در سوئیس برای این فستیوال ها آماده باشید

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/5/28
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

آیا سفری توریستی به کشور سوئیس را پیش رو دارید؟ این سرزمین خیره کننده در کنار طبیعت، فرهنگ، تاریخ، غذاها و مغازه‌های فوق‌العاده، فستیوال‌هایی در زمینه‌های گوناگون به ویژه موسیقی دارد که بد نیست آن‌ها را تجربه کنید.

تور اروپا

لیست تور‌هایی که سوئیس یکی از مقاصد آن‌هاست

کشور هوش‌ربای سوئیس میزبان برخی از جذاب‌ترین فستیوال‌های دنیا در زمینه موسیقی راک اند رول، جاز، بلوز و بالن‌های رنگارنگی است که بر فراز آلپ به پرواز در می‌آیند. در این جامعه گسترده موسیقایی برای هر کسی با هر نوع ذائقه‌ای چیزی وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم این فستیوال‌های جذاب را در تجربه بی‌همتای خود از سفر به این کشور از دست ندهید.

۱. فستیوال پالئو

«پالئو» (Paléo) بزرگ‌ترین فستیوال فضای باز سوئیس است که از سال ۱۹۷۶ به عنوان یک جشنواره کوچک دو استیجی شروع به فعالیت کرد. امروزه در پالئو بیش از ۲۳۰,۰۰۰ بازدیدکننده با بیش از ۲۵۰ کنسرت و نمایش طی ۶ روز پذیرایی می‌شوند. در طی سال‌ها این فستیوال توانسته نام‌های بزرگی از صنعت موسیقی را به سمت خود جذب کند. اگر واقعاً می‌خواهید در این جشنواره حضور داشته باشید باید برای تهیه بلیط گوش به زنگ باشید زیرا بسیار سریع فروخته می‌شوند.

فستیوال‌ های سوئیس

۲. باسْلِر فَسناخْت

کارناوال «باسلر فسناخت» (Basler Fasnacht) بزرگ‌ترین کارناوال سوئیس بوده که در شهر بازل برپا می‌شود. برای تماشای آغاز این کارناوال باید صبح زود بیدار شده تا بتوانید نوازندگان ماسک زده را که از محله قدیمی عبور می‌کنند تماشا کنید. آغاز این مراسم از ۴ صبح، حال و هوای خاصی را در شهر به وجود می‌آورد و تا ۳ روز خیابان‌های بازل پر از نوازندگان ماسک بر چهره و مشعل داران خواهد بود.

فستیوال‌ های سوئیس

۳. فستیوال جاز مونترو

در آغاز ماه جولای، «مونترو» (Montreux) به مدت ۲ هفته میزبان بزرگ‌ترین فستیوال جاز اروپا می‌شود. در این رویداد، بزرگ‌ترین چهره‌های موسیقی جاز و بلوز دنیا در کنار هنرمندان نو ظهور گرد هم آمده و یک جشنواره با شکوه و به یاد ماندنی را رقم می‌زنند. جدای از رویدادهایی که باید برای شرکت‌ در آن‌ها بلیط تهیه کنید، اجراهای رایگان زیادی نیز در این مدت برپا می‌شوند. محل برگزاری این فستیوال نمی‌توانست از این بهتر باشد. سعی کنید حتماً این رویداد بزرگ جاز را در فهرست واجبات بازدید سفرتان قرار دهید.

فستیوال‌ های سوئیس

۴. فستیوال بین‌ المللی بالن‌ ها

هر ساله در ژانویه افراد زیادی با بالن‌هایشان از سرتاسر جهان به «شتو دوئکس» (Château d'Oex) سرازیر شده تا طی ۹ روز آسمان را با بالن‌های رنگارنگ خود درنوردند. در شب‌ها که مشعل این بالن‌ها آسمان را نورانی می‌کند زیبایی آسمان بسیار دیدنی شده و پیشنهاد می‌کنیم تماشای آن را در برنامه خود بگنجانید.

فستیوال‌ های سوئیس

۵. نمایشگاه بین‌ المللی موتور ژنو

اگر می‌خواهید فستیوال‌هایتان اسب بخار بیشتری داشته باشند، نمایشگاه بین‌المللی موتور ژنو (Geneva International Motor Show) را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این نمایشگاه با برخی از جدیدترین موتورهای شرکت‌های برجسته خودروسازی که برای اولین بار رونمایی می‌شوند، می‌تواند هوش را از سر همه عاشقان خودرو ببرد. پس اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، پیشاپیش خود را برای ورود به این بهشت آماده کنید.

فستیوال‌ های سوئیس

۶. فِستی شوک

همه ساله حدود ۴۰ شکلات ساز شامل برندهای مطرحی مانند «فاوارژه» (Favarger) به سمت «ورسوا» (Versoix) در فاصله اندکی از ژنو سرازیر می‌شوند تا در «فستی شوک» (Festichoc) شرکت کنند. با حضور در این فستیوال می‌توانید نمونه‌های رایگان دریافت کرده و با انواع شکلات‌ها آشنا شوید و قطعاً امکان خرید بهترین شکلات‌های باکیفیت از تولید کنندگان منطقه نیز امکان پذیر است. مجسمه‌های شکلاتی به نمایش در آمده به بهترین نحو بینندگان را به وجد آورده و وسوسه می‌کنند.

فستیوال‌ های سوئیس

۷. فستیوال اجراهای خیابانی گائوکلر فِست

در فستیوال گائوکلر فِست (Gauklerfest) بسیاری از هنرمندان سرتاسر جهان در خیابان‌های اینترلاکن دور هم جمع می‌شوند. این اجراها تئاتری هستند و می‌توانید نمایش‌های متنوعی از کمدی گرفته تا شعبده بازی و بندبازی را در بین آن‌ها تماشا کنید. هر کس به نحوی در حال به نمایش گذاشتن مهارت‌های اجرایی خود بوده و قطعاً در این فستیوال می‌توانید اوقاتی عالی و به یاد ماندنی را رقم بزنید.

فستیوال‌ های سوئیس

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}