کنید.

تور اروپا

همه‌ی ما گاهی به نوشیدن قهوه احتیاج داریم؛ چه در روزهای خوب چه در روزهای بد. مونترال یکی از بهترین شهرهای دنیا برای نوشیدن قهوه است. کافه‌ها و کافی‌شاپ‌هایی که در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم، برخی از بهترین قهوه‌ها را در مونترال سرو می‌کنند.

کافه های مونترال کانادا

بسیاری از کافه‌های موج سوم، از کافه‌های قدیمی مانند پیکولو (Pikolo) گرفته تا کافه‌های جدیدتر مانند باتِر بلوم (Butterblume) نوشیدن قهوه را کاری بسیار با ارزش می‌دانند و به آن اهمیت بسیاری می‌دهند.

آیا در مونترال هستید و به دنبال کافه‌ای می‌گردید که در آن به کارهای عقب‌افتاده‌ی خود برسید یا کمی درس بخوانید؟ در این‌جا با برخی از بهترین کافه‌های مونترال آشنا می‌شوید که مکان‌های ایده‌آلی برای درس خواندن یا کار کردن هستند. اکثر این کافه‌ها مجهز به وای‌فای هستند و قهوه‌های با کیفیتی برای شما سرو می‌کنند.

کافه های مونترال

کافه هوش

کافه هوش (Hoche Café) در نزدیکی هوما مِیزونوو مارکت (HoMa Maisonneuve Market)  قرار دارد. این کافه محیطی دنج و آرامش‌بخش دارد و می‌توانید برای صرف صبحانه یا ناهار به آن‌جا سر بزنید. در این کافه همچنین می‌توانید یک فنجان قهوه‌ی اورجینال میل کنید که از روستری‌هایی مانند روستری‌های کلان شهر شیکاگو می‌آیند.

کافه پاکبو

پاکِبو (Paquebot) یکی از کافه‌های معروف مونترال است که چندین شعبه در این شهر دارد. این کافه در ابتدا به جای کافه پلوم (Café Plume) در مایل اِند (Mile End) تاسیس شد. سپس یک شعبه در اولد مونترال (Old Montreal) یا محله‌ی قدیمی مونترال افتتاح کرد.

کافه پاکِبو مجهز به وای‌فای است و برای کار کردن و درس خواندن محیطی ایده‌آل به‌شمار می‌رود. این کافه دارای میزهای طویلی است و پیشخوان آن در فصل تابستان روبه خیابان قرار می‌گیرد.

کافه پاکبو - مونترال

کافه باریستلو اند کو

باریستِلو اند کو (Baristello & Co) یکی از کافه‌های ایتالیایی در محله‌ی ویلِری (Villeray)، یکی از زیباترین خیابان های مونترال است. در سال ۲۰۱۷ باریستای کافه سن سیمیون (San Simeon) در لیتِل ایتالی (Little Italy) تصمیم گرفت به‌صورت انفرادی کار کند و این کافه را افتتاح کرد. این کافه یکی از بهترین مکان‌های مونترال برای خوردن ساندویچ‌های خوشمزه است.

کافه باریستلو اند کو - مونترال

کافه سوکوپ

در کافه سوکوپ (Soucoupe Café) می‌توانید قهوه‌های با کیفیتی میل کنید. دانه‌های این قهوه‌ها از روستِری‌های سنت هنری (Saint Henry) و دیس‌پچ (Dispatch) تامین می‌شوند. در این کافه همچنین می‌توانید انواع نان و کیک را میل کنید.

نان‌ها و کیک‌های کافه سوکوپ در خود کافه تهیه می‌شوند. یکی از محبوب‌ترین نان‌های این کافه پودینگ نانِ شکلاتی و بلوبری است. اگر نمی خواهید قهوه بنوشید می‌توانید نوشیدنی‌های دیگری مانند ماچا لاته سفارش دهید.

کافه برولوار

کافه برولوار (Le Brûloir) در محله‌ی اهانتسیک (Ahuntsic) در مونترال قرار دارد. این کافه قهوه‌های سینگل اوریجین (Single Origin) یا تک خاستگاه و قهوه‌های ترکیبی بسیار خوبی سرو می‌کند. کافه برولوار در حقیقت یک بیسترو هم است و در آن می‌توانید انواع شیرینی‌ها، ساندویچ‌ها و غذاهای سبک را میل کنید.

کافه برولوار - مونترال

کافه پرکو

امیلی لِبِل (Emilie Lebel) صاحب کافه پِرکو (Café Perko) این کافه را به منظور ایجاد محیطی ایده‌آل برای کار افتتاح کرد. کافه پرکو یکی از کافه‌های بزرگ محله‌ی ویلِری است. در این کافه قهوه‌های کیتِل (Kittel) که به‌صورت محلی رُست شده‌اند، به همراه شیرینی‌جات و نان‌های خوشمزه فرانسوی سرو می‌شوند. این کافه یک اتاق کنفرانس جداگانه هم دارد.

کافه شل ادیتور

شل‌ادیتور (Chez l'Éditeur) یکی از کافه‌های گران‌قیمت در محله‌ی ویلِری است. این کافه مکانی برای دورهمی‌های مردم محلی، نویسنده‌ها و دوستداران قهوه است. شل‌ادیتور تنها یک کافه نیست، بلکه یک کتاب‌فروشی هم به‌شمار می‌رود. دستور غذاهای کارولین فورتین (Caroline Fortin)، سرآشپز این کافه، در کتاب‌های آشپزی چاپ می‌شود. شعبه‌ی دوم این کافه در گریفین‌تاون (GriffinTown) قرار دارد.

کافه شل ادیتور - مونترال

اوی مه نون

اوی مه نون (Oui Mais Non) نام کافه‌ای با محیطی بسیار دوستانه در مونترال است. این کافه قهوه‌های سبک و دلچسبی به همراه خوراکی‌های خوشمزه سرو می‌کند. یکی دیگر از شعبه‌های این کافه به نام گرِن برولی (La Graine Brûlée) در ویلِج (The Village) قرار دارد.

کافه ویتو

ویتو آزویی (Vito Azzue) با قهوه آشنایی دیرینه دارد. پدر و برادرش هر دو در همین زمینه فعالیت می‌کردند. خود او به مدت ۱۵ سال در کافه اولیمپیکو (Olimpico) کار می‌کرد. کافه ویتو که از روی نام ویتو آزویی نام‌گذاری شده است، در محله‌ی معروف ویلِری قرار دارد.

کافه ویتو - مونترال

کافه لارو اند فیلز

برند لارو اند فیلز (Larue & Fils) سه شعبه از این کافه را اداره می‌کند. به غیر از این شعبه، دو کافه‌ی دیگر در جَری ای (Jarry E) و سنت زوتیک (St-Zotique) قرار دارند. به‌علاوه، جالب‌ترین کامیون قهوه یا کافی تراک (Coffee Truck) در شهر هم به همین برند تعلق دارد.

کافه اور

اگر می‌خواهید در حالی‌که از نوشیدن قهوه‌ی خود لذت می‌برید کمی هم تفریح کنید، این کافه همان جایی است که باید بروید. کافه اور (Café Orr) در حقیقت یک کافه و یک سینما است. در این کافه می‌توانید فیلم‌های وینتِج، ایندی و هنری را تماشا کنید.

کافه پیستا

عناصر زیادی در کافه پیستا وجود دارند که شما را به یاد یک کافه‌ی موج سوم می‌اندازند. این کافه مقابل مترو بوبیِن (Beaubien) قرار دارد و محیطی جذاب برای تازه‌واردان است. در این کافه دانه‌های قهوه از کیتِل و زاب (Zab) در مونترال و پایلوت (Pilot) از تورنتو تامین می‌شوند.

کافه پیستا - مونترال

کافه سن سیمیون

کافه سان سیمئون (San Simeon) یک کافی‌شاپ کوچک در لیتِل ایتالی است که یک کلوب اجتماعی هم به‌شمار می‌رود. این کافه از سال ۱۹۷۹ مشغول به فعالیت است.

کافه اسکینا

محله‌ی پلاتو (Plateau) یکی از محبوب‌ترین محله های مونترال است که به داشتن کافه‌های متعدد شهرت دارد. در بخش غربی این محله کافه‌ها و کافی‌شاپ‌های کمتری قرار دارند. کافه اِسکینا (Esquina) یکی از کافه‌های معروف این محله است. صاحب این کافه اولین تجربه‌ی خود را در پورکوآ پا (Pourquoi Pas) در ویلِج به‌دست آورد. دانه‌های قهوه‌ی این کافه از روستریِ پایلوت در تورنتو به‌دست می‌آیند.

کافه اسکینا - مونترال

کافه اودسا

کافه اودِسا (Café Odessa) یکی دیگر از کافه‌های مونترال با حال و هوای وست کوست (West Coast) است. این کافه توسط کیرا فورت (Kyra Foort)، مارک آرسِنالت (Marc Arsenault) و ژاکوب لوگِل (Jacob Logel) اداره می‌شود. این کافه در لیتِل ایتالی قرار دارد و دانه‌های قهوه‌های خود را از روستری پایلوت در تورنتو تهیه می‌کند.

کافه موستاش

اگر می‌خواهید قهوه‌های بزرگ و پلاس‌سایزِ با کیفیت را میل کنید، سری به کافه موستاش (Moustache Café) بزنید. این کافه علاوه‌بر قهوه‌های بزرگی که سرو می‌کند یک دلیل دیگر هم برای محبوبیت دارد؛ آن هم سگ نرم و پشمالوی نژادِ سنت برنارد (Saint Bernard) به نام جِیز (Jays) است که اغلب در کافه پرسه می‌زند.

کافه موستاش - مونترال

دیسپچ کافی

دیس‌پَچ کافی (Dispatch Coffee) هم چند شعبه در مونترال دارد. دیس‌پچ در ابتدا یک دکه‌ی خیابانی بود اما امروزه مهره‌ی مهمی در عرصه‌ی قهوه و کافی‌شاپ در مونترال به‌شمار می‌رود.

کریسی دورکاک (Chrissy Durcak) و ربکا لسارد (Rebecca Lessard) در محله‌ی مایل اِکس (Mile-Ex) یک کافه‌ی هوشمند دارند که به‌عنوان یک روستری هم فعالیت می‌کند. شعبه‌ی دیگر دیس‌پچ کافی یک کافه‌ی محلی است. این دو صاحب یکی از موفق‌ترین کسب‌وکارهای شهر مونترال هستند.

دیسپچ کافی - مونترال

کافه فالکو

قهوه‌ی سایفون، خوراکی‌های متاثر از غذاهای ژاپنی و جالب‌ترین دکور شهر همگی در این کافه جمع شده‌اند. کافه فالکو (Café Falco) در بخش صنعتی شهر در مایل اِند (Mile End) قرار گرفته است.

کافه باتربلوم

اگر احساس گرسنگی کردید، سری به کافه رستوران باتربلوم (Le Butterblume) بزنید. این کافه با طراحی زیبایش یکی از کافه‌های معروف مایل اِند به‌شمار می‌رود. دانه‌های قهوه‌ی این کافه از روستریِ هاله (Hale) در تورنتو تامین می‌شود. منوی غذایی این کافه با تاثیر از غذاهای آلمانی طراحی شده است. جنز روف (Jens Ruoff) سرآشپز این کافه، پیش از این در بویلون بیلک (Bouillon Bilk) کار می‌کرد.

کافه باتربلوم مونترال

نوبل کافه

در مقابل مترو لوریر (Laurier) یک کافه قرار گرفته است. در کافه نوبل (Noble) دانه‌های قهوه از کیتِل و فیل اند سباستین (Phil & Sebastian) تامین می‌شود. در این کافه قهوه را می‌توانید به شکل اسپرسو، فیلتری و کُلد برو سفارش دهید.

همچنین می‌توانید نان‌ها و کیک‌های آروما (Arhoma) و بستنی‌های گیوِرز (La Givers) را در اینجا میل کنید. نوشیدنی‌های نیترو سرد و چای کومبوچا از دیگر نوشیدنی‌هایی هستند که می‌توانید در کافه نوبل سفارش دهید.

کافه المپیکو

کافه اُلمپیکو (Café Olimpico) در سال ۱۹۷۰ توسط روکو فورفارو (Rocco Furfaro) افتتاح شد. دختران او روزانا و ویکتوریا اکنون این کافه را اداره می‌کنند. برخی عقیده دارند کافه المپیکو بهترین کافه‌ی مونترال است. این کافه یک شعبه‌ی دیگر هم در محله‌ی قدیمی مونترال دارد.

کافه المپیکو - مونترال

کافه لاریس

لاریس(Larrys)  در مایل اِند (Mile End) هم یک کافه است هم یک رستوران کوچک. در این کافه می‌توانید هم نوشیدنی بنوشید هم یک غذای سبک میل کنید. این کافه توسط کیتون ریچی (Keaton Ritchie) اداره می‌شود. او پیش از این در کافه میریاد (Myriade) کار می‌کرد.

کافه اسفوف

کافه اسفوف (Sfouf) یکی از کافه‌های بزرگ مونترال است. دانه‌های قهوه‌ی این کافه به‌صورت محلی رُست و از سنت هنری تامین می‌شوند. می‌توانید از تریپ دو بوفه (Trip de Bouffe) در پلاتو، خوراکی‌های لبنانی و برانچ‌های خوشمزه خریداری کنید.

کافه اسفوف - مونترال

کافه گامبا

در کافه گامبا در مایل اِند دانه‌های با کیفیت قهوه از کافه سنت هنری (Saint Henry)، اینتلیجِنسیا (Intellingentsia)، دِتور (Detour)، پارالل ۴۹ (49th Parallel) و کانتر کالچر (Counter Culture) تامین می‌شوند.

کافه رپلیکا

در کافه رپلیکا (Café Replika) می‌توانید نوشیدنی‌های استاندارد بر پایه‌ی اسپرسو را سفارش دهید. قهوه‌ی ترک، انواع ساندویچ و اسنک از دیگر خوراکی‌هایی هستند که می‌توانید در این کافه امتحان کنید.

کافه رپلیکا - مونترال

کافه نو

در کافه نِو (Neve)، کافه‌ی محبوب لوک اسپایسِر (Luke Spicer) و گابریل روسو (Gabriel Rousseau) می‌توانید قهوه‌هایی از روستری‌های معروف مانند انکورد در نوا اسکوشیا، کات کافی (Cut Coffee) و پیگ آیرون (Pig Iron) در تورنتو را امتحان کنید. در سال ۲۰۱۴، لوک و گابریل یکی دیگر از شعبه‌های این کافه را در فرانک اند اوک (Frank & Oak) در مایل اِند افتتاح کردند.

کافه پورکوآ پا

کافه پورکوآ پا (Pourquoi Pas) در ویلِج (Village) دانه‌های قهوه‌ را از روستریِ پایلوت در تورنتو تامین می‌کنند. اگر وگن یا گیاه‌خوار هستید یا جزو افرادی هستید که عدم تحمل لاکتوز دارند، حتما سری به این کافه بزنید. فراموش نکنید شیر نارگیلِ کافه پورکوآ پا که در خودِ کافه تولید می‌شود را امتحان کنید.

کافه پورکوآ پا - مونترال

کافه اوسمو

مدیرانِ ناتمَن هاوس (Notman House) همیشه قصد داشتند در محوطه یک کافه راه‌اندازی کنند. این پروژه تا زمانی‌که دنیل روبیشو (Daniel Robichaud) استارتاپِ خود را در این محوطه راه‌اندازی کند، به تعویق افتاد.

دانه‌های قهوه‌ی کافه اوسمو (Café Osmo) از روستری انکورد (Anchored) در نووا اسکوتیا (Nova Scotia) تامین می‌شوند. در این کافه انواع شیرینی،‌سالاد و ساندویچ هم برای مشتریان سرو می‌شود. اگر هنگام تابستان به این کافه سر بزنید می‌توانید میزهای روی تراس را که البته کمی گران‌تر هستند انتخاب کنید.

کافه پیکولو

مهم نیست چه نوع قهوه‌ای را ترجیح می‌دهید؛ کُلد برو یا دَم سرد، لاته، اسپرسو یا پور اُوِر (Pour Over). کافه پیکولو (Pikolo) در این زمینه تمام انتظارات شما را برآورده می‌کند. این کافه‌ی کوچک در حاشیه‌ی مک‌گیل گِتو (McGill Ghetto) دانه‌های قهوه را از برخی از بهترین روستری‌ها مانند فیل اَند سباستینَن در کلگری و هارت (Heart) در پورتلند تامین می‌کنند.

کافه پیکولو - مونترال

کافه فینکا

کافه فینکا (La Finca) یکی از بهترین کافه‌هایی است که می‌توانید قهوه‌های با کیفیت روستریِ مِلو پالِتا (De Mello Palheta) در تورنتو را میل کنید. در منوی این کافه غذاهای سبک هم به‌چشم می‌خورد؛ از پنیر گریل شده گرفته تا ساندویچ‌های باز.

کافه مای لیتل کاپ

کافه‌ی مای لیتل کاپ (My Little Cup) در حقیقت مشتق شده از یکی از کافه‌های بروکسل است که توسط دو برادر فرانسوی به نام لارنت (Laurent) و برتنارد لوکاس (Bertnard Lucas) اداره می‌شود. ورژن اصلی این کافه‌، یک اسپرسو بارِ منحصربه‌فرد در بلژیک است و راه‌اندازی آن رویای همیشگی برتنارد بود.

این جهانگرد در سال ۲۰۱۲ به یک روزنامه‌ی فرانسوی گفته بود که کافی‌شاپ‌های موج سوم را زمانی‌که در آمریکا به‌سر می‌برد کشف کرد. او می‌خواست این مفهوم کافی‌شاپ موج سوم را به اروپا هم برساند. شعبه‌ی متروی مک‌گیلِ این کافه در ژانویه‌ی ۲۰۱۶ در مونترال افتتاح شد.

کافه مای لیتل کاپ - مونترال

کافه تامی

این کافه‌ی قدیمی در مونترال، در یک ساختمان قدیمی با سقف‌های بلند و گچ‌بری‌های اصل و زیبا قرار گرفته است. قدمت این ساختمان به سال ۱۸۷۴ باز می‌گردد. این کافه که در کنار کلیسا هم قرار دارد به‌عنوان یکی از زیباترین کافه‌های شهر شهرت دارد. کافه تامی (Tommy) دارای دو شعبه است. قهوه‌های این کافه در دسته‌ی موج سوم نیستند و در گروه قهوه‌های سنتی ایتالیایی قرار می‌گیرند.

کافه هامبل لاین

کافه هامبل لایِن (Humble Lion) در محوطه‌ی دانشگاه مک‌گیل (McGill) قرار گرفته است. قهوه‌های این کافه از روستری شیکاگو (Chicago) گرفته می‌شود. کافه هامبِل لایِن یکی از کافه‌های محبوب این محله است. شعبه‌ی دیگر این کافه در نزدیکی دانشکده‌ی مک‌گیل قرار دارد.

کرو کالکتیو اند کافه

بسیاری از مردم تنها به دلیل منظره‌ی زیبای کافه کرو (Crew) به آن‌جا سر می‌زنند. این کافه در یک ساختمان تاریخی و باشکوه قرار گرفته است. این ساختمان قبلا یک بانک بوده است. به این کافه سر بزنید و در حالی‌که نوشیدنی‌های متنوع یا قهوه‌های خوشمزه‌ی سنت هنری را می‌نوشید از منظره لذت ببرید.

کافه کرو - مونترال

کافه تونل

گاهی اوقات ممکن است به کافه‌ای سر بزنید که چندان شناخته شده نیست. اما پس از رفتن به آن کافه متوجه می‌شوید که یکی از بهترین کافه‌های شهر را پیدا کرده‌اید. کافه تونل (Tunnel) یکی از کافه‌های موج سوم است و مردم را از کافی‌‌شاپ‌های زنجیره‌ای و متوسط به خود جذب می‌کنند. این کافه بین ایتون سنتر (Eaton Centre) و پلاس ویل ماری (Place Ville Marie) قرار گرفته است.

کافه لیوز

همانطور که از نام کافه لیوز (Café Leaves) پیدا است، این کافه مملو از گیاهان مختلف است. در این کافه نیازی نیست که نوشیدنی‌های رایج مانند ماچا لاته را سفارش دهید. این کافه شما را به قلمرو جذابی از نوشیدنی‌هایی مانند چغندر تند، پرتقال طلایی و زنجبیل یاقوتی دعوت می‌کند. یکی دیگر از شعبه‌های این کافه در مک‌گیل کالج (McGill College) قرار دارد.

کافه لیوز - مونترال

اسپرسو بار پیجن

اسپرسو بار پیجِن (Pigeon Espresso Bar) در سال ۲۰۱۶ افتتاح شد. نکته‌ی جالب درباره‌ی این کافه این است که آن‌ها قهوه‌های خود را بدترین قهوه‌ی جهان می‌نامند. البته با وجود دانه‌های قهوه‌ی استامپ‌تاون (Stumptown) که به‌صورت کُلد برو یا دَم سرد تهیه می‌شوند، به نظر می‌رسد این عبارت یک روانشانسی معکوس باشد. این کافه محل مناسبی برای دانشجویان دانشگاه کُنکوردیا به‌شمار می‌رود تا ساعتی را در کنار هم به استراحت و گفت‌وگو بپردازند.

کافه میریاد

آنتونی بِندا (Anthony Benda) با افتتاح کافه میریاد (Myriade) در سال ۲۰۰۸، حال‌وهوایی مدرن و مستقل به دنیای کافی‌شاپ و کافه در مونترال بخشید. او اکنون این کافه را فروخته است اما پیش از آن یک شعبه در کلاب موناکو (Club Monaco) و یک شعبه در پلاتو (Plareau) راه‌اندازی کرد.

کافه میریاد - مونترال

کافه سپتمبر سرف

فرهنگ موج‌سواری در ماه سپتامبر و به دلیل هیجان ناشی از طوفان‌هایی که در این فصل اتفاق می‌افتد به‌وجود آمد. یکی از کارهای جالبی که می‌توانید انجام دهید، شرکت در ورکشاپ‌های ساختِ تخته‌ی موج‌سواری کافه سِپتِمبِر سِرف (Café September Surf) است. این ورکشاپ‌ها توسط مدیران کافه آیزاک بِرمن (Isaac Berman)، راوی هاندا (Ravi Handa)، مری الیزابت لاجوا (Marie-Elizabeth Lajoie) و مایکل مارتین برگزار می‌شوند.

در این کافه انرژی بال (Energy Ball) یا توپک‌های انرژی، انواع تُست، ساندویچ‌های صبحانه، سالاد، کیک و ماست و گرانولا هم برای مشتریان سرو می‌شوند.

آیدان مک‌مورِی (Aidan McMurray) که پیش از این در کافه‌های کیتسونه (Kitsune) و میریاد (Myriade) کار می‌کرد، بخش تهیه و سرو قهوه در این کافه را مدیریت می‌کند. شعبه‌ی دوم کافه سِپتِمبر سِرف در پوینت سنت چارلز (Pointe-St-Charles) قرار دارد.

کافه سپتمبر سرف - مونترال

کافه بلوم

اگر می‌خواهید یک ناهار سالم و خوشمزه میل کنید و قهوه‌های با کیفیتی بنوشید، سری به کافه بلوم (Café Bloom) بزنید. قهوه‌های این کافه از کیتِل (Kittel) و فیل اند سباستین (Phil & Sebastian) در کلگری (Calgary) گرفته می‌شوند. اگر می‌خواهید یک غذای کامل میل کنید حتما فرنچ تست‌های این کافه را سفارش دهید.

کافه لیلی اند اویل

کافه لیلی اند اویل (Lili & Oil) این کافه‌ی کوچک و محبوب چندین دهه است که در مونترال فعالیت می‌کند. حتی پس از گذشت سال‌ها و تغییر مکان، هنوز از کیفیت این کافه کم نشده است.

کافه سنت هنری

کافه سنت هنری (Café Saint Henri) بهشتی برای دوستداران قهوه است. سنت هنری تنها یک کافه‌ی معمولی مانند دیگر کافه‌هایی که در خیابان‌ها می‌بینید، نیست. ژان فرانسوا لدوک (Jean-François Leduc's) در کافه‌ی خود ورکشاپ‌ها و جلسات تِستِ قهوه هم برگزار می‌کند.

کافه سنت هنری دارای چند شعبه‌ی دیگر در وردون (Verdun)، متروی میدان ویکتوریا، لاتین کوارتر (The Latin Quarter)، بازار ژان تالون (Jean Talon) و در نزدیکی جَری پارک (Jarry Park) است.

کافه استاندارد

کافه استاندارد (The standard) یکی از اولین کافه‌هایی است که در گروه کافه‌های موج چهارم قرار می‌گیرد. این کافه خود را از محدودیت‌های قهوه‌های سینگل اوریجین یا تک خاستگاه خلاص کرده است. استاندارد یک کافه‌ی شیک در وِستماونت (Westmount) است که می‌توانید برای صرف یک فنجان قهوه‌ی خوش‌طعم به آنجا سر بزنید.

یکی دیگر از شعبه‌های این کافه در فِرماونت (Fairmount) در مایل اِند (Mile End) و یکی دیگر در سنت ویاتور (St-Viateur) قرار دارند.

کافه استاندارد - مونترال

کافه ملک

این کافه یکی از معدود کافه‌های مانکلَند ویلِج (Monkland Village) است که می‌توانید یک فنجان قهوه‌ی با کیفیت در آن‌جا بنوشید. به‌علاوه، می‌توانید با انواع دونات و کیک‌ها و نان‌های خانگی از خود پذیرایی کنید. کافه ملک (Melk) دارای شعبه‌های مختلفی در استنلی (Stanley) و ساختمان کنگره (Palais des Congrès) است.

کافه کامپانلی

تونی کامپانِلی (Tony Campanelli) و سوفی هِبِرت (Sophie Hebert) زوجی هستند که این کافه‌ی محبوب و جدیدِ ایتالیایی را اداره می‌کنند. این کافه یک ساندویچ بار هم به‌شمار می‌رود. کافه کامپانِلی (Campanelli) در سنت هِنری (Saint Henry) قرار گرفته است.

کافه کامپانلی - مونترال

کافه دو مرکانتی

کافه دو مرکانتی (de' Mercanti) در محله‌ی نوتردام دو گراس (Notre-Dame-de-Grâce) قرار دارد. این کافه یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید در آن اسپرسوی ایتالیایی  با بیسکوئیت و کانولی میل کنید.

کلاب سوشال پی اس

کلاب سوشال پی اس (Club Social P.S) در نزدیکی پیتزافروشی الِنا (Elena) در سنت هنری (Saint Henry) قرار دارد. از ساعت ۱۰ صبح تا هنگام تعطیلی کافه می‌توانید قهوه‌های خوشمزه‌ای در این کافه میل کنید. قهوه‌ای که در کلاب سوشال پی اس برای شما سرو می‌شود، ‌از دو مِلو پالِتا تهیه می‌شود. از ساعت ۱۱ صبح به بعد می‌توانید پیتزا تالیو (pizza al taglio) هم سفارش دهید.

کلاب سوشال پی اس - مونترال

کافه استیشن دبلیو

موج سوم ممکن است کاملا وردون (Verdun) را فرا نگرفته باشد اما این به معنای این نیست که نمی‌توانید قهوه‌ی خوب و با کیفیت در این منطقه پیدا کنید. کافه استیشن دبلیو (Station W) قهوه‌های مشتریان را از روستری‌های کیتِل و برولوار (Le Brûloir) تهیه می‌کند. به‌علاوه، باریستاهای ماهر و باتجربه‌ای در این کافه کار می‌کنند. این کافه دارای یک شعبه‌ی دیگر هم در روزمونت (Rosemont) است.

اسپرسو بار یو اند کو

اسپرسو بارِ یو اند کو (Yo & Co Espresso Bar) به‌تازگی در محله‌ی ویل امار (Ville-Émard) در مونترال افتتاح شده است. این کافه قهوه‌ی موج سوم را به این محله آورده است. دانه‌های قهوه‌ی این اسپرسو بار از دو مِلو پالِتا (De Mello Palheta) و کیک‌ها و نان‌های آن از آروما (Arhoma) گرفته می‌شوند.

کافه یو اند کو - مونترال

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}