آشنایی با کشور ایتالیا

تیم ایوار
  • تیم ایوار
  • 1395/5/25
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

کشور ایتالیا در مرکز دریای مدیترانه گسترده شده و یک تکه از خاک خود را در سوئیس جا گذاشته است که «کامپیونه دیتالیا» نامیده می‌شود؛ همچنین دو جزیره «ساردنی» و «سیسیل» در دریای مدیترانه کامل کننده ایتالیا هستند. دو کشور مستقل بسیار کوچک به نام‌های «واتیکان» و «سن مارینو» نیز در درون خاک کشور چکمه‌ پوش اروپا قرار گرفته‌اند.

تور اروپا

لیست تور‌هایی که ایتالیا یکی از مقاصد آن‌هاست

ایتالیا آب‌ و هوای معتدل فصلی دارد و هوای مناطق ساحلی آن با شرایط هوایی کوهستان‌های داخلی‌اش تفاوت بسیاری دارد. از حدود ۶۰ میلیون جمعیت ایتالیا، بالغ بر ۹۱ درصد مسیحی کاتولیک هستند و تنوع رسوم و لهجه‌ در هر گوشه از ایتالیا به آسانی قابل تشخیص است که حالتی نیمه‌رسمی و گاه محلی به این کشور داده‌اند؛ شاید به خاطر همین تنوع منطقه‌ای ‌باشد که ایتالیا تبدیل به یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری تور اروپا شده ‌است. از جمله دیگر عواملی که در پیشرفت صنعت توریسم در این کشور زیبا نقش داشته‌اند می‌توان به نزدیکی ایتالیا به کشورهای صنعتی مرکز و غرب اروپا، وجود وسایل ارتباطی سریع و اقتصادی با دیگر قاره‌ها و سطح عالی امکانات پذیرش توریست -که کمتر کشوری از آن برخوردار می‌باشد- اشاره نمود.                                                                                                                                                                                                                                       

دیدنی‌ های کشور ایتالیا

ایتالیایی‌ها در جنوب اروپا شانه به شانه‌ی یونانی‌ها به فرهنگ‌آفرینی مشغول بوده و کشوری منحصر به فرد برپا کرده‌اند. تماس‌ و تبادلاتی که آن‌ها در طول تاریخ با اقوام مختلف از جمله فنیقی‌ها، کارتاژها و اعراب داشته‌اند باعث گردیده‌ تا این کشور به‌ طور فوق‌العاده‌ای غنی از آثار معماری و هنری باشد و نشانه‌های این ملل مختلف در فرهنگ محلی و همچنین آثار ساخته‌ی دست بشر ایتالیا جلوه‌گر شود. همین نشانه‌های باقی‌مانده از گذشته بعلاوه‌ی تنوع فوق‌العاده‌ی طبیعی است که شبه‌جزیره ایتالیا را تبدیل به یکی از توریستی‌ترین کشورهای جهان کرده است.

کشور ایتالیا در سال ۲۰۱۵ پذیرای ۵۰.۷ میلیون گردشگر بود و توانست عنوان پنجمین کشور گردشگری دنیا را از آن خود کند اما در تعداد آثار ثبت شده یونسکو با ۵۱ اثر، همچنان در رتبه نخست یونسکو جای دارد و کشور‌هایی مانند فرانسه، چین و هند با تمام جاذبه‌های گردشگری خود، هنوز نتوانسته‌اند این جایگاه را از ایتالیا بگیرند.کلسئوم

پایتخت مد جهان

هر اسم ایتالیایی پتانسیل این را دارد که یک مارک معروف در دنیای مد باشد! بدون شک ایتالیا پایتخت مد دنیا است و شهر میلان در کنار شهر‌هایی مانند پاریس، لندن، توکیو و نیویورک به عنوان یکی از پایتخت‌های مد در جهان معرفی شده است. در میلان سالانه دو فستیوال مد در فوریه و سپتامبر برگزار می‌شود و گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به ایتالیا می‌کشاند. جورجیو آرمانی (Giorgio Armani)، ورساچه (Versace)، بولگاری (Bulgari)، دولچی اند گابانا (Dolce & Gabbana) و گوچی (Gucci) فقط نام اندکی از برند‌های معروف ایتالیایی هستند که در بازار‌های خرید ایتالیا می‌درخشد. این بازار‌های خرید به میلان منحصر نمی‌شوند و شهر رم نیز دارای مراکز خرید متنوعی است. اگر خرید در سفر جزو علایق شما است بی‌شک باید تور ایتالیا را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهید.مرکز خرید میلان

ایتالیا را از نو بشناسید

رم، ونیز، فلورانس، میلان و بسیاری شهرهای دیگر از جمله مقاصدی هستند که برنامه هر توریستی را در بازدید از شبه‌جزیره ایتالیا تشکیل می‌دهند. نام چند جاذبه‌ی گردشگری ایتالیا نظیر برج پیزا، کولوسئوم، پانتئون، فواره‌ی تروی، واتیکان و کلیسای سانتا ماریا کافی است تا هر گردشگری را از هر گوشه‌ی جهان به ایتالیا بکشاند اما در کنار این شهرهای بزرگ و معروف، میراث‌های فرهنگی و پنهانی هم در شهرهایی کوچک‌تر وجود دارند که به اندازه همان شهرها دارای جذابیت‌ هستند. شناخت ایتالیا با بازدید از شهرهای معروف و موزه‌ها و میادین آن کافی نیست، بلکه برای دستیابی به این هدف، باید دنیای رنگارنگ ایتالیای کوچکی را که غنی از زیبایی‌های طبیعی و هنری است و صدها مرکز شهری کوچک و متوسط -که برخی از آن‌ها پایتخت‌های باستانی با آثاری اصیل و بی‌نظیر می‌باشند- را در نوردید. برای تکمیل این شناخت البته باید نوشیدنی‌ها، دسر‌ها و غذا‌های ایتالیایی را هم تجربه کرد. همان‌طور که هر کشوری میراث خاص خود را دارد، ایتالیا هم با غذاهای دلچسب و لذیذ خود به استقبال گردشگران می‌آید. ریزوتو (برنج پخته‌شده در ماهیتابه)، آرانچینی (توپ‌های برنج با سس گوجه، تخم‌مرغ و پنیر سرخ‌شده)، پولنتا (ذرت زرد که با آب مرغ یا گوشت پخته‌شده و بیشتر حالت سوپ دارد)، جلاتو (ژلاتو - بستنی ایتالیایی که برای تمام فصول است) و تیرامیسو (کیک ایتالیایی که با قهوه درست می‌شود) از تجربیاتی است که شما فقط در ایتالیا کسب خواهید کرد.

کافه ایتالیایی

تیم ایوار تیم ایوار
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}