8 جاذبه برتر گردشگری اینترلاکن

کیمیا خسروی
  • کیمیا خسروی
  • 1395/10/4
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اینترلاکن منطقه‌ای فوق‌العاده برای لذت بردن از زیبایی‌های مرکز سوئیس و مناظر بی‌نظیر در کنار استراحت در اقامتگاه‌های شیک ساحلی است. به وسیله قایق‌سواری بر روی دریاچه‌های برینز و تون و یا قطار و فونیکولار می‌توان از زیبایی‌های منطقه که با قلل زیبا احاطه شده است لذت برد.

تور اروپا

اینترلاکن یکی از قدیمی‌ترین، معروف‌ترین و خوش‌نام‌ترین تفرجگاه سوئیس می‌باشد. اولین توریست‌ها در قرن هفدهم وارد منطقه شدند و با توسعه حمل و نقل و اضافه شدن خط راه‌آهن و قایق، اینترلاکن به بزرگ‌ترین مرکز جذب توریست برنیز اوبرلند (Bernese Oberland) تبدیل شد. در کنار مسیرهای متعدد پیاده‌روی و کوهنوردی، تعداد زیادی ورزش در انتظار ورزشکاران فعال می‌باشد. ورزش‌هایی نظیر ماهیگیری، موج سواری، پاراسل، اسب سواری و تنیس در اینترلاکن برای گردشگران و مسافران تور سوئیس مهیا است.

1. هوهِوِگ | Höheweg

فضایی 14 هکتاری که به صومعه آگوستینی تعلق دارد، در سال 1860میلادی توسط گروهی مشتمل بر 37 هتل‌دار و سرمایه‌گذار خصوصی به‌عنوان فضایی باز برای روستا بنا شد. در طول هوهوگ خیابان با شکوهی مابین راه‌آهن شرق و غرب قرار دارد که چشم‌انداز زیبایی مملو از هتل و گل‌های زیبا در یونگفراو (Jungfrau) به وجود آورده است. در امتداد آن کورسال (Kursaal) با تئاتر و کافه‌ها و باغ‌های گل زیبا در کنار تعداد زیادی هتل مانند هتل 150 ساله «ویکتوریا یونگفراو» قرار دارد. در کنار هتل اینترلاکن، باغ کوچک زیبایی دیده می‌شود که اولین باغ ژاپنی سوئیس می‌باشد. باغی آرامش بخش با گل‌های فراوان و آب‌نماهای زیبا!

جاذبه های گردشگری اینترلاکن سوئیس

2. هاردر | Harder

در آن سوی پل و در بالای رودخانه «Aare» پارک آلپی حیات‌وحشی هاردر قرار دارد که در آن می‌توانید موش خرما و بز کوهی ببینید. در این منطقه نیز می‌توان با استفاده از فانیکولار تا ارتفاع 1322 صعود کرد و در رستورانی با معماری الهام گرفته از هنر نو از چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای منطقه یونگفراو، اینترلاکن و دریاچه لذت برد. در بازگشت می‌توانید مسیر جنگلی را انتخاب کنید و از چشم‌انداز «هاردرمانلی» (Hardermannli) در ارتفاع 1116 دیدن کرد.

جاذبه های گردشگری اینترلاکن سوئیس

3. رشته کوه اسکنیج پات | Schynige Platte

بعد از پنج دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه راه‌آهن اینترلاکن به ویلدرسویل (Wilderswil) می‌رسید که در آن قطارهایی وجود دارند که بازدیدکنندگان را به اسکنیج پات که از سال 1893 افتتاح شده است، می‌رساند. در بالای کوه و در کنار هتل کالم (Kulm) و باغ آلپی زیبایی با 600 گونه گیاه قرار دارد و یکی از بهترین چشم‌اندازهای پانورامای آلپ که شامل قلل مانک (Mönch)، آیگر (Eiger) و یونگفراو و دریاچه‌ی تون می‌شود در انتظار شماست.

جاذبه های گردشگری اینترلاکن سوئیس

4. آنترسین | Unterseen

خیابان مارکت گاسِی (Marktgasse) که از اداره پست اینترلاکن به سمت شمال غربی امتداد دارد، به اونترسن در پای کوه هاردر منتهی می‌شود. این دهکده یکی از چندین دهکده اینترلاکن می‌باشد. در این دهکده 1471 کلیسا و یک برج با معماری گوتیک وجود دارد. در این منطقه آلاچیق‌های چوبی زیبایی می‌بینید که انتظار دیدن آن‌ها را در دهکده‌های کوچک کوهستانی دارید، نه در تفرجگاه شلوغی مانند اینترلاکن! در باغ‌های سرسبز منطقه حیوانات اهلی که در چمنزار مشغول چرا هستند به چشم می‌آیند. رستوران کوچکی در «استادهاوس‌پلاتز» (Stadthausplatz) غذاهای بومی سوئیسی را برای شما سرو می‌کند.

جاذبه های گردشگری اینترلاکن سوئیس

5. دریاچه تون | Lake Thun

در قسمت غربی اینترلاکن دریاچه تون که دریاچه‌ای باریک، طولانی و احاطه شده با درختان است قرار دارد. بهترین راه بازدید از دریاچه استفاده از قایق‌های کروز یا استفاده از قایق‌های پدالی در تابستان می‌باشد. در غربی‌ترین قسمت دریاچه می‌توانید در روستای قرون وسطایی و قلعه ساحلی با چشم‌انداز زیبایی از دریاچه توقف کنید. این قلعه در سال 1191 بنا و در سال 1492 توسعه و امروزه تبدیل به موزه جنگ‌افزار، ارتش، فرش، مبلمان و صنایع دستی متعلق به زمان ما قبل تاریخ و رومی‌ها شده است. ساحل این دریاچه مملو از قلعه و کلیسا می‌باشد.

جاذبه های گردشگری اینترلاکن

6. دریاچه برینز | Lake Brienz

در قسمت شرقی اینترلاکن دریاچه برینز که نشات گرفته از یکی از شاخه‌های باریک رودخانه «Aare» می‌باشد قرار دارد. دریاچه مابین کوه‌های برنزر گرت (Brienzer Grat) و فولهور (Faulhorn) قرار دارد و ارتفاع آن 7 متر بیشتر از دریاچه تون می‌باشد و مانند تون بهترین روش بازدید از دریاچه استفاده از یکی از پنج قایقی است که اینترلاکن را به روستاهای با ساحلی مملو از درخت متصل می‌کند. یکی از بهترین قایق‌ها لاچبرگ (Lötschberg) می‌باشد که در سال 1914 ساخته شده است. در قایق‌های دیگر غذاهای محلی سوئیسی سرو می‌شود.

جاذبه های گردشگری اینترلاکن

7. آبشار و غار سنت بیوتاس | St. Beatus Cave and Waterfalls

مسیر دسترسی به آبشار و غار سنت بیوتاس، بیش از یک کیلومتر پیاده‌روی دارد که از میان راهروها و گذرگاه‌های این غارها عبور می‌کند. افسانه‌ها می‌گویند زمانی‌که یک اژدها توسط راهبی به نام بیوتاس تسخیر شده بود، به اینجا پناه آورد. اما واقعیت این است که زمین‌شناسی، افسانه نیست و همه‌ی این عجایب به دلایل علمی شکل گرفته است. شما می‌توانید در بازدید از این غار در میان دریاچه‌های شفاف آینه‌ای، استالاکتیت‌ها، استالاگمیت‌ها و همچنین آبشارهای زیرزمینی قدم بزنید و البته در طول مسیر یک راهنما نیز همراه شما خواهد بود. سرتاسر این منطقه بسیار زیباست و تماشای آبشارهای زیادی که به صورت پلکانی از تپه‌ها پایین می‌ریزند، فوق‌العاده جذاب خواهد بود. شما از اینترلاکن می‌توانید با اتوبوس (حدود 10 دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه اتوبوس خواهید داشت) به این جاذبه بیایید ولی اگر پیمودن شیب‌های تند دریاچه تا غار برای شما راحت است، این غارها از ایستگاه غرب اینترلاکن نیز قابل دسترسی هستند.

 آبشار و غار سنت بیوتاس

8. معبد و قلعه اینترلاکن | Interlaken Monastry and Castle

تاریخچه معبد اینترلاکن که پیش‌تر متعلق به آگوستین بود به قرن 12 باز می‌گردد. در این منطقه می‌توانید برج ناقوس متعلق به قرن 14 را همراه با ایوان با معماری گوتیک و بقایای کلیسایی که به سال 1452 تعلق دارد در کنار هم ببینید. در این معبد طراحی متنوع پنجره‌های کلیسا قابل توجه است. پیش از آنکه در قرن 16 این املاک به دولت تعلق بگیرد، معبد محل اقامت مهمی برای زائرینی که برای زیارت محل زندگی Saint Beatus در غار بالاتر از دریاچه می‌آمدند محسوب می‌شد. این غار محل توقف زائرین در مسیر Saint James که در سوئیس به Jakobsweg معروف است و به Santiago de Compostela در اسپانیا می‌رسد، می‌باشد.

جاذبه های گردشگری اینترلاکن سوئیس

کیمیا خسروی کیمیا خسروی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}