با ایرلاین دلتا و میزان بار مجاز آن آشنا شوید

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/9/11
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

ایرلاین دلتا که دفتر مرکزی آن در ایالت جورجیای آمریکا واقع شده است، از اعضای بنیان گذار اتحادیه‌ی «اسکای تیم» به شمار می‌رود. این ایرلاین که از بزرگ‌ترین اجرا کننده‌های سفرهای هوایی محسوب می‌شود، روزانه با تمام زیرشاخه‌هایش ۵۰۰۰ پرواز دارد.

تور اروپا

خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت

ایرلاین دلتا در سال ۱۹۲۴ تأسیس شده و از شرکت کوچک در آغاز، امروزه به یکی از بزرگ‌ترین ایرلاین‌های آمریکای شمالی بدل گشته است. این شرکت اکنون یکی از معدود ایرلاین‌هایی به شمار می‌آید که به تمام شش قاره‌ی مسکونی جهان پرواز دارد. اپلیکیشن مخصوص این شرکت، سفرهای هوایی را بسیار ساده‌تر کرده و امکان چک-این و نمایش زمان‌های پرواز تا ایده‌های بامزه برای زمانی که به مقصد رسیدید را برای شما فراهم نموده است.

چرا با ایرلاین دلتا پرواز کنیم؟

از ۲۴ ساعت قبل از پرواز می‌توانید به صورت آنلاین از منزل چک-این کنید. پس از انجام این کار، باید کارت پرواز خود را پرینت بگیرید. ولی در برخی فرودگاه‌های مشخص می‌توانید تنها با داشتن نسخه الکترونیکی آن در گوشی نیز عبور کنید. اپلیکیشن «Fly Delta» روند چک-این شما را در پروازها بسیار آسان‌تر می‌کند. کافی است آن را دانلود کرده و به سادگی از طریق تلفن همراه‌تان روند لازم را انجام دهید و هیچ هزینه‌ای هم متحمل نشوید. البته می‌توان از ۲۴ ساعت قبل از کیوسک‌ها هم استفاده کرد.

ایرلاین دلتا

صندلی‌های تخت شوی کلاس پروازی بیزنس تا ۱۵۲.۵ سانتی متر جای پا دارند. صندلی‌های اکونومی کامفورت هم در زمانی که می‌خواهید بلیط را بخرید در گزینه‌های صندلی موجود هستند. این صندلی‌ها در تمام هواپیماهای دو کلاسه جهان وجود دارند. چند صندلی با بیش از ۱۰ سانتی متر جای پای بیشتر نیز در ردیف‌های اول کابین اکونومی قابل تهیه هستند. از بین سایر صندلی‌های کنار پنجره، راهرو، جلو یا عقب کابین گزینه‌هایی وجود دارند که می‌توانید در زمان خرید بلیط به آن‌ها فکر کنید.

ایرلاین دلتا

پروازهایی که کلاس بیزنس ایلایت دارند، منویی ۵ قسمتی با نوشیدنی‌های بی‌نظیر را به مشتریان ارائه می‌کنند. سرویس غذا و نوشیدنی برای مسافران فرست کلاس نیز متناسب با زمان پرواز و میزان مسافت انتخاب می‌شود. گزینه‌های بیشتری شامل غذاهای گیاهی، رژیمی و مذهبی نیز در کلاس‌های اکونومی و فرست کلاس ارائه می‌شود که البته بستگی به ارائه‌ی سرویس غذای تکمیلی دارد.

ایرلاین دلتا

بار مجاز ایرلاین دیتا

برای داخل کابین می‌توانید یک کیف و یک وسیله شخصی، مانند کیف دستی را بدون هزینه به همراه ببرید. این اقلام باید ابعادشان طوری باشد که در قسمت بالای صندلی یا زیر صندلی جلویی جا شوند. وسیله‌هایی مانند کت و کالسکه بچه، جزو این اقلام نیستند. محدودیت‌های ابعاد کیف داخل کابین به این صورت هستند: هیچ کیفی نباید مجموع اضلاعش بیش از ۱۱۴ سانتی متر باشد. می‌توانید تا ۲۴ ساعت قبل از پرواز، با ایرلاین تماس بگیرید که بگویید چند کیف برای چک-این دارید تا هزینه‌های لازم را سریع و آسان پرداخت نمایید. می‌توانید کیف‌ و چمدان‌هایتان را در کیوسک و سایر قسمت‌هایی که برای این کار در نظر گرفته شده تحویل دهید. اگر چه باید بدانید که در صورت چک-اینِ چمدان در فرودگاه، احتمال دادن هزینه‌ی بیشتر وجود دارد. هزینه‌ی چمدان اول و دوم بسته به مقصد شما متغیر خواهد بود. برای جلوگیری از جریمه‌های ناشی از بزرگ‌تر بودن چمدان از حد معین یا اضافه بار، سعی کنید چمدانتان را طوری بچینید که از ۲۳ کیلو بیشتر نشده و ابعادش از ۱۵۷ سانتی متر بالاتر نرود. هر بارِ ویژه، مانند لوازم پزشکی یا ورزشی به عنوان یک بارِ مستقل چک-این می‌شوند.

ایرلاین دلتا

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}