تای ایرویز، ایرلاین ملی کشور تایلند

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/9/6
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

تای ایرویز ایرلاین ملی کشور تایلند و یکی از اعضای بنیان‌گذار اتحادیه ایرلاین‌های ستاره است. این ایرلاین که اغلب به صورت نمادین THAI نیز نوشته می‌شود، پروازهایی به ۷۸ مقصد در ۳۵ کشور جهان را اجرا کرده و در سال ۲۰۱۲ بخش پروازهای داخلی خود را نیز به بهره برداری رساند.

تور اروپا

خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت

تای ایرویز زمانی دو پرواز از طولانی‌ترین مسیرهای بدون توقف جهان را که بین بانکوک و آمریکا بود اجرا می‌کرد. متأسفانه این مسیرها در سال ۲۰۱۲ به خاطر فشارهای صنعت معلق شدند. این ایرلاین که از نوآوری ترسی ندارد، اولین ایرلاین آسیا-پسیفیک بود که با فرودگاه هیثرو لندن همکاری کرد. امروزه تای ایرویز یکی از بزرگ‌ترین ایرلاین‌های APAC است که در حال حاضر در اروپا فعالیت می‌کند. ایرلاین ملی تایلند سیاست یونیفرم متغیر و متنوعی دارد. مهمانداران روی زمین کت‌های ارغوانی به تن دارند و در حین کار در پرواز لباسشان را به رنگی دیگر تغییر می‌دهند: مهمانداران زن لباس‌های سنتی تایلندی پوشیده و مردان کت‌هایی متفاوت به تن می‌کنند. آن‌ها قبل از فرود آمدن هواپیما دوباره به حالت اولیه قبل از پرواز برمی‌گردند.

هواپیمایی تای ایرویز

چرا با تای ایرویز پرواز کنیم؟

چک این آنلاین از ۲۴ ساعت تا ۲ ساعت قبل از پرواز فعال شده و حتی امکان چک این موبایلی از طریق سایت مخصوص موبایل نیز وجود دارد. این سرویس تنها در پروازهای داخلی از مبدأ بانکوک، چیانگ‌مای و پوکت قابل دسترس بوده و باید از موبایلی که در تایلند رجیستر شده استفاده کنید. البته می‌توانید به همان شیوه سنتی رایج داخل فرودگاه نیز این کار را انجام دهید.

فاصله بین صندلی‌ها در هواپیما‌های تای ایرویز، بین ۷۹ تا ۸۶ سانتی متر بوده که به مسافران امکان می‌دهد تا فضای کافی برای دراز کردن پایشان را داشته باشند. این میزان برای مسافران بیزنس کلاس متفاوت خواهد بود. این مسافران فضایی به اندازه ۹۴ تا ۹۶/۵ سانتی‌متر را در هواپیما‌های ایرباس A300-600 در اختیار دارند که در بوئینگ 777-300ER به ۲۲۱ سانتی متر نیز می‌رسد. این فاصله برای مسافران فرست کلاس از ۱۹۳ سانتی متر شروع شده و تا ۲۱۶ سانتی‌ متر نیز بالاتر می‌رود. صندلی‌ها در چک این تعیین می‌شوند.

هواپیمایی تای ایرویز

مهمان‌نوازی تایلندی‌ها قطعاً تا داخل پرواز هم ادامه خواهد داشت. مسافران فرست کلاس با یک نوشیدنی فوق‌العاده خوشامد گویی می‌شوند و غذاهایی لذیذ و بینظیر بسته به زمانی که خود مسافر مشخص می‌کند ارائه خواهد شد. مسافران بیزنس کلاس نیز از غذاهایی عالی بهره‌مند می‌شوند که به شیوه رستورانی در بشقاب‌های چینی و لیوان‌های کریستالی سرو می‌گردند. مسافران اکونومی هم با یک غذای لذیذ که می‌تواند غربی یا آسیایی باشد پذیرایی می‌شوند. تای ایرویز ادعا می‌کند که غذاهای کلاس اکونومی آن می‌توانند به سادگی از غذاهای بیزنس کلاس بسیاری از ایرلاین‌های دیگر پیشی بگیرند.

تای ایرویز برای رزرو پروازها هزینه‌ای در نظر نمی‌گیرد و نسبتاً ایرلاین وقت شناسی محسوب می‌شود. در سال ۲۰۱۳ حدود ۸۷٪ پروازهای آن به موقع بلند شدند و ۸۰٪ پروازهای ورودی در زمان مقرر فرود آمدند.

هواپیمایی تای ایرویز

بار مجاز تای ایرویز

محدودیت بار چمدان‌هایی که تحویل داده می‌شوند بستگی به مسیر و کلاس پروازی‌ دارند. بیزنس کلاس تای ایرویز که رویال سیلک نام دارد، به مسافران امکان تحویل چمدانی به وزن ۳۰ کیلوگرم را که می‌تواند تقسیم به چند چمدان و کیف شود را می‌دهد. مسافران اکونومی هم می‌توانند یک چمدان ۲۰ کیلویی با خود بیاورند که اگر نوزاد به همراه داشته باشند ۱۰ کیلوگرم دیگر به آن اضافه می‌شود. اعضای طلایی ROP و اتحادیه ستاره می‌توانند ۲۰ کیلوگرم دیگر نیز به این میزان بیفزایند. برای مسافرانی که از این محدوده فراتر بار داشته باشند هزینه‌ای اضافه در نظر گرفته خواهد شد.

هواپیمایی تای ایرویز

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}