در هتل های سیدنی اقامت خود را به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل کنید

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1399/7/8
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

هتل‌های شهر سیدنی که رو به منظره‌ی خارق‌العاده‌ی شهر هستند، اقامتی خاطره‌انگیز را در این شهر محبوب استرالیایی برای شما فراهم خواهند کرد.

تور اروپا

جذابیت‌های سیدنی تنها به سواحل زیبا و ساختمان‌هایی با معماری‌های منحصربه‌فرد ختم نمی‌شود. در دهه‌های اخیر اقامتگاه‌های زیبا و لوکسی در سراسر شهر افتتاح شده‌اند که اقامتی فراموش‌نشدنی برای گردشگران رقم می‌زنند. بهترین هتل‌ها در سیدنی اغلب رو به مناظر شگفت‌انگیز این شهر هستند و با اقامت در آن‌ها می‌توانید خاطرات خوشی از سفر به سیدنی استرالیا برای خود بسازید. اگر قصد دارید نام هتل‌های سیدنی را بدانید و درباره امکانات آن اطلاعاتی کسب کنید، با ما همراه باشید.

هتل های سیدنی استرالیا

  • هتل مریتون سوئیتس کمپبل استریت
  • هتل کیوتی سیدنی
  • اقامتگاه‌ها و هتل استار گرند
  • ریجز سیدنی هاربور
  • مریتون سوییتس ورلد تاور
  • هتل شانگریلا
  • هتل مریتون سوییتس کنت استریت
  • سافیتل سیدنی دارلینگ هاربور
  • فور سیزنز هتل سیدنی
  • وایب هتل سیدنی دارلینگ هاربور

بهترین هتل های سیدنی

هتل مریتون سوئیتس کمپبل استریت

هتل مریتون سوئیتس کمپبل استریت (Hotel Meriton Suites Campbell Street) در مقابل سالن تئاتر پایتخت (Capital Theatre) در منطقه‌ی تجاری مرکزی سیدنی (Central Business District) واقع شده است. مهمانان می‌توانند از امکاناتی چون وای‌فای رایگان و لباسشویی استفاده کنند. اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون فلت و سیستم تهویه‌ی هوا هستند.

این هتل ۴۰ طبقه تنها ۱۵ دقیقه با بندر دارلینگ (Darling Harbour) و مرکز همایش‌های بین‌المللی سیدنی (ICC Sydney) فاصله دارد. بازار پَدی (Paddy’s Markets) و ایستگاه مرکزی هم در فاصله‌ی ۵ دقیقه‌ای از هتل قرار گرفته‌اند. در اطراف هتل رستوران‌ها و کافه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید غذاهای محلی سیدنی را از آن‌ها امتحان کنید.

کیفیت هتل های سیدنی

هتل کیو تی سیدنی

هتل کیو تی سیدنی (QT Sydney) تنها ۲ دقیقه با هاید پارک (Hyde Park) و خیابان پیت (Pitt Street Mall) فاصله دارد. این هتل دارای یک رستوران، بار، کافه و یک اسپا است. تمام اتاق‌های هتل به‌ زیبایی طراحی و چیده شده‌اند و مجهز به تلویزیون فلت، تخت‌خواب‌های لوکس و سرویس بهداشتی و حمام بزرگ هستند.

هتل کیو تی در منطقه‌ی تجاریِ مرکزی سیدنی واقع شده است و تنها ۱۵ دقیقه با اسکله‌ مدور سیدنی (Circular Quay) و باغ گیاه‌شناسی سلطنتی (Royal Botanic Gardens) فاصله دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید تفریحات شبانه‌ی زیادی را تجربه کنید؛ بارها و استیج‌های موسیقی زنده در فاصله‌ی ۵ دقیقه‌ای از هتل قرار دارند.

هتل کیو تی سیدنی

اقامتگاه‌ها و هتل استار گرند

اقامتگاه‌ها و هتل استار گرند (The Star Grand Hotel and Residences) امکاناتی لوکس برای مهمانان فراهم کرده است. این هتل در مجتمع تفریحی استار (The Star) در بندر دارلینگ قرار دارد. بیشتر اتاق‌های هتل رو به منظره‌ی زیبایی از شهر سیدنی هستند.

رستوران‌ها و بارهای مدرن و زیادی از جمله فلایینگ فیش (Flying Fish)، بلَک سوکیو (Black Sokyo) و موموفوکوم (Momofukum) با سرویس ۲۴ ساعته در این هتل قرار دارند که می‌توانید غذاهای متنوعی در آن‌ها امتحان کنید. اتاق‌های هتل دارای بالکن و آشپزخانه‌ی خصوصی هستند. پارکینگ، مرکز سلامت و تناسب اندام و استخر از دیگر امکانات هتل هستند.

هتل استار گرند - سیدنی

هتل ریجز سیدنی هاربور

هتل ریجِز سیدنی هاربور (Ridges Sydney Harbour) در بخش تاریخی راکس (Rocks) قرار دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید از شنا کردن در استخرهای روف‌تاپ با منظره‌ی زیبای خانه‌ اپرای سیدنی (Sydney Opera House) و پل بندرگاه سیدنی (Sydney Harbour Bridge) لذت ببرید. این هتل تنها ۳ دقیقه با اسکله‌ی مدور سیدنی و موزه‌ی هنرهای معاصر فاصله دارد. تمام اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون فلت، یخچال و میز کار هستند.

مهمانان می‌توانند از اسپا و تراس روف‌تاپ استفاده کنند. در قسمت بار و نشیمنِ لابی هم می‌توانند انواع نوشیدنی‌ها را سفارش دهند. صبحانه‌ی آ لا کارته (A La Carte) هر روز در تراس رستوان پلِی‌فِر (Playfair) سرو می‌شود.

هتل ریجز سیدنی هاربور

هتل مریتون سوئیتس ورلد تاور

این هتل در برج سیدنی یا ورلد تاور (World Tower)، بلندترین برج مسکونی سیدنی واقع شده است و از طبقه‌ی ۶۱ به بالا را به خود اختصاص می‌دهد. اتاق‌های لوکس هتل مریتون سوییتس ورلد تاور (Meriton Suites World Tower) دارای پنجره‌های بزرگی هستند که از سقف تا کف اتاق کشیده شده‌اند. این پنجره‌ها تصویری پانوراما و زیبا از منظره‌ی شهر به نمایش می‌گذارند. استخر، سونا، مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته و وای‌فای رایگان و نامحدود از دیگر امکانات این هتل هستند.

این هتل در قلب بخش تجاری مرکزی سیدنی واقع شده است و کمتر از ۱۰ دقیقه با هاید پارک، محله‌ی چینی‌ها و ساختمان کویین ویکتوریا (Queen Victoria) فاصله دارد. هر کدام از اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون فلت، آشپزخانه‌ی خصوصی و دی‌وی‌دی پلِیِر هستند.

هتل ورلد تاور - سیدنی

هتل شانگریلا

با اقامت در این هتل صبح‌ها چشمان خود را رو به منظره‌ی زیبای خانه‌ی اپرای سیدنی و پل بندرگاه یا بندر دارلینگ باز می‌کنید. اسپا، مرکز تناسب اندام و استخر از جمله امکاناتی هستند که می‌توانید در این هتل استفاده کنید.

هتل شانگریلا (Shangri-la) در بخش تاریخی راکس واقع شده است؛ جایی که اروپایی‌ها در سال ۱۷۸۸ برای اولین بار در آن ساکن شدند. این هتل تنها ۵ دقیقه با خانه‌ی اپرای سیدنی و موزه‌ی هنرهای معاصر فاصله دارد. تمام اتاق‌ها مجهز به وای‌فای رایگان و داکِ آی‌پاد (iPod dock) هستند. رستوران این هتل رو به منظره‌ی بندر سیدنی است و می‌توانید غذاهای متنوعی در آن میل کنید.

هتل شانگریلا - سیدنی

هتل مریتون سوئیتس کنت استریت

هتل مریتون سوییتس کِنت استریت (Meriton Suits Kent Street) در قلب بخش تجاریِ مرکزی سیدنی، اتاق‌های لوکس و مدرنی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. استخر، مرکز تناسب اندام و وای‌فای نامحدود و رایگان از جمله امکانات این هتل هستند. بیشتر اتاق‌های هتل منظره‌ی زیبایی از شهر سیدنی به نمایش می‌گذارند. هر کدام از اتاق‌ها دارای سیستم تهویه‌ی هوا، تلویزیون فلت و آشپزخانه هستند. این هتل در مقابل مرکز خرید وُرلد اسکوئر (World Square) قرار گرفته است و تنها ۱۰ دقیقه با ساختمان کویین ویکتوریا و بندر دارلینگ فاصله دارد.

هتل مریتون سوئیتس کنت استریت

سوفیتل سیدنی دارلینگ هاربور

اتاق‌های هتل سوفیتِل سیدنی دارلینگ هاربور (Sofitel Sydney Darling Harbour) رو به منظره‌ی زیبای شهر سیدنی هستند. استخر بی‌نهایت روف‌تاپ و مرکز مدرن تناسب اندام از جمله امکانات این هتل هستند. این هتل تنها یک دقیقه با مرکز همایش‌های بین‌المللی سیدنی فاصله دارد. اسکله‌ی مدور سیدنی، خانه‌ی اپرا و پل بندرگاه در فاصله‌ی ۳/۸ کیلومتری هتل قرار گرفته‌اند. اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون هوشمند LED و وای‌فای رایگان هستند. در بار و رستوران مدرن هتل می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای مختلف را امتحان کنید.

هتل سوفیتل دارلینگ هاربور - سیدنی

هتل چهار فصل سیدنی

هتل چهار فصل سیدنی (Four Seasons Hotel Sydney) با منظره‌ای رو به محله‌ی تاریخی راکس امکانات زیادی را برای مهمانان فراهم می‌کند. وای‌فای رایگان، بار، رستوران، مرکز تناسب اندام و استخر ازجمله امکانات این هتل هستند. هر کدام از اتاق‌ها منظره‌ی پانورامایی از خانه‌ی اپرای سیدنی و اسکله‌ی مدور به نمایش می‌گذارند.

اتاق‌های هتل به‌زیبایی طراحی و چیده شده‌اند و امکانات مدرن ازجمله تلویزیون LCD، روفرشی و لوازم بهداشتی کریستین لاکروآ (Christian Lacroix) هستند. رستوران مود کیچن اند بار (Mode Kitchen & Bar) انواع غذاهای استرالیایی را با بهترین کیفیت برای شما سرو می‌کند.

هتل چهار فصل سیدنی

وایب هتل سیدنی دارلینگ هاربور

وایب هتل سیدنی دارلینگ هاربور (Vibe Hotel Sydney Darling Harbour) دارای امکاناتی از جمله رستوران، استخر فضای باز، مرکز تناسب اندام و بار است. خدمات و روم سرویس ۲۴ ساعته به همراه وای‌فای رایگان اقامت در این هتل را برای مهمانان بسیار آسان‌تر می‌سازد. جاذبه‌های گردشگری مانند گالری هنری نیو ساوت ولز (Art Gallery of New South Wales) در فاصله‌ی ۲/۳ کیلومتری این هتل قرار دارند.

هر کدام از اتاق‌ها مجهز به میز کار، تلویزیون فلت، سیستم تهویه‌ی هوا و سرویس بهداشتی خصوصی هستند. مرکز همایش‌های بین‌المللی سیدنی در فاصله‌ی ۱/۵ کیلومتری و موزه‌ی ملی دریایی شهر در فاصله‌ی ۱/۸ کیلومتری این هتل قرار دارند.

وایب هتل سیدنی دارلینگ هاربور

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}