۷ راه برای صرفه جویی هزینه ها در سفر به بارسلون

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/5/29
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شاید فکر کنید که در سفر به بارسلون نمی‌توان صرفه جویی کرد اما در این راهنما نظرتان را عوض می‌کنیم.

تور اروپا

بارسلون شهری باورنکردنی است، اما به یکی از گران‌ترین شهرهای اسپانیا تبدیل شده و می‌تواند حین اقامت حسابی برایتان هزینه به بار بیاورد. با توجه به این مسئله، برایتان راه‌هایی را آورده‌ایم که بتوانید اندکی در مصرف پول صرفه‌جویی کرده و از اقامتتان به خوبی لذت ببرید.

یک بلیط T-10 خریده و از فرودگاه سوار قطار شوید

یک تاکسی از فرودگاه بارسلون تا میدان کاتالونیا در مرکز شهر می‌تواند بیش از ۳۰ یورو هزینه داشته باشد. ارزان‌ترین راه برای رسیدن به مرکز شهر، خریدن یک بلیط متروی «T-10» از ایستگاه قطار ترمینال ۲ فرودگاه است. سوار قطار شده و به ایستگاه‌های پسیج د گراسیا یا «سانتس» (Sants) بروید و سپس سوار مترو شده و به هر ایستگاهی که لازم دارید بروید. کل این سفر برای شما بیش از ۱ یورو هزینه نخواهد داشت. این بلیط که ۱۰ یورو قیمت دارد، برای ۱۰ سفر یک ساعت و ربعه اعتبار داشته و حتی شامل تغییر وسیله از مترو به اتوبوس یا خطوط تراموا در منطقه ۱ هم می‌شود. این بلیط‌ها را می‌توان برای چند نفر هم استفاده کرد پس اگر دو نفر هستید هر کدام می‌توانید پنج سفر با آن داشته باشید.

سفر ارزان به بارسلون

از بازارهای محلی غذا بخرید

هر محله در بارسلون برای خود یک بازار پر از غرفه‌های با محصولات تازه و اسنک‌های وسوسه انگیز دارد. بازار بوکریا در خیابان رامبلا معروف‌ترین بازار در میان گردشگران به شمار رفته و ارزش بازدید دارد؛ اما اگر می‌خواهید از اینجا خرید کنید، حتماً به سراغ غرفه‌های ته بازار بروید تا قیمت‌هایی ارزان‌تر پیدا کنید. همچنین می‌توانید به سراغ سایر بازارهای محلی «سانتا کاترینا» (Santa Caterina) در نزدیکی کلیسای جامع، «سن آنتونی» (San Antoni) یا «گراسیا» (Gracia) هم بروید تا میوه و سبزیجات تازه و ارزان و گوشت و ماهی با کیفیت تهیه کنید.

بازار بوکریا

به جایی که مردم بومی غذا می‌خورند بروید

از خیابان‌های شلوغی مانند رامبلا یا پسیج د گراسیا دوری کنید؛ به جای این موارد، به سراغ محله‌های بومی‌تر مانند «سانتس»، «گراسیا»، یا «پوبله سک» (Poble Sec) بروید و برخی از بهترین رستوران‌ها‌ با قیمت مناسب‌تر را بیابید که از محله گوتیک و «ال بورن» (el Born) بهتر هستند. ما خودمان «خیابان بلای» (Blai) را پیشنهاد می‌کنیم که پر از پینتوس بارهای به سبک باسک بوده و قیمت‌هایشان از یک یورو شروع می‌شود.

در اولین یکشنبه ماه از شهر دیدن کنید

بسیاری از موزه‌های بارسلون در اولین یکشنبه هر ماه رایگان هستند و می‌توانید موزه‌های فوق‌العاده‌ای مانند موزه پیکاسو، «موزه تاریخ کاتالونیا»، «موزه ملی هنر کاتالونیا»، «موزه تاریخ بارسلون» یا بیمارستان «سنت پائو» (Sant Pau) را به رایگان ببینید. حتماً برای موزه پیکاسو بلیطتان را به صورت آنلاین رزرو کنید زیرا محبوبیت زیادی دارد. همچنین در پنجشنبه عصرها از ساعت ۶ الی ۹:۳۰ هم ورود به آن رایگان است.

موزه ملی هنر کاتالونیا در بارسلون

آثار گائودی را به رایگان ببینید

بسیاری از آثار معماری گائودی از اولین کار سفارشی‌اش در «میدان ریال» (Plaça Reial) تا کازا باتیو و ساگرادا فامیلیا که شاهکار ناتمام او به شمار می‌رود، همگی از بیرون بسیار تماشایی و شگفت انگیز هستند و می‌توانید بدون صرف هزینه آن‌ها را تماشا کنید. برخی موزه‌ها مانند «پالائو گوئل» (Palau Guell) هم در اولین یکشنبه ماه رایگان هستند؛ اما پیشنهاد می‌کنیم حتماً بلیط خود را به صورت آنلاین رزرو کنید تا با مشکل مواجه نشوید. اکثر قسمت‌های پارک گوئل هم به روی عموم باز بوده و می‌توانید در پارک گردش کرده و برخی از دیزاین‌های عالی و مناظر شهری را به رایگان تماشا کنید. هرچند مجسمه سوسمار و تراس موزائیک در این پارک رایگان نیستند.

پالائو گوئل در بارسلون

به تورهای رایگان بپیوندید

تورهای بی‌شماری در بارسلون وجود دارند که برخی بسیار گران هستند ولی تعدادی دیگر که شامل تورهای پیاده‌روی در محله گوتیک و تماشای آثار گائودی می‌شوند، رایگان بوده و حتی می‌توانید به تورهای دوچرخه‌سواری دور شهر هم بپیوندید. اگر چه این تورها خودشان رایگان هستند اما پیشنهاد می‌کنیم به راهنمایتان کمی انعام بدهید.

دنبال رویدادهای رایگان در بارسلون باشید

معمولاً برخی رویدادهای ویژه به خصوص در ماه‌های تابستان در بارسلون برگزار می‌شوند که از سینمای رایگان در ساحل تا اجرای زنده جاز و مهمانی‌های خیابانی متغیر هستند. هر محله برای خود یک فسیوال مهمانی خیابانی داشته و یکی از بهترین‌های آن را می‌توانید در ماه آگوست در گراسیا ببینید که ساکنان، خیابان‌هایشان را طبق تم خاصی تزئین می‌کنند و کنسرت‌های زنده، کلاس‌های رقص و شام در خیابان انتظارتان را خواهد کشید. از دیگر فستیوال‌های بزرگ می‌توانیم به «لا مرسد» (la Merced) در سپتامبر اشاره کنیم که شامل اجراهای زنده موسیقی در سرتاسر شهر بوده و همچنین «سانتا ائولالیا» (Santa Eulàlia) در فوریه و «سان خوان» (San Joan) در ماه ژوئن که همه برای تماشای آتش‌بازی به ساحل می‌روند از دیگر جذابیت‌های رایگان بارسلون هستند.

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}