نمایشگاه بین المللی اتومکانیکا در آلمان، پیشرو در صنعت خودرو

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/4/9
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر می‌خواهید در حرفه خود در صنعت خودرو به روز باشید، نباید به هیچ عنوان نمایشگاه تخصصی اتومکانیکای فرانکفورت یا سایر کشورهای دنیا را از دست بدهید.

تور اروپا

مشاهده تورهای نمایشگاهی آژانس مسافرتی ایوار

نمایشگاه «اتومکانیکا» (Automechanika) بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری بازار اتومبیل است. این نمایشگاه هر دو سال یک بار در تناوب با نمایشگاه بین‌المللی «موتور شو» (Motor Show) آلمان برپا شده و برخلاف آن تنها به روی بازدیدکنندگان تخصصی و تاجر باز است. در ۲۰ ژانویه سال ۱۹۷۱ برگزارکننده موتور شوی فرانکفورت، «انجمن صنعت خودروی آلمان»، این نمایشگاه را لغو کرد تا در سپتامبر آتی برپا شود. بنا به گفته مدیر انجمن «دکتر یوهان هانریش فون برون» (Dr. Johann Heinrich von Brunn) این امر به خاطر آن بود که صنعت خودرو نیازمند تدابیری برای کاهش هزینه‌ها بوده و باید از پس هزینه‌های پیش رویش بر می‌آمد. هزینه نمایشگاه در برابر سود این کسب و کار قابل قبول نبود. البته لغو این رویداد هم خود هزینه‌ای برای فرانکفورت در پی داشت. در اواسط مارس سال ۱۹۷۱، شهر میزبان رویداد دیگری به نام «اتومکانیکا ۷۱» شد که به جای موتور شو برگزار می‌گشت. ابتکار این نمایشگاه از سمت انجمن‌های خودروی موتوری، ایستگاه‌های پمپ بنزین و تجارت‌های گاراژی بود که هنوز می‌خواستند محصولاتشان را به نمایش بگذارند. حدود ۹۰ درصد از شرکت کنندگان نمایشگاه موتور شوی فرانکفورت تولیدکنندگان قطعات خودرو بودند. اولین نمایشگاه اتومکانیکا از ۱۸ تا ۲۶ سپتامبر سال ۱۹۷۱ برگزار شد و بیش از ۴۰۰ شرکت کننده و ۷۵,۰۰۰ بازدیدکننده در آن حضور داشتند.

نمایشگاه اتومکانیکا آلمان

اتومکانیکای فرانکفورت که از ۱۳ تا ۱۷ سپتامبر سال ۲۰۱۶ برپا شد، بیش از ۴۸۲۰ شرکت کننده داشت که محصولات و خدمات خود را در فضای عظیم سالن نمایشگاهی به بازدیدکنندگان معرفی می‌کردند. نسل بعدی اتومکانیکای فرانکفورت برای بیست و پنجمین دوره از ۱۱ تا ۱۵ سپتامبر سال ۲۰۱۸ برپا خواهد شد. این نمایشگاه معتبر بین‌المللی شامل گروه‌های محصولی مختلفی مانند، تعمیر و نگهداری، قطعات، سیستم‌ها و الکترونیک، اکسسوری و مناسب سازی، کارواش و راهکارهای مدیریتی و دیجیتال می‌شود. برند نمایشگاه تجاری اتومکانیکا در سال‌های اخیر به کشورهای دیگری در چهار قاره جهان هم گسترش یافته است.نمایشگاه اتومکانیکا آلمان

اتومکانیکای بیرمنگام

اتومکانیکای بیرمنگام برای چهارمین دوره در سال ۲۰۱۹ برپا خواهد شد. در سال ۲۰۱۷ این نمایشگاه بیش از ۸۵۰ شرکت‌‌کننده را که برای نمایش نوآوری‌هایشان آمده بودند در خود جای داد و ۱۲,۰۰۰ بازدیدکننده حرفه‌ای هم از آن دیدن کردند. از نقاط برجسته این رویداد می‌توانیم به «ورکشاپ ترینینگ زون» (Workshop Training Zone) و بیش از ۴۰ بازار ثانویه و سمینارهای زنجیره‌ای با متخصصان صنعت خودرو اشاره کنیم. این نمایشگاه تجاری توسط گروه «فارست اگزیبیشنز» (Forest Exhibitions) برگزار شده و در مرکز نمایشگاه‌های ملی شهر میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

نمایشگاه اتومکانیکا بیرمنگام

اتومکانیکای دبی

اتومکانیکای دبی در میان نمایشگاه‌های بین‌المللی تجاری به خوبی شناخته شده است. بیش از ۱۹۵۵ شرکت کننده از ۵۷ کشور جهان در این نمایشگاه شرکت داشتند و حدود ۲۹,۰۰۰ بازدید کننده حرفه‌ای هم از سرتاسر جهان به دبی آمدند تا نوآوری‌های شرکت‌‌ها را دیده و شبکه تجاری خود را توسعه دهند. اتومکانیکای بعدی در ژوئن سال ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد.

نمایشگاه اتومکانیکای دبی

اتومکانیکای استانبول

در ترکیه قطعات خودرو یکی از بخش‌های پیشتاز صادرات را پوشش داده و در این راستا نمایشگاه اتومکانیکا هم موفقیت قابل توجهی داشته است. از اولین دوره در سال ۲۰۰۱ این رویداد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و در طی چهار روز نمایشگاه آوریل ۲۰۱۸ بیش از ۴۶,۰۰۰ بازدیدکننده و ۱۳۵۱ شرکت کننده در آن حضور داشتند.

نمایشگاه اتومکانیکای استانبول

اتومکانیکای ژوهانسبورگ

اتومکانیکای ژوهانسبورگ بزرگ‌ترین پلتفرم تجاری بخش خودرو در قاره آفریقا به شمار می‌رود. اتومکانیکای سال ۲۰۱۷ سه رویداد همزمان جدید هم داشت. در پنجمین نمایشگاه بیش از ۶۰۰ شرکت کننده حضور داشتند و محصولات خود را به ۱۳,۰۰۰ بازدیدکننده تخصصی معرفی کردند. رویداد بعدی در سپتامبر سال ۲۰۱۹ برپا خواهد شد.

نمایشگاه اتومکانیکای ژوهانسبورگ

اتومکانیکای مادرید

از سال ۲۰۱۱ مادرید هم به برگزارکنندگان نمایشگاه اتومکانیکا پیوست. آخرین رویداد توانست بیش از ۵۶,۰۰۰ بازدیدکننده و ۶۸۵ شرکت کننده را از ۲۷ کشور جهان به سمت خود جذب کند. نمایشگاه بعدی در مارس سال ۲۰۱۹ برپا خواهد شد.

نمایشگاه اتومکانیکای مادرید

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}