نمایشگاه صنایع غذایی آنوگا (Anuga)

الهام غایب
  • الهام غایب
  • 1396/3/2
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

نمایشگاه دوسالانه‌ی «آنوگا» را بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نمایشگاه غذا و نوشیدنی در جهان می‌دانند که در مجموعه‌ی ۲۸۴ هزار متر مربعی «Koelnmesse» در مرکز شهر «کلن» در آلمان برگزار شده و به ده بخش مختلف تقسیم می‌‌شود.

تور اروپا

پیدایش نمایشگاه آنوگا (Anuga) به سال ۱۹۱۹ و شهر «اشتوتگارت» بازمی‌گردد. در آن زمان این نمایشگاه به عنوان بخشی از یک گردهمایی ملی که توسط فعالان حوزه‌ی غذا و نوشیدنی سازماندهی شده بود، برگزار شد. نمایشگاهی کوچک که ۲۰۰ شرکت‌کننده در آن حضور داشتند و تمامی آنها آلمانی بودند. این نمایشگاه به قدری موفق بود که تصمیم بر برگزاری سالانه‌ی آن گرفته شد. سال‌های بعد نمایشگاه در شهرهای «مونیخ»، «هانوفر»، «برلین» و «ماگدبورگ» بود. سال ۱۹۲۴ در بحبوحه‌ی جنگ جهانی اول نمایشگاه آنوگا در شهر کلن با حضور ۳۴۰ شرکت‌کننده و حدود ۴۰ هزار بازدیدکننده برگزار شد و اجرای موفقیت‌آمیز و حرفه‌ای آن باعث اعتبار و شهرت تدریجی آن در جهان شد.

جهت مشاهده تورهای نمایشگاهی آژانس مسافرتی ایوار روی لینک زیر کلیک کنید.

https://www.eavar.com/tour/category/touring-exhibition/

امروزه بیش از ۷۰۰۰ شرکت‌کننده از صد و ده کشور دنیا به امید دسترسی به بازارهای جدید در نمایشگاه آنوگا، بزرگ‌ترین نمایشگاه غذا و نوشیدنی جهان، در شهر کلن گرد هم می‌آیند و محصولات خود را برای ۱۶۰ هزار بازدید کننده از ۱۹۲ کشور دنیا، در معرض نمایش می‌گذارند و همچنین از برنامه‌های حمایتی، رویکردهای جدید این صنعت و فرصت‌های فوق‌العاده‌ی تجاری بهره‌مند شوند.

نمایشگاه صنایع غذایی آنوگا

شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه به ارائه محصولات و خدمات، تکنولوژی‌ها و تجهیزات روز صنایع غذا و نوشیدنی پرداخته و بهترین سرآشپز‌ها، برند‌ها و سخنرانان بین‌المللی طی مدت ۵ روزه‌ی نمایشگاه، برای شرکت‌کنندگان برنامه‌های سخنرانی، مسابقه و دیگر برنامه‌های خاص ترتیب می‌دهند. بسیاری از بازدیدکنندگان اظهار کرده‌اند که این برنامه‌ها در تصمیم‌گیری آنها برای خرید و انتخاب یک محصول نقش چشمگیری داشته است. 

نمایشگاه آنوگا تنها نمایشگاه جهان است که به تمام ابعاد موجود در صنعت غذا و نوشیدنی پرداخته و ده رویداد موضوعی مختلف را در زیر یک سقف پوشش می‌دهدکه شامل «نان و شیرینی»، «مواد غذایی تازه و منجمد»، «روش‌های آشپزی»، «لبنیات»، «نوشیدنی‌ها»، «غذاهای آماده»، «غذاهای نیمه آماده»، «نوشیدنی‌های گرم»، «گوشت و مواد اورگانیک» می‌شود. تمام بخش‌های زنجیره‌ی تأمین این دسته‌ها و نوآوری‌های تکنولوژیکی مربوط به‌ آنها شامل سلامت مواد غذایی، فرآوری، پر کردن و بسته بندی، برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته خواهند شد. در واقع این نمایشگاه برای هر بخشی از صنعت غذا و نوشیدنی یک راه حل دارد. شرکت‌کنندگان تلاش می‌کنند تا به ارائه‌ی راه‌حل‌هایی برای تقویت حس رقابت و کاهش مصرف انرژی و آب در حین فرآیند تولید بپردازند.

نمایشگاه صنایع غذایی آنوگا

با توجه به اطلاعات به دست آمده از نمایشگاه‌ آنوگا در سال‌های قبل، تصمیم بر این شده است تا در نمایشگاه‌های آتی به بخش‌هایی مانند «محصولات اورگانیک» که برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ به نمایشگاه اضافه شده و ۱۵۰۰ محصول اورگانیک در آن عرضه شد، «مواد غذایی سالم»، «خوراک شناسی»، «محصولات حلال»، «محصولات وگان» و همچنین ماندگاری محصولات بیشتر پرداخته شود. در نمایشگاه آنوگا که در سال ۲۰۱۵ برگزار شد، درخواست بازدیدکنندگان و خریداران برای محصولات گیاهی و وگان خیلی بیشتر از دوره‌های قبل بود و این نشان می‌داد که نیاز بازار به چه سمتی پیش می‌رود. این اطلاعات خوب کمک می‌کند تا کمپانی‌ها در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات خود بر اساس خواست مشتریان عمل کرده و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

نمایشگاه صنایع غذایی آنوگا

نمایشگاه آنوگا را مترادف با کیفیت، تنوع، فنون حرفه‌ای و الهام‌بخشی می‌دانند. این نمایشگاه با ایجاد فضایی منحصر به فرد جهت تبادل ایده‌ها، نوآوری‌ها و اطلاعات و بستری مناسب برای شبکه‌سازی برند‌های فعال در حوزه‌ی غذا و نوشیدنی، سیاست‌گذاران، رهبران تأثیرگذار و خریداران کلیدی را به خود جذب می‌کند. تمامی کمپانی‌های صنایع غذایی دنیا از چند ماه قبل از برگزاری نمایشگاه در ماه اکتبر، در تکاپو هستند تا بهترین غرفه را برای خود رزرو کرده و آن را به بهترین شکل بیارایند. آنها می‌دانند که آنوگا راه شناخته‌شدن آنها در جهان، محلی برای کسب تجربه و الهام، ایجاد ارتباط با سایر فعالان این حوزه در کشورهای دیگر و همچنین یافتن خریدارانی از سایر کشورها برای محصولاتشان است.

نمایشگاه صنایع غذایی آنوگا

در این نمایشگاه می‌توان فهمید آینده صنایع غذا و نوشیدنی چگونه خواهد بود؟ چه محصولاتی بیشتر به فروش خواهد رسید؟ چه تمایلاتی در حال پیدایش در خریداران است؟ صنایع غذایی در یک قاره‌ی خاص چه تحولی خواهد داشت؟ یک محصول در کجای دنیا بیشترین فروش را می‌تواند داشته باشد؟ جواب تمام این سوالات را در نمایشگاه صنایع غذایی Anuga خواهید گرفت. حتی می‌توان از مشاوران و متخصصان حوزه‌ی غذا و نوشیدنی به صورت رایگان مشاوره گرفت و تغییرات یا اطلاحاتی را در کسب و کار خود ایجاد کرده و آن را در جاده‌ی رشد و پیشرفت قرار داد.

نمایشگاه صنایع غذایی آنوگا

زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}