راهنمای یک سفر رمانتیک دونفره به کیپ تاون

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/4/29
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

طبیعت بکر و زیبای آفریقای جنوبی شامل سواحل، کوه‌ها و جنگل‌های شگفت‌انگیز، این کشور را به مقصدی ایده‌آل برای سفرهای رمانتیک و دونفره تبدیل کرده است.

تور اروپا

کیپ تاون مقصدی ایده‌آل برای سفرهای دو نفره به‌شمار می‌رود. این شهر علاوه‌بر مناظر تماشایی، دارای هتل‌های بی‌نظیر، رستوران‌های شگفت‌انگیز و سرگرمی‌هایی مناسبِ یک سفر رمانتیک است. چه به قصد ماه عسل به کیپ‌تاون سفر کنید چه به قصد یک سفر دو نفره، سرگرمی‌های زیادی در این شهر برای انجام دادن پیدا خواهید کرد.

قدم زدن در ساحل

ممکن است ایده‌ی قدم زدن در ساحل کمی کلیشه به‌نظر برسد؛ اما هیچ کاری نمی‌تواند به‌اندازه‌ی قدم زدن در کنار سواحل کیپ تاون، مخصوصا هنگام غروب آفتاب لذت‌بخش باشد. اگر هوا مناسب و باد ملایم است، به برخی از معروف‌ترین سواحل شهر سر بزنید. کلیفتون (Clifton) و کَمپس بِی (Camps Bay) دو ساحل معروف در نزدیکی شهر هستند. کمی دورتر از این جزایر، بلوبِرگ (Blouberg) و سواحل اطراف مناظر شگفت‌انگیزی از شهر و تیبل ماونتین (Table Mountain) را به نمایش می‌گذارند. تماشای این مناظر در حالی‌که خورشید به آرامی در پشت اقیانوس اطلس پنهان می‌شود بسیار رمانتیک و چشم‌نواز است.

سفر به کیپ تاون

لذت بردن از یک غروب زیبا

در کیپ‌تاون می‌توانید برخی از بهترین مناظر غروب خورشید را تماشا کنید. در این شهر مکان‌های متعددی برای تماشای غروب خورشید وجود دارد. اگر زوجی پر انرژی هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای دیدنِ یک منظره‌ی هواییِ فوق‌العاده از شهر به کوه‌های لایِنز هد (Lion’s Head) یا تِیبل ماونتین بروید. علی‌رغم این‌که پایین آمدن از کوه لاینز هد (به معنای سر شیر) پس از تاریکیِ هوا، با همراه داشتن چراغ‌قوه و مشعل امکان‌پذیر است، عبور از تیبل ماونتین پس از تاریکی هوا اصلا توصیه نمی‌شود. اگر قصد دارید از کوه پایین بیایید می‌توانید سوار یکی از تلکابین‌هایی بشوید که هر روز عصر پس از تاریک شدنِ هوا گردشگران را به سطح زمین می‌رسانند. البته استفاده از این تلکابین‌ها به شرایط آب‌وهوایی بستگی دارد. اگر ترجیح می‌دهید به سطح دریا نزدیک‌تر باشید، می‌توانید به یکی دیگر از نقاط کیپ‌تاون برای تماشای غروب خورشید سر بزنید.

سفر به کیپ تاون

دیدن کیلومترها منظره زیبا

کیپ‌تاون دارای نقاط مرتفع زیادی است که مناظر شگفت‌انگیزی از شهر و اقیانوس را به‌نمایش می‌گذراند؛ از کوه باشکوه تِیبِل ماونتین، سیگنال هیل (Signal Hill) و کوه لایِنز هد گرفته تا چَپمَنز پیک (Chapman’s Peak) و منطقه‌ی حفاظت‌شده‌ی سیلوِرماین (Silvermine)، مناظر طبیعی زیبایی برای گردشگران وجود دارد که می‌توانید از تماشای آن‌ها لذت ببرید. از کوه تیبل ماونتین بالا بروید یا سوار تلکابین شوید. در رستورانِ بالای کوه می‌توانید انواع نوشیدنی‌های خوشمزه را به همراه همسفرتان میل کنید. اگر زمانِ اضافی دارید، کمی رانندگی در سیگنال هیل (Signal Hill) و تماشای مناظر بندر، اقیانوس و چراغ‌های درخشان شهر می‌تواند بسیار رمانتیک باشد. کمی که به سمت جنوب بروید، می‌توانید از فانوس دریاییِ قدیمی در کیپ‌ پوینت (Cape Point) دیدن کنید. در نواحیِ شمالی، بنای یادبودِ تال (Taal) در کوه پارل (Paarl) به دلیل منظره‌ی فوق‌العاده‌ای که از کیپ‌واین‌لَندز (Cape Winelands) به نمایش می‌گذارد، مکانی ایده‌آل برای داشتن یک پیک‌نیک حسابی است.

سفر به کیپ تاون

اقامت در هتل های رمانتیک

برخی از بهترین و مدرن‌ترین هتل‌های رمانتیک در کیپ‌تاون قرار دارند و نکته‌ی جالب این هتل‌ها این است که برای هر بودجه‌ای مناسب هستند. اگر به‌دنبال هتل‌های بزرگ، لوکس و رمانتیک هستید، سری به توئلو آپوستِل (Twelve Apostles)، تینتسوالو آتلانتیک (Tintswalo Atlantic)، ماونت نِلسون (Mount Nelson) یا کِیپ گرِیس (Cape Grace) بزنید. اگر ترجیح می‌دهید اقامتی‌ کم‌هزینه‌تر و کم زرق‌وبرق‌تر داشته باشید، می‌توانید یکی از بوتیک‌ هتل‌های سطح شهر را برای اقامت انتخاب کنید. گردشگرانی که ترجیح می‌دهند اقامتگاهی غیر از هتل انتخاب کنند، می‌توانند یک واحد آپارتمانی برای خود رزرو کنند؛ بیش از صد اِیربی‌اِن‌بی (Airbnb) در شهر وجود دارند که به شما امکان اجاره‌ی آپارتمان‌های رو به دریا یا کوه را می‌دهند.

سفر به کیپ تاون

گردش یا پیک نیک در مناظر طبیعی

باغ‌ها و پارک‌های متنوع و بی‌شمارِ کِیپ‌تاون، مکان‌هایی ایده‌آل و ارزان برای قدم‌زدن یا تجربه‌ی یک پیک‌نیکِ رمانتیک و صرف یک ناهار خوشمزه در زیرِ سایه‌ی درختان بلوط هستند. از باغ گیاه شناسی کریستن‌ بوش (Kristenbosch) دیدن کنید و از تماشای انواع گل‌های این باغ لذت ببرید. این باغ مکان فوق‌العاده‌ای برای قدم‌زدن یا برپا کردنِ یک پیک‌نیک در زیر سایه‌ی درختان عظیم‌الجثه است. هر یکشنبه در فصل تابستان، هنگام غروب آفتاب یک کنسرت برگزار می‌شود. این کنسرت‌ها رویدادهای محبوبی در میان مردم و زوج‌ها هستند. کمی که به شهر نزدیک می‌شوید، کمپانیز گاردنز (Company’s Gardens) و گرین پوینت اِربِن پارک (Green Point Urben Park) که تنها چند متر از اقیانوس فاصله دارد، انتظار گردشگران را می‌کشند. اگر دوست دارید یک پیاده‌رویِ آهسته را در یک منظره‌ی زیبا تجربه کنید، از محدوده‌ی گرین پوینت اِربِن پارک فاصله بگیرید و دست در دستِ عشق‌تان در تفریحگاه دریاییِ زیبا و آرام سی پوینت پرومناد (Sea Point Promenade) قدم بزنید.

سفر به کیپ تاون

غذا خوردن در یک رستوران عالی

رستوران‌های فوق‌العاده‌ی زیادی در کِیپ‌تاون پیدا می‌شوند که می‌توانند یک شب رمانتیک را برای‌تان رقم بزنند. چه به‌دنبال یک رستوران با فضا و منظره‌ی زیبا باشید چه به‌دنبال یک غذای عالی در یک محیط منحصربه‌فرد یا یک غذای سالم و دونفره، رستوران‌های اطراف شهر گزینه‌های مناسبی برای‌تان خواهند بود. اگر برای مناسبتِ خاصی به رستوران می‌روید، حتما از قبل میزتان را رزرو کنید.

سفر به کیپ تاون

تماشای فیلم در زیر ستارگان

ممکن است دوست داشته‌ باشید پس از غروب خورشید، گردش و تفریحات شبانه‌ی خود را ادامه دهید. در طول تابستان، سینمای فضای بازِ گالیله (Galileo) فیلم‌های کمدی عاشقانه، کلاسیک و مستندهای معروف را در چندین لوکیشن در سطح شهر به نمایش می‌گذارد. بلیط‌های این سینماها معمولا بسیار سریع به‌فروش می‌رسند؛ بنابراین بهتر است حتما از قبل بلیط خود را خریداری کنید. سینمای روف‌تاپِ پینک فلامینگو (Pink Flamingo) در گراند دَدی هتل (Grand Daddy Hotel) که مجموعه‌ای از فیلم‌های منتخب و محبوب سینما را به نمایش می‌گذارد از دیگر گزینه‌های شما برای تماشای فیلم در فضای باز است. از ویژگی‌های این سینما می‌توان به وِلکام درینک (Welcome Drink) یا نوشیدنیِ خوش‌آمدگویی، پاپ‌کورن و شیرینی اشاره کرد. اگر هوا مناسب نبود، می‌توانید برای تماشای فیلم به قدیمی‌ترین سینمای شهر یعنی لابیا (Labia) بروید.

سینمای روباز گالیله کیپ تاون

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}