راهنمای اقامت در منطقه‌ زیبای یونگفراو

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1399/2/19
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

یونگفراو منطقه‌ای کوهستانی و زیبا در میان کوه‌های آلپ است که اقامتگاه‌های روستایی و جذابش انتظار گردشگران دوستدار طبیعت را می‌کشند.

تور اروپا

یونگفراو یکی از زیباترین شهرهای سوئیس است که در آن شاهد برخی از جذاب‌ترین مناظر طبیعی خواهید بود. در یکی از هتل‌های یونگفراو اقامت کنید و از تنفس هوای پاک و تماشای مناظر شگفت‌انگیز لذت ببرید.

شاید هم دوست داشته باشید به دهکده‌ی خالی از خودروی ونگن (Wengen) یا اینترلاکن (Interlaken) بروید. هرکجای یونگفراو را که انتخاب کنید، بدون شک اقامتی فراموش‌نشدنی در این منطقه‌ی کوهستانی خواهید داشت.

بهترین اقامتگاه های یونگفراو - سوئیس

همراه باشید و با بهترین هاستل‌ها و هتل‌های یونگفراو آشنا شوید:

هتل رجینا

این هتل تاریخی در دهکده‌ی وِنگِن واقع شده است. اقامت در این هتل شما را به گذشته‌های دور می‌برد. هتل رِجینا (Hotel Regina) در دوران جنگ جهانی دوم محل اقامت سربازان بود. هنوز هم در این هتل برخی از لوازم قدیمی مربوط به آن دوران به‌چشم می‌خورند.

همه‌ی اتاق‌های هتل رجینا رو به منظره‌ی زیبای کوهستان هستند. از اتاق‌های این هتل می‌توانید برخی از قله‌های معروف آلپ مانند یونگفراو و شیلت‌هورن (Schilthorn) را تماشا کنید. علی‌رغم وسایل قدیمی که در این هتل می‌بینید، اتاق‌ها بسیار مدرن طراحی شده‌اند.

اقامت در هتل یونگفراو کمی گران است اما این هتل اقامتگاهی ایده‌آل برای یک سفر لوکس خواهد بود.

هتل رجینا - یونگفراو

هتل برگهاوس بورت

هتل برگهاوس بورت (Berghaus Bort) در گریندِلوالد (Grindelwald) به دلیل وجود پیست‌های اسکیِ متعدد شهرت دارد. اتاق‌های این هتل بازسازی شده‌اند. این اتاق‌ها به شکل کلبه‌های آلپی با سقف چوبی و به سبک مینیمال طراحی شده‌اند.

برخی از اتاق‌های هتل رو به کوهستان هستند و تراس رستوران منظره‌ی شگفت‌انگیزی را به نمایش می‌گذارد. با اقامت در این هتل می‌توانید پیاده‌روی در مسیرهای زیبا، اسکی و قایق‌سواری با گوندولا را تجربه کنید. هتل برگهاوس بورت دارای قیمت متوسط است.

برگهاوس بورت - یونگفراو

هتل ماتنهوف

اقامتگاه ماتِنهوف (Mattenhof) در اینترلاکن ۱۸هزار متر مربع مساحت دارد. این اقامتگاه با منظره‌ی زیبا و سرگرمی‌ها و تفریحات متنوع، مکانی ایده‌آل برای سفرهای لذت‌بخش خانوادگی و یک تعطیلات لوکس به‌شمار می‌رود.

تقریبا تمام اتاق‌های هتل رو به منظره‌ی زیبایی از منطقه‌ی یونگفراو هستند. در رستوران‌های متنوع این اقامتگاه می‌توانید انواع غذاهای سوئیسی و بین‌المللی را امتحان کنید. ماتنهوف جزو اقامتگاه‌های گرانِ یونگفراو محسوب می‌شود.

هتل ماتنهوف - یونگفراو

هتل ادلوایس

هتل اِدِلوایس (Edelweiss) در شهر زیبای مورِن (Mürren) در قلب بِرنِر اوبِرلند (Berner Oberland) یا آلپِ بِرنی قرار گرفته است. این هتل آرام و ساکت در سال ۱۹۲۷ ساخته شده و یکی از بناهای تاریخی این منطقه به‌شمار می‌رود.

هتل ادلوایس توسط یک خانواده اداره می‌شود. اتاق‌های این هتل چیدمانی ساده دارند. در این هتل یک اتاق اسکی وجود دارد که می‌توانید در آن کفش‌های اسکی خود را عوض کنید.

این اقامتگاه در نزدیکی پیست‌های اسکی قرار دارد. همچنین از هتل تا پیست اسکیت روی یخ، ایستگاه راه‌آهن و تلکابین شیلت‌هورن را می‌توانید به‌راحتی با پای پیاده بروید.

تمام اتاق‌های هتل به سبک مدرن طراحی شده‌اند و رو به منظره‌ی زیبای کوه‌های ایگر (Eiger)، مونک (Mönch) و یونگفراو قرار دارند.

هتل ادلوایس - یونگفراو

هتل استلا

هتل ۴ ستاره‌ی استلا (Hotel Stella) در فاصله‌ی کمی از مرکز اینترلاکن قرار گرفته است. هتل استلا کوچک‌ترین هتل ۴ ستاره در این منطقه محسوب می‌شود.

این هتل دارای اتاق‌هایی بسیار راحت است که مجهز به امکانات کامل هستند. استخر گرم و رستوران شیک استلامبیِنت (Stellambiente) از دیگر ویژگی‌های این هتل است. این رستوران توسط برخی از بهترین راهنماهای خوراک‌شناس به‌عنوان یکی از بهترین رستوران‌های منطقه شناخته شده است.

هتل استلا سال‌ها است که توسط یک خانواده اداره می‌شود و دارای فضایی صمیمی و خدماتی عالی است.

هتل استلا - یونگفراو

هتل دو لاک اینترلاکن

به مدت ۲ قرن و ۵ نسل است که خانواده‌ی هافمن (Hofmann) هتل دو لاک اینترلاکن (Du Lac Interlaken) را اداره می‌کنند. این هتل دارای تاریخچه‌‌ای غنی از مهمان‌نوازی است.

برخی از اتاق‌های این هتل رو به منظره‌ی کوهستان و برخی دیگر رو به منظره‌ی رودخانه هستند. اگر می‌خواهید سری به اسپای محلی بزنید، از هتل درخواست کنید تا شرایط رفتن شما را فراهم کند.

به‌علاوه، کارکنان هتل شما را در انتخاب تفریحات متنوعی که برای مسافران ترتیب می‌دهند راهنمایی می‌کنند؛ از پاراگلایدینگ گرفته تا چتربازی و سقوط آزاد و پیاده‌روی را می‌توانید در این منطقه تجربه کنید. هتل دو لاک اینترلاکن جزو هتل‌های لوکس  و گران به‌شمار می‌رود.

هتل دو لاک اینترلاکن - یونگفراو

هتل ایگر

هتل ایگر (Hotel Eiger) از سال ۱۹۸۲، زمانی‌که خانواده‌ی آلمن فوز (Allmen-Feuz) این هتل را افتتاح کردند، پذیرای مهمانان است. اکنون چهارمین نسل این خانواده هتل را اداره می‌کنند.

در هتل ایگر می‌توانید از میان انواع اتاق‌ها و سوئیت‌ها یکی را برای اقامت خود انتخاب کنید. در این هتل همچنین بسته‌های تابستانی و زمستانی که شامل بلیط قطار هم هستند برای مهمانان فراهم شده‌اند.

بیشتر اتاق‌ها رو به منظره‌ی شگفت‌انگیز کوه‌های ایگر، مونک و یونگفراو هستند. سوئیت‌های خاص این هتل تِم‌های مختلف و جالبی دارند؛ برای مثال یکی از این سوئیت‌ها با تِم ۰۰۷ طراحی شده است.

این هتل سنتی دارای طراحی مدرن و زیبایی است و یکی از بهترین اقامتگاه‌های گران‌قیمتِ منطقه‌ی آلپ به‌شمار می‌رود.

هتل ایگر - یونگفراو

هاستل ماونتین

اگر می‌خواهید اقامتی ساده و بدون هزینه‌های اضافی در یونگفراو داشته باشید، هاستل ماونتین (Mountain Hostel) گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود. این هتل دارای قیمتی مناسب است و در منطقه‌ای زیبا قرار دارد.

اگر دوست دارید کمی فعالیت‌های ورزشی در یونگفراو تجربه کید، حتما سری به این هاستل بزنید. هاستل ماونتین درست در نزدیکی مانلیکِن (Männlichen) و ایستگاه راه‌آهن یونگفراو قرار گرفته است.

این هاستل اولین ایستگاه بعد از دیوار شمالی یا نورث وال (North Wall) معروف کوه ایگر است. برای اقامت در این هاستل می‌توانید تخت‌های مختلف، اتاق‌های مشترک و امکانات گوناگون را انتخاب کنید.

هاستل ماونتین - یونگفراو

مهمان خانه استر

این مهمانخانه‌ی کوچک و جذاب دارای محیطی دوستانه و دنج است و به شما حس اقامت در یک خانه را القا می‌کند. مهمانخانه‌ی استر (Esther) دارای ۷ اتاق و واحد آپارتمانی است.

پیش از رفتن به این مهمانخانه حتما اتاق خود را رزرو کنید. به‌خاطر داشته باشید که حداقل می‌توانید ۲ شب در این مهمانخانه اقامت کند. مهمانان می‌توانند در روزهای تابستانی از امکانات باربیکیو استفاده کنند. مهمانخانه‌ی استر اقامتگاهی مناسب برای افرادی است که با بودجه‌ی کم سفر می‌کنند.

مهمان خانه استر - یونگفراو

مهمانخانه ایم رور

مهمانخانه‌ی ایم رور (Gästehaus Im Rohr) در لاوتربرونن (Lauterbrunnen)، دره‌ی ۷۲ آبشار، قرار گرفته است. قدمت این مهمانخانه‌ی کوچک و روستایی به ۴۰۰ سال قبل باز می‌گردد، اما مهمانخانه‌ی قدیمی ایم رور به‌خوبی در این سال‌ها محافظت شده است و پنجره‌هایش با گل‌های شمعدانی زیبا تزئین شده‌اند.

این اقامتگاه دارای ۳ طبقه است و هرکدام از اتاق‌ها رو به منظره‌ی زیبای دره‌ی لاوتربرونن هستند. از روی بالکن عمومی این مهمانخانه می‌توانید آبشارها را تماشا کنید و درحالی‌که از منظره لذت می‌برید یک نوشیدنی بنوشید.

هزینه‌ی اقامت در این مهمانخانه با توجه به کیفیت خدمات آن بسیار اقتصادی است.

مهمانخانه ایم رور - یونگفراو

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}