راهنمای گردش در اوزاکا در یک روز بارانی

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/4/16
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

در سفر به اوزاکا ممکن است گرفتار باران شوید و موفق به دیدنِ جاذبه‌های گردشگریِ معروف این شهر تاریخی نشوید؛ پس بهتر است بدانید چگونه می‌توانید یک روز بارانی را بدون هدر دادن وقت به گردش در اوزاکا سپری کنید.

تور اروپا

اوزاکا یکی از شهرهای سرزندهی ژاپن با غذاهای خوشمزه، تفریحات شبانه‌ و مراکز خرید بیشمار است. اگر در ماه ژوئن که ماهی پر باران در اوزاکا است، به این شهر سفر کنید، ممکن است از اینکه نمیتوانید مانند روزهای آفتابی در شهر گردش کنید، کمی ناامید شوید؛ اما جای نگرانی نیست. امروز راهنمای گردش در اوزاکا در یک روز بارانی را می‌خوانید تا بدانید چگونه می‌توانید بدون خیس شدن در زیر باران اوزاکا از سفر خود لذت ببرید.

به راوند وان بروید و یک چالش ورزشی انتخاب کنید

یکی از کارهایی که می‌توانید در یک روز بارانی در اوزاکا تجربه کنید اِسپوچا (Spocha)، مخفف کلمه‌ی انگلیسی اِسپورت چَلنج (Sport Challenge) به معنای «چالش ورزشی» است. راوند وان (Round One) یک مجموعه‌ی ورزشی است که می‌توانید همه‌ی چالش‌های ورزشی را در آن تجربه کنید. این ساختمان چند طبقه، در نزدیکی نامبا (Namba) قرار گرفته است و بازدیدکنندگان می‌توانند از انجام انواع فعالیت‌های ورزشی در آن لذت ببرند. بابِل ساکِر (bubble Soccer) یا فوتبال حبابی، اسکیت، قفس‌های تمرین بیسبال و فوتبال یا بَتینگ کِیج (Bating Cage)، بسکتبال، دارت و حتی بازی‌های آرکِید و کارائوکه ازجمله فعالیت‌هایی هستند که می‌توانید در راوند وان تجربه کنید. مجموعه‌ی راوند وان د ۲۴ ساعتِ شبانه‌روز باز است و یک تجربه‌ی ایمن و سرگرم‌کننده برای‌تان رقم خواهد زد.

راوند ۱ اوزاکا

در طولانی‌ ترین خیابان سرپوشیده ژاپن قدم بزنید و خرید کنید

تنجین باشی سوجی (Tenjinbashisuji) طولانی‌ترین شوتِنگای (Shotengai) یا خیابان تجاریِ سرپوشیده در ژاپن است. این خیابان چندین کیلومتر طول دارد و از محله‌های متعددی عبور می‌کند. در این خیابان مغازه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و کتاب‌فروشی‌های زیادی به‌چشم می‌خورد. یکی از ویژگی‌های جالب این خیابان این است که می‌توانید زندگی روزمره‌ی مردم ژاپن و کسب‌وکارشان را از نزدیک ببینید. در هوای بارانی اوزاکا سری به این خیابان بزنید و از خوشمزه‌ترین غذا های خیابانی اوزاکا، سوغات و اجناس متنوعی که در آن پیدا می‌شود، لذت ببرید.

خیابان تنجین باشی

در موزه خانه و زندگی اوزاکا سفری در زمان داشته باشید

این موزه‌ی جذاب در نزدیکی یکی از پایانه‌های خیابان «تنجین‌باشی سوجی» قرار گرفته است. موزه‌ی خانه و زندگی (The Museum Of Housing and Living) به دلیل نمایشگاه‌های جالبی که در خود جای داده است، به‌عنوان یکی از بهترین موزه‌های اوزاکا شناخته می‌شود. در این موزه می‌توانید در خانه‌های شبیه‌سازی شده‌ی دوره‌ی اِدو (Edo)، خیابان‌ها و ساختمان‌های این دوره قدم بزنید. شب و روز هم در این دهکده شبیه‌سازی شده و به شما حسِ قدم زدن در یکی از دهکده‌های قدیمی ژاپن را القا می‌کند. خوشبختانه باران به این موزه راه پیدا نمی‌کند بنابراین می‌توانید در یک روز بارانی اوقات خوشی را در موزه تجربه کنید. یکی از نکات جالب این موزه این است که می‌توانید با کیمونو در موزه قدم بزنید.

سفر به اوزاکا

سری به پلانتاریوم بزنید

در موزه‌ی علومِ اوزاکا، که در امتداد رودخانه در ناکانوشیما (Nakanoshima) واقع شده است، بازدیدکنندگان می‌توانند تجربه‌ی جالبی از «فضا و انرژی» داشته باشند. در این موزه یک پِلانِتاریوم (Planetarium) یا آسمان‌نما وجود دارد که برنامه‌های جالبی از آزمایشات علمی و سخنرانی‌ها در آن برگزار می‌شود. نمایشگاه‌های خاصی از الکتریسیته و کهکشان‌ها هم از دیگر جاذبه‌های این موزه هستند. به‌علاوه، می‌توانید به مغازه‌ها و رستوران‌ها هم سر بزنید. بیشتر اطلاعات این موزه به زبان ژاپنی است اما این موزه به حدی جالب است که بدون دانستن زبان ژاپنی هم می‌توانید از نمایشگاه‌ها و دیدن آیتم‌های موزه لذت ببرید. موزه‌ی علوم اوزاکا در نزدیکی موزه‌ی ملی هنر اوزاکا (Osaka National Museum of Art) قرار گرفته است و می‌توانید پس از موزه‌ی علوم، از آثار هنری اوزاکا هم دیدن کنید.

سفر به اوزاکا

دیدن موجودات دریایی در کایوکان

کایوکان (Kaiyukan) در سواحل خلیجِ اوزاکا (Osaka Bay) واقع شده است. این مکان بزرگ‌ترین آکواریوم در دنیا محسوب می‌شود. در این آکواریوم انواع موجودات دریایی مانند وال‌ها و کوسه‌های عظیم‌الجثه که در اقیانوس آرام زندگی می‌کنند، نگه‌داری می‌شوند. در این مکان یک نمایشگاه جالب هم برگزار می‌شود که در آن بازدیدکنندگان می‌توانند به پنگوئن‌ها، فُک‌های دریایی و سفره‌ماهی‌ها در محیطی شبیه به محیط زندگی خودشان نزدیک شوند و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

آکواریوم اوزاکا

نمایش کابوکی را ببینید

در اوزاکا نه‌تنها می‌توانید به تماشای نمایش کابوکی در قلب دوتونبوری (Dotonbori) بروید، بلکه می‌توانید سری به رستوران تاچیبانا (Tachibana) در تئاتر شوچیکوزا (Shochikuza) بزنید و از غذاها و نوشیدنی‌های ژاپنی لذت ببرید.

سفر به اوزاکا

از آسمان خراش اومدا دیدن کنید

آسمان‌خراش اومِدا (Umeda) به دو دلیل گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند؛ منظره‌ی فوق‌العاده‌ی شهر که از طبقات فوقانی این برج قابل مشاهده است و ساختار باشکوه این برج. این بنا در اصل دو ساختمان ۴۰ طبقه است که در طبقات فوقانی توسط یک رصدخانه به یکدیگر متصل می‌شوند. گردشگران می‌توانند از طریق یک پله‌برقی به شکل تونل که با دیوارهای شیشه‌ای احاطه شده، به فضا وارد شوند. یک بازار زیرزمینی در زیرزمین برج وجود دارد که حال‌وهوای اوزاکا در اوایل قرن بیستم را تداعی می‌کند.

سفر به اوزاکا

از اکسپوسیتی، بزرگ‌ ترین مجموعه تفریحی اوزاکا دیدن کنید

در مجموعه‌ی تفریحی اِکسپوسیتی (Expocity) می‌توانید در تمام روز سرگرم باشید. این مجموعه در مجاورت پارک یادبود اِکسپو ۷۰ (70 Commemorative Park) قرار گرفته است. اِکسپوسیتی دارای یک مرکز خرید بسیار بزرگ است که بوتیک‌ها، مغازه‌های و رستوران‌های زیادِ داخلی و خارجی را در خود جای می‌دهد. یک آکواریوم بسیار بزرگ که محل نگه‌داری ماهی‌ها، کروکودیل‌ها و حتی ببرها است، در این مجموعه قرار گرفته است. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به شهربازی، سینمای آی‌مَکس (IMAX) و بزرگ‌ترین چرخ‌وفلکِ ژاپن به نام چرخ‌وفلک اسب سرخِ اوزاکا یا رِد هورس اوزاکا ویل (The Red Horse Osaka Wheel) اشاره کرد.

سفر به اوزاکا

سری به اسپا ورلد بزنید

اگر آرامشِ رفتن به اونسِن (Onsen) یا حمام‌های سنتی ژاپنی و هیجانِ رفتن به پارک آبی را با یکدیگر ترکیب کنید، حتما اوقات بسیار خوبی خواهید داشت؛ پس حتما سری به اسپا وُرلد (Spa World) بزنید. در داخلِ اسپا ورلد می‌توانید انواع حمام‌ها، زمین‌بازی در رودخانه‌ ساکن و سرسره‌ی آبی را تجربه کنید. افرادی که به‌دنبال تجربه‌‌ای خاص از حمام‌های ژاپنی هستند باید حتما سری به اسپاورلد بزنند.

اسپا ورلد اوزاکا

از بالای بلندترین برج ژاپن منظره ای زیبا از شهر اوزاکا را ببینید

آبِنو هاروکاس (Abeno Harukas) بلندترین برج در ژاپن است. این برج یک ایستگاه قطار، مرکز خرید، موزه‌ی هنر، هتل، دفاتر اداری و چندین بخش دیگر را می‌شود. اما جالب‌ترین بخش آن یک سکوی بازدیدِ سه طبقه و یک محوطه‌ی روباز با نام هاروکاس ۳۰۰ (Harukas 300) است که منظره‌ی شگفت‌انگیزی از شهر را به‌نمایش می‌گذارد. افرادی که به اندازه‌ی کافی شجاع هستند، می‌توانند در بالای برج، اِدج دِ هاروکاس (Edge the Harukas)، را امتحان کنند. در این بخش می‌توانید بدون مانع و در لبه‌ی برج منظره‌ی شهر را تماشا کنید.

سفر به اوزاکا

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}