برترین رستوران های کوالالامپور را بشناسید

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/7/24
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شهر جذاب و مدرن کوالالامپور جدای از دیدنی‌های متنوعی که برای گردشگران دارد، برای شکم گردها نیز مقصدی جالب توجه و تکرار نشدنی خواهد بود. در کاوش بین بهترین رستوران‌های شهر با ما همراه شوید.

تور اروپا

تأثیرات چینی و هندی جدای از ویژگی‌های مالایی، کوالالامپور را تبدیل به یکی از غافلگیرکننده‌ترین مقاصد تجربه غذا کرده‌اند. این شهر نیز مانند سایر شهرهای بزرگ آسیایی تنوع غذاخوری زیادی داشته که از غرفه‌های غذای خیابانی تا رستوران‌های لوکس و مجلل متغیر هستند. در این مقاله به شما ۱۰ رستوران برتر کوالالامپور مالزی را معرفی می‌کنیم.

۱. رستوران آ کونگ

رستوران «آ کونگ» (Ah Koong) طی سال‌ها به یک رستوران معروف تبدیل شده که بیشتر به خاطر نودل‌های کوفته ماهی‌اش شهرت دارد. اینجا در سال ۱۹۸۷ افتتاح شد و فضای داخلی‌اش به اندازه غذاهای داخل منو بدون تظاهر و جذاب است. برای سفارش دادن باید قبل از پیدا کردن میز جلوی پیشخوان رفته و غذای خود را انتخاب کنید. مشتریان می‌توانند غذاهای خود را بسته به ذائقه تغییر دهند اما اکثراً به سوپ نودل با کوفته ماهی در کنار کیک ماهی سرخ شده روی می‌آورند.

رستوران های برتر کوالالامپور

۲. بیجان

«بیجان» (Bijan) به خاطر تعبیری که از غذاهای سنتی مالایی کرده شهرت داشته و نام خود را از کلمه‌ای بومی به معنی کنجد می‌گیرد. منوی این رستوران بر پایه نوآوری‌هایی از دستور پخت‌های خانوادگی بوده که نسل به نسل منتقل شده‌اند. طراحی داخلی ترکیبی از سنت و مدرنیته را منعکس می‌کند و صندلی‌هایی در داخل و تراس برای مهمانان در نظر گرفته شده‌‌اند.

رستوران های برتر کوالالامپور

۳. کافه کافه

«کافه کافه» (Café Café) افسونی اروپایی را به گوشه‌ای کوچک از شهر آورده است. فضای داخلی بسیار راحت و رمانتیک بوده و موسیقی فرانسوی، دیواره‌های پنلی، لوسترهای درخشان و میزهایی با نور شمع در آن خودنمایی می‌کنند. منو ترکیبی از غذاهای فرانسوی و غذاهای ایتالیایی را به شما پیشنهاد می‌کند که تعادلی خیره کننده بین سنت و مدرنیته را به نمایش می‌گذارند. یک متخصص در رستوران شما را برای انتخاب نوشیدنی مناسب همراه با غذایتان کمک می‌کند تا بتوانید بهترین گزینه از فهرست نوشیدنی‌های عالی اینجا را تجربه کنید.

رستوران های برتر کوالالامپور

۴. سیلانترو

«سیلانترو» (Cilantro) یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های با کیفیت شهر کوالالامپور به شمار رفته و منویی با غذاهای فرانسوی و ژاپنی را به شما پیشنهاد می‌کند. این رستوران که در هتل «میکاسا آل سوئیت» (Micasa All Suite) واقع شده، طراحی داخلی شیکی با تن رنگی کرم و بژ دارد. تمام غذاها با یک نان تازه به همراه کره ترافل افسانه‌ای رستوران ارائه می‌شوند. منوی «دِگوستسیون» (Dégustation) را به تمام کسانی که برای اولین بار به اینجا می‌آیند پیشنهاد می‌کنیم که از ۹ قسمت تشکیل شده و نمونه‌ای از بهترین غذاهای رستوران را در بر می‌گیرد.

رستوران های برتر کوالالامپور

۵. داینینگ این د دارک

همان طور که از نام رستوران مشخص است، در «داینینگ این د دارک» (Dining In The Dark KL) می‌توانید از منوی چند قسمتی خود که به صورت غافلگیرانه انتخاب می‌شود، در فضایی کاملاً تاریک لذت ببرید. این ایده که فضای غذاخوری کاملاً تاریک باشد، باعث تقویت شدن حواس دیگر شده و به مهمانان اجازه می‌دهد تا تمام تمرکز خود را روی طعم هر غذا بگذارند. منوی کلاسیک شامل چهار قسمت شده که شامل گزینه گیاهی هم می‌شود. اگر چه مهمانان نمی‌دانند که مشغول خوردن چه غذایی هستند، اما می‌توانند در پایان نگاهی به منو انداخته و تجربه خود را بهتر درک کنند. کارکنان رستوران همگی متخصصین تاریکی بوده و می‌توانند بدون نیاز به قوه بینایی و به کمک سایر حواس خود به مهمانان خدمات رسانی کنند.

رستوران های برتر کوالالامپور

۶. رستوران ال سردو

رستوران «ال سردو» (El Cerdo) در طبخ غذاهای گوشتی مهارت داشته و منویی گلچین شده با الهام از غذاهای اروپایی، مکزیکی و کارائیب را برای مهمانان در نظر گرفته است. ناکِل‌های ترد آلمانی غذای ویژه رستوران هستند که با گیاهان معطر و سیر طعم دار می‌شوند. این غذا را به همراه کوفته‌های سیب زمینی و موس سیب ارائه می‌کنند. فضای داخلی رستوران به طرز زیبایی تزئین شده و آثار هنری بامزه‌ای در قسمت‌های مختلف آن خودنمایی می‌کنند.

رستوران های برتر کوالالامپور

۷. اناک

رستوران «اناک» (Enak) رویکرد جالبی به غذای سنتی مالزی را در محیطی مجلل و پذیرا به مهمانان ارائه می‌کند. فضای داخلی رنگ‌ قرمز درخشان را با چوب ترکیب کرده و می‌توانید جدای از میز، روی کوسن‌های زمین هم بنشینید. این رویکرد تازه و مدرن به غذاهای سنتی مانند «گادو گادو» (Gado Gado) بسیار جذاب خواهد بود. منوی وسوسه کننده دسر برای پایان بندی ایده آل هر غذا بسیار مناسب بوده و در آن شیرینی‌های سنتی مالزی را خواهید دید.

رستوران های برتر کوالالامپور

۸. مای ان مایکس اسپایسی کورنر

«مای ان مایکس اسپایسی کورنر» (May N Mikes Spicy Corner) یک رستوران کوچک و بی حاشیه است که غذاهای خانگی مالایی درست می‌کند. میزهای ساده با رومیزی‌های چهارخانه کاملاً بی‌آلایش بوده و تأکید اینجا بیشتر بر روی کیفیت غذا گذاشته شده تا دکوری جذاب. غذاهای ویژه شامل «پوتوی ماهی» (Fish Putthu) بوده که از ماهی خوابانده شده در شیره نارگیل، زیره سبز و زردچوبه و ادویه‌های دیگر تهیه می‌شود. مرغ تند هم یکی دیگر از غذاهای محبوب این رستوران است.

رستوران های برتر کوالالامپور

۹. سونکت

رستوران «سونکت» (Songket) بسیار افسونگر ولی با قیمتی مناسب است. در اینجا می‌توانید غذاهای سنتی مالزی را امتحان کنید. دکور رستوران معمولی بوده و تزئیناتی از پارچه‌های دست بافت را در آن می‌بینید که نام اینجا هم از همان گرفته شده است. منو شامل غذاهای معمول و رایج می‌شود و اکثر آن‌ها شامل ماهی، گوشت گوساله، مرغ و گزینه‌های گیاهی هستند. در اینجا برای گسترش فرهنگ مالایی اجراهایی از موسیقی و آواز سنتی کشور برگزار می‌شود.

رستوران های برتر کوالالامپور

۱۰. رستوران ۳۹

در رستوران ۳۹ نماهایی خیره کننده از برج‌های دوقلوی «پتروناس» (Petronas) را خواهید دید. تجربه غذاخوری منحصر به فرد این رستوران را نباید به هیچ عنوان از دست داد. نام اینجا را از موقعیت آن در طبقه ۳۹ ساختمانی که در آن واقع شده گرفته‌اند. فضای داخلی بی‌نقص این رستوران صندلی‌هایی در داخل یا بام را به مهمانان پیشنهاد می‌کند. در منو هیچ نوشیدنی الکلی دیده نمی‌شود و تنها می‌توانید از نوشیدنی‌های طبیعی و سالمی شامل لیمو ترش، نعنا، ریحان، لیمو شیرین و غیره لذت ببرید.

رستوران های برتر کوالالامپور

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}