در هتل های اینسبروک اقامتی رویایی داشته باشید

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/11/21
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اینسبروک شهری است در نزدیکی کوه‌های آلپ که زیبایی‌اش شما را به یاد قصه‌های پریان می‌اندازد. هتل‌های اینسبروک، اقامتی رویایی را در این شهر کوچک برای‌تان رقم خواهند زد.

تور اروپا

اینسبروک، یکی از شهرهای مهم اتریش است. این شهر یکی از شناخته‌شده‌ترین مناطق برای برگزاری المپیک‌های زمستانی است و سالانه تعداد زیادی از گردشگران جذب آن می‌شوند تا در دامنه‌های زیبایش قدم بزنند. اینسبروک دارای فرهنگی غنی و متنوع است. ریشه‌ی این فرهنگ غنی به قرن پانزدهم و تاریخچه‌ی شهر به‌عنوان مرکز استان تیرول باز می‌گردد.

برای افرادی که قصد دارند به این شهر زیبا سفر کنند، بهترین اقامتگاه‌ها و هتل‌های اینسبروک را معرفی خواهیم کرد.

هتل های اینسبروک

هتل آدلرز

هتل آدلرز (Adlers) بلندترین هتل و یکی از برجسته‌ترین بناهای اینسبروک است. از داخل این هتل می‌توانید منظره‌ی شگفت‌انگیزی از اینسبروک و کوه‌های آلپ را ببینید که آن را احاطه کرده‌اند. طراحی این هتل به‌گونه است که پلی میان زندگی طبیعی و ماشینی ایجاد می‌کند.

اتاق‌های هتل آدلرز تلفیقی از سبک آلپی و شهری هستند. اسپای درجه‌یک، رستوران و قرار گرفتن در نزدیکی قلب تاریخی اینسبروک این هتل را به چیزی فراتر از یک بنای معروف در افق شهر تبدیل کرده است.

هتل آدلرز-اینسبروک

هتل نالا ایندیویدوئل

علی‌رغم این‌که نالا (Nala) یکی از محله‌های آرام و خلوت در مرکز شهر اینسبروک است، هتل نالا ایندیویدوئل (Nala Individuell) هویتی کاملا متفاوت دارد. در طراحی این هتل به شکل ماهرانه‌ای از طیفی خاصی از رنگ‌ها و مواد استفاده شده است. این هتل کاملا شایسته‌ی نامی است که بر روی آن گذاشته شده است و می‌توان آن را بهشتی برای هیپستِرها (Hipster) توصیف کرد.

از امکانات این هتل می‌توان به رستوران ایتالیایی، مرکز تناسب اندام، کابین مادون قرمزِ ۲۴ ساعته و خدمات کرایه‌ی دوچرخه اشاره کرد. منطقه‌ی تجاری اصلی شهر تنها ۲ دقیقه با هتل فاصله دارد. این هتل اقامت رضایت‌بخشی برای میهمانان فراهم خواهد کرد.

هتل نالا ایندیویدوئل

وایسز راسل

هتل وایسز راسل (Weisses Rossl) در مرکز شهر اینسبروک واقع شده است. قرار گرفتن در قلب بافت قدیمی شهر و تاریخ ۶۰۰ ساله‌ی آن موجب شده این هتل محبوبیت خاصی در میان مردم محلی داشته باشد. رستوران این هتل غذاهای خوشمزه و باکیفیت تیرولی را برای مشتریان سرو می‌کند. تمام این ویژگی‌ها باعث می‌شوند این هتل بهترین مکان برای آشنایی با فرهنگ اتریشی باشد.

وایسس راسل-اینسبروک

اسپورت هتل آی جی ال اس

اسپورت هتل آی جی اِل اِس (Sporthotel IGLS) بهترین منظره‌ی پانوراما از شهر و کوه‌های زیبای پاتچرکوفل (Patscherkofel) را برای‌تان به نمایش می‌گذارد. این قصر آلپیِ جذاب با معماری لوکس و مجللش که به سال ۱۸۸۹ باز می‌گردد، پذیرای همه‌ی دوستداران ورزش‌های زمستانی است.

بارهای روستیک (Rustic)، اسپا و قرار گرفتن در نزدیکی بهترین جاذبه‌ها و دیدنی‌های ایسنبروک این هتل را به اقامتگاهی بی‌نظیر برای میهمانان تبدیل کرده است. با اقامت در این هتل می‌توانید علاوه‌بر داشتن یک تعطیلات مفرح به خوبی استراحت کنید.

هتل آی جی اس ال

هتل شواتزر آدلر

هتل شوارتزر آدلر (Hotel Schwarzer Adrel) در مرکز شهر اینسبروک واقع شده است. این هتل به‌عنوان ظرافت معماری اتریشی شناخته می‌شود. قدمت بنای این هتل به سال ۱۵۱۱ باز می‌گردد. در هتل شوارتزر آدلر امکانات منحصربه‌فرد و فرصت‌های جالبی انتظار شما را می‌کشند؛ از اتاق‌های بزرگ و عجیب که به شکلی کلاسیک طراحی شده‌اند گرفته تا امکان رزرو شام خصوصی در تلکابین. این هتل اقامتگاهی فوق‌العاده برای زوج‌ها و گردشگران است.

هتل شواتزر ادلر - اینسبروک

گاستوف زوم شوپفن

هتل گاستوف زوم شوپفن (Gasthof zum Schupfen) به دلیل ساختار چوبی‌ و آلپی که قدمت آن به قرن پانزدهم باز می‌گردد، شهرت دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید شاهد منظره‌ی پانورامای شهر باشید. این هتل انواع امکانات و سرگرمی‌ها را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد؛ از تورهای اسکی گرفته تا گردش در موزه‌ی هتل. موزه‌ی هتل به یکی از رهبران شورشی تیرولی به نام آندریاس هوفر اختصاص یافته است.

در زمان جنگ برگیزل (Bergisel) در سال ۱۸۰۹، او از این ساختمان به‌عنوان مقر فرماندهی استفاده می‌کرد. میهمانان هتل می‌توانند در محوطه‌ی هتل غذاهای محلی اتریش را امتحان کنند و درحالی‌که از نگاه کردن به دامنه‌های زمستانی لذت می‌برند، آشپزی تیرولی و غذاهای خوشمزه‌ی آن را تجربه کنند.

گاستوف زوم شوپفن-اینسبروک

هتل آلتپرادل

هتل آلتپرادل (Altpradl) گزینه‌ی مناسبی برای گردشگرانی است که به‌صورت گروهی سفر می‌کنند. این تنها ۱۵ دقیقه با اولد تاون (Old Town) یا شهر قدیمی اینسبروک و ایستگاه مرکزی قطار فاصله دارد. از امکانات هتل می‌توان به تجهیزات اسکی، وای‌فای رایگان، سونا و مرکز تناسب اندام، بار ۲۴ ساعته و پذیرش اشاره کرد.

به‌علاوه، هر صبح در بوفه‌ی صبحانه‌ی این هتل می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه را میل کنید. منظره‌ی پانورامای کوهستان و نزدیکی به خطوط حمل‌ونقل عمومی اینسبروک و جاذبه‌های این شهر، هتل آلتپرادل را به هتلی ایده‌آل برای افرادی که دوست دارند در بافت قدیمی ایسنبروک گردش کنند، تبدیل کرده است.

هتل آلتپرادل - اینسبروک

هتل اینسبروک

هتل اینسبروک (Innsbruck) در قلب شهر قدیمی اینسبروک واقع شده است. این هتل برای میهمانانی که می‌خواهند اقامتی رمانتیک و آرامش‌بخش داشته باشند بسیار ایده‌آل است. علاوه‌بر قرار گرفتن در مرکز شهر، این هتل دارای ویژگی‌های مثبت دیگری هم است؛ از منظره‌ی شگفت‌انگیز کوه‌های اطراف گرفته تا امکاناتی چون استخر و اسپا که به‌صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرند.

بیو سونا (Bio Sauna) و سونای فنلاندی ازجمله امکانات این هتل هستند. افرادی که می‌خواهند از امکانات این مجموعه نهایت استفاده را ببرند باید از گزینه‌ی هاف-بورد (Half-board) یا تخت‌خواب، صبحانه، شام استفاده کنند.

هتل اینسبروک

پنز هتل

پنز هتل (The Penz Hotel) به‌عنوان مدرن‌ترین و بهترین نمونه‌ی معماری در اینسبروک شناخته می‌شود. این هتل با سرو غذاهای سنتی و محلیِ ایسنبروک، میهمانان را با سنت‌های این شهر بیشتر آشنا می‌کند. در عین حال، سنت و مدرنیته و تجمل را به زیباترین شکل با یکدیگر تلفیق کرده است. منوی صبحانه‌ی متنوع و بارِ روف‌تاپ و زیبایش، این هتل را به ساختمانی مدرن و جذاب تبدیل کرده است.

پنز هتل-اینسبروک

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}